Sari la conținut

Lup69
 Share

Postări Recomandate

Senzația data de filmare e de noroc chior din toate directiile. La cum a pus ( s-a pus ca sa fim corecti) mobra de-a latul, o masina din sens opus il trecea in ordinul cavalerilor RIP. Sau daca era o masina acolo "culca mobra" skilosul? Iar faptul ca nu s-a oprit si a mers la fel de iute poate fi interpretat si ca: nu a realizat ce a facut, stie din experienta ca apa calda scoate mai bine petele din bumbac decat frunzele de brusture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va zic eu ca a fugit de acolo de rusine, si-a potolit mai tarziu tremurul genunchilor.

N-a avut nimic, dar nimic sub control, de la inceput si pana la sfarsit! Anticipare, dstanta si tehnica de franare, nimic, 0 barat! L-a salvat colegul care l-a vazut (auzit) ca vine gramada peste el si a degajat locul ca sa poata el sa mai franeze vreo cativa metri, dar si atunci el a ales jaloanele alea, ca facuse target fixation pe ele.

Daca asta e considerat rider skillat in opinia celor tineri, urmatoarea generatie de mobristi o sa poarte roti ajutatoare, asta e clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea este că a avut un dram noroc. Skill-ul îți ”spune” imediat  că frâna față+frâna spate, combinată cu frâna de motor fac minuni. El a rămas oprit în Dumnezeu știe ce viteză, chinuindu-se să o aducă în prima viteză după oprire. Mna, de pe margine este ușor să dăm cu părerea, slavă Domnului că a fost doar atât.

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Dan Ny a spus:

Părerea mea este că a avut un dram noroc.Mna, de pe margine este ușor să dăm cu părerea, slavă Domnului că a fost doar atât.

Ai pus punctul pe I. A ramas pe roti, cu noroc cu ghinion=> un tampit fara  schiluri, daca se tavalea=> un tampit fara schiluri, voi stiti ce vreti sa spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum se vede din filmare, suprafata de rulare alterneaza, ba asfalt nou turnat, ba vechi dar cu fire de nisip/pietris fin, denivelari destul de pronuntate intre asfaltul nou turnat pe un sens si cel vechi de pe celalalt sens. Cei mai multi inclina sa se bucure de asfaltul nou turnat, (sau proaspat de cateva zile) ca de o suprafata cu o superaderenta, insa se pot pacali destul de usor, intrucat este exact contrariul din cauza particulelor de ulei/hidrocarburi continute...Trecerile de pe un sens pe altul mai ales in zonele cu denivelare, sunt riscante, aproape ca trecerile pe linii de tramvai...acesta este un alt motiv pentru care se semnalizeaza si cu indicatoare de reducere a vitezei, nu doar faptul ca pot fi eventuale utilaje in lucru si inca se mai lucreaza, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...