Sari la conținut

Reparatie sau solutie alternativa cui pointo carburatoare sovietice K63, K65, K68


Papa_Bear
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am o problema perversa cu Ural-ul meu. Mi se strica des garniturile de la cuiul pointo din carburatoarele K63T originale. Se gasesc niste cuie de schimb insa au garnituri din material de proasta calitate care nu asigura etanseitatea si este atacat de benzina in scurt timp. Stie cineva daca exista vreo solutie complementara (cuie modificate)?

Exista vreun material de calitate din care as putea face garnituri sau stiti de unde se pot cumpara cuie originale PEKAR?

 

Ar fi o idee sa incerc sa fac garnituri din membrana de carburator vacumatic? Benzina actuala cam topeste orice... :(

 

Exista niste carburatoare mai fiabile ce pot fi montate fara nicio modificare? Motocicleta este 100% originala pana la nivel de capace la ventil si saibe, deci nu as vrea sa o modific...

 

Ca Idee, mai am un BMW de 30 de ani care are cuiele cu garniturile originale si merge perfect, nu au niciun semn de imbatranire... deci se poate... trebuie doar materialul corect...

Din pacate sunt foarte diferite de cuiele de Ural...

 

Numai bine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu modelele astea de carburatoare este ca din nascare sunt de calitate ....indoielnica, si o zic cu indulgenta.

Daca tii la originalitate ramai cu ele si impaca-te cu gandul ca totdeauna vor aparea probleme.

Daca doresti sa te bucuri de motocicletam, sa ai un ralantiu bun si sa nu lasi balta la fiecare pornire, cauta sa treci pe generatii mai noi.

Pe oppozit.ru gasesti la sectiunea carburatie o multime de informatii.

Sa ai o motocicleta din anii 50 si sa fie originala imi pare o treaba, insa un Ural din anii 80-90 care sa mearga prost doar pentru a fi originala nu imi pare chiar o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.ural-zentrale.de/de/motoren/kraftstoffanlagen/dichtung-vergaser

 

Sau gasesti o membrana de carburator sparta la primul service moto, faci o preducea pt gaura interioara dintr-un ac gros de seringa, pt exterior din ceva mai gros, si iti faci 2 garnituri cu care te dai fericit niste ani.

 

Voie buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termina cu prostiile , pune-i niste carburi de r60 , kit de reparatie la carburi si o mana de jiclere sa-i reglezi amestecul, o sa mearga de 10 ori mai bine 

gunoaiele ale de k63 sunt niste robineti supradimensionati nu-s carburatoare , parca k68 erau gandite de un rus pe trezeala dar nu mai tin minte exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Va multumesc pentru raspunsuri.

Garniturile de la Ural-Zentrale le-am incercat, sunt fix aceleasi cu cele de la Gaspar si se intaresc rapid in contact prelungit cu benzina E10.

Ideea cu cuiul cu varf de cauciuc este buna, doar sa gasesc un cui compatibil

M-am gandit sa la carburatoare de BMW, insa sub 300 de euro nu gasesc ceva decent --> Sunt ferm convins ca merg foarte bine.

 

Ca solutie rapida ma gandesc sa fac niste garnituri din membrana vacuumatica de carb... Intrebarea este oare rezista la benzina?

 

Are cineva o membrana de carb vacuumatic sparta dar neimbatranita de dat?

 

Ar mai fi materiale compatibile..? orice idee este si solutie este bine venita...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele nu sunt facute sa fie scufundate in benzina , nu se dizolva instant dar daca invarti carburile cu benzina in ele se deformeaza

 

daca bingurile sunt la moda acum a crescut pretul ... cauta ceva de pe japo , keihin, ca mikuni sunt mai scumpe , 2 carburi de scuter mai mare ... chiar si chinezesti si sunt incomparabile cu mizeriile alea 

 

daca vrei sa faci experimente cumpara o pompa vacumatica de scuter si fa-ti damblaua cu diafragma, aia rezista sigur la benzina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Papa_Bear said:

M-am gandit sa la carburatoare de BMW, insa sub 300 de euro nu gasesc ceva decent --> Sunt ferm convins ca merg foarte bine.

 

Te aia in ele de carburi de BMW (sunte prea scumpe), daca iti trece prin cap sa pui alte carburatoare gasesti copii Mikuni cate vrei si care merg bine. Contacteaza-l pe Urse Emilian din Mogosoaia si iti adapteaza astfel de carburatoare:

 

 

 

Eu am in lucru un M72 pe care il fac pentru mine, deocamdata am pe el copii noi chinezesti de K37 pe care le-am facut sa mearga bine dar nu am chef sa stau pe viitor sa surubaresc la ele. Dupa ce termin motocicleta o trec pe copii chinezesti de Mikuni si nu le mai port de grija ca am uitat sa inchid robinetul de benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnituri de membrana de Dacia am incercat... se topesc cam in 30-45 de zile...

Ma gandesc sa incerc din O-ring.

Intre timp m-am interesat de cel mai potrivit material: aparent ar fi Butadien Nitril Cauciuc...

 

Mai cercetez... poate gasesc o membrana veche de carburator

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ideea cu garnitura de robinet de benzina este buna, insa este prea gros materialul... 3.5 mm. Mie imi trebuie 0,5 mm.

Incerc sa caut si niste membrane de carburator vacuumatic.

Ideal ar fi sa gasesc o foaie de Butadien Nitril Cauciuc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor va admir perseverenta.

Am avut si eu tentative d-astea de a face din cacao bici, do it yourself in your own way.

Traba este ca plec cu sotia si copii in atas, am 50 de kilograme de material de campat, merg la 400-500 km de casa.

Sa vezi pe drum cand incep sa curga carburile, inunda cilindrii, afuma bujiile, nu mai trage unul, crapa altul cat chef mai ai de astfel de experiente cu pluta, garnituri de la toate atelajele si inventiile romanesti ca iti strica toata pasiunea.

Si mie imi plac adaptarile, merg cu doua M-uri hibride din punct de vedere al pieselor originale, la care am renuntat tocmai pentru a castiga fiabilitate.

Dar va recomand sa nu inventati roata, dedicati timpul altor detalii si puneti niste carburi facute de producatori, chiar si chinezi fiind, veti avea sadisfactii si nu dureri de cap.

Solutiile voastre erau binevenite in anii 80 cand chiar nu aveai alternative, solutii, piese. Astazi gasesti orice la niste preturi derizorii, doua PZ-uri de pe ali sunt 30 de dolari.....ce vrei mai mult?

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma provoci...

Fac un efort in a-mi reprezenta aceste paralele cu vasul de WC si Baile Romane .

Viziunea ta asupra acestor motociclete iti spun sincer ca ma depaseste.

Revenind la problema descrisa ecuatia este simpla din punctul meu: vrei original ramai asa, vei merge cat vei merge si mai ales cat te tine norocul.

Renunti la original si vei avea carburatie.

Din pacate asa s-a renuntat la multe motoare  clasice pe aceste plaiuri, aveau un renume rau vis-a vis de fiabilitate, lumea se saturau de ele ca ii lasau pe drum sau nu porneau, mergeau prost atunci cand mergeau.

Din punctul meu de vedere daca nu ai carburatia si aprinderea (circuit integrat cu senzor) adusa la zi este frectie la picior de lemn.

Si asta iti spune unul care din 2011 merge pe boxer rusesc cu o medie de 3000 km/an, am 5 Transfagaras si 4 Transalpine fara probleme tehnice pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La 29.09.2020 la 12:32, superbec a spus:

termina cu prostiile , pune-i niste carburi de r60 , kit de reparatie la carburi si o mana de jiclere sa-i reglezi amestecul, o sa mearga de 10 ori mai bine 

gunoaiele ale de k63 sunt niste robineti supradimensionati nu-s carburatoare , parca k68 erau gandite de un rus pe trezeala...

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Va multumesc pentru toate raspunsurile utile si interesante.

Incerc sa fac niste garnituri din O-ring special pentru benzina pe care il tai "felii" in sectiune. 

Vad ce reusesc si va spun.

 

S-au mentionat si carburatoare compatibile.

In ceea ce priveste carburatoarele de BMW... as lua toata motocicleta... mi-ar placea mult un boxer classic.

 

Va rog sa imi spuneti daca exista carburatoare compatibile ce pot fi montate  fara modificari...

Ce parere aveti despre K68 fabricate in Taiwan? ... aparent au cui pointeau diferit de cele rusesti, mult mai fiabil...

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Liviu M a spus:

Garnitura de pe cuiul puantou o am dintr-o bricheta de nu mai stiu cati ani .

poti te rog sa imi trimiti o fotografie cu o astfel de garnitura?

Unde mai exact in bricheta se gaseste garnitura?

 

Ce carburator ai? K62?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Apropo de cui pontou, am un carburator k68 pt Ij si as avea nevoie de jiglorul unde intra cuiul pontou, poate aveti pe acasa asa ceva sau știți vreun site de unde se poate cumpăra, orice ajutor e binevenit

 

20201111_124208.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...