Sari la conținut

18 OTT 11 - Gran Premio Michelin® de Aragón & 25 OTT 12 - Gran Premio de Teruel MotorLand AragónSPAIN


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, Method a spus:

Insa daca cei de la Yamaha asa plini de ingineri,cu o motoreta foarte capabila (as zice eu si victoriile de etapa/podiumurile/pole'urile luate),rateaza titlul mondial in anul in care the great Marquez sta pe bara,si le fura Suzuki cu Mir mamaliga din mana,atunci putem spune ca au gresit?ca total fail?ca sunt incapabili?Nu stiu,in eventualitatea (iata,destul de ridicata) a unui asemnea contrarezultat,da tu o caracterizare a performantelor lor in lipsa celui mai mare rival,sunt curios.

 

daca yamaha baga bani si-ar fi permis sa schimbe oameni (manageri, tehnicieni, piloti) si sa incerce diverse solutii

pare totusi ca si ei merg cu buget de suzuki de cativa ani si se multumesc cu rezultatele astea

 

e destul de clar ca la bani s-au certat si cu tech3, imediat ce a venit petronas cu bani au primit motor nou

ca motorul ala nou se strica... asa e cand te calicesti la teste pe banc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 178
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 ore, prafrau a spus:

ca motorul ala nou se strica... asa e cand te calicesti la teste pe banc

True true

Aia cu tech3 mi s.a parut foarte dubioasa insa...nu prea stiu daca au fost banii,foarte ciudat oricum.

 

Deci Honda is back...de data asta cu Taka...iar Chel spune ca are mari sanse sa castige maine.Va fi interesant.

S-ar putea ca si Yamaka sa mearga maine,vor fi 21 de grade,mai cald simtitor decat weekendul trecut.

 

Iar Dovi inevitabil se preda : Dejected Dovizioso admits Championship challenge is over

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cursa nu foarte spectaculoasa, dar ceva depasiri au fost. toti merg la conservare de puncte.

Cred ca titlul se va decide la Portimao. E un sezon interesant fara un campion definit de la primele curse. 

 

1=Joan MirSPASuzuki Ecstar (GSX-RR)137 

2=Fabio QuartararoFRAPetronas Yamaha (YZR-M1)123(-14)

3=Maverick ViñalesSPAMonster Yamaha (YZR-M1)118(-19)

4^2Franco MorbidelliITAPetronas Yamaha (YZR-M1)112(-25)

5˅1Andrea DoviziosoITADucati Team (GP20)109(-28)

6^1Alex RinsSPASuzuki Ecstar (GSX-RR)105(-32)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee,iata adevarata forma a lui Yamaka si ce poate motoreta aia,cand unul din ei o gadila cum trebuie,e capabila  de victorii flawless.Si asta luand in considerare ca in aceasta cursa ritmul a fost mai rapid decat la cea de weekendul trecut (ok,si mai bune temperaturile).

Rins a spus ca Morbidelli a fost de neatins,si cam asa a si parut,si ca el a incercat sa managerieze gap'ul cu Mir.

Mir a declarat ca nu a mai avut viteza necesara sa plece in urmarirea celor 2 mai ales ca a plecat de pe 12 si s-a chinuit sa ajunga pe 3...o cursa buna pt Mir care a transformat (iarasi) esecul din quali intr-un rezultat mai mult decat pozitiv.

Quarta si Vinales...slab.Acum chiar nu mai putem spune ca Yamaha n-a mers.

Dovi...si mai slab,se batea cu Petrux.Miller luat pe farash de Binder,Zarco un rezultat nesperat de bun locul 5 dupa ce i-a tinut piept lui Oliveira vreo 6 tururi.

Taka a tinut cateva viraje datorita presiunii,iar AM...nu e MM :) .I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

Aici s-a marcat si cursa cu nr.500 pt Forcada - nenea cu vestitul caiet din cold war'ul Rossi-Lorenzo,crew chief pt Stoner,Lorenzo (cu ambii luand niste titluri mondiale) si pe care Vinales a decis sa-l indeparteze,dar care iata,aduna niste victorii si cu echipa satelit si cu Morbi.Hats off.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarata forma Yamaha? pai e exact ca si pana acum, daca pleaca bine si ajunge in fata fara sa fie nevoie sa stea la bataie cu alti producatori e motocicleta ideala. cum da de putin greu, nu mai e asa competitiva. raman la parerea ca din cei 3 producatori (H, S si Y)  e cea mai slaba. faptul ca Honda nu are piloti care sa mearga ca si MM constant bine si Suzuki inca nu are piloti obisnuiti sa se bata la titlu nu face decat sa scoata calitatile pilotilor de la Yamaha din cand in cand si atat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boring rau cursa, pacat de AM ca aveam ceva depasiri.

se baga bine cu honda aia.

 

honda-i honda.

 

sg lucru bun e ca mir se duce mai in fata..

 

f bine morbi, rins la fel. de mir nu mai zic, de pe 12 plecat..

 

 

si Z i-a dat capat la ducati ala.. respect.

dovi penibil, s-a taiat dupa ce l-a sicanat naspa Aleix. Comentatorii BT spuneau ca nu e "omeneste" sa iei din spatiul de franare , ca MM facea asa pe la moto 3 si era penalizat des.

Karma e o tarfa, apoi aleix a abandonat. :) 

 

 

q jenant. aspirant la titlu? omg.

sper sa il ia Mir/Morbi/Rins

 

 

* cica de bine ce i-au intrebat reporterii pe Rins si Morbi daca au ordine de echipa sa isi ajjute coechipierii si el s-a cam suparat si a zis LOL "aevm si noi sansele noastre" apoi el catiga si Rins pe 2 LOL

Acum 4 ore, Method a spus:

I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

hai nu fi rau, comentatorii englezi spuneau ca cu H pe fata esti safe dupa 2-3 tururi..

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei. 

Acum 4 ore, Method a spus:

I-o fi spus MM sa puna hard fata ca as mere Honda mai bine datorita balansului,dupa cum a explicat el intr-un interviu,dar trebuie sa mai stii si sa mergi ca MM cu hardul pe fata.

hai nu fi rau, comentatorii englezi spuneau ca cu H pe fata esti safe dupa 2-3 tururi..

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei. 

Acum 6 minute, frigider a spus:

q jenant. aspirant la titlu? omg.

si cati au cazut / abandonat din fata.. ajungea si mai la coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

... raman la parerea ca din cei 3 producatori (H, S si Y)  e cea mai slaba. faptul ca Honda nu are piloti care sa mearga ca si MM constant bine si Suzuki inca nu are piloti obisnuiti sa se bata la titlu nu face decat sa scoata calitatile pilotilor de la Yamaha din cand in cand si atat. 

Mda...rezultatele te contrazic masiv,Yamaha are cele mai multe victorii (6) la mare distanta fata de oricine altcineva.

Nu stiu ce intelegi prin "piloti obisnuiti sa se bata la titlu"....campioni mondiali mai sunt doar 2 - MM si Rossi,amandoi out.Contenderi "obisnuiti" la titlu erau Dovi si Vinales,care nu cred ca ar merge mai bine pe Suzuki,ba dimpotriva,mai rau.Suzuki mi se pare ca are piloti f buni.

Parerea mea e ca aceste rezultate alternante ale pilotlor Yamaha nu fac decat sa scoata in evidenta carentele lor nu ale motocicletei,care,iata,e in stare sa castige pe majoritatea circuitelor.

Dar oricum am intoarce-o,daca Morbi a castigat o cursa rapida pe un circuit nu tocmai propice Yamaha,si inca a castigat-o fara drept de apel,Quarta si Vinales nu prea au cum spune ca motoreta nu a putut aici.Iata ca in mainile lui Morbi a putut,dupa cum a zis el insusi la conferinta de presa - secretul a fost setarile bune si pregatirea.Iar la urmatoarea cursa probabil va merge bine Quarta si Morbi va merge slab....

Acum 57 minute, danypop a spus:

De parca iamaha ar avea vreo 5-6 piloți capabili de titlu mondial😂😂

Ahahaha chiar ca.Speram,dar cred ca ramanem cu speranta,de fapt eu nu cred ca (mai) are vreunul.

Acum 28 minute, frigider a spus:

dar tot ei au spus ca de era sa cada cuH pe fata fix in curba aia cadea.. trebuia sa vb AM cu ei.

Ahaahha,da,buna asta.Ce sa mai zic,ca nu mai am ce :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Cavaleru a spus:

pana la un punct rossi era cel mai constant pilot Yamaha, chiar daca nu a fost castigator de etapa a fost mereu la lupta in primele pozitii. 

 

mi-ar placea sa castige Morbi campionatul. 

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

 

 

fun fact: Taka si AM nu cazusera in nicio cursa pana acum. 

 

GG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

pana la un punct rossi era cel mai constant pilot Yamaha, chiar daca nu a fost castigator de etapa a fost mereu la lupta in primele pozitii. 

 

mi-ar placea sa castige Morbi campionatul. 

Da,pai constanta lui Rossi e din vremurile de demult,de cand se batea la campionat.Stie ca nu te poti bate la campionat daca o cursa esti in fata si 2 pe jos.

 

Nu prea il vad pe Morbi cu sanse la campionat.Deja e in spate,iar Valencia e un circuit twisty si ff tehnic,cred ca Quarta va mere bine pe Valencia.

Iar Mir deja e implacabil - aici ma asteptam sincer ori sa faca un rezultat de 2 lei (a pornit de pe 12) ori sa o comita.Nici una nici alta - a luat lejer locul 3.Era o situatie gri care avea toate sansele sa fie si mai nasoala,a intors-o prea elegant in favoarea lui.Iar ceilalti pe niciunde.Daca isi tine capul pe umeri si nu se excita sa se lase prada presiunilor ca trebuie sa ia o victorie macar sau altor prostii,si nu risca aiurea sa cada,eu cred ca are sanse maxime la campionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

Are 4 DNF si 2 DNS. Pentru ce-i multumesti lui Z, ce legatura are?

In prima etapa a avut defectiune tehnica si pe urma a avut 3 greseli nefortate (Misano2 din pluton, Barcelona de pe 2, LeMans in primul viraj pe ploaie).

Acum 57 minute, Method a spus:

Daca isi tine capul pe umeri si nu se excita sa se lase prada presiunilor ca trebuie sa ia o victorie macar sau altor prostii,si nu risca aiurea sa cada,eu cred ca are sanse maxime la campionat.

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

Dar oricum am intoarce-o,daca Morbi a castigat o cursa rapida pe un circuit nu tocmai propice Yamaha

Deci Aragon nu este circuit propice Yamaha... 🤔 Sa inteleg atunci ca este unul KTM sau Ducati? Serios acum, banuiesc ca ai vazut cursele.. chiar ti se pare ca circuitul ala are un layout favorabil motoretelor Ducati? 

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Iar Mir deja e implacabil - aici ma asteptam sincer ori sa faca un rezultat de 2 lei (a pornit de pe 12) ori sa o comita.Nici una nici alta - a luat lejer locul 3.

Serios? Pe un circuit pe care Mir (dar si  Rins, AM  si ar trebui sa il includ si pe Vin, dar el este mereu exceptia), il cunoaste mai bine decat pe propriile buzunare, tu te astepti sa faca un rezultat de  2 lei, pe o motoreta perfecta pentru un asemenea circuit? 

In rest, nimic de comentat. In acest moment, Mir este cel mai consistent candidat la titlu.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Are 4 DNF si 2 DNS. Pentru ce-i multumesti lui Z, ce legatura are?

In prima etapa a avut defectiune tehnica si pe urma a avut 3 greseli nefortate (Misano2 din pluton, Barcelona de pe 2, LeMans in primul viraj pe ploaie).

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Pai z l-a-ncurcat atunci de l-a scos, nu mai stiu unde.

Ce ins dns? Did not start??

 

Haha tare ar fi sa inch sez brusc, mir campion!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

da, gandeste-te ca are 3 DNF-uri.

pentru 1 ii multumim lui Z, parca 1 era sa castige si...a cazut/defectiune? a 3-a nu mai stiu, sa ne spuna colegii care-s geana.

 

 

fun fact: Taka si AM nu cazusera in nicio cursa pana acum. 

 

GG

 

d-asta am zis pana la un punct. prima cursa parca probleme cu motorul,  a mai cazut undeva la mijlocul sezonului apoi 2 curse cu cazatura una dupa alta si 2 cu covid.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ilarionciobanu a spus:

Are prima sansa si din prisma incertitudinii. In 2, 3 si 4 saptamani se pot intampla multe. Situatia nu e deloc roz in Spania, chiar daca nea Carmelo vine cu sigurari. Ne putem trezi cu cursa anulata pe motiv de pandemie si sezon incheiat mai devreme.

Exact.In ciuda asigurarilor din gura ale lui Ezpeleta,in Spania e "scenariu rosu",nush in ce consta aia dar in tot cazul numa de bine nu e si s-ar putea dupa cum zici sa se anuleze tot si pa si pusy.Sau sa sara direct pe Portimao,iar intr-o cursa ar fi foarte greu de detronat Mir de pe locul 1.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Deci Aragon nu este circuit propice Yamaha... 🤔 Sa inteleg atunci ca este unul KTM sau Ducati? Serios acum, banuiesc ca ai vazut cursele.. chiar ti se pare ca circuitul ala are un layout favorabil motoretelor Ducati? 

Serios? Pe un circuit pe care Mir (dar si  Rins, AM  si ar trebui sa il includ si pe Vin, dar el este mereu exceptia), il cunoaste mai bine decat pe propriile buzunare, tu te astepti sa faca un rezultat de  2 lei, pe o motoreta perfecta pentru un asemenea circuit? 

In rest, nimic de comentat. In acest moment, Mir este cel mai consistent candidat la titlu.

Aragon e un circuit pe care Lorenzo mergea bine,si nu Yamaha,dupa cum spunea si MM despre el.Si statistica ne spune la fel :

Screenshot-2020-10-27-Aragon-motorcycle-

Da,in teorie e pt Yamaha,dar uite ca in practica....aproape deloc.De ce?Nu as putea raspunde la intrebarea asta...linia aceea dreapta f mare?Nu stiu.

Btw,am inteles ca Lorenzo a rupt relatiile cu Yamaha dupa ce i-au dat motoreta v2019 la Portimao si mai ales nu l-au solicitat sa concureze aici ceea ce era total indreptatit,din postura de pilot de teste si mai ales iata,de dublu si singur castigator aici de pe o Yamaka.

Se pare ca e un layout favorabil Honda nu?Avand in vedere violul pe care il practica MM aici dar si Stoner si Pedrosa.Cand sunt 3 honda in primele 4 in fp si apare marele Bradl pe 4...

 

Aaa,partz,asta cu "cunoaste circuitul" e pt rookies nu pt motogp.Nici la moto3 nu se mai poate spune asta.Ei cunosc toate circuitele la perfect,asta nu e un avantaj sau dezavantaj pt vreunul.Aaa,ca unii merg mai tare pe unele circuite (iata exemplul Lorenzo cu circuite tehnice - Jerez,Valencia,Montmelo,chiar si Aragon,sau MM cu Sachsen,Cota,Aragon),asta e altceva.Dar nu e ca si cum Mir ar fi acumulat enspe victorii inainte aici ca MM sa zici ca in mod sigur va face o cursa buna.

Da,sincer eu ma asteptam ca Mir pt ca a plecat de pe 12,desi avea un ritm bun,sa ii fie greu sa mai ajunga pe podium,pt ca erau f multi destul de buni inaintea lui.Dar a intors ceva ce promitea sa fie destul de negativ intr-un rezultat mai mult decat pozitiv pt el.

Acum 9 ore, frigider a spus:

Pai z l-a-ncurcat atunci de l-a scos, nu mai stiu unde.

Ce ins dns? Did not start??

S-au lovit masiv in Austria,remember toata trambaleala,Zarco l-a depasit pe final de linie dreapta/viraj2,s-a bagat la interior si a franat masiv in fata lui,Morbi a fost surprins pe franare si au facut carambolul acela prin fata lui Rossi si Vinales.

 

Btw apropo de Morbi,nush daca s-a uitat cineva la conferinta de presa - a fost si Morbi intrebat daca a folosit amortizorul ohlins cel nou pe spate....baa nene ba,asta stia,nu ca AM (nu stiu daca l-am folosit trebuie sa intreb inginerii).Asta a zis clar "l-am folosit ne da un plus de grip "in edge" pe spate,am reusit sa setam motoreta in jurul lui si ne-a ajutat mult aceasta piesa".Hmmm,si unul si altul campioni moto2,insa cam alta pregatire nu? :P

A spus ceva la fel de interesant - intrebat de stilul lui vs Quarta a spus ca el e mai smooth Quarta mai agresiv,dar ca nu mai poate compara telemetria pt ca "motoreta lui Quarta e deja cu totul alta motoreta",e deja prea diferita de a lui si comparatiile nu isi mai au rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, frigider a spus:

Pai z l-a-ncurcat atunci de l-a scos, nu mai stiu unde.

Z i-a avut clienti pe Pol, Morbi si Dovi sezonul asta. Cazaturile doctorului au fost nefortate, pe mana lui.

 

Acum 17 ore, frigider a spus:

Ce ins dns? Did not start??

Da

 

Acum 7 ore, Method a spus:

 

S-au lovit masiv in Austria,remember toata trambaleala,Zarco l-a depasit pe final de linie dreapta/viraj2,s-a bagat la interior si a franat masiv in fata lui,Morbi a fost surprins pe franare si au facut carambolul acela prin fata lui Rossi si Vinales.

Incidentul a fost cu Morbi. Rossi si Vin erau departe. Au avut legatura cu incidentul doar pentru ca au trecut mobrele printre/peste ei. Ambii au incheiat cursa aia, dupa steag rosu si restart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Aaa,partz,asta cu "cunoaste circuitul" e pt rookies nu pt motogp.Nici la moto3 nu se mai poate spune asta.Ei cunosc toate circuitele la perfect,asta nu e un avantaj sau dezavantaj pt vreunul.

 

cred ca e o diferenta intre a avea 250 de ture pe un circuit si a sti curbele cum vin, si a avea 2500 de ture pe un circuit si a stii ca e o denivelare in stanga trasei la intrarea in curba 8 si ca nu te poti baga sa depasesti acolo

aia tineri mereu merg mai bine pe circuitul langa care au crescut, fiindca deja au experienta a sute de depasiri in fiecare curba, stiu si ce e in afara trasei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, prafrau a spus:

aia tineri mereu merg mai bine pe circuitul langa care au crescut, fiindca deja au experienta a sute de depasiri in fiecare curba, stiu si ce e in afara trasei

...si castiga Morbidelli :P

Pe principiul asta toti ar trebui sa-si castige toate circuitele "de casa"....insa,not so much.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

...si castiga Morbidelli :P

Pe principiul asta toti ar trebui sa-si castige toate circuitele "de casa"....insa,not so much.

 

aici nu prea avea cine, mir se inmoaie cand ajunge pe podium si rins stie ca se imprastie imediat ce ajunge pe primul loc

nu am zis ca o sa castige, doar ca merg mai bine

si au mers, in limitele problemelor pe care le au

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si ca si curiozitate,Mir nu e din Palma de Mallorca?Pe principiul "geografic" cred ca Montmelo sau chiar Valencia ar fi mai aproape.

Normal ca ei crescand in acea zona full de circuite si concurand pe toate f des,le viseaza pe toate din Spania,dar asta nu inseamna neaparat ca vor castiga.

 

Mir e smart nush daca s-a inmuiat ci a jucat-o destept mai degraba,in conf de presa a zis ca si-a dat seama cand a ajuns pe 3 ca are ritm sa ii ajunga pe cei 2 dar nu ii va putea depasi,deci riscul nu are sens.A zis ca in primele tururi nu se gandeste la campionat deloc,dar odata ce cursa se apropie de sfarsit,deja o calculeaza sunt convins.E campion moto3 si stie cum sa managerieze si sunt convins ca intelege ce sansa fantastica  i s-a ivit anul asta.Oportunismul e o calitate zic eu.

Quarta :

"Franco won and made an amazing race with the medium/medium. So the tyre choice was good," Quartararo said. "And the tyre pressure looks like it was okay.

"The problem was I wanted to do exactly what I did in FP4, make '48.4, '48.5, but I was losing the grip so aggressively.This is why I'm not really happy, because in the warm-up I was so happy about the time that we did.I finished with 25 laps on the tyre, doing '49.5, '49.4. So I was quite confident, but the feeling I had in the race was totally different. No feeling, no grip, no traction. I have no idea why, but it is strange."

"We have more or less the same bike, with the same tyre compounds, so for sure it's about the riding style but [Morbidelli] did really great. We will need to see why we went that slow in the race."

Morbidelli dimpotriva a spus ca nu mai au deloc aceeiasi motoreta...si ca intradevar au cu totul alt stil de mers,Quarta e mai agresiv si el mai smooth.Lectia Lorenzo?Pe Yamaha smoother si better?

 

...iar Pol i-a furat caietul lui Iker Lecuona :bounce: - Pol Espargaro hails KTM turnaround, Lecuona set-up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...