Nguyen Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă (editat) Acum 16 minute, mircea.cazachevici a spus: Eu unul stiu ca nu o sa-l fac niciodata pe @Nguyen sa-si ia EV, de exemplu, dar poate vede si un nehotarat topicul asta. As cumpara doar daca s-ar vinde la pretul unei masini ICE si daca s-ar rezolva problema autonomiei si/sau a statiilor de incarcare si daca nu as mai avea alternativa ICE. Pana atunci ICE forever... Acum 2 ore, pinnochio a spus: Acu a primit comanda de la VW,piese pentru termice,pentru ani de zile.Sursa? Cumnatu-meu lucră acolo. Criza in care a intrat Europa si implicit Germania s-ar putea sa puna stop sau macar sa amane dementa ecologista. In acest moment Germania se afla intr-o situatie foarte proasta iar VW/Mercedes/BMW au suficienta influenta sa schimbe legile daca se simt amenintate. Probabil ca acest lucru se intampla deja dar inca nu stim... Editat 4 ore în urmă de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 2 ore, foxbat a spus: postarea tehnica cu Kona nu ai nimic de zis Am zis,da n-ai vazut.Hai sa-ti arat ceva chiar nemaivazut.Golf 2, cu 814.000 km la bord.,Când o ajunge o bulectrica la asa km...cumpar doo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Pai pregateste banii... Motoarele electrice sunt oricum mult mai fiabile decat motoarele pe benzina. Nu ai segmenti, supape, injectoare, EGR-uri, nu ai ce schimba. Merg si cam atat. Restul masinii, depinde de producator. Bateria e cea de care se leaga toata lumea, dar dupa 2020 deja s-a schimbat tehnologia. Daca inainte de 2020 mai auzeai de cate o Tesla la care trebuia sa-i schimbi bateria, dupa nu mai auzi absolut nimic. Nici in garantie, nici in postgarantie, nimic. Tehnologia evolueaza. Iar cand vor aparea la scara industriala si bateriile cu electrolit solid, isi va lua si @Nguyen un EV. Cat despre ICE-uri cu 814.000 km.....sunt o exceptie. Cel putin din punctul meu de vedere. Orice am avut, si ma refer la masini de low-end, a murit intre 200-000-300.000 km. Orice Clio, Astra, Peugeot 306, Ford escort, toate au murit inainte de vreme. La una i s-a forfecat axa cu came in mers, alta avea bec de craciun in bord cand pornea, etc. Asta e viata masinilor ieftine, dupa parerea mea. Alea scumpe, facute sa reziste, in niciun caz nu costa 15-20.000 euro de noi. Si atunci ai pretentii sa tina, intr-adevar, peste 500.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 35 minute în urmă Share Postat 35 minute în urmă 1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus: Iar cand vor aparea la scara industriala si bateriile cu electrolit solid, isi va lua si @Nguyen un EV. Hai sa-ti explic din nou pozitia mea fata de EV-uri, nu sunt impotriva lor ca produs finit ci ca produs care este promovat si impus in mod agresiv pe piata ca fiind solutia salvatoare a planetei, ceea ce bineinteles ca este o minciuna sfruntata si am explicat de ce in nenumarate ocazii. Pana sa apara promovarea asta agresiva nu m-am exprimat niciodata impotriva EV-urilor, le-am privit pur si simplu ca pe un alt produse, de fapt erau considerate exotice la acea vreme. De fapt eu sunt impotriva lor pt ca au devenit o unealta politica care e folosita impotriva cetatenilor pentru a fi jefuiti de bani, sau mai rau, pentru a interzice posesia de masini prin preturi prohibitive cum era inainte de 1990 cand o amarata de Dacia costa 70.000 lei. Adica cam cat un Mercedes la nemti sau un Cadillac la americani daca ne raportam la puterea de cumparare (salariu vs pret produs). Un cotetz de Spring ar trebui sa coste maxim 6-7000 de euro, asta e pretul lui real avand in vedere ce ofera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat 19 minute în urmă Share Postat 19 minute în urmă 3 hours ago, Nguyen said: As cumpara doar daca s-ar vinde la pretul unei masini ICE si daca s-ar rezolva problema autonomiei si/sau a statiilor de incarca Si eu. Nu pretul e problema, ci autonomia si infrastructura deficitara. Altfel, electricele sunt mai mult decat OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 15 minute în urmă Share Postat 15 minute în urmă Chiar acum, The Flying Dutchman a spus: Nu pretul e problema, Ba e o problema, un Zoe (ex) costa 35.000 euro, dau exemplu Zoe pt ca se apropie de dimensiunile masinii mele (Skoda Scala) pe care am dat 18000 euro pt ca am luat pachet cu cutie automata, altfel era 15500 euro. Diferenta de pret este enorma si asta in conditiile in care Scala e si ceva mai mare si mai echipata, sau cu 13-15000 euro puteai cumpara un Renault Clio care e aproape aceeasi masina cu Zoe. Valabil si pentru restul marcilor si modelelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.