Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

raman cu ochii la spring :P

 

vazusem niste berline electrice la 10000 de euro la vanzare, aduse din germania (deja se luase subventia) aratau bine dar nu-mi mai aduc aminte numele sau unde le-am gasit...

 

gata: https://lajumate.ro/masina-electrica-suda-13530732.html

 

alt chinezism, bomba pe roti :D

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum discutând serios, s-o ai strict de navetă casă la curte - birou e foarte bună. 

Și nici nu te interesează dacă e din plastic, nu are opțiuni, nu e EuroNcap etc. 

Problema intervine cu moda că vor să generalizeze tâmpeniile astea cu japca. 

Se poate sau nu, hai la grămadă, că suntem Eco. 

 

Nevastă-mea a avut tot timpul ca mașină de servici toată gama de Octavia, Superb si ultima Passat. 

Acum au trecut pe Hybride, Toyota Corolla Break și C-hR. Dacă break ul nevesti-mii mai e cumva, șeful ei are C-hR. 

Vorba ăluia, bă..să mor dacă înțeleg ce update am făcut noi ca firmă că am trecut pe astea! 

Mici, urâte, tot tacâmul. 

Omul avusese Superb înainte, o magazie extrem de mare și spațioasă. 

 

 

 

 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

alt chinezism, bomba pe roti :D

Păi toate cutiile astea sunt la fel, nu trebuie să ai pretenții. 

Cum ai spus tu, te duce din A în B și nu te uiți la confort sau lipsuri. 

Nu are legătură cu electrice, dar să vedeți că sunt pe acolo când spun că sunt de plastic 😊

https://autolatest.ro/stiri/culmea-economiei-renault-vinde-masini-in-2021-cu-baie-de-ulei-din-plastic/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, l.u.v a spus:

Acum discutând serios, s-o ai strict de navetă casă la curte - birou e foarte bună. 

Și nici nu te interesează dacă e din plastic, nu are opțiuni, nu e EuroNcap etc. 

Problema intervine cu moda că vor să generalizeze tâmpeniile astea cu japca. 

Se poate sau nu, hai la grămadă, că suntem Eco. 

 

Nevastă-mea a avut tot timpul ca mașină de servici toată gama de Octavia, Superb si ultima Passat. 

Acum au trecut pe Hybride, Toyota Corolla Break și C-hR. Dacă break ul nevesti-mii mai e cumva, șeful ei are C-hR. 

Vorba ăluia, bă..să mor dacă înțeleg ce update am făcut noi ca firmă că am trecut pe astea! 

Mici, urâte, tot tacâmul. 

Omul avusese Superb înainte, o magazie extrem de mare și spațioasă. 

 

 

 

 

Păi toate cutiile astea sunt la fel, nu trebuie să ai pretenții. 

Cum ai spus tu, te duce din A în B și nu te uiți la confort sau lipsuri. 

Pai upgradeul e că poluează mai puțin. Și așa e plin de cazane TDI pe meleagurile noastre și care e rostul unei Skode Superb daca mergi solo 99% din timp? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

alt chinezism, bomba pe roti

Da, dar are butoanele geamurilor pe uși, s-ar bucura Pif! 

Acum 2 minute, SenorPink a spus:

care e rostul unei Skode Superb

Ai magazia cu tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, adidas said:

Asta ar fi de vis. In State au inceput sa apara din ce in mai multe shopuri care fac conversii pentru orice masina. Ewan McGregor si-a convertit o broscuta.

Scoate banu :D

image.thumb.png.63b3e4f79e2ef7323d18f91dcefab4ea.png

image.thumb.png.d1be36518394db21c027dfa8d454a4ac.png

Nejustificat de scumpe pentru scopul lor si pentru nivelul de trai de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 45 minute, SenorPink a spus:

care e rostul unei Skode Superb daca mergi solo 99% din timp? 

Simplu, în companie mașinile de serviciu pot fi folosite și în scop personal. 

Dacă pleci în concedii alimentezi din banii tăi, dar poți pleca oriunde cu ele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, Edd said:

Conceptul caroseriei va ramane acelasi si la electrice, iar daca intr-o lume in care va exista cerere pt electrice, tu oferi o alternativa la 1/4 din una noua, se va vinde garantat.

 

Conceptul de caroserie pentru o electrica este diferit structural de o clasica sau o hibrida, plus diverse componente. Aia de fac masini ii doare la banana ca nu ai tu bani sa cumperi cotetele lor, tot ei pun presiune pe guverne pentru a obliga fraierii sa fie eco, iar ei sa-si rotunjeasca portofelul vanzand niste solutii partial viabile.

Cand o electrica va avea autonomie de +700 km si timp de incarcare 100% de 3-4 ore atunci va fi si pentru mine o optiune demna de luat in seama. Si la ce infrastructura avem nu vreau sa ma gandesc cat ar costa un bransament de incarcare suficient de puternic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Clit Eastwood Jr. a spus:

întreba cineva de conversie. Îl cunosc pe tipul care l-a făcut, un IT-st isteț :)

Ori nu a trecut cu el pe la RAR pentru omologare individuala.Ori e trecut pe neveu.

Nu trecea sigur din cauza franelor.

Au mai facut si altii cu ani in urma.Au fost respinsi rapid pe motiv de siguranta in trafic.

Poti sa cresti puterea dar intrun procent maxim(nu-l mai tin minte) ,peste, se fac teste,musai modificari la sistemul de franare.Mai pe scurt,nu modifici o masina de 30 de cai si pui 100.Si gata e ok.

Si la motociclete,scutere este la fel.

 

Am citit la comentarii,nu e omologat,cica urmeaza.

Atunci sa vezi dans.

Dar cred ca nici nu o sa se bage la omologare.E mai mult de imagine.

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Like! 

Ce crezi John,tine cutia aia cica originala la cuplul asta nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mă așteptam ca o caroserie de electrică să fie mult diferită, să fie bine izolată termic pentru că nu are căldură la discreție și să aibă geamurile foarte bine izolate și cu un sistem de umbrire ca să nu consume mult climatizarea pe timpul verii. Efectul de seră este criminal vara, consumi de rupi cu aerul condiționat când bate soarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Penetru a spus:

Eu mă așteptam ca o caroserie de electrică să fie mult diferită, să fie bine izolată termic pentru că nu are căldură la discreție și să aibă geamurile foarte bine izolate și cu un sistem de umbrire ca să nu consume mult climatizarea pe timpul verii. Efectul de seră este criminal vara, consumi de rupi cu aerul condiționat când bate soarele.

Are si caldura si aer conditionat la discretie.Baiul e ca mananca din autonomie.

Uite un articol aici https://0-100.ro/2017/01/18/iarna-cu-masina-electrica-cum-influenteaza-gerul-autonomia/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, l.u.v a spus:

 

Nu are legătură cu electrice, dar să vedeți că sunt pe acolo când spun că sunt de plastic 😊

https://autolatest.ro/stiri/culmea-economiei-renault-vinde-masini-in-2021-cu-baie-de-ulei-din-plastic/

Este și la Ford, din ce știu. Prin nu știu ce minune, Fiesta mea are baie de tablă. Prost concepută scurgerea, dar totuși materialul este feros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul de la bușon, în primă instanță. Și posibilitatea de a găuri baia în caz de obstacol, la tablă fiind ceva mai rezistent materialul. 

Și nu vreau să am din metal, chiar am din metal. Ce nu-mi place e locul unde e plasat bușonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia mea, dupa ce am citit cateva pagini din topic. Avem un posesor de electrica total multumit, cativa care balesc si ei la o electrica (si eu printre ei), cativa care hulesc electrica si prefera confortul psihic al unui diesel old-school, plus cativa care sunt adepti ai teoriilor conspiratiei, pentru care producatorii de electrice sunt in spatele tuturor politicilor mondiale de ecologizare.

 

Stau si-mi amintesc toate tranzitiile din lumea auto pe care le-am prins eu:

Trecerea de la carburator la injectie, privita cu neincredere de old-school, cum ca la un carburator ii mai poti sufla in jiglere dar la injector nu ai ce sa-i faci. 

Trecerea de la masina clasica ce benzinea si scanteia, la cea controlata in totalitate de calculator. Si anti-progresistii auto, care spuneau ca ei prefera o clasica in locul celei ce nu mai porneste din cauza de un senzor defect.

Trecerea de la masina cu motor cu combustie la hibrid. Si cei ce spuneau ca hibridul nu e bun, ca te legi degeaba la cap cu tehnologie suplimentara, ca consuma la fel cu una pe benzina si nu au niciun avantaj, etc.

 

Prin prisma acestor experiente, pot sa spun ca sigur viitorul apropiat e electric. Ca suntem la inceput, nu avem infrastructura de incarcare sau ca la un pret decent nu poti sa iei o masina cu autonomie de 400km, si asta e adevarat.

 

Eu sunt insa dispus sa incerc macar pentru oras o astfel de masina. Asa cum e ea, ieftina, cu autonomie limitata, cu necesitatea de a o incarca in fiecare seara.

 

Si pun pariu ca daca s-ar pune si la noi prize in stalpii de iluminat stradal, asa cum sunt in Londra, multi dintre cei ce stau la bloc s-ar gandi de 2 ori daca sa-si ia electrica sau benzinara.

 

 

Erata. Mai sus unde am scris "tranzactii", a se citi "tranzitii". Ca nu mai pot edita, si am scris in graba.😄

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste inocenta evidenta,peste multii de ,,daca",peste increderea intr-un viitor luminos dar indepartat de prezent,de unde ai tras tu concluzia ca Renault Kwid.rebrenduit Dacia Spring este o masina ieftina?

Ca are in pret dublu ,cel putin,fata de tara de origine,China.Ca platesc fraierii toti taxa pe smecherie a producatorilor si a unora ca tine.

Cand vreodata ar fi cumparat cineva o ragalie ca asta cu 19000-20000 de euro?

Cand vreodata ar fi meritat mizeria asta banii astia?

Faceti figuri pe banii luati cu japca de statul roman,fraierilor ca mine.

La 19000 nu mai aveai obraznicia sa zici ca e ieftina si sa ne ti morala .Nici tu,nici altii ca tine.

La 19000 radeau si copiii de tine,cand te vedeau cu noul Lastun.

Aud tot felul de tampitei ,,la 9000 de euro ,este ieftina".

La 9000 de euro iei un Logan care pe langa ca e mai masina ca noul Lastun ,va ingropa trei-patru ragalii dastea,pana-si va da ostescul sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ingenium.thumb.jpg.b95a887732c716d4511cd72e1ecc0ae2.jpg

Cam asa arata trendul eco, motor cazut la nici 100000 km, an 2016,2.0 diesel euro 6, cu interval de service la 30000 km, ca la carte, cum zice producatorul. Motor testat doar pe calculator si ulterior pe banii clientilor si care cu greu prinde a4-a revizie ca la carte. Nu mai vorbesc de solutiile constructive pentru accesibilitate/mentenanta. De aceleasi metehne sufera si varianta pe benzina dezvoltata tot pe aceeasi structura.

Cu electricele este cam aceeasi Marie cu alta palarie.

 

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...