Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas

Postări Recomandate

  • Admin
Acum 5 ore, mircea.cazachevici a spus:

 

Concluzia: la preturile DE ACUM, in 100.000 km scot investitia si raman cu fierul.

De fapt cu plasticul 😏

Acuma hai să vedem și cealaltă realitate.

Timp de 5 ani te vei plimba 100 km dus întors cale de 100 000 km într-o bombonieră. 

În care iarna vei merge cu două geci pe tine că de - ventilatorul / pompa watever de căldură suge.

În care nu-ți poți încărca telefonul - că și ăla suge.

Iar notiunea de AC o găsești la aia cu mașini normale, care merg la mânecă scurtă în mașini, fie vară sau iarnă. 

În care boxele telefonului vor fi mai performante decât sistemul ei de sonorizare. 

Vei călători făcându-ți semnul crucii cu fiecare metru parcurs, sperând că nu ai ghinionul ca pe vreun pensionar cu Tico să-l ia somnul în drumul tău și să te facă de Doamne Doamne. 

Într-o mașină în care peste 60 km/oră trebuie să ridici vocea din cauza insonorizarii și a șuieratului de vânt pe la încheieturi. 

Toate astea te costă mai puțin decât într-o mașină normală, dar ești ECO și faci un saving. 

Alții cheltuiesc mai mult, dar sunt mici logofeți în mașinile lor din metal, care consumă mult. 

Depinde ce alegi în viață,boieria sau talpa. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Clit Eastwood Jr. a spus:

apropo de asta, din raportul comparativ al volvo pentru xc40 ice si electric. Ei chiar au luat in considerare cum este produs curentul electric folosit de masini, pentru ca apoi sa stabileasca cine si cat polueaza.

Untitled.thumb.jpg.6cb059773e66b66b489f8986908de15c.jpg

 

Cred ca palele de la energia scoasa din vint, de j de metrii una ..... si acum le ingroapa (ecologic) in pamint!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

 

Timp de 5 ani te vei plimba 100 km dus întors cale de 100 000 km într-o bombonieră. 

 

Depinde ce alegi în viață,boieria sau talpa. 

 

 

 

 

Ai dreptate, depinde de preferinta omului. Unii se plimba prin oras cu G-Class, zicand ca la ei conteaza mai mult confortul si siguranta de tanc decat banii sau graba. Altii tremura intr-un Smart, dar se strecoara peste tot, au consum mic si o parcheaza si pe loc de biciclete. Unii se urca dimineata la volan la Bucuresti si se mai dau jos la Timisoara, altii se opresc la fiecare 100km la benzinarii ca sa se dezmorteasca la o cafea.

Pentru mine confortul la volan nu e esential. Pot sa renut la asta daca am alta motivatie sa cumpar o masina. Iar motivatia esentiala, in acest caz, e trecerea la electric. Fara noxe pentru mine unul inseamna mult.

 

Si, culmea, nu sunt corporatist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, TheHuskyCrobats a spus:

@Nguyen Atat timp cat tu iei in considerare aspecte legate strict de producerea curentului electric insa nu folosesti aceleasi criterii cand vine vorba despre producerea benzinei/m sau a motorinei, mie imi este clar, nu trebuie sa ma uit la pagina 31 sau 33. 👍

 

Toate energiile au in spate poluare ca sa fie produse, inclusiv iubitele panouri solare si turbine eoliene. Vezi ca la EV mai este si problema producerii bateriilor si reciclarea, ambele operatii sunt foarte poluante.

Acum 4 ore, mrjo a spus:

 

Singura ta contributie aici, adica dureri de cap. Intr-o lume unde ponderea surselor de energie "curate" creste de la an la an, in asa fel incat pana si marii petrolisti sunt acum nevoiti s-o arda in discursuri si abordari pro-mediu, noi sa plecam urechea la acelasi argument intepenit in timp - "da' curentu' de unde vine, a? curentu' de unde vine????", urlat cu aceeasi miopie de gandire, de parca lumea ar fi o chestie din asta abstracta si atemporala, care nu evolueaza in niciun fel pe langa tine, indiferent de parerile sau optiunile tale.

 

Gigele, este foarte important de unde vine curentul, faptul ca nu te intereseaza acest lucru si te deranjeaza intrebarea arata ca nu stapanesti subiectul. 

 

 

Acum 4 ore, mrjo a spus:

Curentul, taica, vine din surse din ce in ce mai curate,

 

:blink:

 

Acum 4 ore, mrjo a spus:

produs prin procese din ce in ce mai eficiente,

 

Care sunt acelea? Spania o arde eco dar s-a triplat pretul in ultimul an.

 

Acum 4 ore, mrjo a spus:

 PS: Tine-te departe de chestii despre fizica, mimezi cunostinte pe care nu le ai.

 

Pai ti-am dat o problema simpla de fizica si ai picat cu brio, cum poti sa dai tu sfaturi despre fizica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Clit Eastwood Jr. a spus:

 

Untitled.thumb.jpg.6cb059773e66b66b489f8986908de15c.jpg

 

 

Dacă pricep bine iese tanda pe manda la 150k km. Deci rămân pe d'astea cu ardere, nu cred că am ținut vreodată un agregat cât să fac cu el 150k! :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, la modul general, cati din cei care postati p-aici aveti legatura cu ceva din industria auto, macar un service mai de doamne-ajuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43 minutes ago, Nguyen said:

Pai ti-am dat o problema simpla de fizica si ai picat cu brio, cum poti sa dai tu sfaturi despre fizica?

Mister, nu esti in stare nici sa formulezi o problema, nici sa urmaresti raspunsul, nici sa analizezi obiectiv sau coerent un argument. Daca te intreb cand ai pus mana ultima data pe o carte de fizica, cred ca dai in apoplexie aducandu-ti aminte de orele de groaza din liceu. Intre timp, jumatate din bibioteca mea e compusa din carti de fizica, si zau ca n-am biblioteca compusa din 8 carti. Nu ti-am dat sfaturi despre fizica, nu am destule cunostinte pentru asta, ci doar ti-am recomandat sa te tii departe de ea, pentru ca e clar pana si pentru un profan ca mine (dar ceva mai interesat, sa zicem) ca baigui impleticindu-te in propriile ganduri, incercand sa formulezi un argument bazat pe fizica. Lasa-te. Asa cum ma las eu in momentul asta de subiectul asta cu tine, drept exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

 

Dar asta nu înseamnă ca nu mi-ar plăcea ca ai mei copii sa respire altfel de aer decât mine…

Fara vegetatie din abundenta nu vor respira aer cu adevarat curat.Fara pomi sa umbreasca se vor coace intre betoane si bitum.

Alta e calea pentru un mediu mai curat si sanatos.Dar asta nu intereseaza pe nimeni sau mai bine zis aproape pe nimeni.

Pentru ca altele sunt scopurile urmarite,bani,bani si iar bani,nu un aer curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, mrjo a spus:

Mister, nu esti in stare nici sa formulezi o problema, nici sa urmaresti raspunsul, nici sa analizezi obiectiv sau coerent un argument.

 

Gigel, problema a fost enuntata corect si simplu: care masina consuma mai multa energie iar tu ai raspuns foarte clar ca cea pe benzina consuma de patru ori mai multa energie ceea ce este in mod evident un raspuns gresit. Tu esti cel care nu este capabil sa argumenteze.

 

Acum 29 minute, mrjo a spus:

Daca te intreb cand ai pus mana ultima data pe o carte de fizica, cred ca dai in apoplexie aducandu-ti aminte de orele de groaza din liceu. Intre timp, jumatate din bibioteca mea e compusa din carti de fizica, si zau ca n-am biblioteca compusa din 8 carti.

 

Nu ti-am dat sfaturi despre fizica, nu am destule cunostinte pentru asta, ci doar ti-am recomandat sa te tii departe de ea, pentru ca e clar pana si pentru un profan ca mine (dar ceva mai interesat, sa zicem) ca baigui impleticindu-te in propriile ganduri, incercand sa formulezi un argument bazat pe fizica. Lasa-te. Asa cum ma las eu in momentul asta de subiectul asta cu tine, drept exemplu.

 

Deci tu ai biblioteca plina de carti de fizica dar tot tu spui ca nu ai destule cunostinte de fizica, ceea ce este adevarat. Intrebarea este de ce ai asa de multe carti de fizica in biblioteca daca nu stii fizica? Le tii de decor sau de fapt minti cand spui ca ai zeci de carti de fizica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Dar nu vrei sa dai tu răspunsul la problema corect enunțată de tine?

Care masina consumă mai multă energie ca sa ajungă la Constanta, EV sau ICE?

Hai arată tu ce olimpic ai fost la fizică 😅😅

 

L-am dat raspunsul undeva mai sus, ambele consuma aceeasi cantitate de energie deoarece au greutate si forma aerodinamica identice. Asta in teorie, in realitate un EV este mult mai greu fata de un ICE si va consuma mai multa energie.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

De acord. Dar sunt doua lucruri separate și diferite și trebuie tratate in mod diferit. Dacă copacii respirau nox și pm10 in loc de co2, poate era alta povestea.

 

Ai sa ramai surprins dar sunt foarte multe plante de interior sau exterior,de sezon sau verzi tot anul care absorb

orice substanta toxica.Sa nu mai zic ca exista soiuri hibride adaptate zonei noastre climatice.

Vegetatia are o incredibila capacitate de adaptare si regenearare.Omul este marele ei inamic.

Este un subiect mult mai vast .

Doar atat mai am de zis,cu banii din subventia unui Spring,9000 de euro .se pot planta 90-100 de pomi sau arbusti de calitate buna,hibridizati si adaptati .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Nguyen a spus:

 

L-am dat raspunsul undeva mai sus, ambele consuma aceeasi cantitate de energie deoarece au greutate si forma aerodinamica identice. Asta in teorie, in realitate un EV este mult mai greu fata de un ICE si va consuma mai multa energie.

 

explica-ne si noua cum pui egal intre energia produsa intre un motor pe benzina si unu motor electric. sau poate exprimarea ta referitoare la "cantitatea de energie" nu este cea mai inspirata si vrei sa detaliezi la ce exact vrei sa te referi.

 

eu la intrebarea pusa de tine ma face sa ma gandesc sa folosesc o unitate de masura comuna pentru ICE si EV

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, Nguyen said:

Deci tu ai biblioteca plina de carti de fizica dar tot tu spui ca nu ai destule cunostinte de fizica, ceea ce este adevarat. Intrebarea este de ce ai asa de multe carti de fizica in biblioteca daca nu stii fizica? Le tii de decor sau de fapt minti cand spui ca ai zeci de carti de fizica?

Poate stii de efectul Dunning-Kruger. Ca sa nu mai scriu degeaba:

avvv.thumb.jpg.6f2e1e62c1402ce004fcc22a9c272039.jpg

Varful ala se numeste Muntele Prostului, unde ignoranta e aproape totala, si siguranta la fel. Ideea e sa-ti faci vant de acolo spre dreapta, iar asta presupune si sa renunti la ceva siguranta, si sa acumulezi ceva cunostinte reale, nu din postari din bula ta de pe facebook. Cu cat afli mai multe, cu atat intelegi ca de fapt abia treci de genunchiul broastei. De asta ti-am zis ca n-am destule cunostinte, imi permit sa fiu mai nesigur decat esti tu. Dar in acelasi timp mi-e foarte clar cat esti tu de sigur pe tine intr-un subiect care evident nu ti-e expertiza si ce inseamna asta, asa ca n-am nicio jena sa ti-o spun pe sleau, cand ajungi sa o dai in diverse. N-as fi zis nimic de carti, dar m-ai starnit cu aberatiile tale despre fizica si am vrut sa te fac sa pricepi ca prea-hotararea ta te poate duce in situatii in care devii penibil si mai bine franezi un pic. Se pare ca nu mi-a reusit, dar daca vrei iti dau o poza cu decorul meu inutil pe privat, ca sa adormi fericit ca mi-ai dat cu toata biblioteca in cap in seara asta.

2 hours ago, Nguyen said:

 

L-am dat raspunsul undeva mai sus, ambele consuma aceeasi cantitate de energie deoarece au greutate si forma aerodinamica identice. Asta in teorie, in realitate un EV este mult mai greu fata de un ICE si va consuma mai multa energie.

Fizica dupa Nguyen:

Bula si Strula au salariu de 5000 de lei fiecare si amandoi au un viciu grav - in fiecare luna, in ziua de salariu se duc la curve, e noaptea lor de dezmat lunar. Damele costa 1000 pe noapte, tarif standard. Bula lasa un bacis de 100 de lei si mai ia un vin de 50, total 1150. Strula in schimb e genul pentru care noaptea parca e ultima de pe pamant: pe langa tariful standard, mai da 1000 bacsis, isi ia coca de inca 1000 si cu inca 1000 plateste mobila rupta in camera, total 4000 de lei. Asta luna de luna, fara exceptie.

 

Intrebare: cat cheltuie fiecare la curve, luna de luna? Nguyen: 1000 de lei, ca de atatia bani a phutut fiecare, restul nu conteaza. Intrebare suplimentara: Cate zile pe luna face Strula foamea si in cat timp o sa ajunga sa-si manance de sub poponeata, chiar daca si el phute tot de 1000 de lei din cele 5000, ca si Bula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, mrjo a spus:

oate stii de efectul Dunning-Kruger. Ca sa nu mai scriu degeaba:

 

Te-ai gandit ti se aplica si tie?

 

Acum 6 ore, mrjo a spus:

Cu cat afli mai multe, cu atat intelegi ca de fapt abia treci de genunchiul broastei.

 

Mult adevar ai spus in propozitia asta pt ca exact in situatia asta esti. Mai grav este ca tu ti-ai dat seama ca ai gresit si in loc sa accepti barbateste ca esti la genunchiul broastei incerci diversiuni cu Bula si Strula in speranta ca poate nu se observa ca ai cazut de papagal.

 

Intreaba un profesor de fizica, pune-i aceeasi problema simpla de fizica si iti va raspunde ca pentru a misca doua masini identice in conditii identice vor consuma aceeasi cantitate de energie. Logica elementara...

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Nguyen said:

incerci diversiuni cu Bula si Strula in speranta ca poate nu se observa ca ai cazut de papagal.

Li se zice analogii, iar fizica e plina e ele cand explica niste concepte la inceput. In cazul asta, banii pe tariful standard sunt energia cheltuita efectiv pe miscarea din punctul A in punctul B, iar restul costurilor sunt pierderile inerente si inevitabile ale procesului pe traseu. La EV-uri, raportul dintre energia transformata in putere utila la roti si cea pierduta pe circuit e mult supraunitar (1000 vs 150, adica Bula), la ICE-uri e mult subunitar (1000 vs 3000, adica Strula). Amice, te lupti cu matematica, nu cu mine.

 

Faci confuzii de scoala gimnaziala intre lucru mecanic, energie si putere, deci nicio mirare ca te ametesti de unul singur. Lucrul mecanic necesar pentru a muta cele doua masini e intr-adevar identic pentru doua masini identice, daca lungimea e aceeasi, indiferent de drumul ales (chiar si luand-o si pe dealuri cu una dintre masini). Energia insa nu e lucru mecanic, ci e capacitatea de a face lucru mecanic util, adica lucru mecanic inmagazinat (pastrat temporar) intr-o anumita forma, asta nu pricepi tu. Iar procesele care produc si folosesc (transforma) energie pentru a livra o forma de putere au, obligatoriu, un randament propriu intrinsec. Nu poti sa vorbesti de energia folosita de un sistem fara sa vorbesti de randament decat daca habar n-ai despre ce vorbesti, de fapt. In analogia cu Bula si Strula, mia de lei data pentru frecus e lucrul mecanic "util" (egal in cazul ambilor), iar restul cheltuielilor reprezinta pierderi obligatorii ale procesului de a face lucru mecanic util - unele procese sunt mai costisitoare, altele mai avantajoase.

 

Si daca nici acum nu pricepi, te rog sa spui tuturor de azi inainte ca masina ta "consuma" doar 2 l pe suta de km, ca restul de 5-6 litri pe suta se duc pentru incalzirea blocului motor si pentru vibratii inutile in tot sasiul si altele asemenea, deci "nu conteaza".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, mrjo a spus:

Li se zice analogii, iar fizica e plina e ele cand explica niste concepte la inceput. In cazul asta, banii pe tariful standard sunt energia cheltuita efectiv pe miscarea din punctul A in punctul B, iar restul costurilor sunt pierderile inerente si inevitabile ale procesului pe traseu. La EV-uri, raportul dintre energia transformata in putere utila la roti si cea pierduta pe circuit e mult supraunitar (1000 vs 150, adica Bula), la ICE-uri e mult subunitar (1000 vs 3000, adica Strula). Amice, te lupti cu matematica, nu cu mine.

 

Faci confuzii de scoala gimnaziala intre lucru mecanic, energie si putere, deci nicio mirare ca te ametesti de unul singur. Lucrul mecanic necesar pentru a muta cele doua masini e intr-adevar identic pentru doua masini identice, daca lungimea e aceeasi, indiferent de drumul ales (chiar si luand-o si pe dealuri cu una dintre masini). Energia insa nu e lucru mecanic, ci e capacitatea de a face lucru mecanic util, adica lucru mecanic inmagazinat (pastrat temporar) intr-o anumita forma, asta nu pricepi tu. Iar procesele care produc si folosesc (transforma) energie pentru a livra o forma de putere au, obligatoriu, un randament propriu intrinsec. Nu poti sa vorbesti de energia folosita de un sistem fara sa vorbesti de randament decat daca habar n-ai despre ce vorbesti, de fapt. In analogia cu Bula si Strula, mia de lei data pentru frecus e lucrul mecanic "util" (egal in cazul ambilor), iar restul cheltuielilor reprezinta pierderi obligatorii ale procesului de a face lucru mecanic util - unele procese sunt mai costisitoare, altele mai avantajoase.

 

Iar incerci niste diversiuni in incercarea disperata de a scapa basma curata dupa prostia pe care ai spus-o cu consumul de energie in problema (simpla) de fizica pe care am expus-o. Si nu esti in stare nici sa faci diferenta dintre randament si consumul de energie.

 

Acum 49 minute, mrjo a spus:

Si daca nici acum nu pricepi, te rog sa spui tuturor de azi inainte ca masina ta "consuma" doar 2 l pe suta de km, ca restul de 5-6 litri pe suta se duc pentru incalzirea blocului motor si pentru vibratii inutile in tot sasiul si altele asemenea, deci "nu conteaza".

 

Gigele, kW pe care ii consuma o masina electrica au si ei pierderi de energie sub forma de caldura, e caldura aia care iese pe cosul termocentralelor. Diferenta dintre EV si ICE este ca EV pierde caldura pe cosul termocentralelor iar ICE pierde caldura pe esapament. Repet, tii degeaba cartile acelea de fizica in biblioteca, asta presupunand prin absurd ca chiar le ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori imi dau seama mult prea tarziu ca am de-a face cu ultra-troli care nu discuta cu adevarat, ci fac doar spagaturi logice de la o prostie la alta, ca sa te atraga in bezna mintii lor. Imi asum greseala. Sa fii sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Clit Eastwood Jr. a spus:

🤣😂 avea dreptate john ca asta e din seria filmelor cu molecula rotunda de ulei

 

Pana acum nu ai spus nimic la obiect, ce-i drept nici nu te pricepi.

Acum 1 oră, mrjo a spus:

Uneori imi dau seama mult prea tarziu ca am de-a face cu ultra-troli care nu discuta cu adevarat, ci fac doar spagaturi logice de la o prostie la alta, ca sa te atraga in bezna mintii lor. Imi asum greseala. Sa fii sanatos.

 

Gigele, hai sa-ti dau alt exemplu si anume hibridele. Acestea isi produc singure curentul electric avand motor ICE sub capota, care e diferenta intre curentul electric produs si consumat de o masina hibrid si cel consumat de un EV? Tot sustii ca EV consuma mai putina energie ca un hibrid respectiv ICE?

 

Si inca un aspect pe care tin din nou sa-l mentionez, eu nu sunt impotriva EV ci impotriva promovarii lui ca automobil eco plus mizeriile care decurg de aici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, Nguyen said:

Gigele, hai sa-ti dau alt exemplu si anume hibridele. Acestea isi produc singure curentul electric avand motor ICE sub capota, care e diferenta intre curentul electric produs si consumat de o masina hibrid si cel consumat de un EV? Tot sustii ca EV consuma mai putina energie ca un hibrid respectiv ICE?

Esti un diletant sinistru, iar raspunsul asta il mai dau doar pentru ceilalti, ca sa se vada clar ce mehlem ai tu in cap si folosesti drept argumente, mereu citindu-te doar pe tine insuti.

1. Hibridele sunt aproape o farsa, dar una necesara, pentru ca la o schimbare de asa amploare pasii intermediari ajuta, chiar daca nu au nici pe departe eficienta scopului final urmarit.

2. Hibridele sunt de mai multe feluri, iar ce-ai descris tu acolo e o clasa foarte particulara, practic cea mai departe de a fi o masina electrica in adevaratul sens, o hidosenie bagata consumatorilor pe gat de producatorii de masini legacy, ca sa impace capra si varza si sa-i suga de mai multi bani pe clientii nestiutori. Cele mai multe hibride folosesc motorul drept motor, nu drept generator, si asta nu oricum, ci in cazuri specifice si cu scopuri de eficientizare, iar cele plug-in se incarca si din retea.

3. Faptul ca tu folosesti categoria asta de nisa, care e cea mai indepartata conceptual si practic de scopul si modelul unei masini electrice, ca sa-ti sustii in continuare ineptiile arata ce fel judeci tu. Asadar, ignore for life.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, mrjo a spus:

Esti un diletant sinistru, iar raspunsul asta il mai dau doar pentru ceilalti, ca sa se vada clar ce mehlem ai tu in cap si folosesti drept argumente, mereu citindu-te doar pe tine insuti.

 

Acum 5 minute, mrjo a spus:

1. Hibridele sunt aproape o farsa, dar una necesara, pentru ca la o schimbare de asa amploare pasii intermediari ajuta, chiar daca nu au nici pe departe eficienta scopului final urmarit.

 

Din contra, per total hibridele ar fi solutia optima, (doar) in oras au un consum mai mic fata de ICE si nu necesita baterii de mari dimensiuni ci numai cea tampon.

 

Acum 5 minute, mrjo a spus:

2. Hibridele sunt de mai multe feluri, iar ce-ai descris tu acolo e o clasa foarte particulara, practic cea mai departe de a fi o masina electrica in adevaratul sens, o hidosenie bagata consumatorilor pe gat de producatorii de masini legacy, ca sa impace capra si varza si sa-i suga de mai multi bani pe clientii nestiutori. Cele mai multe hibride folosesc motorul drept motor, nu drept generator, si asta nu oricum, ci in cazuri specifice si cu scopuri de eficientizare, iar cele plug-in se incarca si din retea.

 

De dragul discutiei sa zicem de Toyota Prius, primul model.

 

Acum 5 minute, mrjo a spus:

3. Faptul ca tu folosesti categoria asta de nisa, care e cea mai indepartata conceptual si practic de scopul si modelul unei masini electrice, ca sa-ti sustii in continuare ineptiile arata ce fel judeci tu. Asadar, ignore for life.

 

Gigione, EV isi ia curentul de la termocentrale arzand hidrocarburi iar hibridul isi ia curentul de generatorul actionat de ICE care functioneaza tot cu hidrocarburi. De ce sunt aceste doua vehicule atat de "indepartate conceptual si practic" cum spui tu?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, SenorPink a spus:

 

 

La drag sunt bune, dar dacă le dai blană ai cca 1 min până se domolesc drastic. Tot încearcă niște băieți la coastă și pe la 1/2 probei moare mușchiul electrocarului, s-a întâmplat așa și cu Golful cu electrică Tesla și cu un Mini. La Mini nici cu sprijinul producătorului nu au reușit să îl facă să meargă "plin" măcar 3-4 km. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...