Sari la conținut

Lup69
 Share

Postări Recomandate

Postez un fragment dintr-o filmare din CO, joi 17 septembrie 2020, pe E79, inainte de Varfurile/Arad

Doar ca sa invatam din experienta neplacuta a celui de-al doilea rider...cine este mai curios poate sa il caute si sa il intrebe de ce s-a intamplat asta...

Eu ca spectator, as putea crede ca s-a lacomit la viteza dupa colegul sau, sau nu a apreciat corect spatiul necesar, in fine, eu ma bucur ca nu s-a intamplat nimic pana la urma, in schimb cred ca multi pot invata ceva din … clipul asta.

Inca o data: nu pun clipul pentru cineva anume, doar pentru exemplificare situatie posibila oriunde pe drumurile noastre, mai ales pe cele pe care se lucreaza!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de clara faza. Primul a venit tare, a vazut ca are ingustare-drum in lucru, si a redus. Colegul a venit si mai tare, ca sa l ajunga, te-a depasit, a vazut ca cel din fata franeaza, a pus frana-chiar cateva secunde bune, dar nu a fost destul, aproape ca l-a luat pe cel din fata, a agatat marcajul volant, si ca prin minune, n-a cazut :D

Bine ca n-au patit nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

 

Pai cred ca era cu masina? pare filmare din interior, dashcam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, superbec a spus:

semnu ala cu o sageata rosie nici unul dintre voi nu-l cunoaste? 

 

cane de tun 

Ala care se ocupa cu reasezarea semnelor de circulatie nici nu cred ca a mai avut timp sa il vada

In schimb spielberg pica la examenul de redobandire permis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Masina" mea are un V4, in total cu bagaje si pasager trece lejer de 550kg.

In momentul depasirii de catre primul rider,  rulam cu 85-90 km la ora.

In rest, poate vede cineva motivul postarii/topicului, este dat in descriere...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dincolo de semne de circulatie, pe drumurile in constructie mai dai des si de pietris/namol de la utilajele/masinile care reintra sau traverseaza asfaltul. Daca mergi in blana orbitoare, posibil sa nici nu stii de ce ajungi la orizontala in vreo curba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

Mie nu mi se pare nici pe departe un rider bun.

Mi se pare unul din categoria celor care ''isi asuma''. Evident ca se gandeste doar la el.

Daca ai vazut pe inregistrare apare un semn de limitare de 50 km/h.

Macar nu accelerezi cand vezi asa ceva si folosesti neuronii: esti Romania, asfalt proaspat turnat, semn de limitare de viteza, semn de depasire interzisa => atunci poate fi vreun santier in fata, nisip sau pietris pe jos, un utilaj uitat de Dorel pe sosea etc..

I-a durut in basca pe cei doi meseriasi.

 

Sa iti spun cum se intampla daca se petrece buba: tu, @sbk750 mergi cumite cu masina. Vine Boss cu mobra ca jupanul, si da in tine care circuli regulamentar.

Daca boss pleaca cu SMURD-ul Militia deschide automat dosar penal pentru ca a fost cu vatamare. Iar tu care circulai regulamentar ramai cu permsiul retinut (nu suspendat) pe perioada cercetarilor. Evident ca vei avea o autorizatie de circulatie.

Doar ca cercetarile dureaza de la un an in sus. Am un prieten care a nimerit cu masina intre doi berbeci care s-au lovit. Omul nu are absolut nici o vina (cei doi s-au lovit venind din sens invers si unul a ricosat in prietenul meu). De aproape doi ani merge luna de luna sa isi prelungeasca autorizatia. Si sta la coada cu unii care de 3-4 ani fac coada luna de luna.

 

Tu ai fi fericit sa iti pierzi o zi pe luna la coada la Militie?

 

Nu mai spun ca daca vrei si tu sa faci o plimbare cu mobra pe afara te-ai lins pe bot: nu se poate sa conduci cu autorizatie provizorie in afara Romaniei.

 

Ei, acuma mai socoteste inca o data si vezi daca ti se pare un rider bun.

 

Mie mi se pare un exemplu excelent ''Nu faceti asa''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, sbk750 a spus:

eu zic ca e un rider bun , ce daca a fortat , a gestionat bine situatia creeata , cu riscurile de rigoare , ei merg tare , insa si tu mergi incet rau :DDD

 

Bun al dreaq, nu a putut sa franeze in 150m de la 100 la ora. Ce mai faci cand iti apare ceva in curba sau in 20m? E fix carne de tun colegul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, thesaw a spus:

 

Bun al dreaq, nu a putut sa franeze in 150m de la 100 la ora. Ce mai faci cand iti apare ceva in curba sau in 20m? E fix carne de tun colegul.

A ramas pe 2 roti, a ramas deci este unul bun, mai ales ca in zonele astea de reparatie sunt pe jos tot felul de tampenii, pietris, nisip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce folos ca a ramas pe 2 roti daca nu a putut opri fara sa intre in baliza in conditii de vizibilitate maxima (minim 200m) si asfalt proaspat? 

 

Oricum primul motociclist a avut noroc ca a plecat cu putin inainte sa ajunga p*lica franarul la fata locului.

 

Nici urma de condus preventiv, sa nu mai zic skill. A fost doar bulan. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte cand franam mai violent ma duceam taras in drift, acum de cand am ABS opresc mult mai repede si in distante mult mai mici
La cum a franat colegu nr 2 as risca sa zic ca a avut maneta si pedala blocate
Oricum, talentat, macar nu s-a imprastiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, thesaw a spus:

 

Bun al dreaq, nu a putut sa franeze in 150m de la 100 la ora. Ce mai faci cand iti apare ceva in curba sau in 20m? E fix carne de tun colegul.

pentru un ochii neavizat , ar parea ca ai dreptate , eu iti zic sigur , daca vad ca banda doi e libera , normal ca degajez pe ea decat sa iau semnelele alea in brate , daca era masina luam semnalelel alea  fara drept de apel , repet , multi privitori ..... putini cunoscatori .... poate nu vedeti ca rider ul nu s-a cacao pe el si si-a luat o pauza cum ar fii facut 90% pe aci  sa-si stearga carnatii de la poponeata , ok s-a enervat umpic si mai departe , adrenalina alea alea n-a stat sa tremure .... sa vezi acuma injurii de la novici ....

Editat de sbk750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, sbk750 a spus:

pentru un ochii neavizat , ar parea ca ai dreptate , eu iti zic sigur , daca vad ca banda doi e libera , normal ca degajez pe ea decat sa iau semnelele alea in brate , daca era masina luam semnalelel alea  fara drept de apel , repet , multi privitori ..... putini cunoscatori .... poate nu vedeti ca rider ul nu s-a cacao pe el si si-a luat o pauza cum ar fii facut 90% pe aci  sa-si stearga carnatii de la poponeata , ok s-a enervat umpic si mai departe , adrenalina alea alea n-a stat sa tremure .... sa vezi acuma injurii de la novici ....

Nu a fost sa fie acuma....

Daca insa nu va avea grija pe viitor sa interpreteze ansamblul elementelor din trafic si sa anticipeze corect o situatie potential periculoasa , talentul rider-ului s-ar putea sa nu ii mai fie de mare folos pe viitor.

O fi inteles oare ceva din patanie? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe youtube cu slow motion si ecran mare, a lovit indicatoarele si de acolo a pierdut un pic controlul. Nu cred ca a controlat situatia si doar a avut noroc ca nu s-a tavalit putin. Daca nu se suia pe indicatoare il lovea pe colegul din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, sbk750 a spus:

pentru un ochii neavizat , ar parea ca ai dreptate

repet , multi privitori ..... putini cunoscatori ....

poate nu vedeti ca rider ul nu s-a cacao pe el si si-a luat o pauza cum ar fii facut 90% pe aci  sa-si stearga carnatii de la poponeata , ok s-a enervat umpic si mai departe , adrenalina alea alea n-a stat sa tremure .... sa vezi acuma injurii de la novici ....

Sper sa raman novice, dar macar sa raman si paralel cu directia de mers cand franez, nu perpendicular pe ea.

Si cand vine masina din contrasens pe drum ingustat chiar puteam sa stau un pic pe curu' meu plin de carnaciori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...