Sari la conținut

2022 Kawasaki KLR650


Postări Recomandate

Acum 4 ore, danutu_m a spus:

Citind articolul, mi-am adus aminte de acest clip :D 

 

 

Revizuit și adăugit, adaptat noului KLR. 

 

 

 

 

O grămadă de defecte. Motor slab, greutate totală (și mai) mare, roată de doar 17" pe spate, suspensii modeste, 200/180 mm, dar... odată cu injecția poate se va vinde și-n europa. Cel puțin în america a ajuns obiect de cult. Prețul accesibil și faptul că e un adventure veritabil, l-au făcut bestseller. Poate după ce călăresc unu' îmi voi schimba și eu părerea. Cert e ca găsești atât de multe chestii aftermarket pentru el, încât n-ai cum să te plictisești :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UJM-ul modern - ăsta și DRZ-ul. Chiar, Suzi, poate treceți și voi la injecție secolul ăsta? Idee nebună, știu.

 

În SUA văd că prețul pleacă de la aproape 7000$, deci dacă vine în UE va fi 7000+ euro. Tot bun prețul, dar nu la fel de atractiv ca acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Mă refeream la DRZ. Suzi. Sunt sigur că ai înțeles.

Am inteles gresit. 

E mai slaba asta decat enfield himalayan?

 

Daca nu.. Va plangeti degeaba, unii sunt multumiti si de aia :grinbandit:

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

...si cu aceeasi cutie cu 5 trepte :)

Era unu p-aici de-ntreba "cum fac sa-i dau a6-a?" 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, frigider said:

Am inteles gresit. 

E mai slaba asta decat enfield himalayan?

 

Daca nu.. Va plangeti degeaba, unii sunt multumiti si de aia :grinbandit:

 

Am mers si cu Royal Enfield Classic/Bullet si Himalayan prin India vreo 6 luni si am avut anul trecut un KLR650 din 2009 pe care l-am fugarit 1 an, prin tara si o tura lunga pana in Irak.

Nu se compara :) 

The KLR650, king of the KISS (Keep It Simple, Stupid) si I’ll take you wherever you want to go as long as you don’t mind if it takes a while” personality spune cam tot despre motocicleta asta. Am apucat sa ii fac mai tot ce era punct slab, mai putin segmentare, consumul de ulei nu ma deranja (prea tare). Dar prin ce coclauri m-a dus + usurinta cu care rezolvi/repari mai orice la ea, jos palaria. 

Royal Enfield (vorbesc de modelele facute pentru piata din India) pica din cauza calitatii precare, KLR ul nu maraia nici dupa abuz continuu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...