Sari la conținut

Furtun pentru recuperator de ulei


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

M-am lovit de problema se pare clasica la orice motor cu injectie directa, mai ales daca il alergi.

Mi-am cumparat dupa cum se vede in poza un recuperator de ulei, dar imi trebuie un furtun bun pentru a directiona uleiul in borcan, incercand sa reduc depunerea pe supapele de admisie. Supape care au fost curatate de 2500km.

 

M-am uitat pe net si am gasit acest magazin.

https://race-shop.ro/111-furtun-vacuum

Voi ce parere aveti? Aveti ceva recomandari de magazine de la care ati luat asa ceva.

 

Trebuie un furtun care sa stea indoit in anumite puncte. Nu stiu daca trebuie neaparat ceva cu "coturi".

 

Ma intereseaza un furtun care sa fie calitativ si rezistent la temperaturi inalte, eu o incing in extraurban mai ales, si ar fi pacat iar sa curat supapele dupa nu stiu cat timp ciclic. Macar sa am un interval mai lung In ceea ce priveste depunerea pe supapele de admisie.

(Solutiile la tub care zic ca fac minuni sunt niste porcarii, trebuie curatat fizic portul supapelor)

 

Daca a mai incercat cineva pe forum asa ceva sunt ochi si urechi. 

 

 

20201223_191813.jpg

20201223_190650.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Bigfoot changed the title to Furtun pentru recuperator de ulei
  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Furtunul de vacuum de obicei nu rezistă la ulei. Există furtun de teflon cu tresă metalică care se folosește la așa ceva la mașinile de curse. Eu personal am lucrat cu din astea de la Racing Nick sau direct de la furnizorii de afară , dar a trecut ceva vreme și nu mai sunt la curent cu piața. 

Normal că soluțiile la tub nu fac nimic la id pt că benzina se injectează după supape, în camera de ardere, la fel și aditivul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Lucian_M a spus:

Se incinge cand trage remorca?

😃are motor de masina de spalat, de Whirlpool cu al 6-lea simt din agnostic cred ca te poate face habotnic. Ca sa depasesti iti trebuie al 6-lea simt.

Este un "atletic" 1.6thp, de care trebuie tras ca sa se miste "decent". Cu ajutorul lui Dumnezeu depasesti. Mie imi pare slabut, inofensiv ca putere dar foarte ok din punctul de vedere al cuplului "it is fine".

 

Cealalta cu remorca si 2 motociclete trage mai tare ca asta, dar nu are motorizare Whirlpool cu al 6-lea simt, la aia problema e "unde opresti" dupa ce depasesti, nu "Doamne ajuta sa depasesc". Alta manacare de peste.

 

Eu nu stiu cum spun unii ca 1.2t sau 1.0t este foarte ok......da sigur atunci cand cobori panta de la Cioplea probabil. Asta e alta discutie, alt topic.

 

Eu am consum cand ma "distrez" (sau macar incerc)extraurban +12%

B-Bv poate consuma in total 11l la mers batranesc noaptea 100km/h sau 27l pe aceeasi distanta daca ai al 6-lea simt activat si conexiune buna "wireless" cu Patronu'.

 

 

Acum 40 minute, Starcream a spus:

Nu stiu daca gasesti lungimea si diametrul care iti trebuie, dar poate au astia de la Hansa Flex, au magazin in Pantelimon langa Tuborg. Eu am mai cumparat chestii de la ei pentru uz medical.

 

https://shop.hansa-flex.ro/ro_RO/furtunuri/furtunuri-industriale/furtunuri-pentru-ulei-şi-carburant/c/webcat_HF_SCH_1060_3810

Mulțumesc frumos pt pont!

Acum 2 ore, john17 a spus:

Furtunul de vacuum de obicei nu rezistă la ulei. Există furtun de teflon cu tresă metalică care se folosește la așa ceva la mașinile de curse. Eu personal am lucrat cu din astea de la Racing Nick sau direct de la furnizorii de afară , dar a trecut ceva vreme și nu mai sunt la curent cu piața. 

Normal că soluțiile la tub nu fac nimic la id pt că benzina se injectează după supape, în camera de ardere, la fel și aditivul. 

Ceva de genul asta?

https://www.racingnick.ro/produse/furtun-goodridge-d08

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câtă vorbărie pentru...

Mă rog, eu ți-am zis ce să cauți, recte furtun siliconic și coturi, prinzi în coliere și nu-i ai grija. Dar dacă vrei să te complici, caută ce vrei. Merge și cu furtun din gama celor folosite la Dacia pentru aerisirea carterului, dacă nu mă înșel, știu că unii scoteau furtunul și îl duceau jos, prin scut. La un magazin de piese auto te vor lamuri băieții ce să iei, fără să fie nevoie a se despica firul în 14, conform tradiției forumistice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, john17 a spus:

Daaaa, numa' specialiști pe la magazine! 🤦‍♂️

"Dați-mi talonu'!" 

😂E plin de SNSPA/TEOLOGIE/ARTE aici. Unii isi dau interesul, altii, plug and play cu seria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Lucian_M a spus:

Câtă vorbărie pentru...

Mă rog, eu ți-am zis ce să cauți, recte furtun siliconic și coturi, prinzi în coliere și nu-i ai grija. Dar dacă vrei să te complici, caută ce vrei. Merge și cu furtun din gama celor folosite la Dacia pentru aerisirea carterului, dacă nu mă înșel, știu că unii scoteau furtunul și îl duceau jos, prin scut. La un magazin de piese auto te vor lamuri băieții ce să iei, fără să fie nevoie a se despica firul în 14, conform tradiției forumistice.

Poti sa dai un exemplu? De producatpr/site de piese etc.

Ai incercat sau facut asa ceva pana acum?

Eu am gasit de exemplu asta pe net, spune 290 max temp, deci nu vad sa fie probleme.

https://www.wrt-parts.ro/produs.php?id=5281&t=/Piese-Tuning-Auto/Furtune-siliconice/Furtun-vacuum/Furtun-silicon-de-vacuum-apa-15-mm-TurboWorks/&gclid=CjwKCAiA8ov_BRAoEiwAOZogwX8ipJfHBNFHXYQjcEERokeLExTbQVorDT39fbR_cmdMXaedfeRKDBoCQyEQAvD_BwE

 

Pe net ma uit si vad in unele cazuri furtun din ala de la Dedeman, dar....... nu as incerca/risca asa ceva pe masina mea.

 

De aceea am nevoie de pareri probate.

De exemplu aici vad acelasi gen de furtun.......sigur e cumva curbat si setat sa ramana asa. https://www.ebay.co.uk/itm/FMCTDS3-Forge-Motorsport-Oil-Catch-Can-Kit-fits-Citroen-DS3-1-6-Turbo-/282291260182

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai inteles exact ce vreau. Mulțumesc pt link dar eu am nevoie de 1m max 2m de furtun pt a adapta la masina mea. O bucatica mica nu ma ajuta.

De aceeam am intrebat daca ai mai facut asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, ți-am arătat că există furtun/material/obiect dorit de tine, nu că să-l iei pe ăla de acolo. Bag picioarele dacă vă mai înțelege cineva pe unii de pe forum, în special pe experții despicării firelor in 14...

Nu mai postez nimic aici, rog un moderator sau admin să șteargă mesajele mele, nu înțeleg de ce mă amestec uneori unde nu-i cazul, în loc să îi las pe experți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toate furtunele siliconice rezista la ulei, mai ales alea de vacuum 

ala e rcz? 

 

 

vrei sa montezi catch tankul cat mai in fata , sa stea in air-flow, daca se incinge tare nu mai condenseaza vaporii de ulei si nu-si face treaba foarte bine 

 

vrei minim 18mm ID la stutzuri si ~1L+ volum cu ceva site inauntru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, superbec a spus:

nu toate furtunele siliconice rezista la ulei, mai ales alea de vacuum 

ala e rcz? 

 

 

vrei sa montezi catch tankul cat mai in fata , sa stea in air-flow, daca se incinge tare nu mai condenseaza vaporii de ulei si nu-si face treaba foarte bine 

 

vrei minim 18mm ID la stutzuri si ~1L+ volum cu ceva site inauntru

Multumesc pt sfaturi.

Da este un RCZ.

Ma uit la asta de ex si vad ca a folosit un furtun gros ca diametru exterior. In cazul meu tot acolo in partea stanga ramane loc pentru recuperator, este un spatiu ceva mai "aerisit".

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cumva si egr? daca ai trebuie sa-l blochezi si pe ala 

 

oricum nu o sa elimi problema 100%, ceva ulei tot o sa-ti ajunga in admisie dar mult mai putin

 

si vezi ca iarna trebuie verificat si golit mai des sa nu-ti inghete , se strange si apa acolo

 

la primavara vreau sa pun injectie de methanol pe s3 , aia trebuie sa curete supapele cel mai bine 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.12.2020 la 22:04, Starcream a spus:

Cum te intelegi cu RCZ-ul? Poti sa ii faci o scurta caracterizare? Ma atrage si pe mine putin, dar nu stiu prea multe de el.

Tocmai ce a plecat Mos Craciun.

Ieri RCZ-ul a avut treaba dupa cum se vede in poza, carand 2 brazi de 1.70m.

Prezentare scurta nu prea pot sa fac, ar fi prea superficial pt o asemenea jucarie. Mai jos voi face cateva comparatii cu masini intretinute impecabil, de la anvelope la piese, intervale de schimbare a fluidelor, tot, maniacal cum se mai spune.

 

Incep cu cu ce imi place, ce imi place mult:

1. Tinuta de drum. Chiar daca pe spate are bara de torsiune, nu suspensie independenta, masina asta pe serpentine cu asfalt bun este efectiv WOW. Sasiul ei este impecabil. Pe trasee gen BV-Poiana BV sau Predeal-BV, este pur si simplu in alta liga fata de E90 3.0d (asta are o suspensie ceva mai sport decat 2.0d-urile). Unde cealalta incepe sa fie un pic stresata dar controlabila, RCZ-ul este efectiv gen "hold my beer". Asta imi pare un pic ciudat pt ca inca nu ii stiu limita, pt ca nu am reusit sa o ating, nici macar sistemele ei nu au intrat in functiune. Nu am ajuns sa il "stresez" pe viraje. Ideea e ca nici in masina nu prea simti ca masina merge atat de tare pe viraje, cel mai bun barometru fiind pasagera😃, daca nu ar fi motorul mic sa se tureze atat de mult, nu si-ar da seama cu cat mergem pe viraje, in schimb la E90 deja cand saream de 70% "stres" pe viraje imediat simtea, fara sa auda "efort de motor". E90-ul fiind o masina de nota 8+ pe viraje. Nici macar pe DN1A (Cheia) unde este plin de denivelări in viraje, nu reusesc sa o pun in dificultate sau sa imi intre ESP-ul. Nu sunt un dement fara ratiune dar nici un "pampalau", iti "lipeste" fata de geamul lateral si pe virajele cu denivelari unde suspensia ei foarte rigida te scutura, de faci economie la ata dentara ca sa zic asa. 407coupe -ul avut avea un comportament similar cu E90-ul daca fortai iti dadea semne ca "joci cu focul" apoi intrau sistemele ESP respectiv DTC la BMW. Masa redusa, centrul de greutate foarte jos, anvelopele late 235/45 R18 si ecartamentul lat coroborate cu servodirectia hidraulica asistata electric ce ofera un feedback excelent ajuta mult RCZ-ul pe viraje.

 

2. Ambianta la interior. Izolarea fonica este buna chiar daca geamurile nu au rama. Este cam ca in E90 sau DS4. Cred ca este mai slaba ca in Q30 sau intr-un F10 dar cu siguranță este NET inferioara unui 407coupe GT, care are si el geamuri fara rama, dar geamurile acelea sunt laminate(duble). Cu 407coupeGT 3.0hdi puteam sa vorbesc la telefon(Bluetooth) pe autostrada la 100-120mph pe M40 fara sa ma concentrez pe telefon sau fara sa umblu la volum........bine aici conteaza si motorul 100mph 6-a 2500rpm 3.0hdi vs 1.6thp care la 2200rpm are 100km/h (60mph).

Sistemul audio JBL, evident impecabil, se aude bine, se aude aproape ca in BMW-urile ce au subwoofer sub scaunele fata. R&B, Rap, BassTrap (uneori si jazz) se aud foarte bine.

Ca la orice coupe, usile sunt foarte mari (si grele), se deschid foarte larg, accesul in masina este relativ usor daca poti ignora faptul ca tu "cobori" in masina. Spatiul interior pt 2 persoane este enorm, la cap, la picioare, pe laterale. In E90, DS4 sau Q30, parca il simti pe pasager/pasagera ca e acolo, in E90 chiar te mai atingi cot in cot, deh masina mica pe latime la interior. Am mers la un drum mai lung cu un prieten care are aceeasi statura ca mine și înălțime 1.87m si am avut spatiu gramada, cand mergeam cu el cu E90-ul eram amandoi "chirciti" in fata mai ales la coate. In spate RCZ are doua locuri "la misto" cu centuri dar, poate sta o persoana de 1.64m de-a lungul. Si eu pot sa intru in spatele meu dar nu cred ca rezist mai mult de 30min la un drum asa. Scaunele tipic french, CONFORTABILE, punct si de la capat. Sunt dati naiba francezii la scaune stai impecabil, ai sustinere laterala de care chiar ai nevoie la cum se tine masina pe viraje, in acelasi timp sunt moi. Este o placere sa stai in scaunele astea, asta nu o spun numai eu o spun/simt si alti prieteni, o spune si consoarta care are Q30 si mama care a fost "traumatizata" de scaunele (foarte)proaste tip "caruta" din BMW. Atentie RCZ are suspensie (ce gluma), defapt amortizeaza din balonul anvelopelor, masina fiind foarte rigida, si totusi dupa un drum lung de 350km sau dupa stat la coada Breaza-Bv 3h (se mai intampla) nu te doare nimic te dai jos fresh fizic.

Portbagajul are 321l sufiecient pt tine si iubita/sotia ta, putem sa adaugam la asta si spatiul reprezentat de bancheta spate. Cand o folosim un weekend vineri-luni ne intra toate gentile+trolerul in portbagaj iar pe bancheta spate punem gecile sau sau apa, sucul necesar la drum.

 

3. Este o masina rara. Nu o au toti ghertoii. Deobicei cand opresti undeva mai vine cineva cu un "interviu" sau auzi "bah esti nebun asta e Peugeot?" Sau "ce masina mistoò!" Este altceva, este ceva diferit. Batrani, tineri, copii indiferent de sex se uita dupa ea sau "discuta" despre ea. Iti zic ca Infiniti Q30 si asta masina rara la noi nu atrage atentia nici macar 50% din cat atrage RCZ-ul.

 

 

Ce nu imi place la ea.

1. Evident....motorizarea. Pacat ca si-au batut joc de potențialul dinamic al masinii care are un super sasiu. Cum ba nene sa pui 1.6t motor de masina de spalat pe o asemenea masina........ M-am obisnuit cu ideea ca in B ia 13% si in afara dupa cum am zis intr-un alt post poate sa consume putin sau "fara numar". Ok cere-mi cat vrei tu, carburant, DAR ofera ceva te rog...... E90-ul si 407coupe-ul de 3.0 diesel trag mai tare ca RCZ-ul, eu cred ca si daca ar avea o platforma legata cu un RCZ pe ea, tot ar trage mai tare ca un amarat de 1.6t benzina. La 100km/h noaptea Bucuresti - Campina la urcare ia 6,2% iar la intoarcere cand coboara ia 5,5%, super ok. In acelasi regim de viteza lent B-Bv ia undeva la 7% mai ai serpentine etc. Motorul fiind foarte mic 1.6t in sarcini tranzitorii consuma exponential. B-Bv la un mers sportiv tinuta si in 4500rpm cu 6-a unde se putea, 27l pe 160km.....absolut jenant, si repet ok sa consume mult dar sa imi ofere putere, repriza, feedback, asta micu' daca nu il tii peste 4500rpm este total absent. Unde NU pot sa il critic este pe serpentine la mers normal (treptele 1-4), poti urca TransBucegi inclusiv cu 4-a sau poti lua acele de par cu 2-a la 1300rpm si cand o calci(nu la maxim/nu talpa) o ia foarte hotarat fara sa sughite/protesteze. Acele de par mai largi daca le iei cu 40km/h in 3-a la 1300-1500rpm si acc la iesire, in ascensiune, nu este puternic dar nu ramai cu impresia ca trebuie sa te dai jos sa o impingi. Unde imi vine sa ma dau jos sa o imping este pe autostrada sau in depasiri din scurt, bai efectiv, nu ai cu ce......poate ca m-am obisnuit eu cu 3.0 prea mult. Vorba prietenei "las-o mai saraca de ea ca explodeaza, fie-ti mila", motorul asta mic se tureaza foarte mult si face foarte mult zgomot fara a oferi ceva in 5-a si 6-a. Recunosc ca inainte de a lua acest RCZ ma uitam pe mobile.de la un 407coupe GT 3.0 hdi v6 din 2011, dar am zis sa incerc si ceva "nou" atat ca masina cat si ca motorizare eu fiind crescut pe diesel-uri toata viata.

Nu imi pare rau de RCZ deloc, ma bucur mult ca l-am luat pentru ca imi place ff mult design-ul ei.

Acum ca sa mai laud 1.6thp pot sa spun ca am avut "sansa" sa conduc si alte masini mai slabe si spartane, precum MX5 2.0i(aspirat) din 2010, masina la care eu am avut senzatia ca imi vine sa o imping dar sa inham si 2 cai in acelasi timp la bara fata, pe serpentine in ascensiune foarte foarte slaba, varza rau, aveai senzatia ca iti moare motorul la fiecare iesire din viraj, de putere.....sau de "tras" nu ai cum sa vorbesti. Zero putere, zero cuplu si foarte mult zgomot motor + un consum de submarin la acel MX5, timp si bani pierduti, in opinia mea, pe serpentine zici ca esti in "Turul Frantei"🚴‍♂️.

Subliniez in opinia mea, pentru ca am vazut ca MX5 are o "comunitate" care o apreciaza. Fiecare cu placerea lui.

Eu unul sunt obisnuit sa primesc puterea/cuplul in orice treapta cand am nevoie, fara sa astept "sa intre in ture" sau sa stau sa retrogradez 2 trepte. Pentru mine conteaza mult mai mult puterea utilizabila, "acum" cand ceri decat sa iti pierzi timpul cu un rahat de putere valabila pe rosu.......daca ai cum sa ajungi pe rosu in rpm, la deal mai greu😨.

 

Pana acum pt mine cea mai tare masina cu care am mers si pe care am detinut-o a fost 407 coupe de departe locul 1. Un pachet rafinat si elegant, un pachet complet din toate punctele de vedere, putere, consum (irelevant de mic), suspensie adjustabila electronic (putea sa fie si barca si caruta), spatiu, izolare fonica etc.

 

In concluzie daca iti place sa schimbi treptele ca si cum ai avea "un tic" atunci cand mergi sportiv, RCZ 1.6thp poate fi o masina foarte ok. Probabil ca 2.0hdi pe RCZ este o solutie buna sau 1.6THP de pe RCZ R 270cai 330Nm (2 turbine + intercooler racit cu lichid).

Daca mergi doar asa de croaziera si nu esti genul sa mergi sport motorizarea nu va fi o problema pt tine, cat despre sasiul ei............cred ca iti trebuie mult talent si multa ambitie sa o pui in dificultate pe serpentine.

 

Am tot zis ca ii fac o prezentare pe canalul meu youtube dar nu am avut timp.

 

Ca si concept la noi in tara multa lume crede ca ai nevoie de seria 5 seria 7 , E sau S clas, pentru spatiu.

Daca e unica masina si ai copii ca sa ai nevoie de o compartimentare exacta a spatiului masinii, da atunci un sedan mare merita.

Totusi daca ai mai mult de 1 masina, un coupe merita pentru ca te rasfata cu foarte mult spatiu pe tine si pe pasager.

 

 

20201224_163329.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să-mi bag, câta evanghelia...

De la niște furtun s-a ajuns la destăinuiri de crăciun. 😂 Mi-am călcat pe inimă și am făcut o apreciere pentru spiritul de povestitor.

John, braJii se agață la oglindă.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Starcream a spus:

suspensii peste medie

Ai greșit mașina, băiatul meu! Aici avem o suspensie de buget (comună cu 308 și altele), un McPherson cu "bumerang" pe față (cu 2 "caramele" de bucșe cu axe verticale pe deasupra) și o punte semi(f)rigidă spate! Plus 65% din masă pe puntea față cu 1 m de consolă. :moron: 

Doar 🎄 zice că stă mai bine pe drum decât o mașină cu dublu pivot față, multilink spate și mase repartizate 50-50. 🤦‍♂️

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, john17 a spus:

Ai greșit mașina, băiatul meu! Aici avem o suspensie de buget (comună cu 308 și altele), un McPherson cu "bumerang" pe față (cu 2 "caramele" de bucșe cu axe verticale pe deasupra) și o punte semi(f)rigidă spate! Plus 65% din masă pe puntea față cu 1 m de consolă. :moron: 

Doar 🎄 zice că stă mai bine pe drum decât o mașină cu dublu pivot față, multilink spate și mase repartizate 50-50. 🤦‍♂️

Am avut si 308 1.6hdi 14000km am .l-am folosit. Corect RCZ este pe platforma de 308, solutia tehnica a suspensiei e aceeasi, insa rigidatea suspensiei este foarte diferita, RCZ practic nu are suspensii.

 

Cat despre BMW eu stiu ca tu esti fan boy 100% nu o zic peiorativ.

Eu referitor la ce am, asta simt, si eu nu compar RCZ cu suspensia unui ordinar/banal/comun seria 3 2.0.

Dupa +120.000km cu 330d cred ca mi-am facut o idee despre el. Suspensia fiind diferita total la fel si setarea ei. Suporta alta masa si alte forte/sarcini.

Am si eu prieteni funboy BMW cu motor de taxi 2.0 (nedemn de un BMW in opinia mea). 

Repet eu nu cred in marca X sau Y, cred in produsul X sau Y. 

 

Cel mai bun exemplu Peugeot din platforma unui 308 a facut o masina pt navetisti 308 si o masina de distractie RCZ, solutii tehnice +80% identice, setari total diferite........aa stai sefule💵 ca e o "sarachie" de Peugeot, ar spune macar 50% din romanii 😎care "conduc"un logan de lux pt bugetari, adica un BMW cu motor de 2.0🚴‍♂️🙂

 

Totusi discutam de o "minune" de 2.0 "doar" pt ca e BMW, nu de niste "cazane" de cilindree similara precum Opel, Ford, grupul PSA, 'Onda, grupul VAG.

 

Din cate stiu "bugetarii" care au BMW si "judeca" alte cazane au probleme din astea tipice de amanet, isi "pierd" lanturile, dar repet nu ne injosim la "sarachii" din alte marci. Naiba ne trebuie BMW cu motor de taxi.

 

Cam asta e atitudinea generala......foarte "matura".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt atât de fan boy încât să atribui unui fier, orice marcă ar fi el, calități pe care nu le are! Iar motorul, că e 2l, 3,5 sau 0.9 nu are a face cu discuția despre suspensii. 

Întâmplător acum vreo 4 ani am mers vreo 700km pe niște drumuri de munte din Austria cu un rcz, l-am și condus 1/2 distanța și nu am găsit nimic extraordinar la ținuta de drum, ba chiar puntea spate îl penalizează sensibil. O dată zici că e confortabil, pe urmă că n-are suspensie, hotărâște-te! 

Colegul părea interesat de mașină, dorindu-și însă suspensii peste medie, ceea ce chiar nu e cazul cu soluțiile basic, oricât ar fi de întărite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai citit cu atentie tot ce am scris la punctul 2.

Am spus explicit si clar ca scaunele sunt foarte confortabile si ca nu te doare "bombeul" dupa +300km cum te doare intr-un seria 3 unde scaunul e dur si prost, stai ca pe nuci.

Cat despre comparatii asta e fresh, repet dupa 120k km cu 330 si 5000km cu RCZ mai ales pe viraje unde imi place sa fortez daca imi permit conditiile de drum, am zis la pct 1, nu ii place asfaltul denivelat dar si acolo face fata cu brio, te zguduie dar nu isi pierde trasa, nu ii intra sistemele.

Pe viraje iti zic clar din ceea am simtit la volanul lor, nu are ce discuta cu un E90, este mult peste ca dinamica, este efectiv altceva. Asta nu inseamna ca E90-ul e prost, dar nu are cum sa suporte termen de comparatie cu un RCZ in ceea ce priveste dinamica si setarile sasiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce taburete sau scaune deșălate oi fi avut tu la bembeu, dar eu, care sunt sensibil și traumatizat la șale, pot spune că în nici un seria 3 nu am suferit la drumuri de >1000 km/zi, chiar 1200 și o dată 1700. Iar dacă mai sunt și scaune sport cu suport de picioare reglabil deja e vis! Tari, da, dar și saltelele ortopedice sunt tari, altfel stă coloana ca șarpele. 

Iar dacă tu îmi spui că niște bumeranguri pe caramele din cauciuc + o punte semirigidă nu au ce discuta cu o suspensie incomparabil mai elaborată, cu brațe și fuzete din Al pt reducerea maselor nesuspendate înseamnă că înțelegem total diferit noțiuni ca automobil, ținută de drum etc. Nu contest că centrul de greutate jos și suspensia rigidă dau un factor fun, de cart, dar un MG cu motor central de exemplu îl are x2 cel puțin. 

Motoarele de bmw după 2006 sunt niște pârnăi, și cele diesel și Otto, asta recunosc, dar atâta timp cât merg dpmdv bmw o fac ca puține alte mașini. Și nici 1.6 ăla de pe rcz nu e vreo capodoperă, știu cat e de f(r)iabil pe Mini, dacă nu completezi oloi la fiecare plin de benzină când îți amintești să apuci de jojă te trezești că e lipită, forțezi și te lovește în nas mirosul de rogodele coapte din carterul rămas pe uscat... 🤦‍♂️

Dar na, fiecare tre să fie mulțumit de fierul lui, one's garbage is other's treasure. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Bigfoot a spus:

Eu unul sunt obisnuit sa primesc puterea/cuplul in orice treapta cand am nevoie, fara sa astept "sa intre in ture" sau sa stau sa retrogradez 2 trepte. Pentru mine conteaza mult mai mult puterea utilizabila, "acum" cand ceri decat sa iti pierzi timpul cu un rahat de putere valabila pe rosu.......daca ai cum sa ajungi pe rosu in rpm, la deal mai greu😨.

 

daca nu vrei sa retrogradezi lasi a doua jumatate a turometrului nefolosita si o sa cari dupa tine 100 de kg de motor in plus pentru aceeasi putere, ceea ce o sa insemne mai putina distractie pe curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...