Sari la conținut

cit de prevazator sa fii ?


bigbitza
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 13 ore, Nguyen a spus:

 

Nu-i iau apararea dar duminica am avut de a face cu o tzaranca de Prahova, numere de PH si fata de tzaranca de Prahova (grasa si imbujorata). Mergeam pe prima banda iar ea pe a doua banda, apare un obstacol in fata ei si schimba banda obligandu-ma sa franez. N-am zis nimic, se poate intampla oricui fara sa fie un capat de tara. Dupa cateva sute de metri aceeasi situatie numai ca de data asta eu am observat inaintea ei ce se intampla si am mers paralel cu ea sa vad ce face tzaranca care probabil era o matusa de-a lui @Ice-D. Ce crezi ca a facut tzaranca, m-a vazut in dreapta ei, a vazut ca nu are loc si tot a schimbat banda fara sa tina cont ca se urca pe mine.

Si tu acum, te superi ca s-a urcat matusa pe tine. 🙂

Acum 13 ore, Nguyen a spus:

 

Deci nu se pune problema ca nu m-a vazut, pur si simplu mintea ei de tzaranca proasta de Prahova nu a fost in stare sa apese pedala de frana si s-a bagat la japca. Nu era aglomerat, era duminica si abia daca erau 3-4 vehicule (me included) pe bulevard.  
 

Daca ai gps pe telefon,vezi in ce tara esti. Parca sunteti niste incepatori care abia acum au aflat cum sta treaba cu traficul in Ro. Stop winning.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, bigbitza a spus:

yo4hgx te-ai dat vreodata cu cioperu ' ? eu frinez intotdeauna simultan fata +spate . cu frinat doar cu fata la 75km/ora te trinteste

 

Tu ce crezi, cum altfel as fi stiut ca franezi preponderent cu spatele? Nu ma intelege gresit, nu am vrut sa afirm ca faci tu ceva gresit, datorita legilor fizicii asta e practica curenta. Dealtfel, tocmai din acest motiv multe "ciopere" au sistemul de frana pe roata fata constructiv ineficient, datorita dinamicii centrului de greutate la aceste tipuri de motociclete roata fata se blocheaza extrem de usor.

 

Ce am vrut insa sa scot in evidenta este abordarea gresita, daca tu chiar crezi ca nu ai absolut nici o vina in acest eveniment inseamna ca ai toate sansele sa o comiti din nou.

 

Unde ai gresit tu? In primul rand la alegerea motorului, sau mai bine spus, la folosirea unui cioper prin oras, intr-o zona cu trafic abundent si haotic. Aceste tipuri de motociclete au fost gandite si construite pentru autostrazile si drumurile americane, alea drepte si interminabile, pentru dat bine la "terasa clubului", pentru poze cu gagici dezbracate... si mai putin pentru performante. Datorita greutatii excesive, nemanevrabilitatii, franelor ineficiente si mai ales vulnerabilitatii picioarelor 40km/h poate fi o viteza prea mare pentru conditiile de trafic specifice. Te-ai bazat prea mult pe tobele galagioase si proiectoarele super-luminoase. Legal probabil nu ai nici o vina, insa tanti cu conserva va ingurgita bine mersi mici si bere in continuare pe cand tu o sa cam inveti din nou sa respiri, vreo 3 luni asa...

 

Daca erai sincer si spuneai ca pe langa ghinion ai avut totusi si tu o oarecare contributie in favorizarea incidentului, nu ai mai fi fost hulit atata. Iar aia 40km/h... sunt ce declari tu, probabil tanti Aglaia are alta parere. Dar sa o lasam asa, fara aparate omologate fiecare are dreptul la opinia sa. Interesant ar fi daca ai pune si alte poze in care sa se vada o bucata mai mare de drum.

 

Ideea e sa inveti din greselile proprii, altfel esti carne de tun pentru statistici. Hai, recuperare usoara, coastele rupte dor ca naiba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, yo4hgx a spus:

 

 

Ce am vrut insa sa scot in evidenta este abordarea gresita, daca tu chiar crezi ca nu ai absolut nici o vina in acest eveniment inseamna ca ai toate sansele sa o comiti din nou.

 

 

Atat.

Restul e doar hau-hau si regurgitarea perpetua a unor mituri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo4hgx ,ai dreptate cu vaca de 350 kg prin oras , dar a propos de viteza daca ma uit la motor fara sa fiu foarte atent  exceptind  aripa fata si ornament zici ca e intreg . nici macar jambele nu se vad indoite.deci care sa fi fost viteza ? nu cred c-a fost nici 40 iar tanti aglaia si-a recunoscut vina fara sovaire . iar ca abordare nu cred ca se pune problema intr-un interval de 0.5-0.7 sec. practic n-ai timp de reactie. am mai avut in buc ev.similare si la viteze mai mari situatii identice mai putin distanta (mai mare) . de fiecare data m-am proptit in masina dar am ramas calare avind doar jambele aproape insesizabil indoite. ramin la parerea mea ca intervalul de cca 0.6 sec nici cel mai abil pilot nu reusea sa evite accidentul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bigbitza a spus:

am mai avut in buc ev.similare 

 

🤦‍♂️ Mai zicea un coleg că vaca trebuie să se curenteze de 3 ori de gardul electric! No offence. :peace: Al câtelea eveniment a fost ăsta? 🤭

 

La 19.10.2020 la 6:46, bigbitza a spus:

mobra bubuie ca la Verdun

 

La 19.10.2020 la 10:07, bigbitza a spus:

la 40/ora tobele se aud nu foarte tare

 

Ce înțelegem noi de-aici? :huh:Deci cât a fost de fapt iuțeala? 🤔

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic, ai vazut cati baieti de pe forum ar fi evitat complet accidentul, indiferent daca erau in casa la tastatura sau in garaj ca  au bagat deja motoarele la iernat asa ca mai gandestete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, yo4hgx a spus:


Toate accidentele la viteza medie si mica in care sunt implicate cruisere sau chopere se lasa cu picioare rupte, datorita pozitiei. Iar datorita “trail”-ului si a dinamicii centrului de greutate,  franele sunt mai de decor, asa. Sa pomenesc si de ciclistica? Si abilitatile chopperistilor? 

Nu mai pomeni, te rugam, lasă-i pe cei care se pricep sa meargă pe genul ăsta de motor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, john17 a spus:

 

🤦‍♂️

Ce înțelegem noi de-aici? :huh:Deci cât a fost de fapt iuțeala? 🤔

Ca între ora 06.46 și 10.07 a uitat ce a scris și ca le "reglează din pix" după cum bate vântul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, bigbitza a spus:

1)nu cred c-a fost nici 40 iar tanti aglaia si-a recunoscut vina fara sovaire .

 

2)am mai avut in buc ev.similare si la viteze mai mari situatii identice mai putin distanta (mai mare) . DE FIECARE DATA M-AM PROPTIT ÎN MAȘINĂ!!!!

 

3)ramin la parerea mea ca intervalul de cca 0.6 sec nici cel mai abil pilot nu reusea sa evite accidentul

1)tot nu pricepi ca nimeni nu a zis ca ai fi de vina. 

 

2)oare sa fie de vina experienta vasta? 

 

3)unul abil nu ajungea în situația asta. Asta e ideea dar, din nou, e evident ca tu nu vei învața(cum nu ai făcut-o se pare nici pana acum) nimic din accidentele tale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, bigbitza a spus:

dar parerea ta care este ? si zi-mi si km facuti in buc

Părerea mea ți-am spus-o pe la începutul topicului și te-ai activat inutil. Recitește dacă ești curios. 

Nu sunt copil de gradinita sa ma laud cu km.👍

 

LE:te-aș întreba și eu pe tine, și ar fi relevant, câte cursuri moto ai făcut. Sau dacă vreodată ai mers undeva sa înveți sa frânezi măcar, nu neapărat si restul tehnicilor care te-ar ajuta sa nu mai ajungi în postura asta. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai aveam un prieten cu un vfr 800 care in sase ani facuse 12000 km. si era plin de sfaturi cum sa-i eviti pe idioti

george05, te rog raspunde-mi la intrebare ,sau eviti cumva ?

si nici sa aproximezi ce viteza aveam ( dupa cit e de paradit fieru' ) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să pun sare pe rană dar din câte îmi amintesc, în Bucureşti locul de parcare preferat al dubiştilor şi camionagiilor e pe colțul intersecției, în fața semnului de cedează sau stop. 

 

De asta e bine să înveți să te dai prin oraş cu o mobră uşoară / manevrabilă şi cu cât mai multe discuri de frână. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care au dat răspunsul corect, Penetru și Vyxer aveți din partea mea un rând de Triple Sec. N-am mai văzut din copilărie pe piață, acum am găsit și vreau să împărtășesc cu un cunoscător. Nu știu cum, dar în asociere cu bancul ăla îmi e o băutură dragă. Mă inspiră :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, bigbitza a spus:

yo4hgx ,ai dreptate cu vaca de 350 kg prin oras , dar a propos de viteza daca ma uit la motor fara sa fiu foarte atent  exceptind  aripa fata si ornament zici ca e intreg . nici macar jambele nu se vad indoite.deci care sa fi fost viteza ? nu cred c-a fost nici 40 iar tanti aglaia si-a recunoscut vina fara sovaire . iar ca abordare nu cred ca se pune problema intr-un interval de 0.5-0.7 sec. practic n-ai timp de reactie. am mai avut in buc ev.similare si la viteze mai mari situatii identice mai putin distanta (mai mare) . de fiecare data m-am proptit in masina dar am ramas calare avind doar jambele aproape insesizabil indoite. ramin la parerea mea ca intervalul de cca 0.6 sec nici cel mai abil pilot nu reusea sa evite accidentul

 

Ia deschide-i proces civil si cere-i 10.000€ daune... o sa fii surprins cum tanti Aglaia isi va reaminti brusc ca aveai viteza foarte mare... ca sa nu mai amintesc de faptul ca erai pe trecere de pietoni.

 


 

Adevarat, marcajul cam sters si probabil semnul mascat de masinile parcate... dar tehnic vorbind erai pe trecere.
 

 

 

Cat despre aproximarea vitezei numai tu si constiinta ta stiti exact, restul sunt speculatii. Dar chiar si asa, 40km/h pe strada e o viteza mult prea mare, chiar si cu scuterul, daramite cu vaca. 
 

Vad ca o tii in continuare pe a ta ca accidentul nu putea fi evitat, fapt de altfel probabil adevarat... dar putea fi prevenit.

 

Dupa spusele tale nu esti la primul eveniment de acest fel si daca chiar nu crezi ca e cazul sa schimbi ceva, motorul, maniera de condus... singurul lucru care mai ramane e sa schimbi tara. Vorba cuiva, in Ro ai prioritate cand ti se da.

 

Sanatate!

A419678E-1B2F-4EC2-8BF8-B6646FAC39CB.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bigbitza ceea ce ai patit tu este inca un exemplu ca ''loud pipes saves lives'' este doar o justificare a celor care au pasiunea de a trezi  cartierul cand ies la plimbare.

Asta este. ceasul rau, pisica 13. Bina sa nu a iesit mai rau.

Daca erai cu o secunda mai lent scapai dar daca erai cu una mai iute erai sub rotile masinii.

 

Pina la anul ai timp sa te lipesti la loc si sa pui si mobra in functiune.

Si lasa chestiiel astea puerile ''i sa spui tu tovaresei invatatoare cati km ai facut in ...''

Ti-am spus si eu si ceilalti ca nr de km nu sunt relevanti. Experienta te ajuta dar nu te fereste.

 

Sincer chiar sunt surpins ca nu s-a ajuns la discutia despre DOT-uri, temperatura asfalt ..... 😂

 

Iaca ca mi-am adus aminte ce am vrut sa te intreb: mobra ta are ABS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai in spate nu prea este relevant ...ci cum i-ai facut si conditiile in care i-ai facut . 

Sa compari unu care 200k facuti numai pe autostrada sa zicem cu unul care are 50k numai urban ...este tras de par .

Idem si cu unul care a mers doar pe circuit ...o merge tare si extrem de bine ...dar in urban e carne de tun ( cunosc caz real ) 

Asa ca nu mai insista cu cati km are cineva in spate ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Djenavar a spus:

Te contrazic, ai vazut cati baieti de pe forum ar fi evitat complet accidentul, indiferent daca erau in casa la tastatura sau in garaj ca  au bagat deja motoarele la iernat asa ca mai gandestete

 

Astia is aia care inainte sa plece cu moto la o tura de 200 km fac 2 ore curs teoretic +  1 ora exerseaza franarile de urgenta in  parcare in fata blocului . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...