Sari la conținut

Motociclete respinse la certificarea Retromobil


m72story
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 19 ore, easy ride on! a spus:

a înlesni?    Asta deja sună (a) penal  :)

(213: Determinarea sau înlesnirea ...) :lol:

Aşa este! Un boier aliniat "culturii" internaţionale şi bunului simţ.

În plus a dat ordonanţa 189/2005, care (la art.9) prevede:

"Art. 9. - (1) Prevederile prezentei ordonante de urgenta nu se aplica in cazul autovehiculelor cu valoare istorica si al celor destinate doar participarii la competitii sportive oficiale."

De unde şi parazitismul birocratic actual al celor care se pretind a fi experţi abilitaţi (sau debilitaţi) să decidă asupra noţiunii şi autenticităţii de "valoare istorică" (la autovehicule).

 

Adică un "boier" care nu a uitat că este şi motociclist. Dar a uitat de "vătafi" :lol:

Aşa că dacă "miliţianul" (sau funcţionarul public obtuz) pune cumva la îndoială data "naşterii" motocicletei tale (dată generatoare de valoare istorică) rămâne să pui şi tu la îndoială naşterea lui.

Pentru că buna credinţă se prezumă până la proba contrară şi nimeni nu este mai presus de lege.

Quid pro qvo! 

Corect?

Altfel, dacă aş fi simplu ţăran şi aş vinde cartofi în piaţă - ar trebui înfiinţată cu aprobarea guvernului şi o agenţie de stat autorizată şi abilitată să constate şi să întocmească acte de constatare recunoscute internaţional (cu taxele aferente) din care să rezulte cum că cartofii produşi şi vânduţi ar fi cartofi autentici şi nu mandarine. :lol:

Însă, probleme apar când un ţăran (în democraţie) ajunge ministru în loc să vândă cartofi.

daca vrei sa pretinzi ca ai avea cartofi Bio, gues what, fix asta faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aplicat pentru a inmatricula o motocicleta ca si vehicul istoric...in afara faptului ca am trimis toate actele+poze asa cum se cere in 2019.abia in 2020 septembrie am primit raspuns negativ pe motiv ca dosar dosar nefinalizat...doar ei stiu cum si de ce nefinalizat...alte explicatii nu am primit...tin sa precizez ca motocicleta este deja inmatriculata in romania are carte de identitate si numere.

 

Starea solicitarii tale de atestare #3040 a vehiculului marca MZ s-a schimbat: Refuzata

Poti revizui starea si accesand Contul meu.

Motiv refuz:

DOSAR NEFINALIZAT

IMG_20191110_113042.jpg

IMG_20191110_113059.jpg

Editat de bogdan p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 2 ore, bogdan p a spus:

 

IMG_20191110_113042.jpg

IMG_20191110_113059.jpg

Toata admiratia pentru munca, efortul si rezultatul obtinut.

Insa conform Tovarasului Stalin: Nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile!

alegeri_1946_1.jpg

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de aprecieri(nu asta a fost scopul  meu dar oricum multumesc).....ca sa o aduc in stadiul care este acum a durat 7-8 ani si 5 motociclete cumparate in diverse stadii de conservare-degradare asta pentru a pastra cat de mult originalitatea.....nu mai vorbesc de nenumarate ore de munca si drumuri in tara dupa piese,...in fine ce vroiam sa subliniez e ca se simte o oarecare frustrare ca un nene indiferent cine o fi el si ce calificari si cunostinte are iti da ca raspuns   RESPINS si asta fara nicio e explicatie in afara de DOSAR NEFINALIZAT   indiferent de o fi insemnand asta.

 

IMG_20191110_113022.jpg

IMG_20200323_165056.jpg

IMG_20191110_112958.jpg

Editat de bogdan p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum.

 

Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mihai_prd a spus:

Salut, mai aplica o data. In 2019 a existat o perioada de tranzitie, in care s-au depus cereri atat scriptic cat si online, plus mutarea bazei de date. Nu e scuzabil, dar e posibil ca din vina colegilor mei sa se fi pierdut ceva pe drum.

 

Atasul ala nu prea are ce cauta acolo dpdv istoric, da motocicleta arata f bine. Asa ca te astept cu cererea. Dupa ce o trimiti, te rog sa imi si mie un PM cu nr solicitarii. Multumesc.

in regula..mai aplic o data si te anunt

ani de zile am cautat atasul corect dar se pare ca nu mai sunt de vanzare in ro asa ca m-am multumit si cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ce eu nu pot identifica cu exactitate exemplarul din poze, MZ ES 250/1 s-a fabricat din 1961 pana in 1966(7?), iar Stoye Superelastik s-a fabricat din 1962, ceea ce ma duce cu gandul ca asa indepartate istoric nu pot fi. Din contra, f probabil sunt gandite pt a fi impreuna.

Superelastik s-a fabricat si pt Simson Sport (dedicat, non-compatibil cu alte motociclete) desi Simsonul nu se mai fabrica din 1961. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul Stoye SE-ES (modelul FZ123)  incepe sa fie fabricat din 1962.

In general, a echipat modelele MZ ES 250/2 /Deluxe / Trophy.

 

Intr-adevar, nu este un atas folosit in mod gresit (nu este pus unul de Ural), doar mi-as fi dorit ca ansamblul sa fie echipat cu un Stoye EL-MS (si in functie de anul de fabricatie al motocicletei).

@bogdan p, stiu la cineva in Neamt un cadru de atas de EL-MS. O sa discut cu el sa vad daca vrea sa il vanda, asta daca te mai intereseaza. Barca, din pacate, nu stiu nici una de vanzare acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

„Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale .

I. L  Caragiale.

In cazul in care se va repara nedreptatea infaptuita in cazul lui Bogdan consider ca acest topic si-a atins tinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ce avem noi aici?

raspuns minister.jpg

Poate Îmi explică și mie cineva:

cum se face că în statul ăsta există cineva care emite acte, care au consecințe la nivel de stat iar unitatea emitentă nu este recunoscută de stat.

x.jpg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai RCR semneaza in virtutea acestei afilieri la FIVA

 

L.PNG

Dupa cum imi dau eu seama un ministru a acordat acest drept RCR prin ordin de ministru, asta da prietenie!

Când?

Pe vremea domnului Tăriceanu, un împătimit, iubitor și păstor al automobilismului .

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa, problema fiind care? Ai vreasa faca RAR asta? misterul transporturilor? Asa si ACR este ASN si da licente inetrnatioanle in virtutea afilierii FIA.

   E o tara libera, iti poti face si tu un club si sa-l afiliezi FIVA si sa ceri sa poti elibera tu atestate in loc de rCR. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nivel declarativ da, este o tara liberă și da pot să îmi fac club, să împart și eu niște atestate, problema este că eu nu am un prieten care să dea un ordin de ministru.

Cum facem?

Îmi dați dumneavoastră un număr de telefon să pot suna poate....poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vezi adresa se trimit.

Ce altceva avem de facut....trimitem adrese.

Raspunsuri se dau. Cu cat mai multe cu atat mai interesante.

Monopolul RCR a trezit nemultumiri si suspiciuni si zic eu ca sunt intemeiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt nemultumit de activitatea de functionar public, prestator de servicii a RCR si consider ca incalca legea.

Au anumite acte, hotarari de ministru care partial ii acopera insa modul cum au fost obtinute si documentarea in baza careia s-a scris actul final sunt subrede si atacabile.

RCR a primit rolul de a emite, in opinia mea abuziv, un act cu efecte juridice, numit Atestat de Vehicul Istoric.

RCR are doar un rol formal si tot restul este un abuz, Dupa lege si doctrina.  Aici se vede in documentul scant mai sus ca sunt doua conditii si RCR il are pe cel formal, adica legal verifica ca exista obiectul, ia act de asta si de atestatul, apoi tehnic e treaba celor competenti RAR. Restul sunt povesti dupa lege trebuie judecat.

E adevarat ca pe langa lege, definitia legala in ordinul de ministru cineva a scris putin mai mult si nimeni pana acum nu s-a sezizat. Stiu, vor sa se protejeze, sa fie o casta sa nu ajunga oricine... nu ii judec dar faptulca lucreaza cu dublu standard e grav, pentru unii fac rabat de la excesul de zel de care dau dovada cand vor ei.

Nu confundati cartea FIVA care are mai multe categorii si un fel de punctaj sa zic asa. Atestatul doar certifica ca e masina si gata poi RAR tehnic isi da cu parerea.

Din pacate nici bucatica asta mica pe care o primesc prin ordinul de ministru nu sta in picioare pt ca acelasi ministeri imi scrie clar negru pe alb ca nu recunosc Fiva cand e vorba de efecte juridice. Atestatul e o gaselnita de care RCR beneficiaza si influenteaza piata.  Deci atestatul trebuie sa cada in forma actuala de obtinere.

In alta ordine de idei deja discutam de monopol si Ministerul de resort si organizatia beneficiara pot fi trasi la raspundere si li se pot imputa foarte multe. Nu va ganditi doar la moto, aici e putin, tine de piata si recunoastere, dar la auto e direct pecuniar, direct cunatificabil.

In acest moment sunt mai multe grupari nemultulite de RCR in calitate emitent al Atestatului de Vehicul Istoric si au inceput a iasa la suprafata, aici, pe alte forumuri, publicatii si facebook.

Personal sustin, sprijin si iubesc miscarea auto de toate felurile din Romania si imi doresc ca treburile astea sa fie puse in ordine corect fara supare si resentimente daca omanii implicati dau dovada de discernamant si bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

Multumesc de intrebare!

Da sunt motociclist din 1990, domnule Comisar-șef de poliţie si membru al comisiei de disciplina al Retromobil CR si vazand acest subiect am intrat sa explic cum sta stituatia din punct de vedere juridic si nu pentru polemica.

Art. 30 – Libertatea de exprimare sta la baza postului meu anterior si intrebarea dumneavoastra mi se pare deplasata, bizara mai ales din partea unui om al legii, care probabil se antepronunta in legatura cu cele enumerate de mine, ma refer la acele ghilimele... Chiar sunt nedreptati mai mult infractiuni in acceptiunea mea.

Cu tot respectul si consideratia pe care o am pentru meseria de politist va rog sa nu va lasati pacalit, atras in situatii care va aduc in pozitie de incompatibilitate(ANI), mai rau complicitate la fapte penale pentru care RCR sau persoane de acolo sunt suspecte.

 

Mai sunt fapte penale care nu am vrut sa le supun atentiei opiniei publice, mai ales ca RCR nu isi respecta nici propiul statut.

Institutiile competente vor fi cele care vor analiza si decide asupra legalitatii acestor aspecte.

Eu nu ma plang, am fost lezat si imi apar drepturile.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distrati cu pseudo-amenintarile astea, cu privire la presupuse fapre penale. E bine ca sursele dumnevoastra v-au informat cu privire la persoana mea, ma simt magulit.

Cat despre meseria de politist, nici nu puteti sa nu aveti consideratie, doar aveti ascendent in familie 😉.

Pentru mine, Retromobilul este un club de oameni faini, legati de o pasiune, care a facut si face lucruri bune pentru motociclistii interesati de motocicletele de epoca.

De asemenea, inteleg ca aveti o vendeta cu acest club.

Ce sa va zic, va urez succes!

 

In rest, Romeo @m72story, sa stii ca inainte de a da cu piatra, trebuia sa te uiti bine la motocicleta. O comunicare privata in care puteam sa te ajut sa intelegi ce ai de îmbunătățit la estetica motocicletei ar fi fost de bun augur.

Ai preferat drumul asta, pentru mine e in regula, nu am ce sa iti reprosez. La manifestarile organizate de Retromobil esti la fel de binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu m-am gandit ca puteti interpreta altfel decat tendentios faptele, insa adevarul e altul si va asigur ca sunteti in eroare. Nu e vorba de nici o amenintare sau vendeta. Actiunile mele sunt public si legale.

Eu discut de incalcari grave ale legii si statutului RCR.

Nu as fi stiut daca nu as fi avut contact cu asta fiind lezat.

In ce priveste aspectul contraventional si penal al ,, clubul de omani faini,, institutiile statului au propia parere si actiunile lor propii:

https://justnews.ro/retromobil-club-romania-in-disputa-cu-anaf-ul-fiscul-acuza-neplata-unor-taxe-si-impozite-de-77-000-de-euro/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Motociclete respinse la certificarea Retromobil

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...