ERU Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 4 ore, bursyllac a spus: Legat de carburatie vs injectie. M-am dat cu ambele (DR 650, Dominator, Transalp: carburatie - VStrom, 990 Adventure: injectie) atat pe off cat si pe drum. Pentru strada sau forestiere simple recomand fara retinere injectia. In schimb, o chestie care imi place enorm de mult la carburatie e "tractor factor". Pe portiunile mai tehnice, cum ai scazut turatia, la injectie iti moare motorul si gata. Carburatia te mai duce oleaca, de multe ori suficient cat sa treci dealul. Multe urcari le-am facut mai lejer din traca-traca aia pe care nu o gasesti la injectie. Ca idee, daca stii in zona un mecanic in care ai incredere si stie cu carburatie, asta sa fie ultimul criteriu de alegere. O carburatie reglata corect, cum zicea si @pepsi, te lasa sa te distrezi atat pe strada cat si pe off. Acel tractor factor nu are legatura atat cu injectia cat cu tipul de motor. In general monocilindrele au acel tractor factor iar bicilindrele mai putin, se opresc abrupt cand le subturezi. On topic. Te-ai gandit bine initial. Nu renunta la injectie [eu am facut rabat la chestia asta odata si am vandut mobra respectiva dupa dar 2 iesiri]. Pe lista ta initiala iti adaug si 690, care are un green factor imens si conform unor pareri general impamantenite sufera un pic la capitolul fiabilitate. Ar fi bine sa adaugi la lista de criterii si o suspensie cat mai buna, ajuta enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 5 minute, mihai c a spus: ... E ok pe carburatie,singurul dezavantaj e pornirea cu soc si daca in offroad o pui jos,se scurge benzina in galerie si porneste oleaca mai greu La fel face si DR125,DR 200 si DR350. Eu dau la automat mai lung fara sa trag de acceleratie si porneste mai inecat,apoi isi revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 6 minutes ago, ERU said: Acel tractor factor nu are legatura atat cu injectia cat cu tipul de motor ma refeream la faptul ca la 800 de turatii, carburatia te mai impinge oleaca. La momentul ala, motorul pe injectie e mort. Testat Transalp vs Vstrom sau 990 (toate bicilindre in V) on topic: 9 minutes ago, ERU said: Pe lista ta initiala iti adaug si 690 face ce trebuie, dar nu prea e in bugetul enuntat. daca se poate ajusta bugetul, merita luat in considerare. e printre putinele dual-sport-uri moderne. 3 hours ago, RaulM said: Maine merg sa il vad. Bafta. Ma gandeam eu ca DRZ-ul asta nu sta mult pe piata. Pana acum 2 luni am cautat in disperare unul si nu am gasit ce cautam. Am cautat cam aceleasi lucruri pe care le cauti si tu, doar ca la mine nu conta daca injectie sau carburatie. Pe lista mea mea erau: - Suzuki DRZ 400 (rare) - KTM 690 Enduro (R) (scumpe) - Yamaha TT(R/E, RE) (si mai rare) - Yamaha XT 600 E (destul de scumpa pentru ce ofera) - Suzuki DR 650 SE (rare si astea) - Kawasaki KLR 650 Chiar cand ma pregateam sa dau comanda de un KTM 690 Enduro R de la @Motologistic (pe care il recomand din toata inima: mi-a adus un KTM 990 Adventure si colaborarea cu el a fost impecabila), am gasit un Suzuki DR 650 SE si asta a fost alegerea finala. Inca imi curg balele dupa un 690 Enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Salut! Eventual ai putea pune pe lista si Suzuki XF 650.Are motorul identic de pe DR ,carburatie,shocul il folosesti doar cand e rece afara,sau cand nu e pornita de cateva saptamani,saua confortabila,2 pozitii reglaj inaltime sha,racire aer+ ulei cu radiator (fara radiator apa,ventilator,termostat etc.) , filtru aer din burete lavabil. 1 moto simplist tehnic,prezinta avantaj la intretinere,reparatie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Freewind e mai grea ca DR,mai inalta,nu e chiar dual sport,e mai aproape de Transalp decit de DRZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgica_Popescu Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 34 minute, mihai c a spus: Freewind e mai grea ca DR,mai inalta,nu e chiar dual sport,e mai aproape de Transalp decit de DRZ Are cam 180 kile la gata . ..nu prea ai ce sa gasesti la putere/ confort/greutate fata de xf . Poate xt care e pe la 170 kile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 E distanta mare de la xf 650 la transalp dpdv al greutatii. XF e foarte usor prin comparatie. 218 kg transalp wet, 180 kg freewind wet. 38 kg diferenta... Alt avantaj la freewind e rezervorul stoc de 18.5 litri. si pozitia pri pe selectorul de benzina care te ajuta la pornire cand motorul a stat mult timp. Acu, fiind pe carburatie, o ia mai greu cand il scapi pe jos dar pana acum a pornit de fiecare data. In plus fata de DR 650 ofera o buna protectie la vant, ce ajuta si pe canicula, si pe frig, iar cu niste handguarduri bune sunt protejate si mainile. Foarte inalt nu e. Eu am 1.71 si mi-e ok, aproape ajung cu calcaiele :), fara sa fi coborat suspensia. Ce-i drept, daca as cobora-o putin din reglajul spate si tot atat pe fata ar fi si mai ok. La 1.82, nu vad inaltimea ca o problema, mai degraba ar trebui initiatorul sa vada cat timp poate sta confortabil in sa la drum lung, sa nu ii fie prea inghesuita pozitia sau sa ia vantul in casca tot drumul (chestie ce se poate rezolva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Eu, mâine dimineață merg sa cumpăr pt un client din P Neamț, acest Transalp. Carburatie. Ma întreb, cam cat o sa mestereasca la el, tinand cont de starea/km acestuia I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲: Honda XL 600 V Transalp, PD10 mit Extras First Registration: 07/1997 Mileage: 47.220 km Fuel: Petrol Power: 37 kW (50 Hp) Price: €2,190 https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D311693135%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=Honda XL 600 V Transalp%2C PD10 mit Extras&sd=First Registration%3A 07%2F1997 Mileage%3A 47.220 km Fuel%3A Petrol Power%3A 37 kW (50 Hp) &si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FOTAxWDE2MDA%3D%2Fz%2Fvd8AAOSw9fFfpmKa%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd Cat despre ce vrei tu ( usoara, dar sa faca fata croazierei, injecție, ieftina, drive mode "peisagistic", manevrabila in oras, consum redus, etc), ai vreme sa cauti compromisul perfect. Cand il gasesti, te rog sa ni-l spui si noua. Ce as putea eu, probabil sa-ti aduc din Germania, ar fi un BMW G310 GS. Nu bag mana'n foc ca nu mai trebuie 2-300 de euro, pe langa acei 3500 pe care ii ai. P. S ca fapt divers... Sunt si eu din Cluj Te pot lasa sa testezi si 250 cmc injectie și 300 cmc carburatie. Ambele Yamaha 4T P. S cat costa sa iti aduc din Germania? 400 euro Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 2 ore, bursyllac a spus: ma refeream la faptul ca la 800 de turatii, carburatia te mai impinge oleaca. La momentul ala, motorul pe injectie e mort. Testat Transalp vs Vstrom sau 990 (toate bicilindre in V) asta are treaba cu carburatie vs injectie doar tangential din cauza normelor de poluare sub 3000 rpm toate motoarele moderne merg cu amestec prea sarac la alea mai simple (ca xt660) se corecteaza cu un reostat in serie cu sonda lambda (daca sistemul e tip bucla deschisa), altfel cu remapare oricum, le poti avea pe toate, consum mic, pornire la sfert dupa cazatura si raspuns bun in turatii joase, dar trebuie sa muncesti putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 9 ore, Bigfoot a spus: si alte locuri pe care nu le pot mentiona pe net De ce, ești pocăit? Acum 2 ore, Christian 1 a spus: Eu dau la automat mai lung fara sa trag de acceleratie si porneste mai inecat,apoi isi revine. Acum 8 minute, prafrau a spus: pornire la sfert dupa cazatura Trebuie închis robinetul de la rezervor la/după căzătură. Altfel se îneacă, într-adevăr și dacă mai ai și pornire la cârjă, îi dai de-ți vine acru-n pvlă... DR-Z-ul de 400 mi s-a părut leșinat, aproximativ la aceeași putere, dar injecție, m-aș uita la Yamaha WR250R... Înălțimea te ajută, nu e pentru bondoci. Numai s-o găsești pe undeva... Editat Noiembrie 16, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Am inteles ca scoate honda noul crf 2021, cu motor de 300, crf300l si crf300l rally. Poate il iei de nou si sti o chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) ... Editat Noiembrie 16, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-g-310-gs-mit-zubehoer-guter-zustand-zu-verkaufen/1524283257-305-7657?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Marcele,io zic ca,e cam mic pentru el.Asta e ceva de genul meu la inaltime. Are 1,82 m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Ai fi surprins... Plus ca nu vad nicaieri sa fi pomenit de inaltimea feciorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Am văzut și eu un nene cu GS d-ăsta mic în trafic, arată bine, însă chiar dacă el era mic, stătea cam adunat pe el. E mai mult un scuteraș de păsărică... (părerea mea) Acum 1 minut, Motologistic a spus: Plus ca nu vad nicaieri sa fi pomenit de inaltimea feciorului... Acum 8 ore, RaulM a spus: Salut, am 1.82. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acuma, fie vorba intre noi... Nu stiu de ce am impresia ca o sa-l vad într-o zi, pe ceva Yamaha Xt600 2KF...si eu imi cam pierd vremea pe aici... Tocmai ce am terminat de încărcat acest frate mai mare, al G'ului... Ma pun eu la drum... Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 16, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 36 minute, vis-a-vis a spus: De ce, ești pocăit? Trebuie închis robinetul de la rezervor la/după căzătură. Altfel se îneacă, într-adevăr și dacă mai ai și pornire la cârjă, îi dai de-ți vine acru-n pvlă... DR-Z-ul de 400 mi s-a părut leșinat, aproximativ la aceeași putere, dar injecție, m-aș uita la Yamaha WR250R... Înălțimea te ajută, nu e pentru bondoci. Numai s-o găsești pe undeva... Am cautat si eu WR250R, dar degeaba Acum 28 minute, Motologistic a spus: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-g-310-gs-mit-zubehoer-guter-zustand-zu-verkaufen/1524283257-305-7657?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android E frumos 310 GS-ul, l-am studiat mai demult, dar din pacate sare bine din bugetul meu cu tot cu transport. Din pacate nu e o perioada in care pot jongla usor cu 1000 eur. Acum 32 minute, arcgotic a spus: Am inteles ca scoate honda noul crf 2021, cu motor de 300, crf300l si crf300l rally. Poate il iei de nou si sti o chestie. Ar fi frumos, dar cu siguranta va fi minim cu 2000 eur peste bugetul meu. Acum 24 minute, Motologistic a spus: Acuma, fie vorba intre noi... Nu stiu de ce am impresia ca o sa-l vad într-o zi, pe ceva Yamaha Xt600 2KF...si eu imi cam pierd vremea pe aici... Tocmai ce am terminat de încărcat acest frate mai mare, al G'ului... Ma pun eu la drum... Spor! Super faina balena. Mersi mult de raspunsuri si drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 2 ore, RaulM a spus: Am cautat si eu WR250R, dar degeaba E frumos 310 GS-ul, l-am studiat mai demult, dar din pacate sare bine din bugetul meu cu tot cu transport. Ignora G310GS mai ales ca esti incepator pe offroad. Este o motocicleta cam mica pt cineva de 1.82, PLUS ca pe offroad este o responsabilitate NU este o distractie, motorul este lesinat rau de tot, probabil si pentru ca are o transmisie finala(pinion+foaie) gandite pt viteza. GS310 este o motocicleta de sosea 100% se simte si din pozitia la ghidon, 175kg la gol, efectiv jenant. Noi am mers cu ea la offroad simplu banal pe drum de Logan Stepway sau Duster si distractia nu pot spune ca fost "maxima". Daca tii la banii tai si mai ales la timpul tau ai 3 variante: DRZ400 (dar e pe carburatie). O motocicleta buna, legendara insa un concept cam vechi din punctul meu de vedere TE630 si 690 enduro au cam aceeasi masa si motoare serioase nu jucarii 400cmc. HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. KTM 690 enduro (dar stiu ca astea sunt nejustificat de scumpe SH) Unii spun ca nu ar fi fiabila, dar repet nu conteaza asta, nu o sa faci tu 100.000km si cu 600e iti refaci multe macar stii ca ai tot nou daca apar probleme. Editat Noiembrie 16, 2020 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 58 minute, Bigfoot a spus: HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. Intreb si eu... unde gasesti piese OEM pt generatia asta de husqvarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 20 minute, pepsi a spus: Intreb si eu... unde gasesti piese OEM pt generatia asta de husqvarna? Hai sa fim seriosi, iti trebuie reprezentanta? Internetul iti aduce piese orice fel. Motocicleta este fabricata in Italia, gasesti piese destule. Mai ai si ebay.co.uk unde gasesti orice, pe bune orice. Generatia asta de Husqvarna TE630 este in continuare realizata de un alt producator SWM avem in RO reprezentanta. https://estbike.ro/motociclete/moto-swm.html Totusi repet nu ai nevoie de reprezentanta sau piese OEM pentru a intretine o motocicleta veche de 10 ani sau noua what ever. Nimicuri gen: simeringuri, filtre, bujii, rulmenti, placute de frana, kit de lant, le gasesti la orice magazin de piese moto care are catalog. Tot de acolo iti poti face rost si de anumite piese motor DACA ai avea nevoie. Deci pentru un Piston/supapa/rulment unisens, ai internetul, sau un magazin de piese moto mixt cu un vanzator mai dezghețat. Iarasi in București la UnitedMotors, gasesc oamenii aia orice, nu exista aaaa nu mai importam Husqvarna nu va putem ajuta, gasesc ei piese, doar se aprovizioneaza si din IT. Editat Noiembrie 16, 2020 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 (editat) Acum 9 ore, Bigfoot a spus: Ignora G310GS mai ales ca esti incepator pe offroad. Este o motocicleta cam mica pt cineva de 1.82, PLUS ca pe offroad este o responsabilitate NU este o distractie, motorul este lesinat rau de tot, probabil si pentru ca are o transmisie finala(pinion+foaie) gandite pt viteza. GS310 este o motocicleta de sosea 100% se simte si din pozitia la ghidon, 175kg la gol, efectiv jenant. Noi am mers cu ea la offroad simplu banal pe drum de Logan Stepway sau Duster si distractia nu pot spune ca fost "maxima". Daca tii la banii tai si mai ales la timpul tau ai 3 variante: DRZ400 (dar e pe carburatie). O motocicleta buna, legendara insa un concept cam vechi din punctul meu de vedere TE630 si 690 enduro au cam aceeasi masa si motoare serioase nu jucarii 400cmc. HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. KTM 690 enduro (dar stiu ca astea sunt nejustificat de scumpe SH) Unii spun ca nu ar fi fiabila, dar repet nu conteaza asta, nu o sa faci tu 100.000km si cu 600e iti refaci multe macar stii ca ai tot nou daca apar probleme. Merg azi sa vad DRZ-ul, chiar daca e carburatie. Din ce am discutat cu proprietarul, mai ales ca "ne stim", pare foarte interesanta si efectiv ca noua. Ca sa fiu sincer ma atrage concepul vechi si simplitatea lui Daca cumva il iau si ajung la concluzia ca nu e ce trebuie, cu siguranta nu voi avea probleme sa il vand. Singurele emotii sunt legate de inaltimea seii, dar voi vedea azi cum ajung jos. Editat Noiembrie 17, 2020 de RaulM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Du-te linistit si sa ne dai si noua un feedback.Ai sa ajungi jos cu toata talpa si genunchii nitel undoiti,adica bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 Din simularile de pe net si spusele proprietarului, nu cred ca ajung cu toata talpa, dar voi vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Acum 29 minute, RaulM a spus: Singurele emotii sunt legate de inaltimea seii, dar voi vedea azi cum ajung jos. Acum 18 minute, RaulM a spus: Din simularile de pe net si spusele proprietarului, nu cred ca ajung cu toata talpa, dar voi vedea Oricum, chiar daca nu ajungi cu toata talpa jos ci doar pe varfuri (desi nu cred ca e cazul la 1.82m), o sa vezi ca greutatea motocicletei iti va permite sa o tii fara emotii. Chiar poti sa te joci putin si sa o inclini usor ba pe stanga ba pe dreapta a.i. sa ai un singur picior de sprijin cu toata talpa si ai sa te convingi cat de usor e sa o tii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.