Sari la conținut

Vand Ural M 67-36 din 1982


ioneld
 Share

Postări Recomandate

Vand motocicleta cu atas Ural M67-36 din 1982 in stare de functionare , acte in regula , fiscal la zi . Motocicleta a fost demontata  , sablata si vopsita integral in vara . Are cauciucuri noi si rezerva este in stare buna dar folosit , aprindere clasica cu Gotronic si bobina auto dubla noua , tobe esapament noi tip coada se peste model pentru M72 . Pret 3000 euro , se poate vedea in Chitila , relatii la 0740376555

P_20200819_124130.jpg

P_20200818_103156.jpg

P_20200819_124141.jpg

P_20200819_124146.jpg

P_20200819_124157.jpg

P_20200819_124225.jpg

P_20200819_124234.jpg

P_20200818_103353.jpg

P_20200818_103308.jpg

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 10.11.2020 la 10:35, MotoS Garage a spus:

acum 20 de ani scapau mosii de ele cu cativa lei, acum a ajuns un urinal 3000. si sunt la fel de proaste ca in 82, 92, 2002, etc. si acum! pleci aproape cand vrei, ajungi cu siguranta cand poti! e ceva sublim!

Noi plecam de 4 ani pe Transalpina cu întoarcere pe Transfagaraș, anul trecul s-a făcut o oprire pe Defileul Dunării, circuitul a avut peste 1200km.

S-a mers o săptămână, programat după zile, în medie 180km/zi.

N-am avut situații de urgență, s-a plecat când s-a propus și ne-am întors când era programat.

Au fost două Dnepr, un IZH, o Jawa, un Minsk, un M72.

Totul țime de cum le rapari, și cum o conduci.

Pot să te asigur că aceste motociclete fie ele și utilitare n-au fost făcute să te lase în drum.

La telefericul de la Rânca erau vreo trei mașini din secolul 21 proveniență prusacă, la care motoarele erau în câlduri iar propretarii în trening și espadrile  flaușate le suflau în vasul de expansiune.

Cum oare s-or simți ei când niște motoare coborâte din negura timpului treceau cu atâta obrăznicie pe lângă ei?

În 1999 am cumpărat primul meu Mz-u cu 1 500 000, era cam un salariu .

În 2002 am cumpărat primul Simson cu 6 000 000, erau cam două salarii .

Pe 3 lei n-au fost niciodată Ural-urile, au fost cele mai scumpe boxere făcute în blocul estic, cotate peste restul motocicletelor din zona asta.

Cine vrea și poate plătește, restul pot sta și se uite și să zică că sunt acrii (strugurii).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, m72story a spus:

.........................

Totul țime de cum le rapari, și cum o conduci.

Pot să te asigur că aceste motociclete fie ele și utilitare n-au fost făcute să te lase în drum.

-------------------

Pe 3 lei n-au fost niciodată Ural-urile, au fost cele mai scumpe boxere făcute în blocul estic, cotate peste restul motocicletelor din zona asta.

Cine vrea și poate plătește, restul pot sta și se uite și să zică că sunt acrii (strugurii).

 

 

 

                       🍻                       🙌🙌🙌

 

                                 AFERIM !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow! Adica merg pe an o idee mai mult decat un rodaj! :)) Eu stiu ce spun, ca am avut troace din astea ani la rand si mergeam zi de zi cu ele, de nevoie... 3000 sunt vreo 3 salarii, e vorba de realism, nu ca e vreo suma nemaiauzita... Na si ultimul, a vrut omul sa pastreze k-urile astea. Doamne ce porcarii, mai bine puneau un robinet, probabil era mai performant...

FB_IMG_1615354315752.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, MotoS Garage a spus:

Wow! Adica merg pe an o idee mai mult decat un rodaj! :)) Eu stiu ce spun, ca am avut troace din astea ani la rand si mergeam zi de zi cu ele, de nevoie... 3000 sunt vreo 3 salarii, e vorba de realism, nu ca e vreo suma nemaiauzita... Na si ultimul, a vrut omul sa pastreze k-urile astea. Doamne ce porcarii, mai bine puneau un robinet, probabil era mai performant...

FB_IMG_1615354315752.jpg

Daca cineva vine la tine la garaj cu o ruginitura si iti spune sa o aduci in starea in care este asta pe care am facuto eu . Sincer cat ai cere manopera , asa de curiozitate .....atentie doar manopera de lucru nu si mateeiale si tot ce se baga in ea . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, MotoS Garage a spus:

Wow! Adica merg pe an o idee mai mult decat un rodaj! :)) Eu stiu ce spun, ca am avut troace din astea ani la rand si mergeam zi de zi cu ele, de nevoie... 3000 sunt vreo 3 salarii, e vorba de realism, nu ca e vreo suma nemaiauzita... Na si ultimul, a vrut omul sa pastreze k-urile astea. Doamne ce porcarii, mai bine puneau un robinet, probabil era mai performant...

FB_IMG_1615354315752.jpg

Dumneata ai avut, faptul ca nu mai ai si te plangi de ele este elocvent.

Eu v-am exemplificat un drum pentru a va face cunoscut modul in care noi ne organizam deplasarile.

Dumneavoastra ati dedus (eronat) ca astia sunt toti kilometri anuali.

Aceste motociclete nu sunt facute sa putrezeasca la semafor, nu sunt gandite pentru traficul urban contemporan. Pe vremea cand se dadea permis pentru ele in anii 50-80 sa zicem, utilizatorul avea cunostinte de mecanica, de utilizare si intretinere.

Acum tot aerul si fraierul eate motociclist.

 

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, ioneld said:

Daca cineva vine la tine la garaj cu o ruginitura si iti spune sa o aduci in starea in care este asta pe care am facuto eu . Sincer cat ai cere manopera , asa de curiozitate .....atentie doar manopera de lucru nu si mateeiale si tot ce se baga in ea . 

Nu as face. Acum vreo 15 ani am zis ca nu mai vreau sa aud de ele. Anul trecut am facut unul gratis. Mi-am adus aminte de ce nu mai fac. Nervii mei costa mai mult decat toate fiarele astea. Sa stau sa prelucrez pistoane la strung pentru ca betivii aia de rusi nu sunt in stare sa scoata doua pistoane la aceeasi cota, sa fac ghiduri de supape, sa primesc un ambielaj de 750 in loc de 650 (pe care nu scrie nimic, facut cine-stie pe unde) si sa iasa segmentii de ungere din cilindru la pms si cate si mai cate. Si dupa ce le faci tot 20 de cai morti au. Si nici frane, cu tot cu tamburi rectificati... Suspensiile erau o gluma proasta si la timpul lor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehei,de atunci se tot fac imbunatatiri.Carburatoare Keihin,supape de WV,pistoane de la Ford,combustibil pe baza de motorina B7,etc..Sa tot citesti topicuri dedicate.)))

Amu,astea is din alea de condus pe la 70-80 km/h ,pana se termina zeama din rezervor.)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MotoS Garage a spus:

Pmi, pardon :)) sunt niste porcarii

Omu' isi vinde utilajul,nu cred ca e un topic de facut troaca de porci,esti de acord?

Lasa omul sa -si vanda marfa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l sa o vanda!

Noi tinem topic-ul cald.

Cu un 10% diesel in benzina caci spritzul este bun la diluantul de la pompa.

Moto's Garage te-ai intrebat vreodata de ce au pus astia atas la motociclete?

Cine avea motociclete?

De ce nu isi cumparau masini?

Pentru ca desigur erau niste intrebari retorice imi voi permite sa iti raspund:

-Motocicletele au avut atas pentru ca in loc de o persoana sa se poata deplasa trei persoane;

-Isi cumparau motocicletele cei care aveau bani ceva mai multi decat o caruta si doi cai, dar nu atat cat pentru o masina care oricum erau prohibitiva in acea vreme.

Ca atare acestea erau niste produse desenate, proiectate, si realizate a fi accesibile, a si le permite cat mai multi.

Tu acum te superi pe ele ca ce?

Nu merg ca un CB Super Four din 76? Ca un GoldWing?

Au costat cat un GoldWing?

Niciodata!

Fa-le tu mai potente daca poti!

 

 

Ps 

Vezi cu pistoanele la strung:

Lasa 3-4 zecimi in partea superioara a segmentilor  si corecteaza in zona boltului unde este mai mult material, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, MotoS Garage said:

Nu as face. Acum vreo 15 ani am zis ca nu mai vreau sa aud de ele. Anul trecut am facut unul gratis. Mi-am adus aminte de ce nu mai fac. Nervii mei costa mai mult decat toate fiarele astea. Sa stau sa prelucrez pistoane la strung pentru ca betivii aia de rusi nu sunt in stare sa scoata doua pistoane la aceeasi cota, sa fac ghiduri de supape, sa primesc un ambielaj de 750 in loc de 650 (pe care nu scrie nimic, facut cine-stie pe unde) si sa iasa segmentii de ungere din cilindru la pms si cate si mai cate. Si dupa ce le faci tot 20 de cai morti au. Si nici frane, cu tot cu tamburi rectificati... Suspensiile erau o gluma proasta si la timpul lor. 

 

Faptul ca ai avut niste probleme in trecut nu inseamna ca aceste motociclete nu pot fi reparate si sa fie fiabile. Din ce citesc ai avut probleme cu piesele, probabil luate din surse disponibile (Gaspar, Tunaru) care aveau de vanzare piese ieftine de cooperativa si mai rar piese originale care aveau o calitate acceptabila. Boxerele rusesti sunt copiate dupa BMW iar asta inseamna ca mecanica este destul de buna daca o raportezi la perioada modelelor care au fost copiate. Problema principala sunt piesele, daca bagi piese de calitate (NOS) sau adaptari cu piese moderne (pistoane Almot sau auto, ghiduri si supape auto, rulmenti de calitate) poti scoate o motocicleta suficient de fiabila sa poti face mii de km fara sa-ti murdaresti mainile. Recordul cunoscut de mine este o motocicleta a unui prieten (Ural 650) care a facut 80.000km fara nici o interventie asupra motorului iar cand a vandut motocicleta inca mergea foarte bine. Secretul a fost montarea de piese originale doar pistoanele fiind facute la Slatina si cu segmenti Goetze totul fiind asamblat de un mecanic bun care cunostea aceste motoare. Din acesti 80.000km au am parcurs aproape 15.000kmin varianta solo si in aceasta perioada in afara de intretinere am schimbat cablul de ambreiaj care m-a lasat pe strada M. Eminescu cand veneam acasa de la munca, situatie care putea fi evitata daca verificam cablul cand maneta de ambreiaj incepuse sa se inmoaie la apasare.

 

Rusestile nu vor fi niciodata ca japonezele dar au farmecul lor plus atasul pe care nu-l mai intalnesti la alte modele iar adaptarea unui atas pe o japoneza este complicata dpdv legal. In afara de asta e vorba de pasiune si de nimic altceva, cu aceste carute nu-ti duci copiii la gradinita ci mai mult te uiti la ele, sunt putini cei care le utilizeaza zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, MotoS Garage a spus:

Nu as face. Acum vreo 15 ani am zis ca nu mai vreau sa aud de ele. Anul trecut am facut unul gratis. Mi-am adus aminte de ce nu mai fac. Nervii mei costa mai mult decat toate fiarele astea. Sa stau sa prelucrez pistoane la strung pentru ca betivii aia de rusi nu sunt in stare sa scoata doua pistoane la aceeasi cota, sa fac ghiduri de supape, sa primesc un ambielaj de 750 in loc de 650 (pe care nu scrie nimic, facut cine-stie pe unde) si sa iasa segmentii de ungere din cilindru la pms si cate si mai cate. Si dupa ce le faci tot 20 de cai morti au. Si nici frane, cu tot cu tamburi rectificati... Suspensiile erau o gluma proasta si la timpul lor. 

Daca ai fi spus sincer cat ar valora munca ta sa aduci in starea asta o motocicleta de genu plus costuri achizitie , transport , vama , etc , etc ti-ai fi dat seama de unde vine si suma ceruta si nu ai mai fi comentat aiurea pretu cerut . Faptul ca aceste motociclete nu sunt pentru oricine asta e o alta mancare de peste . Asa cum a zis si colegu Romeo trebuie sa fi priceput si sa ai cunostinte minime de mecanica pt a te bucura de ele , altfel te vei uita la ele si vei spune cas acri strugurii . Nu poti da jos un motociclist de pe o Haiabusa si sa il urci pe Ural ca la prima curba va intra in primul obstacol si va zice ca tine cas niste gunoaie aceste motociclete la prima problema de reglare carburatoare sau culbutori . Probabil tu ai avut moto de genu deja obosite si stricate de cei ca tine si daia ai parerea asta despre ele .....eu in schimb am facut mi de km cu Nipru si Ural ca cu japonezele , bagandui doar benzina si la drum asta din proprie experienta restul sunt vorbe in vant ...toti le stim pe toate , dreptatea noastra e mai drepta ca a celuilalt etc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioneld a spus:

cat ar valora munca ta sa aduci in starea asta o motocicleta

Din păcate, cu excepția unor modele cu valoare reală de colecție, investiția în restaurarea unor fiare este rareori recuperată. În general dacă restaurarea are scop comercial calitatea lasă (mult) de dorit, iar o restaurare "nut & bolt" făcută cum trebuie costă mai mult decât valoarea obiectului. Și astea sunt valabile inclusiv la mașinile din colecția lui Țiriac. 

Nu judec oferta colegului, nu sunt la curent cu valoarea acestor motociclete, până la urmă piața decide. I know that, I've been there (Manta mea pe care am postat-o recent pe un topic a plecat pe banii pe care i-am plătit eu pe vreo 5 subansamble ale ei)! 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io-te ce brainstorming naste Odiseea spatiala Ural 3000...he-he!Dpdv antropologic motociclurile moderne estompeaza-n macro-simturi & simtiri & Skills-uri.Clasicele,le prezerva si le ascut...Hedonism usor accesibil contra PUR(L?)A VIDA! Si mai antropologic,pacat sa ramai doar cu viziunea maro a partii folosite a hartiei igienice,dupa ce ti-ai vanturat turul pantalonilor pe comuniste, episodic in CV-u moto.Slabut dpdv evolutiv,neutil informativ in domeniul curent.Si solutii tehnice exista;un amic circula cu-n bloc motor misto reconditionat complet in atas;doua tije filetate scoase si hop rocada,. in caz de nevoie. Eu personal am fost vazut cu-n MZ rt 125 legat pe sasiu atas...intrebat de ce? in caz de ceva, pac,dau jos vitezana(ajunge repede ca are doar 3 vit. de schimbat), o fuga la garaj,vin cu piesa;probleme cu esticele?doar rezolvari...Fiabilitate? am o cunostinta cu-n MT10 1976,96000 km,toate piesele originale,baba din atas,3 baieti la casa lor,...schimbat doar platina si revopsit. Hai cu o freza de 75* scaun supape,care aveti...termin berea asta si tre sa-ntreb si pe topicu cu poze sex,no porn...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru viziunea de mai sus ai de la mine o bere  spritzata cu un rom brun.

Stima si tot restul!

Acum 8 ore, turanoid a spus:

Io-te ce brainstorming naste Odiseea spatiala Ural 3000...he-he!Dpdv antropologic motociclurile moderne estompeaza-n macro-simturi & simtiri & Skills-uri.Clasicele,le prezerva si le ascut...Hedonism usor accesibil contra PUR(L?)A VIDA! Si mai antropologic,pacat sa ramai doar cu viziunea maro a partii folosite a hartiei igienice,dupa ce ti-ai vanturat turul pantalonilor pe comuniste, episodic in CV-u moto.Slabut dpdv evolutiv,neutil informativ in domeniul curent.Si solutii tehnice exista;un amic circula cu-n bloc motor misto reconditionat complet in atas;doua tije filetate scoase si hop rocada,. in caz de nevoie. Eu personal am fost vazut cu-n MZ rt 125 legat pe sasiu atas...intrebat de ce? in caz de ceva, pac,dau jos vitezana(ajunge repede ca are doar 3 vit. de schimbat), o fuga la garaj,vin cu piesa;probleme cu esticele?doar rezolvari...Fiabilitate? am o cunostinta cu-n MT10 1976,96000 km,toate piesele originale,baba din atas,3 baieti la casa lor,...schimbat doar platina si revopsit. Hai cu o freza de 75* scaun supape,care aveti...termin berea asta si tre sa-ntreb si pe topicu cu poze sex,no porn...

Pentru viziunea de mai sus ai de la mine o bere  spritzata cu un rom brun.

Stima si tot restul!

Acum 12 ore, einstein1984 a spus:

Motoretele rusesti au atas ca sa poata cara scuelel si peisele necesare la und rum de 500km, se dezechilibrau altfel. 

4

Stai jos!

Ne vedem la toamna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...