Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas

Postări Recomandate

Acum 18 minute, cuki a spus:

 

Acuma esti si tu mai catolic decat papa...imediat te transformi in Greta

 

Daca programul era intradevar de asa natura incat femeia sa plece de la Brastislava la Riga, normal ca zbori cu avionu de la Viena la Bratislava...ce rost are ca ea cu toata delegatia sa mearga cu masina, iar avionu sa zboare gol la Bratislava.

 

Ca si-ar fi putut face programul in asa fel incat sa mearga de la Viena-Bratislava si retur cu masina, apoi sa zboare din Viena la Riga...s-ar fi putut. Ca ar fi durat 2h mai mult, sigur...erau alea 2 ore asa de imporntante? Habar nu am.

Pai ideea nu e neaparat ca nu putea sa faca aia sau ailalta, ideea este ca ei ar trebui sa dea si sa fie un exemplu pentru poolime. Ca asa de vorbe goale gen  nu mai faceti aia, nu mai faceti cealalata, nu mai mancati carne rosie, nu mai zburati cu avionul - e satula lumea. Stii ca mai e si vorba ai de la americani: practice what you preach 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 05.11.2021 la 11:00, cuki a spus:

cand ei o ard cu avioane private, yachturi si altele.

 

https://adevarul.ro/international/statele-unite/superyachturile-mare-cautare-pandemie-bogatii-lumii-relaxeaza-mare-1_618ab1d45163ec42715bb52e/index.html

 

Industria superyahturilor şi-a revenit rapid în pandemie pe măsură ce bogaţii au căutat să scape de stresul lockdown-urilor prin plimbări relaxante pe mare, relatează Reuters.

 

Fondatorul Alibaba Jack Ma a reapărut în public la Hong Kong, după o l... Cel care a iniţiat trendul a fost miliardarul chinez Jack Ma a cărui excursie în insula spaniolă Mallorca a atras atenţia ca prima sa călătorie în străinătate după ce o dispută cu autorităţile de reglementare chineze i-a tăiat avântul în afaceri.   Călătoria pe tărâmuri însorite la bordul noului său iaht „Zen” de 88 de metri lungime, estimat la 200 de milioane de dolari, a fost semnificativă şi în alt fel - punând în lumină o tendinţă globală: resuscitarea superyacht-urilor   În contextul în care sunt tot mai mulţi miliardari iar COVID-19 a stimulat dorinţa de evitare a aglomeraţiilor, industria globală de ambarcaţiuni de lux, în valoare de miliarde de dolari, cunoaşte o revenire rapidă după o paralizie aproape totală la debutul pandemiei.   „2021 depăşeşte cu mult oricare din ultimii 12 ani”, au spus brokerii Fraser Yachts.   Vânzările de nave de lux mai lungi de 30 de metri au crescut cu peste 8% în primele nouă luni ale anului 2021 faţă de aceeaşi perioadă din 2019, potrivit publicaţiei industriale Superyacht Group.   Costul unui superyacht poate varia de la 10 milioane de dolari la mâna a doua până la 600 de milioane de dolari nou, arată statisticile industriei.   Peste 200 de iahturi au avut primele lansări la apă anul acesta până în septembrie, în creştere de la 165 în aceeaşi perioadă a anului 2019, potrivit Superyacht Group.   S-au dat 300 de comenzi prevăzute să fie onorate înainte de 2023.   „Unii au observat că prietenii lor ultrabogaţi posesori de iahturi s-au distrat bine în timpul pandemiei, în timp ce ei erau obligaţi să se închidă în acasă”, a declarat Pepe Garcia, preşedintele şantierelor navale spaniole MB92, cea mai mare firmă de reparaţii a superyacht-urilor din lume.

 

Acum intelegeti de ce trebuie sa dati zeci de mii de euro pe o masina electrica care polueaza la fel de mult ca o masina pe benzina?

 


 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am un amic electrician auto moto foarte bun. 

Este și motociclist cu cont pe forum. 

Omul lucrează prin firma unde activează și la rezolvarea problemelor de la Tesla, fiind unul dintre cei mai buni, dacă nu singurul adevărat din România. 

Vorbeam ieri cu el și nu-mi venea să cred ce-mi spune despre Tesla. 

Cât de multe sunt noi cu gherle cât casa. 

O reparație care pare simplă - remedierea ecranului mare tactil - se face doar în Viena și costă 4000 euro 🙂

E plin OLX ul de Tesla, oameni ca au dat zeci de mii pe mașini SH și apoi au început gherlele la ele. 

Plus calitatea proastă la finisaje, lufturi și felul în care sunt făcute. 

Bateriile sunt un plus pentru că au capacitate de stocare peste concurență, dar în rest totul este făcut în China cu niște materiale mediocre. 

 

Iar Elon Musk este cel mai bogat om din lume 🤫

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un vw fabricat 100% în Europa ar costa dublu decât acum. Toată lumea produce(a) în China la greu, iar finisajele la Tesla sunt cunoscute. Probleme cât China sunt la TOATE mărcile auto, nu există constructor care să nu meargă pe reducerea costurilor, câțiva au rămas care nu o duc la extrem. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

El se referea strict la modulele electrice de pe Tesla și calitatea de ansamblu a componentelor sale. 

Toți fabrică în China, acolo se fac și lucruri de calitate, dar discuția era despre calitatea unei mașini care valorează ~80.000 euro nouă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia în calcul și faptul că service-urile întotdeauna se confruntă cu mașinile care au probleme, alea care merg bine nu le calcă pragul decât poate pt mentenanță. Sunt convins că există povești la fiecare brand, știu și eu o grămadă. Nu zic acum că n-o fi mai rău la Tesla. Și înlocuirea unei baterii de Segway costa cca 3000€ la Viena, dar nu sunt convins că scorul reflecta costul real. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, l.u.v said:

E plin OLX ul de Tesla, oameni ca au dat zeci de mii pe mașini SH și apoi au început gherlele la ele. 

Plus calitatea proastă la finisaje, lufturi și felul în care sunt făcute. 

 

Depinde de model și de iterație. Cam toate modelele Tesla au avut probleme de finisaj și asamblare în primii ani de producție, dar s-au rezolvat în timp. Apoi mai depinde și de cine le-a folosit de noi și cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, l.u.v said:

Pai cum poți să folosești o mașină nouă electrică decât mergând normal. 

 

Sunt destule orașe care le utilizează ca taxi-uri. Și destui puștani care le abuzează pentru senzații. Vezi ce se întâmplă cu mașinile de la Spark prin București :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mașini cum făceau nemții acum 30 de ani nu mai face nimeni azi, e păgubos :) Există destule mașini moderne abuzate care sunt moarte la 100k km.

 

A nu se înțelege că sunt fan Tesla. Nu mi-aș lua niciodată, nu e pentru mine. Dar cred că primesc mai mult hate decât e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Sunt destule orașe care le utilizează ca taxi-uri. Și destui puștani care le abuzează pentru senzații. Vezi ce se întâmplă cu mașinile de la Spark prin București :) 

Își bat joc de ele, eu daca merg cu un Spark cred că fac cate 3-4 sesizări, ba le-au bușit și nu le-au declarat, ba fumează, ba lasă gunoiul în mașină, oglinzi interioare lipsa, etc etc. Maimuțe in plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 14.11.2021 la 13:55, PzKpfW a spus:

Mașini cum făceau nemții acum 30 de ani nu mai face nimeni azi, e păgubos :) Există destule mașini moderne abuzate care sunt moarte la 100k km.

 

 

Vrajeli. alea nemtesti nu aveau garantie 5-7 ani ani si 150 000 km. Si nu faceau revziii la 30 000 ca un logan de azi ci la 5000. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu părerea lui în acest sens. Eu cred că sunt mai multe mașini nemțești din anii '90 pe drumuri acum decât vor fi peste 30 de ani de acum încolo mașini construite de ei astăzi. Și nu e vorba doar de motor aici.

 

Dar cum sunt puțin off-topic, contribui și eu constructiv la întrebarea generală: da, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici macar fiabile nu erau, dar aveau o durata de viata mare pentru ca nu erau optimizate.  SI tineau mult desi propietarii lor luau totusi altele dupa 10 ani maxim.... Cine naiba ar vrea sa ia azi o masina si sa fie sigur ca in 20 de ani tot cu aia circula? Nemtii or sa zboare cu avioane electrice si romanul o sa-si ia golf 8 sh k nou. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

36 minutes ago, Edd said:

Fiabilitatea lor era data de simplitate si nimic mai mult.

 

Permite-mi să am o opinie divergentă :) Pe vremuri făceau mașinile pe cât de bine puteau - cu limitările inerente ale vremii (metode de proiectare și producție, calitatea materialelor, etc.). De unde renumele ingineriei germane care persistă și astăzi. Doar că în momentul de față scopul măiestriei inginerești este să faci bunul să reziste cât are perioada de garanție, pentru ca apoi să fie din ce în ce mai costisitor de întreținut și astfel să te încurajeze în a achiziționa un exemplar nou. La auto se vede și în ciclurile de facelift care au devenit din ce în ce mai scurte. Modelul consumerist american este rege.

 

Dar gata cu off-topic-ul. Fiecare cu părerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, cuki said:

Iara o dam pe Bullshit-ul older is better?

 

Eu personal nu am spus asta. Doar că o mașină germană nouă acum 30 de ani era făcută mai trainic decât una nouă acum. Din nou, nu mă refer doar la motor. Sunt elemente vizibile și palpabile, mai ales la mărcile mari (Mercedes, BMW, Audi).

 

În rest, modelul Tesla pare să fie de succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, l.u.v said:

 

Spre asta ne îndreptam în general, nu doar cu automobilele: IOT. Totul va fi interconectat și controlat prin internet. Noi probabil avem o problemă cu asta pentru că am trăit în alte vremuri, dar generațiile în formare care s-au născut cu internetul la nas nu vor avea nicio problemă fundamentală cu asta și vor lua lucrurile ca atare.

 

15 minutes ago, Edd said:

Trainice dar poluante, neperformante, capcane mortale in caz de accident(chiar si la unele usoare), lipsite de confort dupa standardele actuale...

Dupa standardele actuale, complet nepractice

 

Fără îndoială, nu contest. Eu mă refeream însă strict la partea de durabilitate. Nu emit dealtfel nicio judecată de valoare în absolut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Totul va fi interconectat și controlat prin internet

Nu plătești dările sau fluieri în biserică (nu te vaccinezi) - îți dă switch off din taste la tot, tv, lumină, internet, mașină etc. Viitorul nu sună bine! 🤬

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ești deja conectat la internet iar cine vrea să afle date despre cine ești, unde ai fost azi și ce tabieturi ai, poate afla. Doar că de obicei nu ești destul de important încât să conteze. Asta e cea mai bună metodă de protecție.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Acum 5 minute, cuki a spus:

Ce era durabil la ele? 

Cam tot.

Dar nu putem o face o comparație, că deocamdată peste astea noi trebuie să treacă anii și kilometrii. 

Să luăm de pildă tabla de pe ele. Sau mușamaua de pe volane sau tapițerii care se uzează prematur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum că mi-ai spus de parbrize, Toyota Corolla Hybrid 2021 a nevesti-mii.

2000 km, a plecat singură o fisură care s-a întins pe toată baza parbrizului, vreo 50 cm. 

Mă rog, poate fi din turnare, dar tot defect rămâne și timp pierdut la asigurare, apoi schimbare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...