Jump to content

Service Peugeot Stage 1


Recommended Posts

Salutare!

Poate recomanda cineva un service bun in Bucuresti pentru resoftare Peugeot?

 

mersi

Link to post
Share on other sites

Cauta pe Facebook COMPLETECHIP IASI este cel mai bun din tara, face sw custom nu iti da un sw standard plug and play.

 

Totusi trebuie sa tii cont de urmatoarele:

1. La motoare mici 1.6 2.0 un soft din asta nu va face mare rahat, vei simti puterea on/off. Nu va trage rontund.

La 1.5-1.6d dupa resoftare, raspunsul va fi o leaca mai bun dar puterea va fi inexistenta, cel putin eu asta am simtit.

La 2.0d dupa resoftare se va transforma intr-un fel de on/off ca si caracter, vei avea putere, totusi nu va fi atat de prezenta/utila.

La 3.0d dupa o resoftare, wow, este pur si simplu alta masina simti puterea si cuplul si daca esti cu 6-a la 1500rpm si o calci.

 

2. In cazul motoarelor mici 1.5-2.0 ambreiajele sunt gandite sa tina cam la fix cat scoate producatorul cuplu din calibrarea standard. Nu vei strica motorul dar vei avea toate sansele sa strici transmisia ambreiajul etc.

 

3. In cazul motoarelor decente >2.0 sau mai mari, transmisia este facuta sa tina forte mari, motorul de asemenea este gandit din fabrica sa reziste la stres.

O resoftare de 3.0 nu prea va strica masina, daca aceasta a fost intretinuta.

 

Am avut mai multe masini resoftate 1.5dci, 2.0hdi, 2.2dci, 3.0hdi, 3.0d N57.

In opinia mea a meritat pe deplin "deranjul" doar la ultimele doua, rest bani aruncati pe fereastra, nu poti face din rahat bici. 1.5-2.0 resoftate sau nu, tot pistol cu apa raman, doar ca au un pic mai multa "presiune".

 

Cel mai bine e sa o vinzi si sa iti iei o masina cu un motor ce face fata stilului tau de condus. 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Bigfoot a spus:

Cauta pe Facebook COMPLETECHIP IASI este cel mai bun din tara, face sw custom nu iti da un sw standard plug and play.

 

Totusi trebuie sa tii cont de urmatoarele:

1. La motoare mici 1.6 2.0 un soft din asta nu va face mare rahat, vei simti puterea on/off. Nu va trage rontund.

La 1.5-1.6d dupa resoftare, raspunsul va fi o leaca mai bun dar puterea va fi inexistenta, cel putin eu asta am simtit.

La 2.0d dupa resoftare se va transforma intr-un fel de on/off ca si caracter, vei avea putere, totusi nu va fi atat de prezenta/utila.

La 3.0d dupa o resoftare, wow, este pur si simplu alta masina simti puterea si cuplul si daca esti cu 6-a la 1500rpm si o calci.

 

2. In cazul motoarelor mici 1.5-2.0 ambreiajele sunt gandite sa tina cam la fix cat scoate producatorul cuplu din calibrarea standard. Nu vei strica motorul dar vei avea toate sansele sa strici transmisia ambreiajul etc.

 

3. In cazul motoarelor decente >2.0 sau mai mari, transmisia este facuta sa tina forte mari, motorul de asemenea este gandit din fabrica sa reziste la stres.

O resoftare de 3.0 nu prea va strica masina, daca aceasta a fost intretinuta.

 

Am avut mai multe masini resoftate 1.5dci, 2.0hdi, 2.2dci, 3.0hdi, 3.0d N57.

In opinia mea a meritat pe deplin "deranjul" doar la ultimele doua, rest bani aruncati pe fereastra, nu poti face din rahat bici. 1.5-2.0 resoftate sau nu, tot pistol cu apa raman, doar ca au un pic mai multa "presiune".

 

Cel mai bine e sa o vinzi si sa iti iei o masina cu un motor ce face fata stilului tau de condus. 

Mersi pentru explicatia pe larg.

Motorul e 1.6hdi, cutia automata. Am vorbit cu cineva de la odbtuning.ro, mi-a spus ca in primul rand sunt niste limite pentru ca e cutia automata si are ceva protectii (sau nu duce), si n-ar creste cu mult puterea, dar oricum ar fi mai bine.

In mare nu ma deranjeaza foarte mult ca n-are putere masina, ca oricum merg linistit cu ea, e prea barca. Dar depaseste ca tirul, si uneori mai ai nevoie :)

Ma mai gandesc o luna doua, pana se termina si garantia si vad ce fac.

 

Link to post
Share on other sites

bigule- tu amesteci pistoalele cu apa cu lansatoarele de rachete:)

ce treaba are un1.5 dci cu 3.0d ?

omu' nu e din "clasa ta"iar in Ro sa recomani sa se cumpere motoare de 3l e cam deplasat. de fun e ok, dar atat.

nu toti suntem "bugetari"( a se citi - cu buget)

1.6 hdi e oki ca motor si are potential de tunat ( clar nu din clasa motoarelor de 3l ).

e pacat de mizeria aia de cutie automata care inghenunchiaza grav masina

 

in particular stiu motorul de 1.6 si stiu ca "duce" 195 km/h pe gps. stoc.

si la fel il stiu cum duce dupa tunning. dar doar pe cutie manuala.

spor!

Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, foxbat a spus:

 

in particular stiu motorul de 1.6 si stiu ca "duce" 195 km/h pe gps. stoc.

Duce, dar nu prea e in largul ei 😃

Acum 9 minute, foxbat a spus:

si la fel il stiu cum duce dupa tunning. dar doar pe cutie manuala.

spor!

Cum? 

 

Link to post
Share on other sites

pana la 170 e. pana la 180 mai merge.

restul e "doar ca poate".

vorbim de motorul pus pe C4 coupe.fara FAP. eur4.

dupa tunning diferenta e maricica- se apropie de motorul de 2l hdi stock

Link to post
Share on other sites

Am văzut ce face un motor de Opel când îl testezi să vezi cât fuge, de atunci mă feresc.  O supapă a rămas în urmă, a lovit-o pistonul şi i-a rupt pălăria.  O bucată a migrat pe galeria de admisie până în cilindrul de alături.  Fiarele astea abia rezistă aşa cum sunt, dacă le mai şi abuzezi cu ciuning...

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Bigfoot a spus:

face sw custom

Toți "face" custom! Dar numai biții legați de imobilizator, că doar copy/paste nu pornește. 🤭 Custom înseamnă ajustat parametri pe stand (dinamometru), nu doar flash. 

Diferențe sensibile sunt și la 1.3, cu condiția să fie turbo și de preferat diesel, dacă n-ai simțit înseamnă că au fost petarde de softuri. La benzinare transpirate e fix pix chip tuningul. 

Link to post
Share on other sites

exact,doar la cele turbo se simte schimbare majora (cam 20-25 % in plus putere,cea mai buna treaba e totusi cuplul mai mare si mai jos)

Dar iti asumi fumul negru intens la accelerare :( iar daca transmisia e la limita nu va tine mult;eu am schimbat de 2 ori cutia la una din masinile mele (era un 1.7dti  Isuzu)

Link to post
Share on other sites

Bine, se poate face un țiuning box pt diesel cu <1 leu, adică atât cât costă o rezistență. Sau se poate cumpăra o cutiuță "magică" de 2-300€, și poate are 2 rezistențe înăuntru, eventual pitite printre alte piese de umplutură. :lol:

Link to post
Share on other sites
Acum 55 minute, mihai c a spus:

exact,doar la cele turbo se simte schimbare majora (cam 20-25 % in plus putere,cea mai buna treaba e totusi cuplul mai mare si mai jos)

Dar iti asumi fumul negru intens la accelerare :( iar daca transmisia e la limita nu va tine mult;eu am schimbat de 2 ori cutia la una din masinile mele (era un 1.7dti  Isuzu)

Fum dau doar masinile care:

1. Nu sunt intretinute.

2. Sunt resoftate prost fara echilibru in parametri, melteneste.

3. Am vazut fum la masini intretinute cu chipbox, odata scos si facut soft custom cu tot cu dyno si indicatiile soferului raportat la care se adauga comentariile tunerului raportat la starea masinii, masina iese impecabila indiferent de sarcina primita pe acceleratie.

Cazul la care fac referire este un 535d 2016, mașina întreținută exemplar indiferent de costuri.

Acum 1 oră, john17 a spus:

Toți "face" custom! Dar numai biții legați de imobilizator, că doar copy/paste nu pornește. 🤭 Custom înseamnă ajustat parametri pe stand (dinamometru), nu doar flash. 

Diferențe sensibile sunt și la 1.3, cu condiția să fie turbo și de preferat diesel, dacă n-ai simțit înseamnă că au fost petarde de softuri. La benzinare transpirate e fix pix chip tuningul. 

Din experienta mea.

La 1.5dci si 1.6hdi dupa resoftare partea buna era ca de exemplu cand mergeam cu remorca in ultima treapta de viteza de exemplu, cand o "calcai" nu se mai "dezmebra bordul" o lua frumos si hotarat fara poticneli, sigur, foarte incet dar foarte "elegant" fara sa mai retrogradez.

Aici am simtit ceva mai mult cuplu, putere...daca a fost in plus a fost irelevanta, cel putin in viata reala la solicitarile din trafic. Pe circuit poate ca o scoate 2 sutimi mai putin. Irelevant repet.

Bani aruncati la gunoi.

 

La 2.0hdi si 2.2dci.....mnnneeaaah nu a meritat, sigur ceva mai puternice, dar si aici consider ca am aruncat banii la gunoi.

 

La 3.0hdi si 3.0d, motoare care stock sunt puternice oricum, in prima săptămână pana sa ma obisnuiesc cu noul setup, imi batea inima la volan cand o calcam si efectiv ma bufnea rasul, ma simteam ca pe motocicleta.

Ca ii dadeai talpa cu 4-a sau 6-a subiectiv masina tragea la fel, poate pe pista da sunt diferente, dar in viata reala, rezerva de putere pare "infinita".

De exemplu cu 4persoane in masina si remorca cu 2 motociclete raspunsul la acceleratie din scurt 80-130 este cam la fel ca atunci cand esti singur in masina. Sigur asta e subiectiv, clar singur esti mai rapid dar feelingul de "hold my beer" cand depasesti ceva inclusiv incarcat cu pasageri si remorca, merita.

Aici clar a meritat cheltuiala 100%

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...