Sari la conținut

Furtun pentru recuperator de ulei


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

@john17 may bine-i explici copilului " de ce i se pare ca rcz sta mai bine pe viraje decat e90 ... pentru ca doar i se pare si numai in virajele de viteza mica (as adauga) ...

 

iar asta cu ... nici n-am reusit sa fac esp sa intre... in prima curba ti-l face sa intre oricine stie cu covrigu , suspensia aia spate ti se pare ok pentru ca ai toata greutatea pe fatza si masina e cu procente bune mai usoara decat un e90 in 6cyl

 

cu 600e iei de la koni kit suspensie pentru aproape orice masina , mai dai 200 pe o bara stabilizatoare si ai facut din e90 o masina care-ti sta pe curbe cu supercars ... binenteles sa ai si gume , restul sunt baliverne

 

la ce gume se fac acuma ar putea sa scoata de tot sistemele electronice ale vietii , care ai mers pe michelin cup2 sau macar ps4s... la fel ca la motociclete orice comparatie e imbecila daca nu ai fix aceleasi cauciucuri pe ambele masini

 

e90 e singurul seria 3 pe care nu l-am avut dar daca se apropie de f30... e cam greu sa-l bata ceva la suspensii oricum nu pejos/reno sau alte cotetzen

si tine minte pentru cultura ta generala , suspensia nu se vede la viraje de viteza mica, acolo si un cart se descurca fantastic , ia un viraj cu 200-250km/h sa vezi acolo cum o scoti la capat cu pejosu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Am avut și eu damblaua asta acu vreo 25 ani, rupeam asfalt cu Renault 5 Alpine Turbo, Golf II Gti 16v sau III Vr6. 

Acu, la 53+ e invers, adrenalina care o iau pe mobră cere un coteț cât mai elegant și moale pe suspensii. 🤣

 

Acum nici nu-mi dau seama unde te poți distra în ziua de astăzi pe drumurile astea aglomerate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numa' spre Veliko! ✌️

Dar cu rcz cred că poți face 3h 1/2.

Totuși zic să mai pui ceva, >130 km/h medie cred că n-am scos nici C-ta - București noaptea (ca hoții) cu 635 csi... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, l.u.v a spus:

Sunt o gramada de ani de atunci, am zis 4 ore si ceva, ca au au fost 4.15 sau 4.30 este mai putin relevant.

Acum nu cred ca se face mai putin de 9 ore cu orice fel de autoturism

Sunt 600 km, 4h ar însemna medie 150 km/h! Eu am pus 130, la 120 sunt deja 5h. Cu Dealu Negru, Valea Oltului și tot tacâmul. Nu știu dacă ar putea Bernd cu safetycarul de la f1... 

2 h am făcut de la Club Med Mamaia până la circul foamei din Pantelimon într-o luni noaptea cu 635-ul, și am ajuns transpirat fleașcă, nu de la căldură. Prin '95, erau 17km de autostradă pe tot drumul, dar ăla e linie dreaptă 90%. Pe vremea aia Pajura-Pantelimon îmi lua 10 min MAXIM, cu 160km/h pe fane babanu' și +180 pe Kisseleff, tot noaptea...

Acum 22 minute, Starcream a spus:

Brasov - Poiana

Pe drumul ăla a lipit-o, tot "jucându-se", și "volănaș" Ionescu Cristea! Și el chiar știe cu covrigul, bine di tăt încă!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 37 minute, john17 a spus:

Sunt 600 km, 4h ar însemna medie 150 km/h! Eu am pus 130, la 120 sunt deja 5h. Cu Dealu Negru, Valea Oltului și tot tacâmul. Nu știu dacă ar putea Bernd cu safetycarul de la f1... 

Sunt 570 km. Eu stiu ce timp am scos si cum se circula acum 23 ani. Nu tu, Bernd sau calculele facute dupa 23 ani.

Imi amintesc ca faceam in mod normal cam 5 ore.

Si nici nu conteaza, am spus-o doar in contextul de acum, in care drumurile sunt pline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream, nu vorbeam de izbe la curse, volănaș s-a încins pur și simplu cu un coleg de trafic și zice că ar fi încurcat niște viraje, el știind pe dinafară drumul ăla. Am dat exemplul pt a sublinia cât e de riscantă joaca "asta" pe străzi. Și n-o fac pe moralistul, nu sunt vreo ușă de biserică, e drept că m-am domolit mult în decursul timpului, mersul la curse având clar rolul lui (atât în domolire cât și în dobândirea de skill-uri care ajută de multe ori în situații delicate). 

Iar ca să scoți MEDIE de 100 km/h pe drum public în Ro trebuie să mergi mult cu 180 și +. 

Unii au vz prea mult furios și iute. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletă + E85, altceva decât conservă + Dealul Negru & stuff!

Cu mașina țin minte că undeva prin 2008-9, ajungând la Iași (de fapt Lețcani), imi ia directorul de service mașina s-o bage la spălat ori else, vine în birou și zice: "băi, tu ești nebun?!?". Eu "da, dar de ce întrebi?". "Păi bănuiesc că ai resetat trip-ul când ai plecat din Buc., știi ce medie ai?". "Da, l-am resetat, dar :what:". "99 km/h!!!". Plecat pe la 4h30 din Buc. via Ploiești - Mizil - Buzău și E85, mers cât s-a putut de tare. Și cu multilink pe spate. :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow

 

Mai sus ai Doreii in toata splendoarea lor (john si starcream), moralistii forumului. Astia te omoara si nu au nici un regret, vor spune ca te-ai pus in calea lor pe drumurile publice. Nici eu nu merg incet dar spre deosebire de voi eu recunosc acest lucru, voi nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai uitat pe luv, care merge mai tare ca noi! :blbl:

Eu sub 6 ore n-am reușit până la Arad. 😢

Vezi că era adineauri la tembelizator un prafster de poluție cu zgaibaracele-n sus, ăștia sunt mai periculoși! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, john17 a spus:

 

Eu sub 6 ore n-am reușit până la Arad. 😢

 

ne-a ars grav LUV , si eu sunt tot pe la 6 ore buc-arad, 1:30 buc-CT inainte de hautostrada vietii, cel mai misto radar in localitate 180

 

@Starcream nu te inteleg ioc... ai dat tt si te uiti dupa tomberoane acum? orice frantuzeasca in afara de megane rs e sub TT... fa un efort si baga un golf R .. sau ttrs daca chiar castigi cat 7 mecanici :).. plm un 335i il iei pe la 12k acum si e blanao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, JCDenton a spus:

Da cu furtunu, cu furtunu cum mai e?

Work in progress. Pun o poza cand termin.

 

Pana atunci savurez cum imi explica altii (sau stiu altii) cum merg masinile mele, si ma uimesc de idolatrizarea nemtoaicelor.

 

Superbec a avut un comentariu pertinent in ceea ce priveste anvelopele.

Dau o stire soc RCZ-ul din poza se tine superbine inclusiv cu anvelope Taurus de iarna. Sa vezi acum hate "o saracie de Peugeot, merita niste anvelope facute in Serbia"

In rest...vad neatentie la rezumatul facut sau scoatere totala din context, rafuieli si multa spalare pe creier cu stereotipul masinilor "nemtesti".

Ca tot se ridica in slavi TT-ul......😂

Oricum, foarte interesant/comic de urmarit topicul, mai ales in ceea ce priveste, stereotipurile si perceptiile astea, nici macar depasite, probabil  nefondate ar fi cuvantul corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai convins, mă duc în garaj să tai cu flexu' multilinku' de la bembeu și să-i pun o osie de caruta, să fie mai stabil! :ninja: Da' nu chiar acu', că e sărbătoare! :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, prafrau a spus:

 

daca nu vrei sa retrogradezi lasi a doua jumatate a turometrului nefolosita si o sa cari dupa tine 100 de kg de motor in plus pentru aceeasi putere, ceea ce o sa insemne mai putina distractie pe curbe

Mm 50% corect, fals nu este ce zici tu, dar tine si de reglarea sasiului sau clasa automobilului.

Ce zicu tu este corect daca compari un 330 sau 530 cu un Z4 2.0, aici ma refer strict la comportamentul dinamic, nu la motor.

Daca comparam un Z4 2.0 cu unul de 3.0 reglarea sasiului compenseaza diferenta de masa.

Nici naiba nu va alege Z4 2.0 vs Z4 3.0 este mai mult decat evident.

 

Chestie ce tine si de gusturi, mie nu imi place sa astept, prefer sa raspunda instant, nu sa stau sa schimb trepte tot timpul sau sa aud motorul ala cum isi da duhul tot timpul "Tour de France" style.

Prefer sa am rezerve de putere decat sa storc sufletul dintr-un motor(mic) tot timpul.

 

 

Acum 18 ore, Starcream a spus:

Wow, nu te-ai uitat la cuvinte cu povestea. Multumesc.

 

RCZ-ul pare o masina ok, dar intr-adevăr e turnoff dacă doar motorizarea de 1.6 e disponibilă, fie ea și cu 270Hp. Am văzut acum că exista și varianta diesel, dar nu știu dacă e neaparat potrivită pentru un coupe sportiv.

In rest, mi se pare ca arată demențial, iar dacă reușești sa ai consum de 5-6 la mers normal, asta e un plus. La mers agitat nu mai contează.

 

Sunt familiarizat cu masina coupe, am vândut-o de curand pe cea pe care o aveam și am început sa ma interesez de următoarea. Încă lucrez la buget, si nu știu pana acum decât ca as vrea un motor de minim 2 litri turbo, cutie automata categoric, eventual padele, frane/suspensii peste medie și neaparat sa arate bine.

MX5 nu cred ca mi-as lua niciodată, e urâta cu draci, si e prea ridicată in slavi de fanboys. Dacă zici ca e și lentă...

 

Chestie amuzanta: la 508-ul 1.6 Hdi am padele, dar te umfla rasul dacă încerci ceva cu motorul ala, nu înțeleg ce cauta opțiunea aia pe masina 😃😃

In functie de buget mai ai Infiniti Q60, Chevrolet Camaro, Ford Mustang, Lexus RC, seria 4 si 6, A5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dblpost

Acum 17 ore, Bigfoot a spus:

 

Pana atunci savurez cum imi explica altii (sau stiu altii) cum merg masinile mele, si ma uimesc de idolatrizarea nemtoaicelor.

 

habar n-am cum merg masinile tale,dar cand enunti ca merge asa de fabulos ca nu-ti intra esp-ul evar ... e o problema la golul dintre volan si scaun sau la esp ... ca masina fantastica n-au facut-o nici nemtii

 

daca aveai un GTR .. un 911 mai ca te intelegeam ca e greu sa ajungi la capatul masinii dar o frantuzoaica fwd .. wow 

 

iar asta cu idolatrizarea nemtoaicelor ... astea-s frustrari de fanboy , imi cumpar masinile in functie de multi factori dar emblema nu este un factor decisiv , sa scoata dacia un 2.0t 4x4 pe caroserie de sandero si-mi cumpar instant , sa scoata pejo un coupe 3.0l turbo tractiune spate .. si poate-mi cumpar .. din pacate astia nu fac masini de genul pentru ca targetul lor sunt coafezele si gunoierii

 

pur si simplu la nemtoaice ai cel mai bun raport performante/pret ... mai degraba as intelege un fanboy japoneze , ca aia macar au scos cateva masini epice dar din franta vin constant numai tomberoane

 

 

Acum 16 ore, GoodKat a spus:


TT-ul prin conceptie este o mizerie de masina...bine, cam orice face grupul VAG in ultimii 15 ani este o mizerie. Megane RS este in alta liga fata de TT din orice punct de vedere...pana si Clio RS este o masina mai cinstita decat TT. 

tu mai ai opel astra din cretacic?  , tt1 a fost un gunoi dar doar din cauza montantilor fatza  in rest o masina foarte buna pentru vremea ei, am impresia ca o compari cu renouri cu 10-15 ani mai tinere.. ai incercat sa-ti folosesti ultimul gram de logica pe topicul cu asenelizarea?

 

 

 

 

am un amic cu colectie de  reno RS, le are pe toate si se duce si la VLN  cu renou, dar pana la padoc sa nu se strice , pe pista M2CS

 

 

 

 

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...