Sari la conținut

Motocicleta 'Chinezeasca'


hora09
 Share

Postări Recomandate

Motor si franele sunt "doar" luate si insurubate, daca imprumuta asa si suspensia si electronica de la Bosch, mai ramane cadru care face diferenta. Peste toate trebuie pus plastic de calitate si care musai trecut prin tunel aerodinamic.

Urmaresc de ceva ani unde a ajuns industria auto a lor si mai exact unde tara aia investeste agresiv in restul lumii. 

A nu se uita de ce inseamna globalizare, daca mai este nevoie sa fie mentionat si mai presus de faptul ca lumea vrea mult si ieftin (asta ultima parte e discutabila).

Timpu le lamureste pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt frane Brembo :)

sunt Brcmbo    ----- au facut in asa fel incat sa citesti brandul pe care il stii.

Din ce am observat de-a lungul timpului:

Plasticul si rugina sunt principalele probleme la chinezi. La fel si duritatea filetelor la suruburi sau piulite.

La fel si tot ce inseamna cauciuc, piele sintetica pentru sa...

La fel probleme cu tolerantele pieselor, cu prinderile, cu lufturile si cu lacul care incepe sa se cojasca dupa cativa ani (6-7) din cauza razelor solare.

Cromul este ceva care tine primii 2-3 ani, dupa care incep sa iasa puncte de rugina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am nimic impotriva, sa le faca ieftine, dar cand le fac 90% cu aceleasi piese si doar schimba sigla sa nu ceara de 2 ori mai mult.

Eu cred ca cei care cumpara cu buna stiinta KTM nou facut in China, la preturi de KTM nou facut in Austria, gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, mony a spus:

nu sunt frane Brembo :)

sunt Brcmbo    ----- au facut in asa fel incat sa citesti brandul pe care il stii.

 

 

Leveraging KTM’s relationships with industry leaders, CFMoto decked out the touring rig with premium components and electronics. Brembo supplies radial-mounted calipers while KTM-owned a WP shock and fork suspend the travel-friendly bike. If that isn’t impressive enough, JBL provides the built-in stereo system and the 12.3-inch TFT dash will rival the Gold Wing in size.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Razmar a spus:

Leveraging KTM’s relationships with industry leaders, CFMoto decked out the touring rig with premium components and electronics. Brembo supplies radial-mounted calipers while KTM-owned a WP shock and fork suspend the travel-friendly bike. If that isn’t impressive enough, JBL provides the built-in stereo system and the 12.3-inch TFT dash will rival the Gold Wing in size.

Nu stiu ce sa zic... dar imaginea din link cu reviewul la motocicleta este extrem de clara. Scrie Bcrmbo cu alt font si fara logo Brembo. Probabil ca in realitate s-au zgarcit la frane. Au facut economie la ceva extrem de important.

2021-cfmoto-1250tr-g---brakes.jpg

Acum 23 minute, Razmar a spus:

Leveraging KTM’s relationships with industry leaders, CFMoto decked out the touring rig with premium components and electronics. Brembo supplies radial-mounted calipers while KTM-owned a WP shock and fork suspend the travel-friendly bike. If that isn’t impressive enough, JBL provides the built-in stereo system and the 12.3-inch TFT dash will rival the Gold Wing in size.

Nu stiu ce sa zic... dar imaginea din link cu reviewul la motocicleta este extrem de clara. Scrie Brcmbo cu alt font si fara logo Brembo. Probabil ca in realitate s-au zgarcit la frane. Au facut economie la ceva extrem de important.

My bad, am vazut tarziu noul font de la Brembo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu man, in poze arata la fel, eu ce brembo am vazut scrie asa pe etrier, sa nu fie brEmbo alea care le-ai vazut de fapt facaturi.
Cel putin la motoarele recente asa e brenduit etrierul, la alea (mai) vechi.. nu cunosc, trebuie cercetat.

https://www.brembo.com/it/moto

Daca suna ridicol sa ai fier chinezesc, sa ii intrebam pe scuteristi, ca sunt bine bagate in EU ceva producatori cu ochi oblici.
Si alea acu 10 ani erau doar lighiane pe roti, acuma nu mai sunt asa de luat la ras.

Untitled-1.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum va fi cu CF Moto model 700 clx şi dacă ar fi o variantă la scramblerul de 800 Ducati (foarte scump).

(https://bikereview.com.au/new-models-2020-cfmoto-700cl-x-sport-heritage-adventure-eicma/)

Am impresia că odată cu modelul 700 clx, se intenţionează ca totul dă fie chinez pe motocicletă (mai puţin ABSul).

Oricum, joint venture existent deja între KTM şi CF Moto nu cred că schimbă datele despre calitate şi fiabilitate.

În fine, seria actuală CF Moto - aflată la vânzare şi în România, am văzut-o şi m-a surprins plăcut, exclusiv vizual şi static, că nu am dat o tură şi nu fac, deci, aici nici review, nici reclamă. Cert însă, cei de la reprezentanţa Cluj au fost foarte amabili!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

CF Moto a evoluat foarte mult la capitolul calitate. Cum s-a intamplat si cu telefoanele Huawei. Eu nu avut nici o retinere sa cumpar de la acest producator, recent am achizitionat un atv produs de ei nou si sunt foate multumit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautati topicul cu bajaj dominar, ii laudau importatorii ca ce bun e, ce calitate, ca nush ce, si dupa 2 ani au intrerupt relatia. KTM, yamaha sau suzuki nu raman fara dealer in romania. Eu zic ca e important daca ieie o mobra noua. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...