Sari la conținut

Super Soco TC Max - pareri, recomandari, test drive?


Postări Recomandate

Păi dacă omu' a zis că-i sub Blinkee la demaraj, pentru mine Blinkee e prafao. Se mișcă cât de cât până la 20 la oră, apoi leșină. Ca să ții traficul îți trebuie un 80 la oră, altfel te trezești că ești pe banda 2 și se plafonează. E un soi de siguranță activă, dacă vrei. Circul prin mizeria asta de oraș de la 13 ani (1986), biclă, apoi scuter, IJ, etc. Cu limitare la 50 e nașpa, sau să se plafoneze mai jos de atât. Apropo', am o biclă electrică care mi se pare că se mișcă mai decent decât Blinkee... Știi, unii doar se uită pe specificații și-și dau seama cam despre ce e vorba. Chiar n-am avut surprize vreodată și chiar am mers cu tot felul de vehicule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, vis-a-vis a spus:

Păi dacă omu' a zis că-i sub Blinkee la demaraj, pentru mine Blinkee e prafao. 

 

Nu am mers pe Blinkee ca sa pot compara dar am avut un scuter electric NIU M1 Pro (1200W) cu care am mers 2 ani apoi am trecut la Super Soco CUX (1600W) care mi se pare mult mai sprinten. Accelereaza constant si destul de repede pana la 50 km/h si nu am simtit nevoia de mai mult in Timisoara. Probabil in Bucuresti ai nevoie de mai mult caci am vazut cum se circula la voi. 

Ideea mea era sa nu comparati motoarele mari cu astea electrice pt ca TC MAX e echivalentul unui 125cc si toata curba de acceleratie e data din controller. Nu o sa te ridici intr-o roata cu el chiar daca are acel cuplu mare.

Electricele noi pana in 5000 EUR (gen Super Soco TC MAX) sunt pentru mers in oras si eventual niste navete din suburbii iar la capitolul acesta cred ca exceleaza.

 

Eu tocmai ce am luat cat A de permis si am incercat TC MAXul si mi se pare bestial pentru oras. Nu ai viteze, nu iti moare motorul, nu face zgomot, nu arde, e o placere sa-l conduci. Dar asta e doar parerea mea. Cu siguranta altora chiar asta nu le place. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Eu am cumpărat anul trecut modelul Super Soco TC, cu unicul scop de a face naveta între casă și birou (cca. 6 km/sens). L-am folosit toată vara trecută, în vacanța școlară pentru că, pe timp de școală, am copii de dus la școală...În rest, îl folosesc pentru mers la cumpărături ușoare (super-market-ul e la cca. 1 km distanță).

Un review onest:

- scuterul l-am cumpărat din Timișoara, de la partenerul oficial, la preț full

- locuiesc la casă și am demisol, unde parchez și încarc scuterul, cu o frecvență de o dată la 3 zile, când îl folosesc constant - autonomia reală la puterea maximă (nivelul 3) este de cca. 50 km - locuiesc în Arad (oraș pur de câmpie), iar eu mă învârt undeva sub 70 kg

- scuterul este destul de leneș, dar tot plec primul de la semafor - deși, după vreo 40-50 m mă ajung toți din urmă

- e destul de stabil în mers, în condiții de calm atmosferic - sincer, mi-e destul de teamă când trebuie să-l conduc în condiții de vânt

- este silențios și asta chiar e o problemă - în traficul real din oraș am întâmpinat destul de frecvent cazuri de conducători auto care mi-au aruncat scuza că nu m-au auzit (parcă ar conduce cu urechile, în locul ochilor)

- este periculos de strecurat printre mașini - din același motiv de silențiozitate - efectiv îi iau prin surprindere pe mulți. După un timp, am renunțat la asta - e mai sigur.

- scuterul este ușor, poate fi ridicat cu ușurință de 2 oameni pentru a fi furat cu un microbuz, de exemplu

- alarma este o jucărie ieftină - cu casca pe urechi de-abia o auzi

- strict pentru navetă - este foarte convenabil - nu am multă distanță de parcurs, iar drumul e plăcut

- scuterul este frumos, iar combinația de aspect și silențiozitate întoarce capete multe

- am căzut o dată cu el, din motive de nesimțire a uneia în trafic - scuterul a scăpat super ok - suportul de picior din aluminiu s-a îndoit (atât, nimic altceva)

- în condiții propice - poate prinde 60 km/h - aici descriu singurul mod în care se poate: la urcarea în rampă, dacă unghiul rampei este mic (gen urcarea pe podul peste Mureș), atunci motorul intră într-un boost mode (nu știu cum să-i spun) și, dacă rampa este scurtă - boost-ul ăsta își păstrează inerția un timp - și, odată reajuns pe porțiunea dreaptă, timp de vreo 10-15 secunde stai pe la 60 km/h, după care frecarea cu aerul te readuce pe la 50 km/h

- ca echipament de protecție, pe lângă cască și mănuși, recomand protecție la coate, umeri, spate, piept. Eu folosesc un echipament all-in-one (de genul celor ce se folosesc la ATV-uri), pe care-l iau pe sub orice hanorac/geacă, etc.

Dacă aveți întrebări / nelămuriri - scrieți-mi și răspund.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...