vis-a-vis Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 Asta-i tot? Nu ne zici dacă ai călărit-o, cum ți se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 (editat) La 18.11.2020 la 10:08, RaulM a spus: :)) nu, nu Putin off topic, mi-am luat acum o luna geaca si pantalonii: - Geaca Revit Safari 3, inclusiv protectie de coloana - Pantalonii Revit Sand 3 Urmeaza casca, manusi si cizme. Singurul punct de discutat legat de echipament, este ca daca nu ma insel, la 73 kg pentru 1.82m cat ai precizat ca masori si dupa aceasta poza, geaca pare larga, prea larga, mai bine zis. Si asta se vede la maini, la coate si la antebrate mai exact. Greseala asta am facut-o si eu, atunci cand mi-am cumparat prima geaca, inainte de motor, inainte sa intreb in stanga si dreapta. Geaca nu trebuie sa fie larga, chiar daca presupui ca o sa mai strecori o bluza sau doua pe dinauntru. Si iti zic de ce: daca vei cadea intr-o parte, protectiile de la cot se vor roti odata cu materialul si vor fi ineficiente. Repet, fapt patit de mine, probat. Mai exista geci care se pot ajusta ca diametru la maini prin diferite bretele cu arici, dar in cazul tau nu le vad. Deci e cam fixa asa cum e, larga sau stramta. Nu iti lua niciodata echipament prea larg de moto, de la cizme, pantaloni pana la geaca, manusi si casca. Totul trebuie sa fie mulat, pentru ca in afara de aspectul ce tine de siguranta ta, mai exista un aspect: la viteze rezonabile, nici macar mari, daca ai haine largi pe tine, vor incepe sa tremure, sa intre intr-o vibratie care se va reflecta pe piele. Asta banuiesc ca stii de la mersul cu scuterul. Problema, insa, se va accentua odata cu marirea vitezei de deplasare. In rest, ce sa zic, frumoasa bucatarie, nu sunt fan mdf pentru fronturi, dar culorile sunt ok Editat Noiembrie 25, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2020 Share Postat Noiembrie 25, 2020 A mai fost un DRZ 400 S aproape identic, pe Olx, dupa acesta. A disparut in mai putin de 2 zile. De fapt nici nu am apucat sa il prind cat inca era online. Ma bucur sincer ca l-a prins un amic de-al meu care si el cauta DRZ cam de pe la inceputul verii. Vroiam doar sa zic ca inca mai apar - rabdare de titan si banii la saltea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 25, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2020 Acum 4 ore, vis-a-vis a spus: Asta-i tot? Nu ne zici dacă ai călărit-o, cum ți se pare? Am calarit-o doar 6 km prin oras, pana acasa si mi-a placut mult. Din pacate nu am mai putut iesi din cauza vremii, dar o scot zilnic din garaj si o pornesc. Ieri am mers in linie dreapta prin curte, ca nu mai rezistam. O sa dau jos bateria zilele viitoare si o sa o aduc in casa peste iarna, unde o sa o incarc din cand in cand. Ce sa zic in rest? M-am simtit f bine pe ea ca si pozitie, imi place ca e foarte docila si astept primavara Acum 3 ore, misionaru a spus: Singurul punct de discutat legat de echipament, este ca daca nu ma insel, la 73 kg pentru 1.82m cat ai precizat ca masori si dupa aceasta poza, geaca pare larga, prea larga, mai bine zis. Si asta se vede la maini, la coate si la antebrate mai exact. Greseala asta am facut-o si eu, atunci cand mi-am cumparat prima geaca, inainte de motor, inainte sa intreb in stanga si dreapta. Geaca nu trebuie sa fie larga, chiar daca presupui ca o sa mai strecori o bluza sau doua pe dinauntru. Si iti zic de ce: daca vei cadea intr-o parte, protectiile de la cot se vor roti odata cu materialul si vor fi ineficiente. Repet, fapt patit de mine, probat. Mai exista geci care se pot ajusta ca diametru la maini prin diferite bretele cu arici, dar in cazul tau nu le vad. Deci e cam fixa asa cum e, larga sau stramta. Nu iti lua niciodata echipament prea larg de moto, de la cizme, pantaloni pana la geaca, manusi si casca. Totul trebuie sa fie mulat, pentru ca in afara de aspectul ce tine de siguranta ta, mai exista un aspect: la viteze rezonabile, nici macar mari, daca ai haine largi pe tine, vor incepe sa tremure, sa intre intr-o vibratie care se va reflecta pe piele. Asta banuiesc ca stii de la mersul cu scuterul. Problema, insa, se va accentua odata cu marirea vitezei de deplasare. In rest, ce sa zic, frumoasa bucatarie, nu sunt fan mdf pentru fronturi, dar culorile sunt ok Poate pare larga in poza, dar in realitate e chiar fit. In buzunarele din fara aveam fermorele de rezerva, etichetele si alte chestii, dar o simt chiar “pe mine”. Marimea e M, iar daca luam S nu o mai puteam inchide, plus ca imi era scurta la maneci si in fata, iar la umeri ma strangea mult prea tare. Pentru sezonul cald vreau sa imi iau si un Alpinestars Bionic Plus. Mersi de sfaturi si pentru aprecierea bucatariei Cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 26, 2020 Share Postat Noiembrie 26, 2020 2 hours ago, RaulM said: O sa dau jos bateria zilele viitoare si o sa o aduc in casa peste iarna, unde o sa o incarc din cand in cand. o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 26, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2020 Acum 7 ore, mihai c a spus: o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47 Pana o sa pot iesi pe carari mai abrupte o sa mai dureze :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) La 26.11.2020 la 2:07, mihai c a spus: o baterie tinuta in frig se descarca mai greu,si trebuie incarcata doar la 2-3 luni daca esti comod (eu sunt) asta se poate face pornind agregatul 10 min o data prin ianuarie daca o sa iesi pe carari mai abrupte sa-i pui totusi rapoarte 14-47 Bateriile pe sezonul rece, se intretin cel mai bine (din punctul meu de vedere) daca le tii in casa la temperaturi ambientale, in cazul in care nu le pornesti des, afara fiind. S-or descarca ele mai greu pe frig, dar din pacate, pe frig nici noi nu pornim motoarele asa des ca vara. De asemenea, cu pornirea agregatului si tinutul lui la ralanti in fata blocului, mai ales pe vreme rece si foarte rece, nu prea e combinatie. Incarcarea bateriei tine de turatie, de regula primesti 13-14V pe la 4000-4500 rpm, depinde de motocicleta. Retine, bateria full sanatoasa are undeva la 12.8-12.6V. In nici un caz, nu incarci bateria la ~1000 rpm sau la cat are respectivul agregat setata turatia la ralanti. In plus, daca bateria e deja statuta in frig fara sa fie pornita, cu uleiul motorului avand deja avand o vascozitate mai mare din cauza temperaturii, deci fiind mai greu sa invarta motorul la pornire, o va solicita mai mult decat merita, mai mult decat daca ar sta nepornita. Daca vrei sa faci o afacere, intr-o zi cu soare si temperaturi pozitive pe timp de iarna, plimba motorul macar 10 minute. Daca nu, tine bateria in casa, ii faci un bine, iti va multumi la primavara Editat Noiembrie 27, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 merci,e ok,sunt electronist,si am citit si o carte intreaga despre acumulatori cu plumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 (editat) Atunci, sincer spun, sunt foarte curios. De ce e suficient sa il pornesti la ralanti pe timp de iarna in conditiile in care nu primeste suficient voltaj? Poate e ceva ce mie imi scapa, recunosc ca nu sunt de profesie...as aprecia o explicatie de la cineva care stie sa argumenteze. Editat Noiembrie 27, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 Depinde si de moto, la ce modele am eu tensiunea in relanti este cca 14v,chiar si cu farul pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 Man, suntem pe un forum public, explicatia nu e cea la care ma asteptam. Am crezut ca e ceva mai mult de spus decat atat, in toata cartea aia intreaga citita despre acumulatori cu plumbi, mai ales venind de la un electronist, asta e tot ce se putea spune despre subiect? Explicatii despre vascozitatea uleiului pe timp de iarna avem? despre motoare care nu incarca la ralanti acei 14V? Putin dezamagit, recunosc...aia e, poate la anu' vine mosu' mai bine pregatit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 27, 2020 Share Postat Noiembrie 27, 2020 Acum 3 ore, misionaru a spus: De ce e suficient sa il pornesti la ralanti pe timp de iarna Cum de ce?!? Pt că fiecare pornire și mers la rece uzează motorul cât niște km buni, pt că prin încălzire și răcire se formează condens în motor și contaminează uleiul, sunt multe "avantaje"! Bateria jos și încărcată periodic, sau conectată la un redresor inteligent direct pe moto sau jos, asta e varianta 8imă. Mobra nu e redresor, oricum în 10 min bateria nu recuperează nici ce a pierdut în luna de pauză + ce a consumat la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Februarie 19, 2021 Autor Share Postat Februarie 19, 2021 (editat) Salut tuturor, Nu m-am abtinut si am iesit de cateva ori cu DRZ-ul, cand vremea a permis. De cand l-am cumparat am reusit sa fac 280km si sunt foarte placut impresionat. De pe asfalt am iesit doar de doua ori, distante scurte, deoarece am fost si singur si am si niste gume slabe pentru asa ceva. Ca update-uri: 1. Mi-am luat casca Bell MX-9 ADV Mips 2. Mi-am luat cizme Forma Terrain TX 2.0 (le-am luat din Nl, noi noute, la un super pret); nu am vrut sa fac compromisul cu niste cizme adventure. Azi mi le livreaza curierul, deci nu pot spune mai multe despre ele. 3. Am curatat pentru prima oara lantul Concluzii: 1. Motorul merge foarte fain, are suficienta putere (nu-mi doream nimic mai mult pentru inceput) 2. Pentru drumurile noastre suspensia e un vis, chiar daca nu e USD si e cea clasica, pentru nivelul meu actual e suficienta 3. Echipamentul si-a facut treaba exemplar cu layerul termal atasat, chiar nu mi-a fost frig. 4. Casca e foarte ok pentru forma capului meu, nu ma apasa nicaieri, si nu e nici larga. Am astupat cu niste banda aerisirile de sus, pentru ca simteam vantul rece (e un lucru foarte misto pentru vara) Editat Februarie 19, 2021 de RaulM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Ma bucur c-ai ales DRZ-ul si ca nu esti dezamagit,din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Februarie 19, 2021 Autor Share Postat Februarie 19, 2021 Acum 47 minute, Christian 1 a spus: Ma bucur c-ai ales DRZ-ul si ca nu esti dezamagit,din contra. Si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 (editat) Acum 19 minute, RaulM a spus: Si eu M-am uitat pe topicurile de pe sectiunea Enduro si nu este un topic dedicat modelului DRZ 400(poate nu l-am gasit eu). De ce nu deschizi tu topic,ca proprietar,unde sa intre si ceilalti posesori sa spuna ce au de spus,bune,rele despre model.Iar la inceput,ii poti face o prezentare,cu fise tehnice pe submodele,poze,etc.Asa am facut eu la Suzuki RV Van Van,si numai acestui model: Sau vrei sa-l deschid eu? Editat Februarie 19, 2021 de Christian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 E un topic mic aici: mai este/era si unul de supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Bun atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Februarie 19, 2021 Autor Share Postat Februarie 19, 2021 Acum 2 ore, Christian 1 a spus: M-am uitat pe topicurile de pe sectiunea Enduro si nu este un topic dedicat modelului DRZ 400(poate nu l-am gasit eu). De ce nu deschizi tu topic,ca proprietar,unde sa intre si ceilalti posesori sa spuna ce au de spus,bune,rele despre model.Iar la inceput,ii poti face o prezentare,cu fise tehnice pe submodele,poze,etc.Asa am facut eu la Suzuki RV Van Van,si numai acestui model: Sau vrei sa-l deschid eu? Nu intru prea des pe forum, de aceea nu cred ca are rost sa il deschid eu. Foarte fain VAN VAN-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 Acum 3 ore, RaulM a spus: Nu intru prea des pe forum, de aceea nu cred ca are rost sa il deschid eu. Foarte fain VAN VAN-ul! Ok! Multamn,imi place si mie teribil de mult! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.