Sari la conținut

M-am saturat de reparat fiare vechi, Suzuki SV 650 2021 vs Yamaha MT 07 2021 vs Honda CB500 X 2021?


RD 02 ALX
 Share

Motocicleta noua de buget.  

40 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

ca dezvoltau un voblaj incontrolabil pe la 130kmh parca.

incepea de pe la 100 mph, adica vreo 160kmh. Si nu era voblaj ca era  weaving (spatele dansa, nu fata). Iar cazurile cu politia din uk nu au fost dovedite cu certitudine, multi zic ca ar fi din cauza incarcaturii mari de echipament greu plasat in spate.. nu stiu, o fi ceva adevar totusi in asta, ca prea multi au simtit-o.. dar totusi, e cam deplasat sa ii faci suicidari pe fanii st1300 (me included :) ) e totusi o mobra wow :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

Ai idee cu cati cp vin din fabrica KTM-urile de enduro? Mai ales cele in 2T. Sau de ce nu sunt trecute valorile adevarate cam pe nici un site oficial?

Ca un mecanic sa scrie ce ai scris tu este no comment dpmdv.

Eu vorbesc despre eliminat restrictii si tu te gandesti probabil la tuning cu

Habar n-am cu câți ponei vin kktm. Dar nici că mă frământă! 

Restricțiile alea sunt tocmai ca să poată omologa mobra cu norma aia de poluare, le elimini pa pa normă! Dar pozezi în continuare superior în fața celor cu cazane e2 care sunt niște săraki, iar tu un bo$$ cu moto 9 și nepoluantă. Atât am vrut să spun. 

Drept că postarea colegului pe care îl usturau ochii de la tobe goale când merge în grup cred că era pe alt topic, pt asta îmi fac mea culpa. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca navetist de București timp de 2 ani zi de zi, inclusiv iarna, îmi dau și eu cu părerea. Vara e super un naked, dar mai sunt și zile nașpa. Dimineața e frig și vara, dacă o să facă ieșirea pe A2 de la Vadu Anei, clar autostrada va fi baza. Fără carene viața de navetist devine mai nașpa. Dacă îți place SV650, chiar e o mai buna alegere V-Stromul. Eu i-am pus mânere încălzite, niște handguarduri imense și deflector de parbriz. Am ieșit cu un nene în februarie pe coclau, el cu un BMW enduro. Am făcut schimb la un moment dat. Păi mă luase frigul în câțiva kilometri. Pe a mea era călduț după parbriz. Cum s-a mai zis mai sus, chiar și nou V-Stromul de 650 e destul de accesibil, dacă mai găsești unul mers vreun an la second hand, eu zic că e cea mai bună combinație. Eu îl bag p-al meu la off-road serios, deci poți comuta neveta și prin Pițigaia sau pe orice drum adiacent :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, _Raul_ a spus:

VFR 800 FI 2000, da, este un motor de vis. Ultimul model cu transmisie pe pinioane.

Daca prinzi si modelul aniversar, deja uau. 

Dar asta este model sa il cumperi ca si colectionar/cunoscator, a 5a, 6a motocicleta. 

Pentru ce vrei tu este nepotrivita. Este un sport tourer de distante medii. Prea puternica, prea aplecata. 

Cam cum sa ma exprim...

Motor de Bucuresti - Pitesti - Valcea - Sibiu fara sa cobori sub 100. 

Toarce ca o mata pe soba la 160 toata ziua. 

VFR 800-le post 2000 este insa generatia care a mai fost orice, dar nu legenda. Au trebuit sa vina cu un nou VFR (in 2003 cred?) ca sa spele din esecul lui.

 

Si ma rog, care a fost esecul? Ai avut vfr?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

VTecu a fost esecul. 

Da, am avut, 750, pinioane, 1996. 

 

Un lucru ce m-a amuzat serios acum n ani cand cautam sa il ajut pe un amic sa isi ia tobe sport:

Cate kituri de tobe ai gasit pentru VTec si cat costau?

 

Inevitabil s-au umflat cateva vene cand am zis axiome. 

 

Acum 5 ore, john17 a spus:

Habar n-am cu câți ponei vin kktm. Dar nici că mă frământă! 

Restricțiile alea sunt tocmai ca să poată omologa mobra cu norma aia de poluare, le elimini pa pa normă! Dar pozezi în continuare superior în fața celor cu cazane e2 care sunt niște săraki, iar tu un bo$$ cu moto 9 și nepoluantă. Atât am vrut să spun. 

Drept că postarea colegului pe care îl usturau ochii de la tobe goale când merge în grup cred că era pe alt topic, pt asta îmi fac mea culpa. 

 

Eu zic ca sunt un om super fericit sa traiesc intr-o lume in care un motor gatuit de politicieni inca poate fi derestrictionat in cateva minute pana la cateva ore, ramanand infinit mai curat decat orice motocicleta produsa pana prin 2000, sa zic asa. 

Intamplarea face sa fi vizionat recent filmuletul asta alaltaieri:

Trage tu concluzia daca ce se intampla in conglomeratul mecanic care este WR450F este respect eficient pentru natura sau bataie de batjocura de cei 9000 platiti de cumparator.

Si sunt curios ce ai face tu daca ai cumpara motocicleta respectiva. Care, btw, nu mai este inmatriculabila de cand cu ultimul model.

 

Ah, da, si ma consider un om fericit fiindca traiesc in anii in care motoarele in 2 timpi au ajuns sa beneficieze de TPI si inca bubuie minti (blow minds, pe englezeste) prin performantele si abilitatile lor. Ce fac fabricantii sa le inmatriculeze? Couldn`t care less. Cine crezi ca a lasat portitele alea acolo? Asta e ipocrizie. 

 

Dar sa revin on topic mai bine, zic:

 

Sunat un dealer de motoare din Germania fix acum 9 zile, stam noi ce stam la povesti, detalii, totul impecabil pana cand ridic doua mingi la fileu - garantia si transferul banilor. 

Cand a vazut el ca e treaba serioasa, s-a gandit sa imi spuna si ca motorul era accidentat frontal, dar totul a fost "schimbat sau vopsit impecabil", dar detaliul asta nu apare in cartea service iar reparatiile au fost facute la un service moto de la ei din sat, dar nu la dealer-ul marcii.

Era cat se poate de neamt obez, saten deschis mancator de fruhstuck si varza murata. 

La cum arata motorul inclin sa cred ca imi pica fisa in cel mai bun caz la primul schimb de filtre. 

Povestea de mai sus este o replica la treaba cu motoare de 1-2 ani vechime. 

Daca stii de la cine le iei, da, alta discutie. 

Putini oameni normali schimba un motor nou dupa 1 sezon.  Adica doar oamenii aia normali si cu multi bani, pe care nu ii intereseaza pierderea. 

 

 

Acum 6 ore, frankone a spus:

incepea de pe la 100 mph, adica vreo 160kmh. Si nu era voblaj ca era  weaving (spatele dansa, nu fata). Iar cazurile cu politia din uk nu au fost dovedite cu certitudine, multi zic ca ar fi din cauza incarcaturii mari de echipament greu plasat in spate.. nu stiu, o fi ceva adevar totusi in asta, ca prea multi au simtit-o.. dar totusi, e cam deplasat sa ii faci suicidari pe fanii st1300 (me included :) ) e totusi o mobra wow :peace:

 

Bunu` sau cum il chema pe nenea ala ce si-a lasat economiile pe marginea autostrazii soarelui? 

Si care sa zica mersi ca nu a platit si mai mult. 

Important e ca omului tot la 1300 ii statea gandul dupa. Deci, da, probabil ca este super smecherie. Comparativ cu GTR-ul de 1400? Sau cu Crosstourer-ul?

Ajung sa ii dau dreptate colegului care a zis ca poate mai bine CTX. Dar cica se vinde numai cu talon de pensie.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RD 02 ALX  daca ne limitam strict la cele propuse, eu as opta pentru CB500X. Am un model din 2017, cumparat de nou, si este foarte bun. Pozitie buna, desi am 190 cm si 120 Kg.

 

Cand e cald si bine e o placere cu CB-ul (sau orice asemanator), cand e vreme mai nasoala, o sa te ia frigul in cei cativa Km de autostrada, si mai tarziu reumatismul 🤦‍♂️

 

Desi nu este o motocicleta ideala de oras (acuma depinde cum circuli. Daca nu tii sa ajungi primul la semafor printre masini nu te incurca), avand in vedere ca nu mergi multi km prin minunatul Bucuresti, ai putea sa te uiti la o Honda Deauville NT700V. O motocicleta subapreciata, de fapt problema fiind ca multi nu au aprecita design-ul. Tehnic s-a comportat foarte bine.

Se gasesc in DE, IT, NL, FR pe la 4-5.000 € cu circa 30-40.000 Km. Din pacate mai tanara de 8 ani nu ai cum sa gasesti, ea fabricandu-se intre 2006 si  2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

VTecu a fost esecul. 

Nu am avut probleme.

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

Da, am avut, 750, pinioane, 1996. 

Alta generatie,ce i drept, mai simpla.

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

Un lucru ce m-a amuzat serios acum n ani cand cautam sa il ajut pe un amic sa isi ia tobe sport:

Cate kituri de tobe ai gasit pentru VTec si cat costau?

Nu m-a interesat, eu am stock.

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

Inevitabil s-au umflat cateva vene cand am zis axiome. 

Chiar deloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

Desi nu este o motocicleta ideala de oras (acuma depinde cum circuli. Daca nu tii sa ajungi primul la semafor printre masini nu te incurca), avand in vedere ca nu mergi multi km prin minunatul Bucuresti, ai putea sa te uiti la o Honda Deauville NT700V. O motocicleta subapreciata, de fapt problema fiind ca multi nu au aprecita design-ul. Tehnic s-a comportat foarte bine.

Se gasesc in DE, IT, NL, FR pe la 4-5.000 € cu circa 30-40.000 Km. Din pacate mai tanara de 8 ani nu ai cum sa gasesti, ea fabricandu-se intre 2006 si  2013.

 

Da, corect.

Injectie, abs, cardan, cutii standard.

Nu iti da adrenalina peste cap, dar este apocalypse survival. 

Personal, mi se pare si ca are un design si niste culori super faine. 

La egalitate la capitolul utilitate cu NC750/X.

Motoare de curieri si paramedici in Uk si cred ca si prin Benelux, Fr si Turcia. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.03.2021 la 11:40, RD 02 ALX a spus:

Buna ziua, ma cheama Alex si am 38 de ani. Am detinut in trecut un scuter de 250cm3 Aprilia Leonardo, o Honda Nx650 Dominator si un CB 500 PC32. Nu ma intelegeti gresit mi-a placut foarte mult experienta dobandita cu fiecare in parte si puterea dezvoltata a fost suficienta pentru o utilizare normala. Foarte rar merg cu pasager si nu merg foarte multi km intr-o tura pentru ca am probleme cu spatele vertebrele L5-S1 tasate. Imi doresc o motocicleta noua de buget pe care sa o tin cel putin 10 ani si cu care sa merg la serviciu din Branesti IF in Bucuresti cu aproximatie 40 km pe zi.

Imi place foarte mult Suzuki SV 650 si chiar daca este un model vechi ma gandesc ca este un motor testat in timp si fiabli si destul de puternic pentru ce am eu nevoie. Imi place foarte mult XSR700 ca aspect dar depasesc bugetul asa ca merg pe MT 07 avand aceasi baza in afara de cateva lucruri cosmetice. CB-ul este calul de bataie dar parca vreau si eu mai multa putere fata de fostul CB aproape 50cp.

 

Achizitia doresc sa o fac spre sfarsitul anului sau in Ianuarie 2022 ca sa prind un pret bun.

Imi doresc sa fie Made in Japan, injectie si Abs, din cauza asta sunt cam nehotarat fata de Yamaha si Honda care nu mai fabrica modelele ieftine in Japonia.

 

Problema tipic Romaneasca cumperi motocicleta doar dupa ce stai pe ea in magazin din aceasta cauza am deschis acest topic poate sunt colegi de pe forum care au mers cu ele chair si putin si poate lasa aici o impresie dupa plimbarea respectiva.

Sotia imi spune sa imi cumpar una SH in continuare si sa o pun la punct prin colegul nostru de aici:

Daca ar fi sa aleg una Second Hand ma gandeam la Honda VFR 800FI sau Pan European 1300.

 

Va multumesc pentru ajutor si va doresc multa sanatate sa scapam de mizeria asta globala.

Cheers.

Hai ca poate imi iau bataie

 

CFMOTO 650MT

5500 EURO noua, 3 ani garantie. Daca mai pui inca 400, inca 2 ani de garantie.

:) (ceva motor colaborare cu KTM) full LED, ABS, crashbar, handguards, suporti cutii bagaje laterale.

 

 

 

 

Editat de faher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, faher a spus:

Hai ca poate imi iau bataie

 

CFMOTO 650MT

5500 EURO noua, 3 ani garantie. Daca mai pui inca 400, inca 2 ani de garantie.

:) (ceva motor colaborare cu KTM) full LED, ABS, crashbar, handguards, suporti cutii bagaje laterale.

 

 

Asa arata bine, vorba aia: e vopsita frumos.

Iar dupa datele tehnice de pe net pare destul de sprintena.

La aceeasi bani gasesti un CB500X vechi de 2-4 ani, sub 10.000 Km, eventual si cu un topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi CF-moto made-n China dar vine tare din urmă. Cel puțin piața ATV-urilor o domină la noi. Pe de altă parte, China+KTM stârnește niște zâmbete involuntare :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

O fi CF-moto made-n China dar vine tare din urmă. Cel puțin piața ATV-urilor o domină la noi. Pe de altă parte, China+KTM stârnește niște zâmbete involuntare :) 

 

Daca si-ar permite Polaris tot muritorul de rand, CF moto ar fi brand de manat oi si carat branza si lemne.

Din fericire, in zona moto, diferentele de pret nu sunt atat de radicale intre 5500 un CF Moto si japoneze. 

Iar situatia "potentiali cumparatori vs optiuni" este exact opusul a ceea ce se intampla in zona moto. 

 

Ca sa fim fair pana la capat: Tu ti-ai cumpara un moto fabricat de CF, nou sau sh ? 

 

Acum 2 ore, john17 a spus:

Mai am un amic, vine la mine acum vreo 10 ani:

- bă, cred că îmi iau santa fe! 

-?!? 😳 :huh:

- m-am dat cu un x5 și mi-a plăcut maxim! 

- 🤔

- păi n-am bani de x5. 

🤦‍♂️

 

Am ras cu lacrimi. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

in zona moto, diferentele de pret nu sunt atat de radicale intre 5500 un CF Moto si japoneze. 

Iar situatia "potentiali cumparatori vs optiuni" este exact opusul a ceea ce se intampla in zona moto

🤔

N-am înțeles nimic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot vorbiți de KTM și chinezi.... Poate interesează pe cineva. E și pt inițiator. 

 

 

 

 

Dețin KTM, și da, am avut parte de "service în garanție". 😁

 

PS:un comentariu genial al videoului de mai sus:" măcar știm ca uleiul care curge(și nu la schimbul de ulei) din KTM e curat" 😅😅

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, _Raul_ a spus:

Ca sa fim fair pana la capat: Tu ti-ai cumpara un moto fabricat de CF, nou sau sh ? 

Moto încă nu, mai ales că orice adventure chinezesc are roți de 17, dar la un ATV m-aș băga. 

Mai e o chestie însă. Și fac comparație cu zona bicicletelor unde tehnologia e cu mult peste cea moto. De vreo 10 ani cel puțin, toți producătorii de renume și-au mutat fabricile în China. După câțiva ani au început să apară piese similare pe piață la prețuri fără adaosul de brand. Mai mult copiate, evident. Dar odată cu asimilarea tehnologiei au început să facă și modele diferite, la fel de bune sau chiar mai avangardiste. 

Chinezăriile astea care ajung la noi acum, nu numai că trebuie să îndeplinească normele de poluare dar și niște norme de calitate. Și prețul e destul de jos. Pentru un începător care nici nu are habar de mecanică, 3 ani de garanție și un preț în jur de 5000 de euro va fi destul de decisiv. 

Eu zic că nu trebuie să ne pută lucrurile chinezești. Lucrurile au evoluat și din grămada de lucruri pe care le produce China sunt și lucruri decente. Bașca nu mai găsești componentă PC, telefon sau gadget IT care să nu vină de acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.03.2021 la 20:32, Lucian_M a spus:

Cu riscul să-mi sară unii în cap: nu iei în calcul un V-strom 650 de vreun anișor, în garanție etc? Mulți le vând că "le-au rămas mici", vor omiedouasute. Le găsești cu foarte puțini km, sunt mobre cel puțin decente.

Da, numai ca un pic urate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E urâtă doar dacă nu ești pe ea. Când ești la ghidon, nu te uiți la cum arată mobra, ci la cum se mișcă și la peisaje. Ai pretenții când banii nu reprezintă o problemă, în rest- fiecare călărește ce poate, nu?

Btw, mobra am luat-o pentru mine, nu pentru alții. Dacă îmi doream frumusețe, alegerea era evidentă, MTS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 23.03.2021 la 23:06, _Raul_ a spus:

Daca si-ar permite Polaris tot muritorul de rand, CF moto ar fi brand de manat oi si carat branza si lemne.

Din fericire, in zona moto, diferentele de pret nu sunt atat de radicale intre 5500 un CF Moto si japoneze. 

Iar situatia "potentiali cumparatori vs optiuni" este exact opusul a ceea ce se intampla in zona moto. 

 

Acum 17 ore, john17 a spus:

🤔

N-am înțeles nimic... 

 

Am vrut sa zic ca la atv-uri nu ai oferta foarte variata.

Vreo 4-5 producatori, divizati cam in doua categorii - performanta maxima dar scumpe vs. ieftine (si la propriu si la figurat).

Cele ieftine prind pentru ca sunt radical mai ieftine decat Polaris/CanAm/BRP. 

Este ca si cum in zona moto ai avea doar Bmw, Ducati si Kymco. Cumva evident ce o sa ia oamenii de rand.

Nu zice nimeni ca nu merge si Kymco, dar nu se rezuma totul la un motor relativ fiabil. 

 

La moto, ai mult mai multe branduri, majoritatea fiabile si accesibile. 

Sa vii cu 5500 euro pret la CFMoto, cand la 6-7k iti iei n modele japoneze, noi, infinit mai fiabile, mai performante si cu o retea de distributie si service la care chinezii pot doar visa in 10 ani, este nerealist dpmdv. Daca CFMoto respectiv era 3500-4000 nou, probabil erau altundeva. 

 

Ghinionul lor este ca piata vest europeana are putere de cumparare si atunci nu sunt multi care vor ieftiniturile lor. 

Pentru 1-1500 euro in plus iei o japoneza care stii ca 10 ani merge. Zero emotii.

Merg ele si dupa 20 de ani, cu intretinere haotica, mecanici laterali cu fenomenul si zona rosie cat incape. 

 

Despre produse chinezesti - Pentru mine no go.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...