Sari la conținut

Semnalizari led


Postări Recomandate

Salut , din nou. yamaha r6 din 2000. fostul propietar a montat niste semnalizari led. problema pe care o am este atunci cand dau semnal stanga de ex, semanul stanga fata/spate clipeste  normal , dar in acelasi timp clipeste si semnalul din dreapta fata/spate dar mai diminuat. daca te uiti de la indeparatre zici ca este pe avarii. Inca ceva, cand pozitiile sunt oprite becul din bord de semnalizare functioneaza, dar daca dau drumu pe pozitii\faza scurta nu mai functioneaza. 

trebuiesc ceva diode pe traseu? ca banuiesc ca nu este de la releu atata timp cat semnalizarile palpaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, l.u.v a spus:

Habar nu ai, dar te apuci de partea electrică. 

De urmărit. 

Nu ma apuc de electrica. Poate e un fir dezlipit, neizolat, care atarna pe acolo, ce fac ma duc la electrician sa imi izoleze un fir?. Intreb pentru un prieten. Din cazua asta intrev de la ce ar putea fi problema, ca daca e chestie de relee de schimbat fire,de tras alte cabluri ,nu o sa ma bag eu sa le schimb.

 

Editat de Albert1995
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, easy ride on! a spus:

Asta e "paraplegie" ... cu scurtcircuit şi "carbonizare" dacă ţi se ating firele nervoase: când îţi mişti capul spre stânga ţi se ridică şi genunchiul drept (valabil şi pentru semnalizare) :lol:

Se rezolvă la "neurolog"!

 

Păi bree omule!

Dacă în bord ai un bec (p lampă) de control în bord care "papă" 100 mA (1,2W) şi care lampă este legată între semnalizări (când arde stânga becul se aprinde că dreapta este o masă prin becurile originale de 2 x 21W şi invers) iar tu (ălălalt) a pus LED-uri în loc de becuri cu filament ... este absolut normal să se aprindă LED-urile din dreapta prin curentul lămpii de control din bord (duce 100 mA sau mai mult).

Adică la tine sunt legate în paralel liniile de semnalizare LED prin rezistivitatea becului din bord (cca. 100 Ohm).

Pot să râd :lol: sau te superi?

Scoate becul din bord şi s-a rezolvat "problema"!

Şi pune 2 led-uri de control cu rezistenţă serie pe fiecare ramură de semnalizare, separat.

Eventual şi/sau un buzzer (cu câte o diodă de la fiecare linie de semnalizare).

image.thumb.png.232f24d5afa73253c5fb0f2b714880a3.png

1N4007-DOIODE-3.thumb.jpg.3939b9cf15b7182f4e5ce1b26e084256.jpg

Catodul diodei (-) este marcat cu un inel.

OIP.thumb.jpg.75f92c522eec8e633ef7aea334cee3d0.jpg

Yamaha_YZF-R6_2008_4_thumb_tmpl_295bda720f3aee7c05630f3d8a6ca06b.thumb.png.c400c19634c09ec8679adf5dd9f8c696.png

 

Saru'mana m.ai salvat pe bune cu explixatia ta. Si da poti rade cat vrei pt ca nu am facut eu legaturile😁😁.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, easy ride on! a spus:

Este LED. Scrie şi pe cablajul imprimat LED1 ... LED4.

Inseamna ca nu este becul din bord de vina, pt semnalele led care se aprind toate. 

 

Acum am vazut si eu in poza ca scrie led🤦‍♂️

Editat de Albert1995
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, easy ride on! a spus:

Rămâne să cauţi cele două fire care pleacă de la cele două linii de semnalizare (stânga şi dreapta) spre bord (dacă le găseşti) şi să le deconectezi. Presupun că ceea ce văd în poză ca LED4 ar fi cel (verde?) de semnalizare şi are înaintea lui văd o punte cu diode (D10,11,12 şi 13).

Nu ştiu dacă asta este concluzia corectă. Dacă deconectezi total bordul (are o mufă sau două) şi dispare "scurtul" dintre semnalele led de direcţie ... aici e problema. Dacă nu dispare "scurtul" cu bordul deconectat ... doar atunci problema nu e aici. Testul este simplu.

P.S. Chiar şi un singur LED (din bord) legat în serie cu alte LED-uri (din semnalizări) le va aprinde (mai slab).

Normal ar fi fost să ai în bord două LED-uri distincte (unul pentru stânga şi altul pentru dreapta) ... asta la atâta electronică ... :) Iaca ... au făcut economie.

O sa incerc cand ajung acasa fara bordul comectat si postez dupa rezultatul. Ms mult pt informatii. Si chiar apreciez ca rupi din timpul tau pt altii😁😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmareste si verifica firele/mufele dinspre semnalizari spre cablajul principal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca pana la urma este de vina ledul din bord. am scos mufa de la bord si acum merg semnalele (ce'i drept cred ca ar trebuii si alt releu pt ca da impulsuri rapid) 

Idee de unde pot sa iau niste diode de 12 v de 2amp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, l.u.v a spus:

E totuna Tecuci sau Oradea? Nu contează orașul? 

În București poți găsi pe str. Maica Domnului. 

 

Scuze, da in Bucuresti. unde mai exact? un reper. Credeam ca astea se mai gasesc doar in magazine online :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am zis sa scriu aici, pt a  nu mai deschide alt topic. Stiti cumva ce dimensiune trebuie sa aiba cablul care deschid saua de la pasager? Sau ce denumire are?. Nu mai merge deschisa ,decat daca tensionez eu cablul(tin tras de la jumatatea lui) si apoi rotesc cheie, zici ca sa lungit, cumva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, adidas a spus:

Nu are o piulita de tensionare pe acolo pe undeva?

Nu am desfacut in zona unde vine cheia bagata, am desfacut doar partea unde este dispozitivul de inchidere..si am observat ca e cablul foarte lung..si cand rasucesc de cheie nu este indeajuns sa traga acel zavor in spate. O sa fac o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai desfă în toată zona aia și trebuie să găsești un reglaj, ceva. Lasă pozele, că nu interesează pe nimeni cum arată lucrurile acum. 

Duoa ce rezolvi, poți pune o poza, să vadă și alții. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, taong_mapagbiro a spus:

 Nu cablu e vinovat , ci camasa ...vezi sa aibe puncte fixe la ambele capete , apoi faci reglajul cablului din interior . Altfel o sa muncesti de pomana . Daca este mai lung nu-i bai . Daca este mai scurt , repozitioneaza ...cauta alt traseu .

Salut.Da intradevar camasa cablului era de vina, in partea mecanismului unde bagi cheia. nu era in locul lui, camasa nu statea mai in fata ca sa permita cablului sa stea intins ci mult mai in spate. am uitat sa fac poze. Dar am vazut problema doar dupa ce am dat bateria jos, altfel nu prea ai acces, bine nici cu bateria data jos nu prea ai acces acolo dar cu o surubelnita dreapta si cu niste degete ciupite s'a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...