Sari la conținut

KTM 890, 1290 ADV S & 1290 ADV R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

Ultimul SAS, dupa ce pui pe el cam tot ce trebuie urca bine de tot peste 20k. La un moment dat mi-am pierdut rabdarea si am abandonat configurarea. Eram la peste 20k si mai erau de adaugat.

Comparativ cu Multistrada, este rodul unui studiu de design coordonat de un colectiv de tamplari austrieci. 

Blindspot detection ioc (sper sa nu gresesc), navigatie in bord parca ioc si asta (turn by turn nu e navigatie) iar designul partii superioare a rezervorului (protuberanta buson + cutie telefon) ii apartine calfei angajata probono. 

Bordul mi se pare ca arata mai neinspirat/brut decat cel al modelului anterior. 

Marele lui avantaj - brutalitatea/cuplul dement. 

Sunt curios cum va fi confortul in sa. La modelul anterior devenea un cosmar dupa 150 de km legati, cu pasager in spate. 

Dap, este brutal si este mai fain decat precedentul la forma farului si la designul lateral al rezervorului. 

Saua imi pare destul de joasa, dar asta cred ca se poate altera lejer din electronica. 

Ma bucur ca exista R si la 2021 si schema de culori este superba, dar nu  pot sa nu mi se para "asa si asa" rotile cu spite si diametre lor pe o uzina tehnologica cum este 1290-ul.

Luat o zi intreaga anul trecut si R-ul si S-ul. Incomparabil mai stabil S-ul pe autostrazi, la viteze serioase, nu 110-130. 

Probabil SAS vs MTS vor fi exact cum am simtit si 1290 SD-R vs Streetfighter. O piatra de caldaram in cap de la 5m vs o bila de rulment trasa cu prastia de la 20.

Aici va fi o concurenta acerba si totul va tine exclusiv de caracterul/preferintele proprietarului. 

Personal, imi place mult mai mult Ducati, dar sper sa ma pot da cu amandoua anul acesta si sa imi fac o parere concreta/personala.

 

890 Adv a remediat problemele 790-ului pe partea de franare dar a si luat kilograme din cauza normelor de poluare. In plus, din ce zice lumea pe YouTube, are un comportament mai linear, respectiv a mai pierdut din agresivitate.

Oricum, in clasa medie, dpmdv 890 se cam bate cu 790. Doar Tiger Rally Pro poate sa fie o concurenta seriosa pt el anul acesta. Este mai scump cu doar 1000Eu (14k vs 15k) , suma ce devine irelevanta la o motocicleta noua + ca sigur va fluctua in jos in urma negocierilor cu vanzatorii. 

 

SuperDuke R imi placea mult mai mult modelul anterior. La ultimul farul este mult mai lat (de la ghidon am admirat o zi intreaga o lopata), comenzile nu imi plac ca ergonomie (design sunt faine) iar toba sub motor este hernie infipta in ochi. 

Faptul ca este mai elastica, usoara si puternica pe mine m-a pierdut. Comparativ cu anteriorul care m-a uns pe suflet, ultimul m-a depasit si m-am intors cuminte dintr-o permisie de jumatate de ora fara pasager. Riscam sa ma imprastii, aka mi-am dat seama ca sa fii incredibil de inconstient nu este suficient sa il controlez. 

 

Scurt pe 2 - frumoase KTM-urile, dar mai este loc de mai frumoase. Brutale daaaaaaa. 

Ducati e frumoase. Si pare-se si mai fiabile lately. 

Customer support mult mai omenesc la KTM din ce vorbesc cu lumea. 

 

De gustibus, ca intotdeauna. Exista optiuni pentru toti.

 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Deci! la doispe sute noua zeci ma astept sa fie o diferenta de la cer la pamant cu rezervoarele jos, cum imi iau echipamentul (e in alta tara :P ) cum ma bag in seama ca tovarasii de la ktm, ma astept sa schimbe ciclista in bine enorm, in special la viteza mica si inafara asfaltului.

Eu unu nu m-am cam topit dupa 1290, desi cand cautam motor era sus pe lista mea scurta, dar nu pot ignora faptul ca este o wheelie machine! genul de vehicul care nu te plictiseste si nu iti da ocazii sa adormi la ghidion.

890 cum zicea taica Raul, e 790 nou si cu una doua hibe rezolvate, il cumperi nou ca nu ai ala vechi in paralel la vanare, dar cred ca sunt oferte bune la 790 noi acuma.

Nu e 690sm.. hmm, aia chiar e o distractie toata ziua de motocielta.

de 450 nu am bani, 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

Ultimul SAS, dupa ce pui pe el cam tot ce trebuie urca bine de tot peste 20k. La un moment dat mi-am pierdut rabdarea si am abandonat configurarea. Eram la peste 20k si mai erau de adaugat.

Comparativ cu Multistrada, este rodul unui studiu de design coordonat de un colectiv de tamplari austrieci. 

 

Sunt curios cum va fi confortul in sa. La modelul anterior devenea un cosmar dupa 150 de km legati, cu pasager in spate. 

Dap, este brutal si este mai fain decat precedentul la forma farului si la designul lateral al rezervorului. 

 

Am configurat noul 1290 si vine pe la 24700e cu toate ornamentele PowerParts, bare de protectie, TechPack, cutiile KTM si sa PowerParts. Sensibil mai ieftin decat un Multistrada dotat similar.

Ca design, as alege KTM-ul in fiecare zi. Carena frontala supradimensionata a Ducati-ului si pozitia inghesuita nu ma atrag deloc.

 

Ca si confort, mi se pare ciudat ce spui, am facut 12k km in 5 luni, cel mai lung drum cu pasager si bagaje fiind de 15 ore, nici eu nici pasagerul n-am avut cosmaruri. Dupa primii 150km deabea daca-mi activez inapoi TC-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 12 ore, vladf a spus:

 

Am configurat noul 1290 si vine pe la 24700e cu toate ornamentele PowerParts, bare de protectie, TechPack, cutiile KTM si sa PowerParts. Sensibil mai ieftin decat un Multistrada dotat similar.

Ca design, as alege KTM-ul in fiecare zi. Carena frontala supradimensionata a Ducati-ului si pozitia inghesuita nu ma atrag deloc.

 

Ca si confort, mi se pare ciudat ce spui, am facut 12k km in 5 luni, cel mai lung drum cu pasager si bagaje fiind de 15 ore, nici eu nici pasagerul n-am avut cosmaruri. Dupa primii 150km deabea daca-mi activez inapoi TC-ul.

 

Pomana la 24.7 

Din categoria "Vulpea cand nu ajunge la gogoasa, zice ca ii curva".

 

Mergand mai departe - we agree to disagree, Vlad.

Strict dpdv al confortului - pt mine best a fost Tiger 1200 (nota 10), urmat de Gs simplu (9.99; nu Adv). Vorbim strict de confort. 

 

8 Feb in Varsovia

IMG_0004.thumb.jpg.5aba1f2b28589922c27425ca6450237f.jpg IMG_0006.thumb.JPG.2567493e3a2cd612aeb12794e12a57d6.JPG IMG_0005.thumb.jpg.d94063ce0c4041a1f473815d07529670.jpg

De pastele catolic ar trebui sa scap de la puscarie. Daca Ducati Varsovia o au la teste, muahaha, then zaiafet.

Pana testez si SAS-ul o sa tin impresiile pentru mine sau pentru un topic separat. 

Pe care sper sa il fac pana la sfarsitul verii. "Sunt pozitiv" ca pana atunci prind si o bestie la teste. 

 

Ca sa nu fiu cel mai off-topic din curtea scolii, las mai jos singurul filmulet ce mi-a picat la suflet cu SAS-ul nou.

Flow si onestitate cat cuprinde, plus dat cu ea asa cum ar trebui. 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 3 ore, Patrick_M a spus:

Doar minciuni. KTM-urile sunt stricacioase si au saua de lemn. Clar e platit.

 

 

Platit ca platit, dar cum contravireaza...

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

La fel m-am întrebat și eu.

Dacă îmi aduc aminte corect:

* detaliile apar când deschizi pagina modelului. 

* este versiune touring, cu  bagaje și niște chestii de drum lung în pachetul de baza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.02.2021 la 11:56, VyXxer a spus:

Cu tot corneringu', pun pariu ca pot sa-l dau pe jos.

 

Cornering ABS n-am probat inca dar cornerning lights merg si pe jos.

 

 

DSC02107 (1).jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut ieri o vizită la colegii de la ktm, înafară ca aveau acuma in magazin toate motoarele echipei lor cu care au fost la Dakar, era si 1290s - ala nou.

 

Având în vedere că sunt generațiile puse una lângă alta e usor de gasit diferența. Butoanele, șeile mult mai mișto, alea alea, evident ca farul si bordul.. Unde imi cam fac impresia ca a inceput o competiție idioată intre producatori că cine sa aibe ecranul mai mare.... Din nou zic ca ux-ul in domeniu moto e praf.

 

Rezervoarele alea jos fac ca motorul sa arată mult mai închegat,  agresiv si uniform. Live am avut alta impresie fata de poze.

 

Motorul e la test, si au fost de treaba oamenii sa zică hai da-te tu primul pe el.. Doar ca echipamentul meu e cu motorul, adică în Ro..

Oricum nu tre sa le dezvirginez eu pe toate 😛.

 

Oricum abea astept sa vad cum e cu el sub fund!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...