Sari la conținut

yamaha virago 250 vs kawasaki eliminator 250


peter123456
 Share

Postări Recomandate

  • l.u.v changed the title to yamaha virago 250 vs kawasaki eliminator 250

Eliminatorul stiu ca are vreo 33 de cai, exact din cauza ca arhitectura cu cilindri paraleli dezvolta de obicei mai multa putere decat v-twinul, si cu plaja de turatii mult mai mare. V-twinul are mai mult cuplu, daca putem vb de asta la 250cc.

Alege-o pe cea intretinuta mai bine si cu consumabilele scumpe (cauciucuri, lant) in stare cat mai noua.

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GeKados a spus:

Cred ca la 250 cmc, 2 in paralel sunt mai puternici decat 2 in v. Dar cu siguranta cea care este mai bine intretinuta reprezinta cea mai buna alegere.

😂 Esti simpatic.

Oare 30 CP cu cilindri in linie ''e mai multi'' decat 30 CP cu cilindri in V?

Sau se inmulteste puterea cu cosinusul unghiului dintre cilindri :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca nu a fost cea mai inspirata exprimare, dar intre cele 2 modele avem asa:

- virago 250 23 hp

- eliminator 250 33 hp

 

Aceeasi cilindree, putere diferita.

 

PS: nu sunt suparacios, dar nu cred ca era cazul de "e mai multi" ;)

Editat de GeKados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

😂 Esti simpatic.

Oare 30 CP cu cilindri in linie ''e mai multi'' decat 30 CP cu cilindri in V?

Sau se inmulteste puterea cu cosinusul unghiului dintre cilindri :moron:

 

N-ai fost atent. Identica era cilindreea, nu puterea. Mai citeste odata ce am scris.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bart Bz Stiu eu? O sa iti spun dupa ce il fac 😂

 

@GeKados ma bucur ca nu te superi.

Puterea nu este data de asezarea cilindrilor. 

La motoare cu aceeasi cilindree de ex compresia diferita duce la puteri diferite. 

Virago are compresie 10:1 iar Eliminator 12:1. Asadar nu ma surprinde diferenta de putere.

Si din cauza compresiei cu siguranta motorul de la Virago probabil suna mai bine decat cel de la Eliminator (nu  am auzit un motor de eliminator). Adica a Chopper. 🤗

 

Am inteles ce ai spus si intr-adevar exprimarea a fost nefericita.

Dar nu e bai, mie cel putin mi se tot intampla. 🙈

 

Esti cumva inginer in devenire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Silver Arrow a spus:

 

Puterea nu este data de asezarea cilindrilor. 

 

 

 

Ba da! :) Compresia este un byproduct al unui motor cu mase in miscare mai mici si in functie de configuratia aleasa, (180, 270, 360) mai echilibrat. Deci mai turat. Puterea se gaseste sus in ture. Cuplul jos. Din cauza cuplului dezvoltat de v-twin, arborele motor trebuie sa fie mai robust. Adica masa si inertie mai mare.

Eliminatorul are 16000 de ture pe bord, te rog sa-mi arati un V-twin cu turatii similare.

Daca si acum te faci ca nu intelegi...

Indirect, prin felul in care poate fi "tunat" motorul cu cilindrii paraleli este mai pretabil catre cifre mai mari ale performantei decat v-twinul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V2 are arborele și volantul mai grele decât un L în general, dar L2 în 4 timpi are pistoanele care se mișcă simultan (dacă nu e crossplane) și masele alea trebuiesc contrabalansate, deci nu cred că e mare diferența la capitolul ăsta. Per ansamblu un motor în V poate face ture la fel ca un L, și obține puteri specifice similare. Bineînțeles motoarele de capacități mici au turații și puteri specifice mai mari datorită maselor mai mici ale pieselor în mișcare și mărimii camerei de ardere (viteza de propagare a frontului de flacără limitează turația la motoarele cu alezaje mari). Și da, la un motor aspirat e nevoie de turație mai mare pt creșterea puterii, dar aceasta depinde și de raportul de comprimare (implicit randament) și de cantitatea de aer aspirată (profilul camelor, mărimea supapelor etc.). Mărind raportul de comprimare și turația crește puterea în detrimentul elasticității date de un cuplu prezent la turație mică. 

Revenind la subiect, bănuiesc că motorul Eliminatorului e preluat de la un alt model moto, cu alte caracteristici, și de aici diferențele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, john17 a spus:

V2 are arborele și volantul mai grele decât un L în general, dar L2 în 4 timpi are pistoanele care se mișcă simultan (dacă nu e crossplane)

 

Numai daca are ordinea de aprindere pa 360 grade, ca englezoaicele vechi. La 270 grade, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, TETEA. a spus:

 

 

Ba da! :) Compresia este un byproduct al unui motor cu mase in miscare mai mici si in functie de configuratia aleasa, (180, 270, 360) mai echilibrat. Deci mai turat. Puterea se gaseste sus in ture. Cuplul jos. Din cauza cuplului dezvoltat de v-twin, arborele motor trebuie sa fie mai robust. Adica masa si inertie mai mare.

Eliminatorul are 16000 de ture pe bord, te rog sa-mi arati un V-twin cu turatii similare.

Daca si acum te faci ca nu intelegi...

Indirect, prin felul in care poate fi "tunat" motorul cu cilindrii paraleli este mai pretabil catre cifre mai mari ale performantei decat v-twinul.

Ok. Ramane cum spui tu. Adica am inteles.

Este corect: cand vrei turatie (adica putere mai mare) pui biela scurta, cand vrei cuplu pui biela lunga care te va limita la turatii. Si atunci difera o gramada in constructia motoarelor.

Daca tu spui ca aia nu si-au dorit din capul locului compresie mare ci asa a iesit din cauza bielei mai scurte, asa sa fie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident Ejaculatorul de 250,intretinere mai ieftina(doua lanturi de distributie la Viroaga) si putere mai mare iar daca gasesti si unul care are 40 CP (am avut unul) si care e foarte rar e si mai bine .

DSC02022.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.03.2021 la 16:29, peter123456 a spus:

Salutare. Între Yamaha virago 250 și kawasaki eliminator 250 ce ați alege? Știu că virago are motorul în v și se aude mai plăcut. Mulțumesc 

Daca iti place cum suna un chopper, atunci ala il iei. NU iti face atatea griji cu intretinerea si altele.

Alegerea mobrei este o chestiune 100% subiectiva, iar daca este prima mobra nu trebuie sa tina cont de aspecte tehnice ci doar de ceea ce te bucura pe tine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.03.2021 la 21:32, Pop Mihai Lucian a spus:

Iar daca nu vrei v twin, ia eliminatoru. Acu' eu is subiectiv, ca am avut si regret ca l am dat. 

Hello, 

 

  am avut si eu un eliminator. Ce e drept, ala de 600. 4 in linie cu cardan  inca il regret..... 

 

el.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...