Jump to content

Fi mi ar scarba de samsarii fomisti


Recommended Posts

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

Pretenash, o exagera colgu' un pic, da' anuntul tau spune ca o guma 2012 e "in stare  foarte buna". Cand ea e de aruncat. Daca ziceai ca are carne, ca adancimea profilului e ok sau daca pur si simplu nu zicea decat ce DOT e si atat sigur n-ar fi sarit nimwni de curr in sus. Dar formularea aia e aleasa exact ca sa prosteasca prostii. Ceea ce ne cam calca pe nervi, gandindu-ne ca am fost si noi odata, la inceputurile motociclismului nostru, prosti si puteau sa ne omoare unii cu anunturi d-astea. 

Deci lasa si tu nivelu' mai jos, ca toti vrem sa mai vindem, da' nu toti incercam sa profitam de naivitatea vreunui incepator riscandu-i pielea.

Pretul nu-l comentez, nu e prost cine cere, e prost cine da.

Faza asta e de tot kakatu'. Vrei sa-ti dau numele meu? Alexandru Kollar. Asa si?! Pari mai cinstit sau mai destept acum, ca ai aflat numele omului si l-ai pus pe forum?! Probabil ca si noi puteam, doar ca intelignta ne retine din a pierde 10 minute din viata in scopul asta.

Stii ce, eu mai cumpar cate ceva sh, martoaga mea se preteaza. Dar dupa schimbul asta de replici intre voi doi n-o sa cumpar in veci de la tine. Pentru ca nu-mi place sa am de-a face cu marlani. Data viitoare gandeste-te de doua ori inainte sa scrii tampenii intr-un anunt sau sa scrii prostii pe forum. Nu toti am venit ieri cu pluta pe Dambovita.

Amice, în primul rand eu personal de când am cont pe forum nu am jignit pe nimeni vreodată, iar la tine nu cred ca am avut vreodată vreo discuție jignitoare.. (mârlani) Asta este nația de români.. Atât ne duce capul.. Am specificat destul de clar în anunț, vând roată față cu acel defect și detalii despre guma, era clar ca acel client interesat de roată decide dacă folosește guma sau o arunca! Dacă erai atent la comentarii colegu Caracterincompatibil a comentat mereu la anunțurile mele, omul are o problema psihică, o frustrare ca în trecut nu a putut sa cumpere de la mine un enduro Malaguti x3m, și de atunci tot arunca cu comentarii aiurea... Cat despre tine, este alegerea ta dacă cumperi piese noi sau second-hand de la mine! Nu te obliga nimeni.. Țara este mare ai de unde alege.. Dar ca sfat prietenesc, înainte sa comentezi ceva, trebuie sa cunoști omul! 

Link to post
Share on other sites

Hai sa-i dam un pic de credit lui SLG, el nu e racer, banuiesc. Atata timp cat vinde ceva si specifica absolut tot ce are (dot cauciuc, bataie roata), e un vanzator cinstit. Daca nu specifica bataia de la roata, da era o problema. Dar a spus de asta.

Adevarul e ca l-am prins si eu acum cativa ani, incerca sa vanda rezonatoare de KTM EXC, modelul cu  limitator (cele care se folsesc doar ca sa treaca de RAR motocicleta) ca si rezonatoare normale, de padure. I-am atras atentia, a inteles omul, am trecut mai departe. Am presupus ca nu e endurist ca sa le stie dupa forma.

Link to post
Share on other sites
Acum 26 minute, mircea.cazachevici a spus:

Hai sa-i dam un pic de credit lui SLG, el nu e racer, banuiesc. Atata timp cat vinde ceva si specifica absolut tot ce are (dot cauciuc, bataie roata), e un vanzator cinstit. Daca nu specifica bataia de la roata, da era o problema. Dar a spus de asta.

Adevarul e ca l-am prins si eu acum cativa ani, incerca sa vanda rezonatoare de KTM EXC, modelul cu  limitator (cele care se folsesc doar ca sa treaca de RAR motocicleta) ca si rezonatoare normale, de padure. I-am atras atentia, a inteles omul, am trecut mai departe. Am presupus ca nu e endurist ca sa le stie dupa forma.

Te salut colegu! Apreciez, da este adevărat partea cu vânzarea rezonatoarelor Cross, chiar nu știam detaliul acesta! În viața învățăm multe... Cat despre anunțurile mele, am specificat clar în toate, defectele lor, ca oamenii sa știe clar despre ce este vb! Și eu sunt motociclist și cumpăr diferite componente moto, și nu vreau să-mi stric imaginea vânzând un produs defect!  Sunt de mulți ani pe forumuri și nimeni nu a scris ceva negativ despre produsele mele, regretand ca a cumpărat de la mine!  

Link to post
Share on other sites

inteleg ca motociclismul e f periculos si e o idee buna sa minimizezi orice risc, printre care si cauciucurile.

 

pentru bajetii care nu stie sa franeze nici cu GP-uri pe asfalt cald.... dot vechi = moarte sigura.

 

nu vreau sa apar gumele vechi,  spun doar ca nu e cum isi imagineaza unii de au mers doar cu cauciucuri noi si bune: frana = cazi. poate e ceva pe psihic de te apasa?

 

clar stiinta ne spune ca nou > vechi. 

 

stiu, n-ai bani = nu motociclesti. nu e chiar asa.

fiecare face cum vrea.

Edited by frigider
Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, frigider a spus:

pentru bajetii care nu stie sa franeze nici cu GP-uri pe asfalt cald.... dot vechi = moarte sigura.

 

daca folosesti vitezana ca un om normal, ca suport de rezemat samantarul la victoriei, nu e nici o problema

pe ploaie sunt mai periculoase cauciucurile vechi, dar oricum nu mergi ca ti se uda semintele si au gust naspa

 

in general clientul de vitezana mioritic face accident e fiindca a accelerat direct intr-un autobuz

Link to post
Share on other sites

Side story,

Prin 2014 mi-am montat un set de Metzeler Racetec K2 (dot 2008) recent rulate pe Hungaroring. Best gume ever, scoteau fum cand franam cu fata.

Morala? Nici o morala, doar ma laudam :D

Link to post
Share on other sites
Acum 28 minute, adidas a spus:

Side story,

Prin 2014 mi-am montat un set de Metzeler Racetec K2 (dot 2008) recent rulate pe Hungaroring. Best gume ever, scoteau fum cand franam cu fata.

Morala? Nici o morala, doar ma laudam :D

Rulate recent in 2014 sau in 2008?

Se exfolia pelicula de plastic. 

Cu putina determinare, daca ai fi continuat, si-ar fi dat drumul (break in, cum zic englezii) si ai fi putut descoperi macrameul de sub plastic.   

Atunci ar fi avut aderenta maxima. 

 

Dupa maxim 3 ani (cu indulgenta) gumele nu e "ca noi" si e bune doar pentru asta: 

18-6.thumb.jpg.84f57f84a1111bfe976532766bbf77fa.jpg

 

Ca sa scot in pensie afaceristi onesti, care dau detalii despre DOT, eu tai gumele cu flexul inainte sa le pun la gunoi. 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Este absolut sutpid cum se gasesc unii sa reglementeze ei ce are omul voie sa vanda si ce nu.

 

Nu il cunosc pe vanzator, si repet ceea ce am mai scris: @slg-motorcycles  a pus toate informatiile necesare in anunt.

 

Sunt multe motive pentru care pui im mod voit o guma veche pe o mobra - de ex. trebuie sa o duci la un service si nu ai cu ce, sau sa megi sa socializezi la Piata Victoriei.

 

Sa ne asteptam ca maine sa nu accepte unii forumisti sa fie puse la vanzare mobre fara ABS sau sub euro1 🤦‍♂️. Pentru ca, nu-i asa,  pun in pericol viata motociclistului sau a cetatenilor si a veveritelor polare.

 

Am avut doua mobre incaltate cu gume vechi de 10 ani cu care am mers: la amandoua era vorba de Bridgestone.

 

Si precum se vede nu am dat cu mobra de asfalt.

 

Cine doreste sa se dea pe strada ca pe circuit (ceea ce  mi se pare mai periculos decat anvelopa veche) , daca e normal la cap, isi ia anvelope corespunzatoare.

 

Cine are treaba sa se deplaseze de colo pina colo poate si cu anvelope mai vechi.

 

Nu este treaba vanzatorului de SH-uri sa prezinte riscurile la care se expune cineva cumparand un lucru vechi in general, nu neaparat anvelopa in cauza.

Link to post
Share on other sites

Am o intrebare, voi nu vedeti ca,  are pb din nik deja, ce ascultati pe unul care depasete tirul prin dreapta si se baga in inghiul mort?

Link to post
Share on other sites
La 19.02.2021 la 23:41, frigider a spus:

e chiar elevata exprimarea cu inversiune de efect.

😁

Acum 19 ore, Djenavar a spus:

Am o intrebare, voi nu vedeti ca,  are pb din nik deja, ce ascultati pe unul care depasete tirul prin dreapta si se baga in inghiul mort?

Aparu' gogu de la Ploiesti.cum întoarce el căruță cu păcură pe sinele de tren,doar din vorbe.fara a avea legătură cu subiectul

La 20.02.2021 la 2:17, AdrianB1 a spus:

Nu, cauciucul nu e aproape nou, e bun de aruncat. Daca scriai ca ti-a fost lene sa il dai jos si sa il arunci era de inteles, o face cumparatorul pe banii lui, dar sa spui ca starea e aproape noua e o porcarie pe care un incepator s-ar putea sa nu o detecteze. 

Pe lângă asta,janta trebuie îndreptată,după orice îndreptare a unei jante vopsite,necesita și vopsire.

Omu e sincer,da.

Pe lângă aia 150e,se mai adaugă încă o sută(poatemai mult), pentru îndreptare și vopsire.

De anvelopa nu mai zic nimic,observ autismul unor semidocti

 

Vad că unii țin partea samsarului.

Ba băieți.mergeti să cumpărați cu încredere de la el și să îl pupați cu satisfacție în locuri sensibile

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Caracterincompatibil, as fi curios sa aflu ce motocicleta ai tu, și ce dot ai la gumele de pe ea..? Vad ca te pricepi la preturile pieselor! Obs ca tot continui circul ăsta de om bolnav mintal.. Acum o întorci, comentezi detalii despre roată.. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, caracterincompatibil a spus:

😁

Aparu' gogu de la Ploiesti.cum întoarce el căruță cu păcură pe sinele de tren,doar din vorbe.fara a avea legătură cu subiectul

Pe lângă asta,janta trebuie îndreptată,după orice îndreptare a unei jante vopsite,necesita și vopsire.

Omu e sincer,da.

Pe lângă aia 150e,se mai adaugă încă o sută(poatemai mult), pentru îndreptare și vopsire.

De anvelopa nu mai zic nimic,observ autismul unor semidocti

 

Vad că unii țin partea samsarului.

Ba băieți.mergeti să cumpărați cu încredere de la el și să îl pupați cu satisfacție în locuri sensibile

Vad ca ti-e greu sa accepti ca esti pe langa drum.

 

Eu am doua intrebari pentru tine:

- prima: daca dadea moca anvelopa si janta mai era vreo problema?

- a doua: am doua anvelope Metzler  pentru Goldwing, folosite circa 5.000 km si au DOT 2017.  As avea permisiunea sa la vand?

 

Incearca sa intelegi ca aici nu tine nimeni partea ta sau a samasarului. Este vorba de faptul ca in tara asta (din fericire) poti vinde si cumpara ceea ce doresti. In plus in cazul de fata vanzatorul chiar a prezentat date suficiente si relevante despre produse.

 

Apropo: ia baga-te si pe sectiune ''imobiliare'' de pe OLX si ia-i la ranga pe toti cei care vand locuinte construite inainte de 1978 (cand au fost modificate normele seismice in constructii, urmare a cutremurului din 1977) pentru ca ii pun in pericol de moarte pe cei care la vor cumpara. Si este chiar mai grav decat la mobra, unde daca pui anvelopa veche si mergi usurel, nu e e problema mare. La blocuri, cand o veni cutremurul cel mare s-a terminat, nu pot face nimica cumparatorii incepatori care nu au stiut in ce s-au bagat.

Link to post
Share on other sites
La 19.02.2021 la 15:32, caracterincompatibil a spus:

Haules baules vericule,îți fac concurență?

Dacă nu te duci la service-urile de roti (auto) să le faci morală ca depozitează anvelopele noi afara, in soare, caldura, frig, tot degeaba.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

Apropo: ia baga-te si pe sectiune ''imobiliare'' de pe OLX si ia-i la ranga pe toti cei care vand locuinte construite inainte de 1978 (cand au fost modificate normele seismice in constructii, urmare a cutremurului din 1977) pentru ca ii pun in pericol de moarte pe cei care la vor cumpara. 

Cladirile se expertizeaza seismic, la unele e chiar obligatorie expertiza, altfel nu ai voie sa vinzi. Nu orice cladire de dinainte de 1978 are probleme structurale, marea majoritate nu au nici o problema, in schimb un cauciuc de 9 ani nici un producator nu o sa iti confirme ca poti iesi cu el pe strada. Nu am gasit comunicate oficiale de la producatori decat de la Michelin care recomanda sa se schimbe cauciucurile la masini si camioane la maxim 10 ani de la data fabricatiei indiferent de starea lor si indiferent cat din aia 10 ani au stat in depozit si cat pe masina. Altii zic 6 ani de utilizare, ceea ce nu contrazice ce spun cei de la Michelin, din cate stiam pot fi depozitate fara probleme maxim 5 ani si atunci le mai folosesti inca 5.

 

La moto durata de viata a unei anvelopei sport e mult mai mica decat la o masina sau camion, afecteaza mult mai mult aderenta si franarea. Cauciucul e afectat puternic de soare, isi pierde elasticitatea si se plasticizeaza, mergi cu el ca pe gheata. Am patit-o pe o sosea din Croatia vara la 25 de grade sa alunecam tot grupul cu cauciucuri noi (max 1 an si 5000km, cumparate si montate inainte sa plecam din Bucuresti) in timp ce masinile nu aveau nici pe naiba, asa ca nu as merge nici pe aia 10 ani de la DOT si nici 6 de utilizare, ci spre jumatate. Oricum 9 ani e mult prea mult.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, AdrianB1 a spus:

Cladirile se expertizeaza seismic, la unele e chiar obligatorie expertiza, altfel nu ai voie sa vinzi. Nu orice cladire de dinainte de 1978 are probleme structurale, marea majoritate nu au nici o problema, in schimb un cauciuc de 9 ani nici un producator nu o sa iti confirme ca poti iesi cu el pe strada. Nu am gasit comunicate oficiale de la producatori decat de la Michelin care recomanda sa se schimbe cauciucurile la masini si camioane la maxim 10 ani de la data fabricatiei indiferent de starea lor si indiferent cat din aia 10 ani au stat in depozit si cat pe masina. Altii zic 6 ani de utilizare, ceea ce nu contrazice ce spun cei de la Michelin, din cate stiam pot fi depozitate fara probleme maxim 5 ani si atunci le mai folosesti inca 5.

 

La moto durata de viata a unei anvelopei sport e mult mai mica decat la o masina sau camion, afecteaza mult mai mult aderenta si franarea. Cauciucul e afectat puternic de soare, isi pierde elasticitatea si se plasticizeaza, mergi cu el ca pe gheata. Am patit-o pe o sosea din Croatia vara la 25 de grade sa alunecam tot grupul cu cauciucuri noi (max 1 an si 5000km, cumparate si montate inainte sa plecam din Bucuresti) in timp ce masinile nu aveau nici pe naiba, asa ca nu as merge nici pe aia 10 ani de la DOT si nici 6 de utilizare, ci spre jumatate. Oricum 9 ani e mult prea mult.

Ai spus o chestie importanta: Cladirile se expertizeaza. Asta inseamna ca exista niste standarde si niste norme care trebuiesc respectate, iar expertiza se face pe baza acelor standarde. Perfect de acord.

 

Pentru anvelope exista o norma sau un standard care sa prevada cand si cum se inlocuieste o anvelopa dpdv al vechimii?

 

Ma indoiesc ca vreun producator de anvelope o sa iti spuna ca poti iesi cu anvelopa veche dar nici nu iti va spune ca trebuie sa o inlocuiesti.

 

Precum spui, sunt niste recomandari. Iar ceea ce spui tu tehnic poate fi corect. Si da, pentru siguranta noastra nu este rau sa schimbam anvelopele.

 

Dar aici se pune problema ca un coleg sustine ca vanzatorul este un criminal pentru ca vinde anvelopa cea veche.

 

Asadar cum crezi: are voie sa vanda anvelopa (a carei vechime a prezentat-o) sau nu?

Link to post
Share on other sites

Ba da, Michelin iti spune sa o inclocuiesti daca are DOT de 10 ani: When Do I Need New Tires? | Michelin (michelinman.com) Legal ei nu au cum sa iti ceara sa inlocuiesti anvelopele, dar resping orice responsabilitate pentru ca in manualele autovehiculelor spune ca verificarile trebuie facute conform recomandarilor producatorilor si piesele trebuie inlocuite tot conform recomandarilor, altfel esti pe cont propriu daca dai in pom.

 

Site-ul respectiv din SUA nu are anvelope moto, deci nu include recomandari pentru anvelope moto.

 

Da, ai voie sa vinzi o anvelopa indiferent de vechime la centrul de colectare anvelope uzate sau daca mentionezi clar "anvelopa nu e utilizabila pentru ca e DOT 2012".  Nu e o problema ca o vinde, e o problema ca o gramada de oameni care nu se pricep cred ca e o anvelopa utilizabila, ca e "in stare f buna". De ce mama lu' Stefan cel Mare scrie ca e "in stare f buna" daca nu ca sa sugereze ca ar fi utilizabila? Daca avea 50 de ani scria tot ca e "in stare f buna"? Buna pentru ce, pentru expozitie statica a unei motociclete istorice? 

 

De-aia zic ca vanzatorul e un mare carnat cu ochi, ca a scris "in stare f buna" in loc de "neutilizabila din cauza vechimii", ca poate un fraier care nu se pricepe crede ca se alege cu o roata completa, nu doar cu janta.

Edited by AdrianB1
Link to post
Share on other sites

Michelin nu iti spune sa o inlocuiesti, ci iti recomanda. Ce naiba o dam pe dupa piersic atata.  ''......, as a precaution, Michelin recommends replacing ........''

 

In regula. Am cazut de acord ca vorbim de recomandari. Si sunt de acord cu recomandarile.

 

Acuma revenind la vanzator: de ce sa scrie neutilizabila ? Din cauza vechimii? Cand nici Michelin nu spune neutilizabila, ci doar recomanda chestii socoteli?

 

Nu tin partea vanzatorului, dar haide sa fim seriosi, site-ul OLX este de vanzare nu de educatie.

 

Din ceea ce scrii, inteleg ca si tu esti de parere ca nu ar avea voie sa vanda anvelopa pentru ca a scris ''stare f.buna''.

 

Adevarul ca ar fi cel mai tare anunt: Vand anvelopa putin uzata dar neutilizabila. Pret 150 Lei. Dupa achizitie se va preda doar catre un centru de colectare specializat 🤦‍♂️.

 

@slg-motorcycles  data viitoare scrii DOT-ul si gradul de uzura, fara alte mentiuni. Si lumea ar trebui sa fie multumita.

 

Si mai departe ce facem cu toti cei care vand masini si mobre ''tzipla'' care sunt trosnite si cu sistemele de siguranta nefunctionale dar manarite ca sa apara ''e bune''? Sa ii luam pe toti la rost?

 

Spune si tu ce este mai periculos: sa cumperi o anvelopa despre care ti se spune cat de veche este sau sa cumperi o roaba pe post de mobra intretinuta maniacal si la care la prima franare iti crapa furtunul de la etrier?

 

 

Inca o chestie pentru cei care explica cum e cu benzina statuta in rezevor, ca se strica, se decalibreaza, se descompune etc ....

Am fost acuma o luna sa pornesc Ford-ul vechi a lui socra-miu. O sa il aduc la Bucuresti sa il facem ca nou.

Si ce sa vezi: cu o baterie buna, masina a pornit cu benzina din rezervor, veche de.... 12 ani!

Afara erau un pic peste zero grade.

A dat fii-miu la automat de cateva ori pina a tras benzina in carburator si...:

 

Si probabil ca ar fi pornit mai repede dar nu mai functioneaza socul automat cum trebuie. S-a belit arcul in spirala care comanda clapeta. M-am prins si am dat jos filtrul si am miscat cu mana clapeta si a pornit 😀

 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, AdrianB1 a spus:

Ba da, Michelin iti spune sa o inclocuiesti daca are DOT de 10 ani: When Do I Need New Tires? | Michelin (michelinman.com) Legal ei nu au cum sa iti ceara sa inlocuiesti anvelopele, dar resping orice responsabilitate pentru ca in manualele autovehiculelor spune ca verificarile trebuie facute conform recomandarilor producatorilor si piesele trebuie inlocuite tot conform recomandarilor, altfel esti pe cont propriu daca dai in pom.

 

Site-ul respectiv din SUA nu are anvelope moto, deci nu include recomandari pentru anvelope moto.

 

Da, ai voie sa vinzi o anvelopa indiferent de vechime la centrul de colectare anvelope uzate sau daca mentionezi clar "anvelopa nu e utilizabila pentru ca e DOT 2012".  Nu e o problema ca o vinde, e o problema ca o gramada de oameni care nu se pricep cred ca e o anvelopa utilizabila, ca e "in stare f buna". De ce mama lu' Stefan cel Mare scrie ca e "in stare f buna" daca nu ca sa sugereze ca ar fi utilizabila? Daca avea 50 de ani scria tot ca e "in stare f buna"? Buna pentru ce, pentru expozitie statica a unei motociclete istorice? 

 

De-aia zic ca vanzatorul e un mare carnat cu ochi, ca a scris "in stare f buna" in loc de "neutilizabila din cauza vechimii", ca poate un fraier care nu se pricepe crede ca se alege cu o roata completa, nu doar cu janta.

Colegu nu-i frumos sa faci jigniri asa aiurea înainte sa ma cunoști! Sunt de mulți ani pe forum și nu cred ca am păcălit, tepuit vreodată pe vreun coleg motociclist, în speranța sa vând un produs defect fără sa specific în anunț clar detaliile! Ca și în anunțul cu roata fața K4 am specificat destul de clar ca vând roata cu acel mic defect și guma cu dotul respectiv și starea ei.. Ca să nu mai lungim aiurea topicul ăsta de tot rahatul, făcut de un psihopat care are o problema personala cu mine, probabil ca nu știi istoricul bolnavului Caracterincompatibil care din frustrare ca nu a putut cu ani în urma sa cumpere o mobra de la mine.. Omul  trimite numai com-uri negative la adresa mea fără sa cunoască detaliile produselor! Repet ca să punem punct acestui rahat de topic, NU vând guma, Vând Roata, guma este montată pe roată, am specificat starea ei, nu demontez eu guma de pe roata clientul decide dacă o păstrează și o folosește sau o arunca!  Nu este treaba mea ce face cu ea!  Dacă se vindeam guma separat mai ziceam sa se facă atâta tam-tam... 

Link to post
Share on other sites
  • adidas locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...