Laur25 Postat Februarie 24, 2021 Autor Share Postat Februarie 24, 2021 3 hours ago, easy ride on! said: Se pare că îţi şi agaţă (mecanic) cablul sau shiber-ul din carburator pe undeva pe la 3-4.000 de ture (în gol) fără să ştii şi îţi rămâne deschis şi accelerat. Probabil că din cauza asta (aleatorie) nici nu îţi porneşte. Verifică asta! Posibil să ai fire rupte în cablu (uzat), care se agaţă de cămaşa cablului şi te păcălesc. Mai trebuie şi întreţinute "jucăriile", nu doar ... mânăă şi sunăă! Nu ar fi vorba de asta ca grija am dar nu am umblat in ea.. sj ca sa verific acest cablu trebuie sa demontez carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Martie 2, 2021 Autor Share Postat Martie 2, 2021 On 2/25/2021 at 8:09 PM, easy ride on! said: Capacul. Cablurile se mai şi ung. Nu şi cele electrice Acum porneste bine, nu inteleg ce are de face figuri, am vorbit cu un mecanic sa merg peste 2 saptamani cu motorul la el sa o verifice pe toata ce si cum...Dar acum am observat o alta problema, pe unde intra cablul de ambreiaj in cutia de viteze arunca ulei pe acolo (foarte putin, nu cred ca ar fi motive de ingrijorare ca ramane cutia fara ulei) dar murdareste capacul motorului si e foarte urat...Ai idee cum as putea face sa nu mai dea ulei pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladnvm123 Postat Septembrie 4, 2021 Share Postat Septembrie 4, 2021 Ai reusit sa rezolvi ceva cu ea?aceleasi simptome si la a mea … parca ar fii aceleasi motoare… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.