Sari la conținut

TM18JSU Timisoara


the_tavi
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75
35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

35 minutes ago, Silver Arrow said:

 

Daca masina a lovit moto in spate - asa cum este in acest caz - este de vina. Daca impactul era lateral, pe aripa sau usa, se numea ca moto nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

Si pare ca moto nu a semnalizat manevra.

 

@goe 75 Salutare! . Nu asa sta treaba in RO?

 

 

 

Salut ! Sanatate!

 

Nu , nu este asa , nici in Ro nici prin alte tari de care stiu eu.

 

Citeste definitia pentru "a te asigura " prealabil unei manevre si o sa vezi de ce.  

 

Din motive de incompetenta si lipse de probe se poate ajunge in unele cazuri sa se imparta vina dupa cum ai spus. 

 

Cand este video si se vede clar ca unul pur si simplu ii sare altuia in fata , nu mai conteaza unde il loveste . Vina pentru accident este a celui care nu s-a asigurat ...restul sunt circumstante pe baza carora se acorda un mic procentaj de vina si celorlalti daca este cazul.

Scuze de triplare...e ora aia la care site-ul se balbaie sau se blocheaza de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

Alo, domn injiner!

Pai tir-urile merg cu 90 prin localitati, facand slalom printre copii , dar in locul ala ar fi mers asa incet ca motoreta ...si ar fi pus si frana inainte de schimbat banda?

 

Nu o sa vezi niciodata un tir-ist care sa riste sa scrie un formular de accident doar pentru o manevra pura de curtoazie.

 

Daca eram acolo apaream pe filmare incercand sa depasesc masina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, einstein1984 a spus:

Daca era tir in loc de mobra cum s-ar fi terminat?

 

 

 

 

Cate tiruri ai vazut tu bre sa schimbe banda 1 cu 2 ca sa faca loc la cei care vor sa intre ? .. 

Nu stiu daca am vazut 2-3 in toata viata mea .

Rezultatul ar fi fost : nimic 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, einstein1984 a spus:

zici ca frana TTul de la 140 la 90 in spatele tirului? 

 

Tt era pe b2 , isi vedea de drum , daca era tir ramanea pe b1 si-si vedea de drum , iar aia de vroiau sa intre franau si intrau dupa ....nu se intampla nimic .

Este greu de spus manevra motociclistului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt absolut sigur ca undeva ,candva ,s-a intamplat si accidenul ala cu tir-ul , dar nu e asta .

 

Omul a murit incercand sa faca un gest frumos ...d-aia sunt jigodie cu voi , pentru viata lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, the_tavi a spus:

Da, de multe ori racheta este pe doua roti, in situatia aia plateste riderul, si este pe barba lui, asumat;

Aha! Asumat... 🤦‍♂️

Și atunci urlă toți în cor că nu s-a asigurat conservarul să nu vină vreo rachetă, n-a dat prioritate etc.! :moron:

Eu n-am vz semnalizare la moto, drept că ecranul tel e mic. Dar frână la schimbarea direcției pe o bandă superioară + lipsă asigurare, astea când era pe 2 roți... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Viteza de pe camera nu se pune. Nu este dispozitiv omologat si verificat metrologic. Este doar orientativa sa zicem si poate clarifica manevrele executate.

 

e mai complicat de atat

la un accident fara victime da, asa o sa zica politistul, dar tot o sa se uite la filmare si o sa conteze cifrele alea

la proces e mai lunga treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, prafrau a spus:

 

e mai complicat de atat

la un accident fara victime da, asa o sa zica politistul, dar tot o sa se uite la filmare si o sa conteze cifrele alea

la proces e mai lunga treaba

Cu procesul ... ani de zile.

Expertize, contraexpertize ......

Durere in familia decedatului, nervi si stres in familia soferului.

Si pentru ce? Pentru l-a mancat talpa sa o arda pe sosea (ca autostrada nu este pe acolo).

Inca a nu stiu cata exemplificare pentru cei ''care isi asuma''.

Care evident ca va avea acelasi efect ca cele de dinainte: zero.

 

Vad ca spuneti ca motociclistul era panicat.

Eu zic ca mult prea relaxat. Deconectat de la cel se intampla prin jurul lui.

Si poate mai degraba cu capul in nori. Cine stie unde era cu gandul?

Nu s-a asigurat si a platit un pret mult prea mare, ajutat fiind si de catre sofer.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, goe 75 said:

Care 3 ? 

mie mi s-a parut ca soferul din dreapta mergea 'umar la umar' cu moto urmind sa intre oricum (adica asa ca de obicei ,cu tupeu) pe soseaua de centura si daca e asa L-A OBLIGAT pe motociclist sa faca manevra ce s-a dovedit  fatala

in ce priveste limitarea la 50 kmh ,asa a zis stirista din materialul Protv,nu stiu daca asa si era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, mihai c said:

mie mi s-a parut ca soferul din dreapta mergea 'umar la umar' cu moto urmind sa intre oricum (adica asa ca de obicei ,cu tupeu) pe soseaua de centura si daca e asa L-A OBLIGAT pe motociclist sa faca manevra ce s-a dovedit  fatala

Cam asa mi se pare si mie. Doar ca intre a frana si a ocoli pe banda cealalta, moto a ales sa le faca pe amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Starcream a spus:

 

Legat de sofer, sunt sigur ca nu o sa mai doarma bine noaptea mult timp de acum incolo. Fiecare om reactioneaza diferit la starea de soc.

200 % ca nu este asa, o sa doarma bustean, azi trebuia sa fie la volan si maine la fel, din observatiile mele si privirile "efectiv" tâmpe, tâmpe, tâmpe a multor posesori de carnet care.ti taie calea pe dubla  ies din lateral direct in banda 3, depasesc in a 6.a cu 70km/h, habar nu au si nu inteleg ce fac, ce se poate intampla si ca vina le apartine, sunt atat de limitati incat cel care a inventat /descoperit efectul Dunning–Kruger  moare de neputinta ca nu mai stie unde si cum sa.i incadreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, XaeL a spus:

Cam asa mi se pare si mie. Doar ca intre a frana si a ocoli pe banda cealalta, moto a ales sa le faca pe amandoua.

 

Acum 3 minute, Starcream a spus:

copac

Copac? A zis cineva copac?!? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutam si noi, poate mai invatam ceva..

pt mine e clar ca daca TT-ul (si stim toti d-astia cu imitatii de masini sport gen hyunday coupe sau Mitsubishi lancer aspirat ) mergea legal nu se intimpla absolut nimic .Chiar daca moto a actionat speriat de celalalt ,era totul ok la viteza legala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una din greselile facute de mobristii care merg safe in situatiile particulare ca asta , este ca se duc pe ( aproape ) de linia despartitoare , lasand loc oportunistilor grabiti si vitezomani sa intre pe banda fortandu-i sa iasa pe urmatoarea banda din stanga . ( Idem la victoriei la pasaj , idem la berceni la pasaj ...etc ) 

Posibil si aici sa fi fost ceva de gen cu masina care se vede in dreapta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Din ce observ in filmari, zona in care s-a petrecut accidentul este inainte de intrarea in Timisoara, dinspre Remetea Mare, intre banda de coborare de pe pasarela aeroportului si primul giratoriu de la intrarea in oras.

https://www.google.ro/maps/@45.7770554,21.3117883,776m/data=!3m1!1e3

 

Putin inainte de pasarela, drumul trece de la o banda pe sens la doua. 

Este o zona cu marcaje nu foarte vizibile pe timp de noapte si in care toate frustrarile, adunate in ultimii 10-15 km de sate aglomerate, se dezlantuie.

Acolo multe camioane trec pe banda 1, fie ca sa faca loc, fie ca sa mearga spre depozitele logistice de pe centura. Iar unii abia asteapta momentul. 

Dovada ca acolo se merge tare sunt si urmele de anvelope sau loviturile incasate de giratoriul respectiv de-a lungul anilor scursi de la constructia lui - sa fie 10 ani de cand a fost marit, nu imi mai amintesc exact.

Din cauza asta s-au pus parapeti de beton intre benzi pe portiunea respectiva.

Lumea cu nervii intinsi la maxim de traficul greoi de dinainte de oras sau agitata de apropierea de casa/destinatie, intra frecvent si pe contrasens, unde traficul era ceva mai domol. 

Totusi, indiferent ce ar spune oricine, sa mergi warp in zona respectiva nu este un comportament de om normal. 

Cum poate nu este normal nici sa fii relaxat acolo. 

Eu nu sunt niciodata linistit acolo. E o zona cu o stare bizara, ce te pune in garda indiferent ca vrei sau nu.

Nu stiu, poate sambata seara era trafic mai lejer, era dupa o plimbare faina (a fost vreme f frumoasa sambata in TM), cine stie. 

 

S-au intalnit doua extreme - o relaxare maxima si o nemernicie maxima.

 

Pentru a n-a mia oara - Romania dauneaza vietii. 

 

Condoleante familei si cunoscutilor motociclistului in cauza. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

in cazul in care nu am fost suficient de explicit - in Romania te plimbi sambata seara pe motor si este pacat de moarte ca esti relaxat. 

Vine un cap de pepene care merge cu 150 in zona de 50, te arunca in parapeti si te decapiteaza si are apoi tupeul sa spuna ca tu i-ai pus viata in pericol. 


Voi realizati in ce mizerie umana traim? 

 

Duminica eu dadeam mesaje prietenilor sa vad daca trebuie sa ma intorc din drum la inmormantari, fiindca nu am mai iesit cu multi de ani de zile si nu le mai stiu numerele de inmatriculare. 

 

Si da, eu cand vad cercopiteci care nu mai au rabdare sa se incadreze peste mine mai am si reactii gen "Da-te-n m.m., baga-te!". Si poate scarbit/atent la cel de pe banda de accelerare o fractiune de secunda nu realizez ca vine nesansa peste mine. 

Ok, da, sunt relaxat/neatent/superficial. 

Trebuie sa mor pentru asta ???

 

Daca accelera probabil ca exista riscul ca si soferul masinii de pe banda de accelerare sa creasca viteza si sa il incalece.

Primul meu accident a fost asa. Am bagat mana in gaz de parca nu mai exista a doua zi. Guess what? Nu a functionat.

 

Inainte de a il lovi pe motociclist, botul masinii se ridica, semn ca individul a ramas blocat in pedala in care era - aia de gaz.

 

Da, stiu care este solutia legala. 

 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se ridica botul masinii decat daca ii da gaz la maximum. Si daca are masina de F1.

In schimb se schimba unghiul camerei daca prinderea e slaba si franeaza tare.

 

Bonus, si probabil o sa vina niste mwie la faza asta, dacă tipul a zis ca moto i-a pus in pericol viata schimbând banda... cam are (teoretic) dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 15 minute, XaeL a spus:

Nu se ridica botul masinii decat daca ii da gaz la maximum. Si daca are masina de F1.

In schimb se schimba unghiul camerei daca prinderea e slaba si franeaza tare.

 

Bonus, si probabil o sa vina niste mwie la faza asta, dacă tipul a zis ca moto i-a pus in pericol viata schimbând banda... cam are (teoretic) dreptate.

 

Da, corect, sanse mari sa ai dreptate la faza cu camera. 

Nu, nu e cu psd ce ai zis. 

 

Ce a zis omul a fost ce l-a invatat avocatul sa spuna. 

E fight or flight. Morala sau scapa cine poate.

E mult de povestit pentru ca deh, natura umana si smecherie de Romanica.

Dar chiar nu vreau sa duc discutia in chestiune filosofice pe care eu mi le-am transat acum cativa ani buni cand mi-am facut bagajele.

 

Acum 9 minute, Georgica_Popescu a spus:

...sau la frana de mana ...

 

M-am gandit si la asta. Probabil.

 

Ca sa nu fiu off-topic total: 

Am mers pe portiunea respectiva si cu moto si cu masina. 

Eu nu am reusit performanta de a atinge asemenea viteze acolo.

 

Legal, filmarea aceea o sa il scape. 

Moral, no comment. 

Filmarea exista tot pentru ca avocat.  

 

P.s. - Uitati-va inca o data, bine de tot la filmare, cu pauza si tot ce trebuie. 

https://stirileprotv.ro/stiri/socant/motociclist-spulberat-de-o-masina-la-timisoara-barbatul-a-murit-pe-loc.html?fbclid=IwAR2sCDh4DgcV6w86MT3mpHyuaf8H1CMcKVRs7sGOMxfboVFpGYDq1_Ljsc8

 

Omul semnaliza cand a schimbat banda. 

 

Da, stiu, nu inseamna ca daca ai semnalizat inainte de a te incadra pe o banda de viteza superioara ai implicit dreptul si esti safe. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...