Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

36 minutes ago, ENEOS said:

O bulă, la fel ca bitcoin. Creșterea aia nu cred că a fost una sănătoasă, nici în cazul Tesla și nici al bitcoin. 

 

Normal ca nu a fost sanatoasa, DAR in cazul Tesla e mai mult din cauza campaniei impotriva lui Musk. (Compania a fost scoasa din S&P500) 

In principiu leftistii care ii faceau statui lui Musk, bagau miliarde in Tesla si umblau cu avansuri de mii de dolari fara ca macar sa vada masini, aia acuma ingroapa incet compania. 

21 minutes ago, Nguyen said:

Toate "high tech-urile" se duc pe plua, si UiPath se duce in jos. O sa fie surplus de IT-isti...

 

Cele din zona Social Media in special, nu IT-ul in general. E cumva normal, pandemia a creeat o bula umflata in zona asta, apoi oamenii s-au cam saturat de felul in care aceste companii au cautat sa influenteze si sa promoveze anumite aspecte, care s-au dovedit false.

Sau pur si simplu multi s-au saturat.

 

UiPath se duce in jos din alte motive, cu toate ca is lideri mondiali in RPA, multe companii aleg sa isi faca automatizariile inHouse. Ei nu vin cu ceva patentat pe piata, asa ca ideea lor buna, este pusa in practica si de altii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, sasesase a spus:

Te-ai bucurat prea repede. 

 

N-au nici o sansa, in industria auto nu poti sa o labaresti ca la Facebook si twitter, aia pun biciul pe tine...

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.11.2022 la 19:00, ENEOS a spus:

Cât valorează timpul tău, utilizatorule de mașină electrică?

 

 

Arata-ne pe imagine unde te-a atins masina electrica aia rea 20221124_095416.thumb.jpg.ce35ba1f5dc026f03c9cffa232c568bc.jpg

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.11.2022 la 9:28, l.u.v a spus:

 

Nu are legatura cu masinile electrice ci cu economia in general.

Se specifica in text "Acest declin spectaculos reflectă un exod mai amplu din așa-numitele „growth stock”, acțiuni ale unor companii care se bazează pe creștere continuă", investitorii au vabdut masiv ca sa incaseze prfiturile.

 

Am un prieten care si-a luat o Tesla Y recent, m-am urcat si eu in ea sa caut acele finisaje lamentabile de care se plang majoritatea celor care nu au vazut masina. Trebuie sa recunosc ca automobilul este spectaculos. Nu mi l-as lua din cauza pretului dar eu nu as lua nici o masina din categoria aceea de pret ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.10.2022 la 19:39, Asimplu a spus:

Sunt sigur ca pana in 2035, industria EV va avansa foarte mult, se vor standardiza multe lucruri, infrastructura de incarcare va creste semnificativ, odata cu cererea si iti vei permite sa cumperi un EV SH, echivalentul dpdv al autonomiei a ceea ce conduci acum.

 

De bitcoini stii ceva ?

 

La 29.10.2022 la 19:55, Asimplu a spus:

Eu nu spun sa nu ramai la dieselul tau, doar ca la un moment dat o sa coste impozitul pe an mai mult decat masina si o sa te forteze circumstantele sa iti cumperi una in trend.

 

Gaseste romanul solutii. O da ca fiind de epoca, de raliu, utilitara, o inmatriculeaza pe un veteran, o inscrie in Botswana... solutii sunt cacalau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate. o intrebare catre "petrolheads": daca de maine (sa zicem) ies pe piata masinile electrice cu bateriile mult visate (sunt eco de produs, reciclabile 99,99%, au capacitate mare, dimensiuni si greutate reduse, se incarca foarte rapid 5 minute, sunt pasive in sensul ca nu exista risca sa bubuie sau sa ia foc) v-ati cumpara asa ceva? Care ar mai fi motivele pentru care nu v-ati cumpara sau nu ati trece pe electrice? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, Escanor said:

De curiozitate. o intrebare catre "petrolheads": daca de maine (sa zicem) ies pe piata masinile electrice cu bateriile mult visate (sunt eco de produs, reciclabile 99,99%, au capacitate mare, dimensiuni si greutate reduse, se incarca foarte rapid 5 minute, sunt pasive in sensul ca nu exista risca sa bubuie sau sa ia foc) v-ati cumpara asa ceva? Care ar mai fi motivele pentru care nu v-ati cumpara sau nu ati trece pe electrice? 

 

Eu conduc diesel si automata, asa ca ar fi puerlil sa zbier acuma (precum o fac altii) ca eu trebuie sa simt masina. Dieselul l-am cumparat pentru cuplu si consum/autonomie mai mare. 

Daca consumul/autonomia ar fi similara, iar costuriile de achizitie/service/incarare ar fi mai mici...de ce nu?

 

Acuma nu as lua electrica pentru ca autonomia este prea mica si imi este greu cu incarcarea. Daca as fi locuit la casa si as fi avut panouri, in mod cert ca as fi considerat masina electrica...cu toate ca nu sunt deloc de acord cu toate subventiile si tot ceea ce fac statele europene si uniunea pentru introducerea acestui produs pe gatul nostru

Editat de sasesase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Escanor a spus:

De curiozitate. o intrebare catre "petrolheads": daca de maine (sa zicem) ies pe piata masinile electrice cu bateriile mult visate (sunt eco de produs, reciclabile 99,99%, au capacitate mare, dimensiuni si greutate reduse, se incarca foarte rapid 5 minute, sunt pasive in sensul ca nu exista risca sa bubuie sau sa ia foc) v-ati cumpara asa ceva? Care ar mai fi motivele pentru care nu v-ati cumpara sau nu ati trece pe electrice? 

Adica daca ar fi tot ce nu sunt ? Iar pretul de achizitie sa fie oarecum pe acolo iar cel de intretinere/alimentare mai bun ? Da, probabil as lua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Escanor said:

Deci de principiu place la cetateni motorul electric 😊

 

Lasand la o parte elctricele cred ca cel mai bine ar fi sa scapam de cazanele tdi 

 

Nu e vorba ca place, dar ai dat conditi ideale. Incarcatul rapid si autonomia mare, posibil ca undeva in 5-7 ani sa fie partial rezolvate, dar inca is multe neconuscute. Se vorbeste de black-outuri si alte nebunii.

Oricum, fara subventii nu ar fi nici 5% din totalul electricelor pe strazi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mie îmi place că proștii din Europa se plâng de noxe și te strâng de gât să te electrifici și pe restul lumii îi doare în cur.

De parcă nu trăim pe aceeași planetă.

Acum 1 oră, Escanor a spus:

Lasand la o parte elctricele cred ca cel mai bine ar fi sa scapam de cazanele tdi 

Asta se face nu înlocuindu-le cu niște colivii din plastic pe care aștepți ore întregi să le încarci, ci înăsprind verificările ITP.

Plus subvenții pe același palier ca la electrice de înlocuire a parcului vechi de vehicule.

Adică tu stat să îl subvenționezi cu 10.000 euro și pe ăla cu cazanul tdi, la fel ca pe cel cu cotețul din plastic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, l.u.v a spus:

Mie îmi place că proștii din Europa se plâng de noxe și te strâng de gât să te electrifici și pe restul lumii îi doare în poponeata.

De parcă nu trăim pe aceeași planetă.

Asta se face nu înlocuindu-le cu niște colivii din plastic pe care aștepți ore întregi să le încarci, ci înăsprind verificările ITP.

Plus subvenții pe același palier ca la electrice e înlocuire a parcului vechi de vehicule.

Adică tu stat să îl subvenționezi cu 10.000 euro pe ăla cu cazanul tdi, la fel ca pe cel cu cotețul din plastic.

Așa ar fi fair.

 

ca motociclist, as prefera mai multe spring-uri decat golf-uri noi tdi

in 6 luni li se infunda filtrul de particule, intr-un an romanul il taie, eu inhalez aceleasi noxe fiindca prostul nu intelege ca nu poti sa mergi 20 minute cu tdi-ul

problema mea e in bucuresti, nu sunt asa afectat de tractoarele de pe camp sau autostrada, dar alea 5 minute dimineata intre casa presei libere si arcul de triumf sunt neplacute

 

ca pasionat de masini, astept tractiune spate, sub 1.5t si sa bage incarcare la adancata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pleacă de la ITP, care se face pe șpagă, nu intrăm în detalii.

Cât despre febra bio/eco, un incendiu de pădure sau o erupție vulcanică anulează orice tentativă de "electrificare".

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Lucian_M a spus:

Problema pleacă de la ITP, care se face pe șpagă, nu intrăm în detalii.

Cât despre febra bio/eco, un incendiu de pădure sau o erupție vulcanică anulează orice tentativă de "electrificare".

Problema pleaca de la bani,nivel de trai.

Plus ca nu toti gandesc si mai ales nu-si permit ca hipsterii it-isti sau bugetarimea capitalista sa se bage la rate pentru o ragalie noua .Ragalie noua care in 3-5 ani cat se platesc rate si dobanzi   ajunge veche.

O sa mai spun  inca o data ITP-ul se trece si in Germania si in Anglia si in mai toate statele vestice usor.

Mai ales pe partea de noxe.

Exigentele sunt mai mari pe cea de siguranta.Dar cu noxele se rezolva si la ei.Direct sau prin diverse tertipuri.

Au si ei saracii lor,care trebuie sa se deplaseze.Si atunci se gaseste intelegere.

Ce trece la noi pe neve ,trece si la ei.Ce nu trece nici la ei ,nu trece nici la noi.

Cine nu crede poate verifica usor.Aduce o ragalie veche de 10-15-20 de ani cu MOT/TUV valabil si o baga 

la verificat noxe.Sa vedem cate trec?

O sa va zic pronosticul meu.Putine spre deloc.

Multe masini cu ani putini merse preponderent prin oras nu mai pot trece noxele fara ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este vorba și de țărănie și fițe de doi bani.

Își ia melteanul un Mercedes de 5-8-15 ani.

Care merge mult și bine cu condiția să fie întreținut.

Dar țopârlanul nu are bani de așa ceva și dă năvală pe grupuri dedicate cu "boss,  mi s-a aprins aia în bord, sau "cumpăr arcuri/discuri frână/cauciucuri SH".

Și apoi melteanul se apucă și îi taie dpf ul și îi scoate EGR ul ca să îi pună cai mulți boss!

Pune controale dese Poliție - RAR în trafic, dă 1 miliard amendă și anularea licenței inspectorilor ITP care fac mânării și ai să vezi că într-un an se reduce cu un sfert parcul de rable.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, adiy32 a spus:

Problema pleaca de la bani,nivel de trai.

Plus ca nu toti gandesc si mai ales nu-si permit ca hipsterii it-isti sau bugetarimea capitalista sa se bage la rate pentru o ragalie noua .Ragalie noua care in 3-5 ani cat se platesc rate si dobanzi   ajunge veche.

O sa mai spun  inca o data ITP-ul se trece si in Germania si in Anglia si in mai toate statele vestice usor.

Mai ales pe partea de noxe.

Exigentele sunt mai mari pe cea de siguranta.Dar cu noxele se rezolva si la ei.Direct sau prin diverse tertipuri.

Au si ei saracii lor,care trebuie sa se deplaseze.Si atunci se gaseste intelegere.

Ce trece la noi pe neve ,trece si la ei.Ce nu trece nici la ei ,nu trece nici la noi.

Cine nu crede poate verifica usor.Aduce o ragalie veche de 10-15-20 de ani cu MOT/TUV valabil si o baga 

la verificat noxe.Sa vedem cate trec?

O sa va zic pronosticul meu.Putine spre deloc.

Multe masini cu ani putini merse preponderent prin oras nu mai pot trece noxele fara ajutor.

 

Hai sa nu dam exemplu de la noi, dar aia prin vest au transport bine pus la punct. Mașina nu este obligatorie și nici un drept fundamental. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Escanor said:

De curiozitate. o intrebare catre "petrolheads": daca de maine (sa zicem) ies pe piata masinile electrice cu bateriile mult visate (sunt eco de produs, reciclabile 99,99%, au capacitate mare, dimensiuni si greutate reduse, se incarca foarte rapid 5 minute, sunt pasive in sensul ca nu exista risca sa bubuie sau sa ia foc) v-ati cumpara asa ceva? Care ar mai fi motivele pentru care nu v-ati cumpara sau nu ati trece pe electrice? 

Ar fi un lucru bun, dar eu sunt mai carcotas, as prefera kit-uri de conversie in banii aia.  Am in batatura 3 carutze Euro 3, 2 benzinare si un diesel, plus o carutza mai noua, Euro 5 (cu DPF si catalizator pe ea), dar pentru primele 3 imi doresc kit-urile alea. Au 21 si respectiv 20 de ani vechime dar sunt declarate heritage de catre producator, si in curand vor fi de epoca. Imi sunt dragi si vreau sa le pastrez, intr-o forma sau alta, electric sau zeama de dinozauri. Dar nu zic nu unel masini electrice care ar  bifa cu brio necesitatile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...