Sari la conținut

Royal Enfield Himalayan 410cc (2018-2020)


unulupu
 Share

Postări Recomandate

Royal Enfield Himalayan 410cc este o motocicleta "adventure" destul de controversata in acest moment din cauza pretului redus pe care il are la iesirea din fabrica (IndiaLand) de aprox. 2000 euro ± sa mor daca stiu ca nu m-a mai interesat.

In Europa pretul de achizitie variaza intre 4500 si 5000e, pentru ca... "TAXE!".

In Romania, cei de la Ural ofereau acest model la pretul de 4700 euro cu TVA inclus.

Asadar, cu 5000 de euro zbori pana in New Deli, cumperi motorul si te intorci pe roti pana in Europa. Chiar daca fabulez, ati prins ideea :))

Gurile rele mi-ar spune ca... nu e vorba ca un BMW R1250GS Adventure este scump, ci sunt eu prea sarac ca sa imi permit asa ceva.

In contra partida, vin si bag batul prin gard si intreb retoric: De ce sa ai cauciucuri de strada pe un "GS"?

 

Anyway...

Pentru ca cei de la Ural Romania (unic distribuitor la noi) nu au putut sa ma serveasca in timp util am apelat la "un baiat" care face Nemtia, ma intelegi? 

De la plasarea comenzii si pana am avut motorul la scara a durat cam 4 zile. 

Cat a costat? 4500 euro + cheltuielile cu inscrierea motorului in Romania. Precizez ca motorul a fost SH, la aproape 2000km cu revizia si istoricul la zi, ca nu te pui cu neamtu'.

 

Pentru cei ca mine care nu isi permit ultimul model de "moto adv" si o viata palpitanta cu rate la banca, recomand un Hymalayan.

Ce trebuie sa stii:

- garantie de 2 ani (in limita a 100.000km cred). Garantia este World Wide, si este acoperita de Distribuitor, oricare ar fi tara europeana.

- la primii 500 km se face prima revizie, si pana atunci se merge cumpatat. In cartea tehnica care insoteste motorul sunt explicati toti pasii.

- cauciucurile (Pirelli MT60 de 21inc si 17inc) nu sunt bune pt "moloz noroios", dar in rest isi fac treaba de minune. Pentru cei care vor sa se mocirleasca, sau sa isi rupa picioarele explorand culmile crizei varstei mijlocii, trebuie sa treaca la "caramele". Dar oricum, la razboi nu te duci nicioadata singur, asa ca forta motorului tau si priceperea ta este masurata in cati camarazi de tura sunt pe langa tine; eu stiu :))

- motorul este un "Single Cylinder, 4 Stroke SOHC, Air cooled, Fuel Injection" care tine in haturi 24 de cai puturosi de postalion la 6500 rot/min, dar are 32 Nm la 4000 rot/min, deci un "low and go" in toata regula.

- are greutatea de 192kg (cu tot cu ulei si benzina), iar greutatea totala cu tot cu gagica ta si bagaje ei nu tre' sa depasasca 365 kg.

- 5 trepte de viteza cursive si iertatoare care sunt idicate pe bord, avantaj pt incepatori si profesionisti deopotriva.

- transmisia este pe lant. Ungerea trebuie facauta la fiecare 500 km sau de fiecare data cand iti speli motorul dupa o zi de extaz mioritic.

- de la pamant si pana la sa avem o inaltime de 80 cm, asadar motocicleta poate fi calarita si de persoane mai mici de statura.

- 22 cm este garda la sol, suficient pt a satisface majoritatea gandurilor zburdalnice.

-suspensia fata are o cursa de 20 cm, deci "no comment"

-suspensia spate, un mono shoc hidraulic, are o cursa de 18 cm.

- consumul de carburant este intre 3.5-4L/100 km in regim mixt. Rezervorul este de 15L. 

- viteza la care te simti ca "lupul intre oi" este de 80 km/H la 4000-5000 rot/min. Motorul se simte foarte ok si la 100 km/h. Abia dupa ce treci de 110km/h te simti rusinat ca Adam care a muscat din Fructul Oprit. Maximum (cica) poate 127 km/h, dar de ce vrei tu il vezi pe Dumnezeu asa de repede?

- este ideala pt incepatori pt ca: cilindree potrivita, acceleratie iertatoare, schimbatul vitezelor se face usor, mentenanta de baza este mai usoara si ieftina daca alegi sa mergi la un service moto,  si da bine la gacici, chiar daca nu se pricep ele la motoare.

- are SWAG*. Este un "Adventure" in adevaratul sens al cuvantului, si nu pt ca are o busola la bord, ci pt ca iti permite sa te dai cam pe unde vrea p#&@ ta, dar cu bun simt si fara excese. Si la cum arata motorul asta, sincer acum, chiar da bine in fata la Belle Epoque pe Dorobanti langa un Bentley sau sus pe platoul Bucegi.

- tech infos**

 

 

-----

*gusturile nu se discuta

**mai multe informatii amanuntite am sa postez mai jos

***pt si mai multe informatii va recomand sa discutati cu cei de la URAL ROMANIA.

**** daca v-a placut acest articol va rog frumos sa bagati o geana pe https://www.instagram.com/royal_enfield_romania/ si sa dati un follow, like si un share din oficiu. Astfel o sa pot sa cresc mai usor pe alti posesori de RE si sa formam mica comunitate  care sa faca chestii faine. Va multumesc!

#royalenfieldromania #royalenfield #hymalayan

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_001.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_002.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_003.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_004.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_005.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_006.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_007.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_008.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_009.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_010.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_011.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_012.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_013.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_014.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_015.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_016.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_017.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_018.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_019.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_020.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_021.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_022.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_023.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_024.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_025.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_026.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_027.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_028.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_029.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_030.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_031.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_032.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_033.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_034.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_035.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_036.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_037.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_038.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_039.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_040.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_041.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_042.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_043.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_044.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_045.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_046.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_047.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_048.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_049.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_050.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_051.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_052.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_053.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_054.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_055.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_056.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_057.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_058.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_059.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_060.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_061.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_062.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_063.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_064.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_065.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_066.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_067.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_068.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_069.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_070.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_071.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_072.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_073.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_074.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_075.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_076.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_077.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_078.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_079.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_080.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_081.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_082.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_083.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_084.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_085.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_086.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_087.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_088.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_089.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_090.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_091.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_092.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_093.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_094.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_095.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_096.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_097.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_098.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_099.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_100.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_101.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_102.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_103.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_104.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_105.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_106.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_107.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_108.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_109.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_110.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_111.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_112.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_113.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_114.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_115.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_116.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_117.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_118.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_119.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_120.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_121.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_122.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_123.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_124.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_125.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_126.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_127.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_128.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_129.jpg

Royal Enfield Himalayan LS410 Service manul euro 44_Page_130.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_001.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_002.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_003.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_004.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_005.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_006.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_007.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_008.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_009.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_010.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_011.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_012.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_013.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_014.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_015.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_016.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_017.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_018.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_019.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_020.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_021.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_022.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_023.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_024.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_025.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_026.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_027.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_028.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_029.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_030.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_031.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_032.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_033.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_034.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_035.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_036.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_037.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_038.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_039.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_040.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_041.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_042.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_043.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_044.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_045.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_046.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_047.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_048.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_049.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_050.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_051.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_052.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_053.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_054.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_055.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_056.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_057.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_058.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_059.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_060.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_061.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_062.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_063.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_064.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_065.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_066.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_067.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_068.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_069.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_070.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_071.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_072.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_073.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_074.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_075.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_076.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_077.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_078.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_079.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_080.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_081.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_082.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_083.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_084.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_085.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_086.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_087.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_088.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_089.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_090.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_091.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_092.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_093.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_094.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_095.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_096.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_097.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_098.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_099.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_100.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_101.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_102.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_103.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_104.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_105.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_106.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_107.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_108.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_109.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_110.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_111.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_112.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_113.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_114.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_115.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_116.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_117.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_118.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_119.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_120.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_121.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_122.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_123.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_124.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_125.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_126.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_127.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_128.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_129.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_130.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_131.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_132.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_133.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_134.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_135.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_136.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_137.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_138.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_139.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_140.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_141.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_142.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_143.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_144.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_145.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_146.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_147.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_148.jpg

Royal Enfield Owners manual English_Page_149.jpg

royal enfield himalayan unulupu 01.jpeg

royal enfield himalayan unulupu 02.jpeg

royal enfield himalayan unulupu 03.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-02 at 02.12.29.jpeg

royal enfield himalayan unulupu 0.jpg

WhatsApp Image 2020-12-02 at 02.12.30.jpeg

royal enfield himalayan unulupu 5.jpg

WhatsApp Image 2020-12-02 at 02.12.27.jpeg

royal enfield himalayan unulupu group.jpg

royal enfield hymalayan dash board unulupu.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum arata.

Daca pretul era cel de 2000 euro ca din fabrica, imi luam si eu una....asa, de distractie.

Oricum, sa o stapanesti cu placere. Pare un fun-bike reusit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Frumoasa jucaria, sa o stapanesti cu placere 🙂😉.

 

Pozele poti sa le unesti toate intr-un pdf (gratis pe jpg2pdf.com sau pagini similare) si sa incarci un singur fisier.

Este cel mai simplu pentru descarcat, zic eu si sper sa nu deranjeze sugestia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare motoreta sa o stăpânești sănătos. 
 

De curiozitate cât Ar costa vs diferența de 2500 euro, sa vii din India in RO, benzina, hotel, taxe import moto s a m d. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua joasa si look-ul de "comunista" sunt singurele lucruri care imi plac. Hai, poate si rezervorul decent de 15l.

 

Dar 24 CP la 194kg...🤨. O Honda CRF 300L are 27 CP la 142 kg (si are motor racit cu lichid), se poate "scoate" la 5250€ cu tichet rabla si e disponibila din martie. E dual-sport ce-i drept (sa inalta, rezervor mic), dar cu ceva mod-uri se poate transforma intr-un mini-adventure.

 

Nu comentez calitatea materialelor, insa presupun ca cei de la Ural Romania nu au depozitul plin cu piese RE, asa ca daca va fi nevoie de ceva sa schimbi (chiar daca o faci pe garantie), timpul de asteptare va fi relativ mare.

 

Felicitari totusi pt curaj si determinare 👍.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram si eu interesat de RE, mai mult asa, de hipstereala dar m-a descurajat faptul ca nu se gasea de test la noi si faptul ca multa lume se plangea de calitate si fiabilitate.

 

Pe langa pozele cu cadrul rupt in zona jugului:

https://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/212552-royal-enfield-himalayan-broken-into-two-pieces.html

 

Mai e si asta:

https://www.autoevolution.com/news/royal-enfield-himalayan-peg-breaks-off-in-official-teaser-104001.html

 

Se rupe scarita in teaser-ul oficial, come on.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vladf, gura pacatosului adevar graieste :)

Da, asa este. Modelul Hymalayan din primul sau an de productie si pana in finalul lui 2017 au existat multe probleme. Pe vremea aceea motorul era pe carburatie. 

Un pic de investigatie mai amanuntita ai fi aflat ca acele poze sunt din perioada in care Royal Enfield nu lansase modelul Hymalayan world wide. Asfel, majoritatea riderilor care doreau sa testeze acest model trebuia sa mearca in tara de origina (la dracu'n praznic). Nu am gasit alta rima :)

Lucrurile au evoluat si acest model a fost luat la matrasit de toata lumea si incepand incepand din 2018, cei de la RE au facut modificarile necesare in ceea ce priveste calitatea materialelor.

La banii astia, ai motor nou cu garantie 2 ani oferita prin distribuitorul local (daca ai noroc).

Nici eu nu l-am avut la teste, am avut "un baiat" :)

 

Nu e dracu atat de negru cum il fac artistii plastici.

 

---

ps: strugurii nu sunt atat de acri :) 

Apreciez toate comenturile voastre. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu vreau sa te influentez cumva sau sa crezi ca am ceva cu RE... Sa te bucuri de ea si sa nu ai nici o neplacere.

 

 

Am incalecat si eu un RE Himalayan in 2016 cand am fost in India...

Grea pentru caii putere pe care ii are sau nu ii are...

Motorul puturos si nefiabil, ca restul motocicletei...vezi mai sus...cred ca se dezmembreaza daca o iei pe un traseu mai serios, cum ar fi pe unde am fost noi prin Himalaya...

Firmele de inchirieri nu se grabeau sa cumpere...nu aveau incredere. Asta zice multe...

In general RE este o motocicleta depasita, ca Dacia noastra, toata lumea stie sa o repare, se gasesc piese ieftine, dar te lasa in drum...

 

De cumparat din India si venit pe motor ar fi foarte greu. Din cauza tarilor din jur...si am inteles ca e greu ca strain sa cumperi moto in India, sau taxele pe care trebuie sa le platesti plus vama si tva...

 

Cred ca la banii astia o motocicleta SH este mult mai buna...

 

Asfalt uscat!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei care considera (absolut ipotetic) sa o aduca in picioare din India, e bine de stiut ca in Ro taxele vamale si TVA-ul se calculeaza pt toata suma necesara aducerii motocicletei pana in Romania. Adica, se pun la socoteala toate cheltuielile de drum, incluziv combustibil,  cazari, diurna, etc., ceea ce probabil ii duce pretul la ceva apropiat unui BMW GS. Spre exemplu, vama (inclusiv comisionariatul) pt un fier vechi de comunista din Rep. Moldova a ajuns sa fie ~800 de euro la Cluj. Viva Jermania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2018 am tot calarit prin India un RE Classic 350 twin spark vreo 20.000km. In 6 luni de calarit, am avut doar 1 singura pana si 1 bujie crapata, fara sa iau la socoteala ca in fiecare seara luam la verificat si strans mai tot ce era surub, bolt, piulita si la fiecare 500 de km (sau mai des) era de sudat la cadrul aftermarket de bagaje.

 

Am luat contact prima data cu Himalayan in Sikkim si apoi in Kashmir, pana atunci il vazusem doar prin showroomuri. 

La firmele de inchirieri, nu se prea batea lumea pe ele, tot Bullet si Classic fiind favorite. Superioare in teren fata de Classic si Bullet, dar mai putin fiabile, din ce auzeam de la posesori.

 

Pe de alta parte, am avut de face doar cu modelele fabricate pentru piata din India, nu pentru export, iar astea pentru domestic market erau mult inferioare celor pentru foreign markets. Foarte multe probleme la nivelul cadrului. 

Sa aduci una de acolo, nu este imposibil. As face asta doar din prisma aventurii de a traversa iarasi India. Si apoi Pakistan, Iran, Turcia si..acasa. Am intalnit un cuplu de finlandezi care comandasera un Himalayan la uzina in Chennai, cu ridicare de acolo, model cu ABS pentru Europa, pregatit Carnet du Passage si apa paie si bataie. Oamenii erau optimisti :)

 

Sa cumperi una SH acolo, nu te va ajuta la nimic, pentru ca nu va putea fi inmatriculata in RO. 

Editat de ilie.ardeias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 6 ore, busu69 a spus:

Urmariti-o  pe youtube pe olandeza Itchy Boots care pe un Himalayan a batut toate drumurile din asia si america de sud....

Aaaaah, am incercat. De doua ori. Dupa 30 de secunde orice barbat intreg la minte cedeaza. 

Daca dai search pe G. dupa "deservicii masive aduse feminitatii" gasesti o poza cu ea. 

Un fel de Kosh cu concavitate.  

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 13 minute, JCDenton a spus:

Misogin, clar. 

Inclin sa iti dau dreptate in privinta lui Kosh. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, _Raul_ a spus:

Inclin sa iti dau dreptate in privinta lui Kosh. 

muhahahhahahah

 

 

eu nu inteleg, cum sa platesti 5k euro pe o copie dupa o motoreta gandita de niste englezi inbrezi acum 60 -70 de ani si produsa acum de indieni .... ai vazut cum traiesc si lucreaza aia in india?

 

da bine ca 1200gs e scuNp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place aceasta motocicleta, s-o calaresti sanatos!

Daca mi-ar spune "piticii" mei sa-mi cumpar una, mi-as lua-o indiferent daca ar ajunge la pret de Multistrada (din fericire insa, sunt tacuti pentru moment si prea saraci ca sa devina vocali in viitor). 

 

P.S. Motocicletele RE produse pentru piata indiana (noi sau sh, nu conteaza) nu pot fi inmatriculate in Europa, inclusiv Romania. Si nu-i vorba de bani, transport, taxe etc., ci de normele Euro 4 in vigoare la aceasta data si pe care acele mobre nu le respecta. M-a interesat subiectul pentru ca am cochetat cu ideea unei RE Interceptor 650. E musai sa fie model special produs pentru noi, europeni bogati si cu plamani curati... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Dimethylmercury a spus:

Pt cei care considera (absolut ipotetic) sa o aduca in picioare din India, e bine de stiut ca in Ro taxele vamale si TVA-ul se calculeaza pt toata suma necesara aducerii motocicletei pana in Romania. Adica, se pun la socoteala toate cheltuielile de drum, incluziv combustibil,  cazari, diurna, etc., ceea ce probabil ii duce pretul la ceva apropiat unui BMW GS. Spre exemplu, vama (inclusiv comisionariatul) pt un fier vechi de comunista din Rep. Moldova a ajuns sa fie ~800 de euro la Cluj. Viva Jermania.

e pe naiba , se calculeza la pretul de factura/catalog, ce treaba are drumul cu taxa vamala? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

e pe naiba , se calculeza la pretul de factura/catalog, ce treaba are drumul cu taxa vamala? 

Daca nu ai facut-o pana acum, incearca sa cumperi ceva din spatiul extracomunitar prin posta/curier, si vei constata ca tre sa platesti TVA si vama inclusiv pe transport. Acelasi lucru se aplica si vehiculelor aduse personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii tu ceva dar nu intelegi legea

Citat

Pentru a se determina valoarea în vamă în temeiul articolului 70 din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului, la preţul efectiv plătit sau de plătit pentru mărfurile importate se adaugă elementele prevăzute la art. 71 din acelaşi regulament (de exemplu, cheltuielile de transport şi costul asigurării mărfurilor importate, precum şi cheltuielile de încărcare şi manipulare legate de transportul mărfurilor importate până la punctul de introducere a mărfurilor pe teritoriul vamal al Uniunii, redevenţe şi drepturi de licenţă, etc.)

https://www.customs.ro/calatori/bunuri-expediate-prin-colete

  dat fiind ca benzina si cazarea nu le platesti catre un sofer al lui ROyal enfield care iti aduce mobra, nu o sa platesti vama la ele... Pentru simplul miotiv ca NU LE ADUCI IN TARA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...