Sari la conținut

Accident mortal în Ilfov. Motociclist spulberat de un autocamion.


Dan Ny
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 minute, virgil a spus:

  Faceti-va vazuti ! Far ,proiectoare ,vesta.

   Asta-i primul lucru care te protejeaza oarecum.

 

Corect. Si as mai completa: lasati timp sa fiti vazuti. Adica nu mai goniti ca nebunii.

 

Acuma a fost o masina de gunoi. In alte cazuri a fost un caine, o groapa sau un batran (accidentul de anul trecut langa Pitesti), si rezultatul a fost acelasi.

 

Vazand ca impactul nu a fost in partea din fata ci in partea din spate a masinii de gunoi, ma duce cu gandul ca soferul a vazut mobra si nu a virat fix in fata ei.

A facut soferul o socoteala - viteza masinii/viteza mobrei/timpul necesar sa treaca drumul -   si rezultatul a fost ca are timp.

Evident ca a gresit estimarea, probabil mai ales in ceea ce priveste viteza mobrei, dovada fiind starea in care a ajuns mobra.

 

Inca o dovada ca in viata este suficient sa gresesti o data.

 

O fi vrut si omul la +50 de ani sa faca si el o nebunie o data .....

 

Pacat. Inca o viata risipita aiurea.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 58 minute, Silver Arrow a spus:

O fi vrut si omul la +50 de ani sa faca si el o nebunie o data .....

Pacat. Inca o viata risipita aiurea.

 

Cind se intilneste ghinionul cu nebuia iese ..... Cu accent totusi si pe ghinion la moto ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, easy ride on! said:
3 hours ago, Silver Arrow said:

 

Sau este suficient să îţi greşească altul o dată în nebăgare de seamă cu neacordare de prioritate :angry:

daca mergi legal si constient ai timp sa eviti orice masina de gunoi;daca nu,zici ca a fost ghinion ,daca mai ai zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te bazezi pe altii asta se poate intimpla;

unii se feresc totusi ,si au sute de mii de km fara accidente

am vazut si multi pietoni care nu se mai arunca pe trecere orbeste,se uita daca vine vreun imbecil

de ce sa nu facem si noi asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este sa ai creierul la tine cand motociclesti si sa fii mai degraba precaut. Altfel, ghinionul exista ca si norocul, doar ca parca are un procentaj mult mai mare (s-a tot aratat pana acum). 

Asa noroc mai rar....


 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, easy ride on! a spus:

Conduita preventivă este binevenită, dilema este cum să deosebeşti un imbecil când nu poartă uniformă? 

Unii vor zice că motociclistul imprudent nu purta casca de protecţie omologată şi avea viteza anormală = 0.

Cu siguranta “desteptii in cap” nu vor intarzia sa apara. 
Le doresc norocul acelui om!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, easy ride on! a spus:

Sau este suficient să îţi greşească altul o dată în nebăgare de seamă cu neacordare de prioritate :angry:

Îti înțeleg punctul de vedere. Dar la cum arata rămășițele mobrei din acest accident, chiar poți considera ca nenea gunoierul i-a greșit decedatului? Aceeași placa întotdeauna, rachetă sol-sol, auto face stânga, poc, moare motociclistul. Cine a greșit mai mult? Dacă mi-e permis sa întreb. Și nu, nu întreb dintr-un anumit punct de vedere sau altul anume. Legal, nelegal, mie personal nu îmi pasa atâta timp cât moto era rachetă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, easy ride on! a spus:

Sau este suficient să îţi greşească altul o dată în nebăgare de seamă cu neacordare de prioritate :angry:

Corect, dar in cazul de fata se pare ca soarta a fost intr-o proportie suficienta si in mainile (mai precis in mana dreapta) a motociclistului.

 

Accidentele se intampla cand se aranjeaza o gramada de factori fix cum nu trebuie (zicem noi ca isi baga draqu coada). Daca unul dintre factori dispare, accidentul nu se mai intampla.

 

Din pacate in multe dintre accidentele moto (si nu numai) viteza este unul din factorii care daca dispare, fie nu se mai intampla accidentul, fie urmarile nu sunt dramatice.

 

Si la fel de adevarat este ca uneori nici unul din factori nu mai depinde de motociclist. Uite cazul lui @The_Sin_Eater : a venit cocalarul cu masina, a trecut pe rosu si s-a suit pe colegul nostru.

 

Si oricum, factorul de baza este norocul. Sunt oameni care isi rup gatul iar bicicleta si unii care dupa ce darama 3-4 copaci cu masina ies dintre fiare pe propriile picioare....

 

@AdrianB1  asa este ca uneori casca si echipamentul folosesc ca sa te mai recunoasca apropiatii, dar totusi astea sunt cazuri exterme.

Fara echipament urmarile unei cazaturi sunt mult mai nasoale decat daca ai ceva pe tine.

Iar o casca buna, aleasa si pusa corect, chiar poate face diferenta intre spital si cimitir.

Oasele se rup si cu si fara echipament, dar de ce sa agravezi situatia ramamand si fara pielea de pe antebrat sau picior? Sa ajungi aproape in situatia unui ars care mai are si fracturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow Nu a zis nimeni vreodata ca echipamentul de protectie nu e bun sau e inutil, doar ca in caz de impact frontal de la 30-40km/h in sus nu te mai salveaza nici mama echipamentului. Ca sa ai sub 30km/h in momentul impactului e bine sa mergi cu 50-60km/h in localitate ca sa ai timp de reactie si sa franezi, nu sa ii dai peste 100 crezand ca esti protejat de echipament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, taong_mapagbiro a spus:

Totusi io nu mai inteleg nimic ...o fost mobra gioarsa , o avut viteza , sau echipamentul era prost ales  😬

...cum se face ca niciodata , dar absolut niciodata viteza nu este factorul principal ....ci chiar este scoasa din ecuatie ..ca deh , nu avem radar bagat in dos , iar motociclistii ie sfinti toti .

Daca intrebi mobristi, 90% spun ca nu viteza e cauza accidentului. Ceea ce poate fi corect, dar sigur e una din cauzele deceselor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, easy ride on! a spus:

"Rachetele" astea (coji de ou) sunt construite astfel încât să se dezintegreze cam la orice cădere sau impact.

BsAchOkIAAENACS.thumb.jpg.0e6059887e2ff44422a93e1dc83c5797.jpg

https://www.itv.com/news/london/update/2014-07-08/motorcycle-disintegrates-after-horrific-south-london-crash/

 

 

Oare de ce m-am obosit să-ți dau reply? 

Acum 56 minute, taong_mapagbiro a spus:

Totusi io nu mai inteleg nimic ...o fost mobra gioarsa , o avut viteza , sau echipamentul era prost ales  😬

...cum se face ca niciodata , dar absolut niciodata viteza nu este factorul principal ....ci chiar este scoasa din ecuatie ..ca deh , nu avem radar bagat in dos , iar motociclistii ie sfinti toti .

+1 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, easy ride on! a spus:

Ca să îţi răspund la întrebare, în sens că nu sunt relevante rămăşiţele unei mobre după o neacordare de prioritate (acesteia).

Da, ai dreptate. Ca doar nu ar fi altfel decât spui tu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ați uitat alt principiu de bază: "dacă merg cu 200+ șansa de a mă întâlni cu altul aflat fix în același loc în același timp cu mine e minimă!" Știu pe unul care aborda giratoriile de la ieșirea din Bv către Rîșnov în maniera asta. :moron: Încă e viu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, john17 a spus:

Ați uitat alt principiu de bază: "dacă merg cu 200+ șansa de a mă întâlni cu altul aflat fix în același loc în același timp cu mine e minimă!" Știu pe unul care aborda giratoriile de la ieșirea din Bv către Rîșnov în maniera asta. :moron: Încă e viu. 

Norocos dânsul. Principiul asta e opusul uneia dintre legile lui Murphy: pe un drum pustiu, circula doua mașini. Probabilitatea ca ele sa facă accident între ele e uriașă. Se vor întâlni exact în momentul nepotrivit. 

Acum 3 ore, robert23mg a spus:

Asta e cazuta de pe cric.

Corect. Ca doar e gândită sa se dezmebreze la orice impact. 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, easy ride on! a spus:

Problema nu este viteza mobrei ci derivata vitezei în raport cu timpul, atunci când i se bagă careva (nepoftit) pe traiectorie (şi îi modifică spaţiul disponibil iniţial). Nu?

Şi da, pot considera că nenea gunoierul i-a "greşit" (fatal) decedatului care probabil că s-a aşteptat ca maşina de gunoi să oprească şi să îi acorde prioritate.

Chestiunea se poate reduce la întrebarea: cu ce viteză maximă ar trebui să te deplasezi astfel încât să poţi opri în condiţii de siguranţă întotdeauna când cel de pe contrasens virează la stânga în faţa ta (sau întoarce) ca şi când tu nu ai exista?

Date ajutătoare: 36Km/h = 10m/s. Adică mai ai la dispoziţie 1 (o) secundă să opreşti dacă percepi de la o distanţa de 10m intenţia lui de viraj în faţa ta.

Minus timpul de percepţie/reacţie.

(Asta dacă nu ţi se rupe bascula spate cu tot cu frână şi cutia de viteze).

Easy, nu exista comparatie intre resursele disponibile la 36 vs 200. Timp de reactie in raport cu spatiul parcurs (viceversa), distanta de franare, alegerea solutiei optime in timp scurt (asta in cazul in care mai poti face alegerea corecta)...totul e in defavorea ta la viteze mari. Chiar daca ar exista resurse (din punct de vedere pur teoretic), la viteze superioare sunt greu de accesat de catre majoritatea, de obicei se termina rau in caz ca ceva nu merge bine.

Nu-s coji de ou, dar nici Wolverine...

Editat de WotRU2Me
Eh...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.03.2021 la 18:13, AdrianB1 a spus:

Se vede, nu intelegi niste propozitii simple.

am incercat sa explica ca echipamentul chiar te poate salva.

zi buna sa ai 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace!!

1. E mai usor sa previi decat sa vindeci!

In cazul de fata nu mai poate fi vorba de vindecare....

2. Viteza este buna pe circuit.  

Cine se dedulceste la viteza si nu este pe circuit, automat isi asuma si faptul ca ai prioritate cand ti se da...fix ca pietonii care traverseaza pe zebra cu sau fara telefon in mana, dar cu convingerea ca traversand printr-un loc marcat si unde au prioritate de trecere, cei care intalnesc trecerea respectiva (soferi sau motociclisti), au si timpul si mijloacele necesare (atentie, conducere preventiva, reflexe, sistem de franare in parametri, legile fizicii de partea lor...etc) sa le cedeze trecerea...

3. Varsta ar fi trebuit sa fie sinonima cu experienta in cazul acesta, dar se pare ca nu...

In aceeasi ordine de idei, poti sa fii cascador, supravietuitor in 'nspe situatii, si intr-o buna dimineata sa pleci de acasa si sa scuture o vecina un cearceaf la un etaj mai sus si sa dea peste vreun ghiveci de flori fix cand iesi din bloc, si bineinteles nu ai apucat sa iti pui casca in cap....accidentul este pana la urma insumarea conditiilor favorabile producerii acestuia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

 

In aceeasi ordine de idei, poti sa fii cascador, supravietuitor in 'nspe situatii, si intr-o buna dimineata sa pleci de acasa si sa scuture o vecina un cearceaf la un etaj mai sus si sa dea peste vreun ghiveci de flori fix cand iesi din bloc, si bineinteles nu ai apucat sa iti pui casca in cap....accidentul este pana la urma insumarea conditiilor favorabile producerii acestuia...

Clar, uite la Nicky Hayden, mergi cu 370km/h pe circuit, cazi de 1000000 de ori si mori pe strada cu bicicleta la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.03.2021 la 12:24, easy ride on! a spus:

Chestiunea se poate reduce la întrebarea: cu ce viteză maximă ar trebui să te deplasezi astfel încât să poţi opri în condiţii de siguranţă întotdeauna când cel de pe contrasens virează la stânga în faţa ta (sau întoarce) ca şi când tu nu ai exista?

Ok, la ce distanta minima trebuie sa fie autovehiculul care vine din sens opus ca tu sa decizi inceperea manevrei de virat la stanga? Considera ca vine un motociclist, pe DN1, cu 40 km/h peste limita maxima admisa in afara localitatii. Adica nu vine nici racheta, nici incet. Iar tu conduci o masina cu remorca si vrei sa faci la stanga. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmarind clipurile cu accidente  moto 'No prisoners' am observat deseori ca nici motociclistii nu au vazut pe alti motociclisti ce aveau prioritate (de obicei si ceva viteza),asa ca sa nu dam vina pe conservarul tipic..

tot acolo am vazut ca accidentele cu moto sub 250cc sau enduro/SM de obicei nu au urmari grave (daca este casca pe cap);iar daca pilotii erau foarte atletici,deseori  nu aveau urmari deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.03.2021 la 14:24, easy ride on! a spus:

cu ce viteză maximă ar trebui să te deplasezi astfel încât să poţi opri în condiţii de siguranţă întotdeauna

Asta e fix tâmpenia care într-un final a fost eliminată din codul rutier, aia cu reducerea vitezei "până la limita evitării oricărui pericol"! 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o tampenie pentru ca singura viteza la care poti evita orice pericol este 0. Nu poti sa ai o lege care spune ca daca te deplasezi, indiferent cat de lent, esti de vina. Am mai vazut aberatii din astea, un fost coleg de munca pe vremuri a avut dosar penal pentru ca un mos a traversat rapid o strada pe langa trecerea de pietoni si s-a lovit de masina colegului care era oprit la trecerea de pietoni, mosul din impact a cazut si s-a lovit destul de rau. In cazul ala nici cand stai nu esti nevinovat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, mihai c a spus:

tot acolo am vazut ca accidentele cu moto sub 250cc sau enduro/SM de obicei nu au urmari grave (daca este casca pe cap);iar daca pilotii erau foarte atletici,deseori  nu aveau urmari deloc

 

la sm-uri youtube-ul m-a invatat ca mereu se rupe hanoracul cand faci accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...