Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

Au început chiar să delocalizeze din China spre România, fiind mai ieftin și mai rapid să producă aici. Deocamdată.

Transportul este problema cea mai mare (14-16 saptamani / 15keur pe container) la pachet cu flexibiliatea de a produce specific pe cerinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

 

 

Total de acord. Spre electrice se tinde, soluții se vor găsi. În Norvegia 80% din mașinile noi sunt electrice, și nu-i văd să plângă după curent sau să construiască centrale nucleare. Pe termen mediu se vor găsi soluții de înlocuire ai actualilor acumulatori. Pe termen lung (un secol sau mai mult) o mare parte din energia consumată la nivel global va fi produsă în reactoare de fuziune nucleară.

La ce populatie are  si ce parc auto,nu este exemplul cel mai bun.Populatia este blocata in orasele si oraselele lor.Se misca putin ,mai ales in lunile lungi de iarna.

Ei au cu ce sa faca curent,petrol,gaze,vant,peste necesar.Majoritatea statelor nu au norocul asta.

 

Vorbesti cu mare usurinta de acumulatori,desi de mai bine de douazeci de ani se tot joaca cu ei.Si rezultatul este mult sub nevoile actuale.Atentie ,actuale.Intr-un viitor plin de electrice ,lucrurile nu suna prea bine.Cu actualele baterii.

Cu nuclearele e greu in fapt.Multi arunca vorbe.Vorbele nu costa.

In realitate e greu cu nuclearele.Bani multi,riscuri mari de contaminare cu reziduri.Riscuri mari de securitate.

Este mult mai complicat decat pare.

In fapt este praf in ochii pwlimii sa acepte noile impuneri in domeniul auto,al incalzirii ,al vietii de zi cu zi.

,,Stati linistiti,o sa avem curent cacalau,eco si ieftin".Cand?..In viitor,cu noile tehnologii,pe care nu le avem,dar o sa le avem.Pana atunci insa interzis auto diesel/benzina,interzis caldura fosili,gaze."

Poate nu ai fost atent.Stapanii vor sa implementeze noua ordine,acum sau cat mai repede.Nu peste 50 de ani sau secolul viitor.

Nu atunci cand am avea nucleare la coltul strazii si baterii R3 cu 1kw capacitate sau statii mega,ultra rapide de incarcare.

Ei vor acum,repede nu conteaza ce si cum.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, adiy32 said:

Vorbesti cu mare usurinta de acumulatori,desi de mai bine de douazeci de ani se tot joaca cu ei.Si rezultatul este mult sub nevoile actuale.Atentie ,actuale.Intr-un viitor plin de electrice ,lucrurile nu suna prea bine.Cu actualele baterii.

Cu nuclearele e greu in fapt.Multi arunca vorbe.Vorbele nu costa.

In realitate e greu cu nuclearele.Bani multi,riscuri mari de contaminare cu reziduri.Riscuri mari de securitate.

Este mult mai complicat decat pare.

 

Acumulatori auto se dezvoltă pe scară largă de vreo 10 ani încoace și la modul serios doar de vreo 6 (post-Dieselgate). Au progresat destul de bine. Iar bateriile solid-state sunt tangibile, cu producție în masă prevăzută în următorii 1-2 ani.

 

La reactoare nucleare faci confuzie: te referi la cele clasice care produc energie prin fisiune nucleară. Eu vorbeam despre reactoarele de fuziune nucleară (proces similar cu cel care produce energie în nucleul stelelor) și al căror singur "deșeu" este heliul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 32 minute, cuki a spus:

Cat despre insonorizare, ma friend tu esti prea carcotas. Tu ti-ai antifonat Mercedesuriile, care oricum erau mult mai bine antifonate decat acea corola...asa ca odata obisnuit cu liniste de mormant, iti pare ca suna.

Nu le-am antifonate, era un gând. Nici nu ar fi fost corect să compar după ce le antifonam.

Acum 33 minute, cuki a spus:

Hai no, compari tehnologia cu moda.

Nu compar nimic. Era un exemplu pe logica ta legat de tehnologie și anii aceia. 

Acum 34 minute, cuki a spus:

+ Siguranta si confort

Siguranță da. 

Confort pa 😊

E o troacă plină de mușama, cu scaune tip sport inconfortabile.

Ce confort să ai dacă pe autostradă vâjâie curentul pe lângă ea? 

In rest ok, motor și restul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este "Model S"-ul celor de la Mercedes. Sau S klasse electric. Vitrină tehnologică cu care te atrag în showroom pentru a-ți vinde apoi un EQC sau EQE. Alte modele și mai ieftine vor urma (pe modelul Tesla). Multe dintre tehnologiile de pe EQS se vor regăsi pe mașini mid-range în vreo 10 ani.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 oră, Edd a spus:

Spun asta in contextul in care pt mine 5 ani de mers intr-o masina/sau orice vehicul aflat in varful tehnologiei, valoreaza mai mult de 52.100eur. Mult mai mult.

În ce sens? 

Adică ce plus valoare aduce o baracă din asta din plastic, cu ecrane multe și lumini ambientale de bordel?

Sunt puțin acid pentru că-mi displac profund ecranele si luminile alea, dar întrebarea este serioasă. 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

...Și la fel ca și S klasse-ul, se va devaloriza cu 50% în 5 ani.

În 5 ani? 

20% pierde doar când ai dat plasticele jos de pe scaune și ieși pe poarta showroomului.😏

Peste 5 ani îți iei maxim 30% pe el.

Asta dacă nu e dat la topit și împrăștiat în doze de Fanta și Cola worldwide.. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Foarte subiectivă.

De fapt este vorba despre orgoliu, nimic mai mult 😏

Mă gândeam că îmi spui ceva cuantificabil, în sensul că pierdeai x% din nu știu ce acțiuni dacă mergeai cu o mașină elegantă dar normală în dauna informației pe care ți-o oferă vârful tehnologiei auto. 

Deși un telefon de 500 euro face fix aceeași treabă din acest punct de vedere. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 16 minute, cuki a spus:


Iarasi vorbesti din amintiri.

Acuma masina noua din showroom o vinzi cu 10% in plus fata de pretul de lista.

Cele cumparate noi acuma 2-3 si pana in 50-60k km se vand second la preturiile de achizitie.

 

Vremuriile s-au schimbat

Nu-mi dai un link, două? 😏🤔

 

Eu îți dau 20 cu plastice cu aromă de Cola si ecrane mari care noi au fost 60.000 euro si după 5 ani costa 15.000-17.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În general @cuki are dreptate, prețul mașinilor SH obișnuite a crescut datorită timpilor de așteptare pentru mașinile noi. Sunt însă și excepții: mașinile pline de tehnologie sau modelele de nișă.

 

Apoi situația actuală este la rându-i excepțională și temporară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Doar trei bucăți, la repezeală, cu dedicație pentru prietenul nostru, @cuki

😘

În 15 minute mai pot pune vreo 24 linkuri. 

Cred totuși că eu am dat de găini, ăștia nu au aflat ce știu userii informați de pe motociclism.ro, anume că pot lua banii pe care i-au dat acu 5 ani sau chiar mai mult pe vinilin și Samsung cu diagonală de 102 pe bord. 

 

https://www.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/4183772345061692/

 

https://m.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/3422981777807423/

 

https://m.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/2325386370900308/

Acum 27 minute, PzKpfW a spus:

prețul mașinilor SH obișnuite a crescut datorită timpilor de așteptare

Asta e cu totul altceva. 

Eu aștept totuși un exemplu de mașină veche de 3-4 ani care acum se vinde la același preț. 

Si unul de mașină nouă SH care se vinde în plus față de prețul de achizitie. 

Acum 25 minute, GoodKat a spus:

 

Sa imi zici si mie ce tehnologie de ultima ora folosesti tu 5 ani...

Ghicitul în zațul de cafea nu cred că se poate schimba în 5 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tu chiar crezi că prostiile alea se vând la banii aia? 🤣

Adică tu chiar iei în serios toate nebuniile de prețuri pe care le cer samsarii (că și dealerii tot asta sunt)? 

În parcurile lor auto ruginesc ofertele SH. 

Dacă 10-20 disperați de expați sau papagali de parveniți nu-și pot comanda ce vor ei acum și sunt dispuși să dea 2000 de euro în plus, crezi că sunt trendul pieței? 

De când lumea e asta, ca proprietar de fiare proprii luate de noi si revândute nu faci profit niciodată. 

Nu vorbim de mașini rare, restaurate etc. 

 

Acum 36 minute, cuki a spus:

, oamenii care au bani de masini de 100k, nu au chef sa vada facturi de 10k sau mai mult cand trebuie sa-i faca o interventie mai majora. De banii aia platesc leasing 1 an la un S nou.

 

Si eu din acelasi motiv caut sa ma scap de masina (W205, 4 ani, 110k km) si sa iau alta noua/aproape noua. Orice rahat de reparatie "medie" m-ar costa minim 2k euro...pai de banii astia platesc leasing la una noua 6 luni.

Mvaaai, dar astea noi nu mai sunt așa fiabile și arată ca noi? Că doar au atâta tehnologie inglobată în ele, acu nu mai corespund?😅

Ce-i grabă asta să scăpați de flagshipuri? 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Eu am făcut conversie pe GTR la motor electric. 

Astăzi am ieșit la o probă, de la Piața Presei Libere la Palatul Parlamentului, cu o trecere prin Techila. 

 

IMG_20211205_164235.jpg

IMG_20211205_163609.jpg

IMG_20211205_163612.jpg

IMG_20211205_163548.jpg

Huh? Ce conversie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...