Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas

Postări Recomandate

N-au toți tesle pe aici, și când împușcă un ger de ăla de te ling iepurii, fix 16 grade îți faci in mașină. Bine, când crapă bulectrica, scade rapid la 16, da' cu minus. 

Vorba aia, o găleată de motorină îți mai dă vreun utilaj de deszăpezire, dar curent... doar dacă deschizi două geamuri.

Tigaia ce-o am acum are rezervor mic, fără încălzire electrică în bord (ca Octavia), dar și habitaclul mai mic. Nu m-a prins vreun blocaj nasol până acum cu Fiesta, dar cu Octavia am mai stat la cozi de melci prin munți, oricum mă durea la bască, aveam autonomie de minim două zile pe relanti (fără dpf, fără egr de ăla pretențios). Electrica a fost inventată de unguri, doar ăia vor autonomie și se laudă aiurea cu întâietatea. 🤣

 

LE: 70 de litri... Daaaaamn, te doare la bascheți, faci 1200 km cu un plin lejer.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sub 22 grade nu fac în mașină iarna, că fumez și trebuie să las geamul deschis: căldura pe maxim, treapta a doua la ventilator, grilele frontale și cele inferioare pornite (asta la Fiesta, că nu are climatronic). Vreau confort, nu economie. Am prins friguri de -20 grade, cu viscol, căldura pe auto la 24 grade (bizonic 😇 pe Octavia). Nici să mă piș n-am ieșit afară, că mă lua pe sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Eu țin clima pe 20 de grade iarna, si las si geamul crăpat, când am drumuri scurte.

La drumuri lungi stau in tricou, cu 21 de grade. Ce sa zic, fierbe sângele 😅

 

 

Vezi ca nu o sa mai ai voie mai mult de 19 grade. Asa ne prezinta situatia niste cetateni :crack:

@Lucian_M  vorba unui clasic decedat: mai pui o haina pe tine 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e gandirea care a dus la afluenta masiva de SUV-uri pe strazi: imi iau o masina care sa fie buna la toate, indiferent de costuri. Si daca vreau sa ies vreodata in off-road, si daca vreau sa merg iarna pe cod portocali de ninsoare, si daca vreau sa tre printr-o balta mai mare, chiar si daca vreau sa ma duc la o nunta, SUV-ul e solutia ideala.

Eu totusi am preferat dintotdeauna sa am masina potrivita pentru job-ul potrivit. Nu o sa ies vreodata din oras pe cod portocaliu de ninsoare nici cu Spring-ul, nici cu vreo alta masina mica gen Matiz, Ford Ka, etc. Nu sunt facute pentru asta. Tocmai de aceea, de 20 de ani incoace, eu am minim 2 masini la poarta, fiecare facuta pentru altceva.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar trebuie să te gândești și la câte resurse sunt folosite pentru a construi fiarele pe care le deții, dacă te preocupă și ecologia pe lângă costul mic al combustibilului. Un SUV mic electric nu era îndeajuns? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce SUV electric ar putea sa mi duca si o remorca cu motorul de enduro? In cazul meu, strict. Stiu, Tesle de peste 100.000 euro, dar nu-mi permit.

 

Pe de cealalta parte, dintotdeauna am avut minim 2 masini. Daca se strica una, daca, vorba colegilor, una nu e incarcata, o iau pe cealalta in caz de urgenta. Insa pentru job/naveta aleg masina economica (electrica) iar pentru concediu/enduro o iau pe cealalta.

Pana acum am avut tot timpul 2 masini termice, acum am una termica si una electrica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, nu, mai sunt ceva-ceva pick-up uri electrice. Dar pe Tesla mi-a cazut mie privirea.

Oricm, ce e sigur e ca eu de-abia mi-am permis un Spring ca masina de munca. Plus al 2-lea pentru angajat, sa inlocuiesc un diesel. Deh, firma mica, bani nu foarte multi, dar pe hartie tot mai bine iese cu electrica la fataiala de zi cu zi.

 

Revenind, daca nu as avea piticul cu enduro, probabil as putea renunta la termica pentru o electrica cu autonomie de minim 460km. Ca sa nu ma doara capul daca merg pana la Bistrita. Dar asa, mi-am facut un calcul si da cel mai bine cu 2 masini diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti incredibili oameni buni, parca voua nu vi s-a intamplat niciodata sa va lase cotetul in mijlocul drumului.

Eu am patit-o de 2 ori cu conserva SH, a doua oara chiar la -15grade si caldura din pla ca motoru era caput. Am supravietuit si am pus paguba la vanzare sa scap de ea si am facut efortul de a lua o masina noua. o am de 5 ani si n-am schimbat nici o piesa. Consumabile de la revizie, un set de placute si un set de bujii. si ma astept ca in urmatorii 5 ani la fel

cu motor electric sau termic, fiecare isi alege ceea ce ii acopera nevoile si ceea ce isi permite.

daca pt unii colegi care isi produc curentul singuri, electrica e cea mai convenabila solutie, pt cel care sta la bloc nu e, dar cu putin efort si coordonare se poate si acesta descurca.

Problema e ca preturile de la curent si benzina au luat-o razna si nimeni nu poate anticipa ce se intampla. de exemplu pretul la baril scade dar la noi creste pretul la pompa

la fel si curentul, 25% e produs din surse verzi dar pretul general tot creste..

Solutia ideala si-o alege fiecare. nu exista solutii gresite pt ca fiecare are planurile, bugetul si timpul lui.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Clit Eastwood Jr. a spus:

Pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pana la 31.12.2022);

Ala nu e pretul final

Pretul final e putin sub tariful plafonat (ceva 0.75 fata de 0.86)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Clit Eastwood Jr. said:

Se poate face usor contractul ...

”Cunoscând dispozițiile ... declarăm ...:

- în niciunul dintre locurile de consum ... NU se desfășoară activități comerciale /profesionale ...

 

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/14_07/[untitled].pdf

 

Adică nu se mai eliberează chitanțe pentru ”prestări de servicii” de la asociații de CAP :crack:

Iar dacă se mai desfășoară ... aia! :D

Jos comunismul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Tzitzicat a spus:

Ala nu e pretul final

Pretul final e putin sub tariful plafonat (ceva 0.75 fata de 0.86)

image.thumb.png.99a5610de7fd59203af1c1167e9a8f09.png

preturile pt transportul curentului sunt standard la toti  din cate am inteles.

print screen de pe factura mea de la Hidrolectrica, pretul final e: 0.7237 lei/kwh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Cavaleru a spus:

image.thumb.png.99a5610de7fd59203af1c1167e9a8f09.png

preturile pt transportul curentului sunt standard la toti  din cate am inteles.

print screen de pe factura mea de la Hidrolectrica, pretul final e: 0.7237 lei/kwh

Plafonat pana in 255 kw e 0.8

Peste 255 pretul pietei, deci are sens Hidroelectrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Cap0ne a spus:

la lotul 1 se incadreaza Dusterul. Ce masina electrica 4x4 iei la 19.000e?

 

la fel si celelalte, bugetul nu e calculat pt achizitia de electrice..

Plus transelectrica doar transport curentu nu produce din cate stiu eu, dar paote stiu prost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...