Sari la conținut

Furtun pentru recuperator de ulei


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, superbec a spus:

dblpost

habar n-am cum merg masinile tale,dar cand enunti ca merge asa de fabulos ca nu-ti intra esp-ul evar ... e o problema la golul dintre volan si scaun sau la esp ... ca masina fantastica n-au facut-o nici nemtii

 

daca aveai un GTR .. un 911 mai ca te intelegeam ca e greu sa ajungi la capatul masinii dar o frantuzoaica fwd .. wow 

 

iar asta cu idolatrizarea nemtoaicelor ... astea-s frustrari de fanboy , imi cumpar masinile in functie de multi factori dar emblema nu este un factor decisiv , sa scoata dacia un 2.0t 4x4 pe caroserie de sandero si-mi cumpar instant , sa scoata pejo un coupe 3.0l turbo tractiune spate .. si poate-mi cumpar .. din pacate astia nu fac masini de genul pentru ca targetul lor sunt coafezele si gunoierii

 

pur si simplu la nemtoaice ai cel mai bun raport performante/pret ... mai degraba as intelege un fanboy japoneze , ca aia macar au scos cateva masini epice dar din franta vin constant numai tomberoane

Interesant. Totusi mai multe coafeze, poate si gunoieri, am vazut conducand BMW-uri de bugetari, max 2.0 ..........cel putin in Ro. Importanta e sigla de BMW pentru multi, la 150-200 de cai si FWD merge fara cusur, nu ai nevoie de mofturi gen 4x4 sau nuj ce megalink ca suspensie daca le ai cu "covrigul".

 

Nimeni nu a observat ca am criticat motorul de masina de spalat, dar orbirea crunta cu "masinile nemtesti" a scos "revolta" cum ba sa se tina pe viraje un RCZ mai bine ca un 330.

Asta e, chiar asa este.

 

Cand o sa am GTR sau 911 mai vb, pana atunci vorbesc despre ce imi permit sa am si sa conduc zilnic, nu ocazional inchiriat pe pista sau in weekend. 

 

Anyway cele 2 masini mentionate mai sus nu sunt genul meu, un seria 8 G18 sau Infiniti Q60 3.0t are my cup of tea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tare sunt curios daca astia care critica orice altceva in afara de nemtoaice conduc zilnic o masina cu motor de 3.0 sau +3.0 . 

Ipocrizia e mare nene.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Lucian_M a spus:

S-o bashit (rău) și topicul ăsta, or ajuns toți fra... bugetarii să conducă beamveu, crapă inima în unii, nu alta.

Corect. S-a dat liber la rafuieli, pt ca a fost deranjata "Sfanta Treime" BMW, Merc, Audi.

 

Perceptie asupra "cazanelor", "tomberoanelor" frantuzesti, este foarte matura, plina de experienta si de "open mind" # Respect!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Bigfoot a spus:

Interesant. Totusi mai multe coafeze, poate si gunoieri, am vazut conducand BMW-uri de bugetari, max 2.0 ..........cel putin in Ro.

 

cat timp crezi ca mai ai nevoie sa intelegi ca doar Dacia produce masini pentru consumatorul roman de autovehicul nou? 

 

daca luai lecitina+cavit de mic poate intelegeai ca un cumparator de auto sh este irelevant pe piata auto , o crescatorie de pui pe roti gen e46 bate la cwr renouri si pejouri cu 20-25 de ani mai tinere , deschide ochii si vezi ce mai rezista pe strada, eu nu mai vad renouri de 20 ani decat la schrot ... incep sa dispara si alea de 10-15 

 

eu am un s3 de 400 de cai , nu merg zilnic cu el de cand mi-am luat ev , a fost masina de tavaleala ~6 luni, ultima data pe nurburgring am facut un 911 4s (991) .. ia sa vedem cate renouri fac asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, john17 a spus:

La ce model? Că am schimbat la multe, dar fără nimic extrem. 

La seria 5, ala de se schimba becul prin arcada rotii, ca la megane 2. Dar la megane 2 mi se pare destul de usor, desi incomod schimbul prin arcada, la bmw am injurat mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, GoodKat a spus:


La multe masini a devenit o acrobatie sa schimbi un bec. Intr-adevar, daca imi aduc aminte bine, la Megane 2 trebuia sa dai jos roata sa poti schimba becul...

Am megane 2, merge fara sa dai jos roata.

Chiar acum, john17 a spus:

Aha. Bine că nu la seria 5 ălălalt. 🤦‍♂️

BMW 5 Series (F10, F11, F07)

image.thumb.png.19b1cd288800f21b0cc9471e54f64cfc.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar că trebe mână de șut de buzunare și după aia zici că te-ai jucat cu o 🐈 isterică. :crack:

Pe urmă nu mai pui bine capacu' și, dacă ai umblat la farul stâng, zloata ajunge în bsm sau cum îi spune cutiei de siguranțe și relee la le cric. 

Acum 10 minute, Pop Mihai Lucian a spus:

BMW 5 Series (F10, F11, F07)

Apăi ăla dacă ți-l permiți îl ei doar cu adaptive led headlights! :blbl:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, john17 a spus:

Doar că trebe mână de șut de buzunare și după aia zici că te-ai jucat cu o 🐈 isterică. :crack:

Pe urmă nu mai pui bine capacu' și, dacă ai umblat la farul stâng, zloata ajunge în bsm sau cum îi spune cutiei de siguranțe și relee la le cric. 

Apăi ăla dacă ți-l permiți îl ei doar cu adaptive led headlights! :blbl:

Cel mai tare e astra f. 2-3 suruburi si iese farul dar merge usor si fara sa il scoti. Plus ca e masina tanc, de carat, de camp etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, superbec a spus:

cat timp crezi ca mai ai nevoie sa intelegi ca doar Dacia produce masini pentru consumatorul roman de autovehicul nou? 

 

daca luai lecitina+cavit de mic poate intelegeai ca un cumparator de auto sh este irelevant pe piata auto , o crescatorie de pui pe roti gen e46 bate la cwr renouri si pejouri cu 20-25 de ani mai tinere , deschide ochii si vezi ce mai rezista pe strada, eu nu mai vad renouri de 20 ani decat la schrot ... incep sa dispara si alea de 10-15 

 

eu am un s3 de 400 de cai , nu merg zilnic cu el de cand mi-am luat ev , a fost masina de tavaleala ~6 luni, ultima data pe nurburgring am facut un 911 4s (991) .. ia sa vedem cate renouri fac asta ?

Partial corect. Ideea este 100% corecta dar asta tine de mentalitatea celui ce detine si intretine masina.

Nu uita ca masinile FR sunt transportate in America de Sud, din fabrica au un tratament special antirugina.

Cate FR cars ai vazut sa prinda rugina dupa 10-15ani vs alte marci.

Fiabilitatea unui produs tine 70% de intretinerea acelui produs.

Cat timp se cauta piese din dezmembrari sau anvelope SH, ca si mentalitate.... ca ai Renault Clio 0.9tce sau M3 rezultatul final peste 10-15 ani va fi acelasi.

Pot sa fac o paraelela cu lumea moto.

Toata lumea fuge de hardenduro sau de Dual Sport pt ca sunt "greu" de intretinut.

690 enduro R este o oaie neagra, in schimb un Vstrom sau XT660R este "ce trebuie" pentru "dirt roads". De ce? Pentru ca totul se rezuma la costurile de intretinere si asa se poate pune o eticheta de "Fiabil" si de "Catastrofa"

 

Cat despre "Nurburgring" asta pentru mine este mai mult decat irelevant, eu folosesc masina in viata reala pe sosea, pentru mine conteaza cum ma simt in masina, nu neaparat X secunde intr-o "bula"........pt sentimente de genul asta am 450-ul si remorca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, superbec a spus:

eu am un s3 de 400 de cai , nu merg zilnic cu el de cand mi-am luat ev , a fost masina de tavaleala ~6 luni, ultima data pe nurburgring am facut un 911 4s (991) .. ia sa vedem cate renouri fac asta ?

 

Mah, tupeul cu care minti e fenomenal. Zici ca ai S3 de 400cp dar bucataria e la Ikea si ai luat si un EV ca sa iesi mai ieftin la combustibil. In acelasi timp te lauzi ca mergi la Nurburgring cand in realitate nu ai o chiftea in burta. Deja goe75 devine un personaj frecventabil in comparatie cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Pop Mihai Lucian a spus:

Cel mai tare e astra f. 2-3 suruburi si iese farul

N-ai pipăit ford, la mondeo 3 de ex tragi niște bețișoare în sus și scoți farul! :wink:

Unde s-a ajuns de la un rahat de furtun... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, john17 a spus:

Doar că trebe mână de șut de buzunare și după aia zici că te-ai jucat cu o 🐈 isterică. :crack:

 

Apăi ăla dacă ți-l permiți îl ei doar cu adaptive led headlights! :blbl:

Nu imi permit asa ceva. De banii de un schimb de ulei poti sa iei 2 bilete de avion dus-intors, paris-caraibe. Iar o masina de folosit o data pe saptamana +1-2 vacante pe an in europa, nu merita investitie in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha.. era clar ca nu gandesti prea departe , nu mi-am montat singur bucataria din cauza pretului montajului , aveam multe modificari de facut pe care montatorii nu le fac sau le fac repede si prost , da la damaroaia e ceva de porc sa ai tupeu sa-ti montezi singur bucataria ... sunt pe sarakie maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...