Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, ivan pedala a spus:

Asadar, sursele sigure pe care se poate baza producerea de energie raman gazele naturale...

 

cred ca s-a dublat pretul la sursa aia sigura (carbunii sunt putin mai ok, doar un 30%)

 

si vezi daca te prinzi de aici cata energie electrica importam noi, ca sa nu mai crezi toate stirile care ar merita sa fie publicate doar pe hartie igienica

https://www.sistemulenergetic.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 27 minute, cuki a spus:

 

Nu noi speram ca electricele vor fi viitorul, ci actuala ordine mondiala. Dpmdv interzicerea a tot ce e este sub E6, inclusiv autobuze, tiruri si altele...ar rezolva problema poluarii intr-un timp mult mai scurt si cu un efort financiar mult mai mic.

 

Dar ce te faci cand treaba cu petrolu e oarecum pe terminate?reputatia companiilor petroliere e si ea jos...cauti sa creezi o noua piata. 

Cam asta se intampla. Cei mai mari investitori in energia verde, sunt companiile petroliere. Vrem nu vrem, acolo ne carmuiesc altii. 

Da, cam asa e. Este un hype, pe care se fac ENORM DE MULTI BANI. Tot o afacere este. Nu intelegeti gresit, imi plac FOARTE MULT masinile electrice. Mers cu zoe, cu leaf, cu bmw, cu egolf. As lua maine o moto electrica, putere plus cuplu, o faci cu transmisie curea sau cardan sa nu ai grija lantului ,si e vis. Dar mai e pana este aplicabila solutia la scara larga, din pdv incarcare, autonomie, infrastructura. Cine stie, poate tehnologia va evolua mult mai rapid, si va deveni asa. Eu am insa dubii. 

Cred ca mai degraba hidrogenul ar fi viabil. Exista tehnologia aplicabila, la nivel de serie. DOar ca acum atentia este orientata catre electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, prafrau a spus:

 

cred ca s-a dublat pretul la sursa aia sigura (carbunii sunt putin mai ok, doar un 30%)

 

si vezi daca te prinzi de aici cata energie electrica importam noi, ca sa nu mai crezi toate stirile care ar merita sa fie publicate doar pe hartie igienica

https://www.sistemulenergetic.ro/

Foarte interesant. echilibrat, cum ar si trebui. Consum aliniat cu productia. Stiu ca surplusul merge in speta la vecinii moldoveni(poate ma insel, sa ma contrazica cine stie altfel)

Da, repet, calculul meu este unul matematic, un exercitiu de gandire. Dar te pune pe ganduri.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, cuki a spus:

Si masina electrica e din vremea motorului cu abur...dar a fost pusa bine la pastrare pentru cand trebuie.

Eu zic să rămânem ingineri, randamentul electromotorului cu perii din vremea aia sau chiar actual nu se compară cu randamentul motorului pas-cu-pas controlat electronic. Faptul că s-a eliminat fenomenul de saturare a miezului e un salt imens, recuperarea la frânare e şi ea importantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Asa a fost de cand s-a inventat energia hidro din baraje de acumulare. Nu este doar in RO, este la fel peste tot in lume.

 

Deci EV-urile isi trag "seva" mai mult din carbune si nucleare, ecologie o plua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

 

cred ca s-a dublat pretul la sursa aia sigura (carbunii sunt putin mai ok, doar un 30%)

 

si vezi daca te prinzi de aici cata energie electrica importam noi, ca sa nu mai crezi toate stirile care ar merita sa fie publicate doar pe hartie igienica

https://www.sistemulenergetic.ro/

Ce am scris este luat din realitate (nu citesc din ziare, nu caut pe internet, nu ma uit la tv... sau alte surse). Am lucrat peste 40 ani in minerit si stiu ce vorbesc, cunosc cat erau costurile de productie cat si cele de desfacere catre consumatori. Faptul ca pretul energiei se dubleaza sau tripleaza dupa iesirea din curtea producatorului, asta-i altceva! Baietii destepti fac preturile in functie de gaurile din bugetul lor, al politicului, sau cat le cere uniunea! Am strigat asta acum ani de zile, cand colegii blamau miscarile pasnice sindicale ale celor din energie...iar acum cand suspiciunile s-au adeverit, este deja tardiv. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, cuki a spus:

 

Nu noi speram ca electricele vor fi viitorul, ci actuala ordine mondiala. Dpmdv interzicerea a tot ce e este sub E6, inclusiv autobuze, tiruri si altele...ar rezolva problema poluarii intr-un timp mult mai scurt si cu un efort financiar mult mai mic.

 

Dar ce te faci cand treaba cu petrolu e oarecum pe terminate?reputatia companiilor petroliere e si ea jos...cauti sa creezi o noua piata. 

Cam asta se intampla. Cei mai mari investitori in energia verde, sunt companiile petroliere. Vrem nu vrem, acolo ne carmuiesc altii. 

Or sa interzica toate de sub E6 cand or sa se plimbe prin spatiu miliardarii cu rachete electrice....

 

Cmon...

 

Poluarea grava(la nivel mondial) nu vine din Golfurile 4 din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cuki a spus:

 

 Dpmdv interzicerea a tot ce e este sub E6, inclusiv autobuze, tiruri si altele...ar rezolva problema poluarii intr-un timp mult mai scurt si cu un efort financiar mult mai mic.

Inlocuirea fiecarei masini medii cu una noua E6 = 25 tone CO2/masina.

La autobuze si camioane este mai mult.

Nu mai spun ce efort si poluare presupune scoaterea din trafic / reciclare a fiarelorsi vechi.

Nu mi se pare o idee buna.

Poate niste kit-uri de reducere a noxelor la masinile mai vechi? Daca s-a inventat asa ceva.. 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Silver Arrow said:

Poate niste kit-uri de reducere a noxelor la masinile mai vechi? Daca s-a inventat asa ceva.. 🤔

 

BNOx https://www.environmental-expert.com/products/model-bnox-efficient-exhaust-aftertreatment-systems-575695

Am gasit si https://www.greencarcongress.com/2017/08/20170830-amminex.html

 

De BNOx stiam mai demult, costurile sunt mari insa nu imposibile, prin Germani stiu ca mai era folosit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Clit Eastwood Jr. a spus:

cel mai tare simti lipsa calitatii materialelor la volan si scaune. Plasticul de pe usi ca plasticul de pe usi, dar imitatia aia ieftina de piele iti lasa impresia ca te-ai urcat in Geely.

Si poate n-ar fi nicio problema, ca nu toata lumea s-a nascut in puf si lux, dar ma intreb cat rezista materialele alea.

 

Probabil rezista la fel ca si materialele de dacia arc,acea canistra sinistra... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Clit Eastwood Jr. a spus:

cel mai tare simti lipsa calitatii materialelor la volan si scaune. Plasticul de pe usi ca plasticul de pe usi, dar imitatia aia ieftina de piele iti lasa impresia ca te-ai urcat in Geely.

Si poate n-ar fi nicio problema, ca nu toata lumea s-a nascut in puf si lux, dar ma intreb cat rezista materialele alea.

 

 

Se plangeau niste review-eri ca imbinarile si mai ales pe la chedere sunt probleme cu ele.

 

Au scos acum Model S Plaid si pe la rama de la geamurile fata intra aer si cine stie la o spalare poate si apa.

 

Fit and finish sunt mult sub concurenta, daca mai punem si pretul sunt sub nivelul marii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, cuki a spus:

 

Sub nivelul marii? Voi aveti habar despre ce vorbiti, sau veniti cu dume de parculetz de pensionari?

 

Pretul unui Plaid este de cam 100-110k Euro, iar la banii astia primesti 1000cp, 320km/h top speed si aceleratia aia instant de la 0-100. La bani de E-Klasse/5ar mai rasarit!!!

 

Eu sincer chiar imi fac griji cu electricele astea...imbecilii de soferi romani, care se cred pe circuit cu 530d sau A6 3l diesel pana le infig in copaci sau pe contra sens...imbecilii aia vor ajunge sa puna mana pe masini care fac suta in 2sec si au top speed de peste 300. No atunci sa vezi carmageddon.

 

 

 

bombardierii nu-si permit masini electrice de 100k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Eram la enduro acum cateva luni si eram la discutii in chiloti, ne schimbam. Timp in care niste baieti pe acolo se plangeau de Urus, care la fel, cica ii intra aer pe la rame la 160 la ora, saracii, erau chiar suparati.

Nici lamborghini nu mai e ce-a fost 😄

Dimineata simteam si eu ceva curent pe la masina. Nu stiu ce viteza avea, dar se invartea la 1200 ture, storcea bine acolo :))))

Deh... ce probleme au unii :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gândeam acu,pintre două guri de vin de la Oltenia...e criză de componente pentru benzinare,dieselare...e  lipsă de componente pentru mașini de spălat,cuptoare microunde,interfoane..etc.Dekatlonu cumpara produse second de la populime,la fel telefonia mobilă. Atunci cum să ai un viitor electric? Viitor auto? Care știm toți ce componente necesită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...