Jump to content

scuter chinezesc in 4tz


Recommended Posts

Salut, am de vre o luna un scuter chinezesc de 49cc in 4t (AGM GMX) am intampinat o problema.. pornea doar cand voia, cand nu voia sa porneasca nu pornea nici la automat nici la pedala, iar cand pornea pornea foarte greu...I am schimbat carburatorul, i am luat unul nou de 50-80cc parca.. i am pus set motor de 60cc, problema persista...nu stiu ce sa i mai fac. Ajutor.

Link to post
Share on other sites

Pai verifica si tu cu o logica anume ....

Scanteie ai pe bujie ?

uda bujia cand nu mai vrea?

Invarte bine la automat ?

Benzina vine  in carb ?

Sunt ieftine ...ai putea sa-ti iei o bobina si un cdi de rezerva/ proba ....nu cred ca sar amandoua de 50 lei 

Link to post
Share on other sites
Acum 56 minute, taong_mapagbiro a spus:

Pai verifica si tu cu o logica anume ....

Scanteie ai pe bujie ?

uda bujia cand nu mai vrea?

Invarte bine la automat ?

Benzina vine  in carb ?

Sunt ieftine ...ai putea sa-ti iei o bobina si un cdi de rezerva/ proba ....nu cred ca sar amandoua de 50 lei 

apreciez raspunsul tau dar am scos bujia, am curatat o si are scanteie, de invartit invarte bine, am scos furtunul de benzina din rezervor si cand dau la automat ii da cu benzina..

Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, superbec a spus:

ti-ai montat singur setul de 60cc?

nu. mi l a monatat cineva care se pricepe.. nu are autorizatie dar mi a zis ca a pornit de cateva ori dupa ce l a pus si iar face figuri si nu mai porneste..

 

Link to post
Share on other sites

"Mi l a montatat cineva care se pricepe". Românul se pricepe la orice. Inclusiv la limba româna.

Chiar si asa, daca "dezvalui" marele secret al urbei unde locuiesti, poate te ajuta cineva cu o adresa de incredere.

Ca sa-ti ridic moralul, in cel mai rau caz, ai aruncat banii pe geam. Doar asa se invata.

Succesuri.

Link to post
Share on other sites

Problema este strict electrica. Posibil sa fie ceva simplu.

Verifica contactul de pornire... posibil sa mearga cand vrea el. Ii apesi putin spatele, unde sunt lipite firele si s-ar putea sa mearga din acel moment.

La fel, verifica mufele electrice de la regulatorul de tensiune. Cateodata au contactul foarte prost si se incing sau se topesc.

Daca descoperi unde e defectul, schimbi piesa respectiva cu una noua.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, mony a spus:

Problema este strict electrica.

 

daca are scanteie ... cum poate fi o problema electrica

 

daca "meseriasul" ti l-a "facut" dar nu a pornit ... schimba-l , scuterele astea sunt foarte simple, mai simplu de atat e doar un motor de masina de tuns iarba 

tot ce a facut ala trebuie verificat , probabil ca nu ti-a pus distributia cum trebuie , sau nu inchid supapele dintr-un motiv sau altul.

 

carburatorul nou are choke electric? cateodata vin cu solenoidul gata stricat, daca nu iti deschid circuitul de choke nu prea porneste 

 

 

Link to post
Share on other sites

Pai are scanteie... cand testezi, dar motorul nu merge tot timpul... merge cand vrea el. Eu asa am citit in primul post.

Acum 6 ore, uadrian7 a spus:

am intampinat o problema.. pornea doar cand voia, cand nu voia sa porneasca nu pornea nici la automat nici la pedala, iar cand pornea pornea foarte greu...I am schimbat carburatorul, i am luat unul nou de 50-80cc parca.. i am pus set motor de 60cc, problema persista...nu stiu ce sa i mai fac.

La fel, am citit ca meseriasul i l-a facut, dar problema persista... adica mergea cand vroia el.

Poate nu am inteles eu bine.

Link to post
Share on other sites

Setul nou s-ar putea să nu comprime suficient sau nu are distribuţia la punct. Eu am înţeles că acum sunt doar vorbe că ar fi pornit.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, mony a spus:

 

Poate nu am inteles eu bine.

eu am banuit ca s-a verificat scanteia cat timp nu vrea sa porneasca ... problemele intermitente sunt in general electrice dar am impresia ca asta nu a mers din prima cum trebuie.

 

Acum 20 ore, Penetru a spus:

Setul nou s-ar putea să nu comprime suficient 

cred ca e low comp pt turbo conversion , dar nimic nu e imposibil la chinezoaice.

Link to post
Share on other sites

Sunt multe modele de piese, ai surprize că un piston e mai scurt pentru că el e pentru o chiulasă mai plată şi tot aşa, mie îmi lovea pistonul în chiulasă şi am mai  băgat două garnituri sub cilindru.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

salut, am și eu o problema și cred ca stiu de la ce e dar nu sunt sigur și as dorii confirmare. mai demult am mers cu scuterul pana am rămas in pana prostului cu rezervorul gol, de atunci tot am probleme sa pornească când vrea, sau sa pornească greu, sau chiar deloc... am schimbat carburator, set motor, și tot așa face, azi am scos cablul din carburator pt vacuum și a curs niște benzina pe el...din câte stiu nu trebuie sa se întâmple asta și din cauza asta nu pornește ca nu și face vacuum ul bine ma gândesc.. dacă suflu și trag încontinuu benzina din el și îl bag la loc pornește dar foarte greu, după a doua oara când ii dau la automat pornește mai repede putin. ma gândesc ca pompa de benzina s a defectat de cât am rămas in pana prostului și zic s o schimb...

tin sa menționez ca atunci când l am pornit și am mers cu el trăgea foarte tare.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, uadrian7 a spus:

 am schimbat carburator, set motor, și tot așa face, azi am scos cablul din carburator pt vacuum și a curs niște benzina pe el...

 

Acum 18 minute, uadrian7 a spus:

da, scuter chinezesc in 4t cu injecție și baie de ulei separată nu cu amestec 

 

Esti sigur pe cuvintele tale  ?

Link to post
Share on other sites

salut, am un scuter chinezesc in 4t de 49. cu carburator schimbat de 50-80 iar set motor schimbat de 60 dar mai mult de 25km/h nu se duce, accelerația are mai mult de jumătate de cursa la care sta blocat la 25km/h. am un prieten cu același scuter ca proporții și aspect și al lui a fost limitat la 50 și mi a zis ca a tăiat un fir din variator și acum prinde 70. as dorii și eu sa l delimitez dar nu stiu cum..

Link to post
Share on other sites

salut, cum se poate vedea in titlu am un scuter in 4t chinezesc limitat la 25km/h, din jigler n are cum sa fie, la cdi nici atat ca prezinta 5 fire in loc de 6 cel cu limitare din cdi și a mai rămas bucșa, iar din câte văd eu este limitat din bucșa. tin sa menționez ca acesta când atinge 25km/h accelerația mai are destula cursa pana la capăt. puteți sa mi spuneți dacă este sau nu limitat din bucșa?

6418A195-2D35-4E67-955D-5D499C0E7155.jpeg

Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, uadrian7 a spus:

salut, cum se poate vedea in titlu am un scuter in 4t chinezesc limitat la 25km/h, din jigler n are cum sa fie, la cdi nici atat ca prezinta 5 fire in loc de 6 cel cu limitare din cdi și a mai rămas bucșa, iar din câte văd eu este limitat din bucșa. tin sa menționez ca acesta când atinge 25km/h accelerația mai are destula cursa pana la capăt. puteți sa mi spuneți dacă este sau nu limitat din bucșa?

6418A195-2D35-4E67-955D-5D499C0E7155.jpeg

 

Pai asa pare. Scoate bucsa si fa o proba. Fetele variatorului ar trebui sa se poata apropia in ture mari ca sa ridice cureaua sus. La tine o ridica jumate de cursa.

 

P.S. nu mai deschide N topicuri pentru aceeasi problema.

Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, GoodKat a spus:

 

Pai asa pare. Scoate bucsa si fa o proba. Fetele variatorului ar trebui sa se poata apropia in ture mari ca sa ridice cureaua sus. La tine o ridica jumate de cursa.

 

P.S. nu mai deschide N topicuri pentru aceeasi problema.

sunt mai nepriceput de fel și mi a fost frica sa îl pornesc, plus ca am nevoie de o noua pompa de benzina și nu prea pornește. și prietenii mi au spus ca cel mai probabil este bucșa. maine o sa cumpar o noua bucșa fără limitator și o noua pompa de benzina. multumesc mult de sfaturi! și in legătura cu topicurile, nu prea ma pricep cu site ul, sunt nou:))

Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, uadrian7 a spus:

sunt mai nepriceput de fel și mi a fost frica sa îl pornesc, plus ca am nevoie de o noua pompa de benzina și nu prea pornește. și prietenii mi au spus ca cel mai probabil este bucșa. maine o sa cumpar o noua bucșa fără limitator și o noua pompa de benzina. multumesc mult de sfaturi! și in legătura cu topicurile, nu prea ma pricep cu site ul, sunt nou:))

 

Vezi cum functioneaza variatorul si te prinzi care este rolul acelei bucsi. Bucsa dintre fetele variatorului nu le lasa sa se apropie intre ele si sa ridice cureaua sus.

 

 

Link to post
Share on other sites

salut, am și eu o problema la scuterul meu in 4t chinezesc la alimentare, pompa de vacuum a fost defecta și am stricat o iar pe furtunul de benzina am un tank mic de FLOW iar când ii dau la automat și la pedala acel flow se umple pana sus și nu porneste, deci nu vine benzina in carburator... șocul este automat iar carburatorul este nou.

reformulez: pompa de vacuum a fost defecta și am schimbat o*

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...