Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva de vanzare kit lant nou pentru VN 800A, sau imi poate spune cineva care e cel mai recomandat model? Evident caut ceva cu raport bun calitate/pret. Merci. :cheers:

 

Fac erclama: contacteaza-l pe Dilly, www.dillypoint.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana in vara vreau sa imi cumpar un cruiser, in prima faza am oscilat intre un intruder 1500 si un Sportster ( da stiu, diferenta mare intre ele), dar usor usor si-a facut loc in discutie si un Vn 800 A. Vn-ul este util atat datorita asemanarii cu HD cat si datorita pretului care mai imi lasa niste bani in buget pt o minima customizare.

 

Ma intereseaza sa-i stiu bubele, ce re, ce n-are si sa vad daca merita investitia, intreb deoarece daca il iau, am de gand sa profit de asemanarea cu Softail-ul si sa-l customizez un pic. In principiu un ape, 2 tobe , alta aripa pe spate si poate o curea in loc de lant ar fi de inceput. Multam :cheers:

 

 

Vn-ul suna cel mai apropiat de HD. Partea proasta, din punctul meu de vedere, este ca eu n-am mai avut cruiser. Am mers pe Vrod, Electra,Fat Boy, Vl 1500, Bonnie America, dar de cele mai multe ori totul s-a rezumat la cateva ore sau cateva zile impreuna. De aici si buba, nu vreau sa renunt la motoarele sport si in acelasi timp, mereu mi-au placut chopperele. Anu' asta vreau sa impac si capra si varza. Vn-ul are o linie superba, un sunet f apropiat de HD si un pret accesibil.

 

Vizavi de pret, un sportster sh costa minim 5k, un Vn sh pot sa-mi iau cu 2300-2500 eu de aici. Daca imi place si ne intelegem ok, it's a keeper. Zona unde stau acum detine un chappter HA maricel, iar numarul cruiserelor din zona e urias, mai ales HD, e un mediu f contagios. :crack:

 

Man, eu zic sa-ti iei Sportseru' (sa vezi ce ma injura Vulcanistii acum :grinbandit: ) si eu am avut VN800 A de-ti faceai mustata in el.

 

L-am luat de la nemti cu 3100 euro, an 1999, 26.000 km reali. In tara a ajuns la 3500 + inmatriculare si schimbarea consumabilelor am ajuns undeva la 4.000 euro.

Motocicleta era ca noua, atat estetic cat si tehnic, absolut nicio buba, am zis c-o tin cel putin 5 ani.

DAR..dupa putin timp mi-am dat seama ca am facut o greseala.

Eu venisem de pe un Virago 535, garda la sol bunicica, roata pe fata de 19, sportiva in draci (nu ma refer la putere ci la bicicleta).

Eh, cu VN-ul, in oras sau in linie dreapta era mai mare dragu' sa trag de gaz, plecat "cu scart" fandari, intors pe frana etc...dar cand dadeam de un drum gen Cheia imi blestemam alegera. de ce? Pai, cu roata aia de 21 o pui cam greu unde vrei tu, dar te obisnuiesti dupa putin timp...problema e ca te limiteaza CADRUL...pe stanga atingeam cu ureachea cricului, pe dreapta cu toba...si credema, nu ca si cum racai scaritele...cand dau cu ceva prins bine de cadru (urechea cricului) se simte nene.

Deci daca vrei VN800A in ideea de ceva sportivitate, renunta! Intr-adevar, motoccicleta arata bestial si e f fiabila...dar e pt mocioclisti mai temperati...care nu se uita la trasa de iesire din viraj ci la mierla din copac.

In schimb porksteru', chiar si 883 (inafara de modelele Low si Custom) e alta mancare de peste: roata pe fata de 19, garda la sol maricica, scaritele mai spre centru - bicicleta mult mai buna...nu degeaba ii zice Sportster. Plus ca iei "the real deal" si nu o copie de Softail Custom.

 

Exact ca tine gandeam si eu: De ce dracu sa dau 5 mii jumate pe un porkster mai folosit cand cu 3 mii jumate imi iau VN800A tzais?????

Nu e chiar asa...cand m-am lecuit de Vulcan si l-am pus la vanzare, dadusem in total pe el 4500 euro (mai bagasem niste accesorii si avea totu' nou pe el, mai putin kit de lant), avea 36.000 km, eh...mai mult de 3000 euro n-am luat pe el, si a stat la vanzare 8 luni, pretul pornind de la 4000 si am scazut cate o suta in fiecare luna)...poate si pt ca eram in plina recesiune, nu stiu.

Atunci mi-am luat Banditu' ca sa nu mai am probleme de sportivitate si am zis ca daca/cand m-oi intoarce la cruiser/chopper o sa fie neaparat HD si nu oricare: Doar Porkster sau FXDX.

 

Asa ca sfatul meu: Sportster.

 

PS: Vulcanistii, nu va suparati pe mine, tot mai consider VN800A CEL MAI FRUMOS CRUISER JAPANEZ!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Wolfman. De maine incep sa sun. Totusi nu stiu ce model sa caut, peste tot gasesc D.I.D. insa parerile asupra lor sunt impartite.

 

 

Eu pe Drifter am DID si nu am ce sa-i reprosez. Calitativ vorbind mi se pare mega tare, si altceva cu greu as pune pe motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, eu zic sa-ti iei Sportseru' (sa vezi ce ma injura Vulcanistii acum :grinbandit: ) si eu am avut VN800 A de-ti faceai mustata in el.

 

L-am luat de la nemti cu 3100 euro, an 1999, 26.000 km reali. In tara a ajuns la 3500 + inmatriculare si schimbarea consumabilelor am ajuns undeva la 4.000 euro.

Motocicleta era ca noua, atat estetic cat si tehnic, absolut nicio buba, am zis c-o tin cel putin 5 ani.

DAR..dupa putin timp mi-am dat seama ca am facut o greseala.

Eu venisem de pe un Virago 535, garda la sol bunicica, roata pe fata de 19, sportiva in draci (nu ma refer la putere ci la bicicleta).

Eh, cu VN-ul, in oras sau in linie dreapta era mai mare dragu' sa trag de gaz, plecat "cu scart" fandari, intors pe frana etc...dar cand dadeam de un drum gen Cheia imi blestemam alegera. de ce? Pai, cu roata aia de 21 o pui cam greu unde vrei tu, dar te obisnuiesti dupa putin timp...problema e ca te limiteaza CADRUL...pe stanga atingeam cu ureachea cricului, pe dreapta cu toba...si credema, nu ca si cum racai scaritele...cand dau cu ceva prins bine de cadru (urechea cricului) se simte nene.

Deci daca vrei VN800A in ideea de ceva sportivitate, renunta! Intr-adevar, motoccicleta arata bestial si e f fiabila...dar e pt mocioclisti mai temperati...care nu se uita la trasa de iesire din viraj ci la mierla din copac.

In schimb porksteru', chiar si 883 (inafara de modelele Low si Custom) e alta mancare de peste: roata pe fata de 19, garda la sol maricica, scaritele mai spre centru - bicicleta mult mai buna...nu degeaba ii zice Sportster. Plus ca iei "the real deal" si nu o copie de Softail Custom.

 

Exact ca tine gandeam si eu: De ce dracu sa dau 5 mii jumate pe un porkster mai folosit cand cu 3 mii jumate imi iau VN800A tzais?????

Nu e chiar asa...cand m-am lecuit de Vulcan si l-am pus la vanzare, dadusem in total pe el 4500 euro (mai bagasem niste accesorii si avea totu' nou pe el, mai putin kit de lant), avea 36.000 km, eh...mai mult de 3000 euro n-am luat pe el, si a stat la vanzare 8 luni, pretul pornind de la 4000 si am scazut cate o suta in fiecare luna)...poate si pt ca eram in plina recesiune, nu stiu.

Atunci mi-am luat Banditu' ca sa nu mai am probleme de sportivitate si am zis ca daca/cand m-oi intoarce la cruiser/chopper o sa fie neaparat HD si nu oricare: Doar Porkster sau FXDX.

 

Asa ca sfatul meu: Sportster.

 

PS: Vulcanistii, nu va suparati pe mine, tot mai consider VN800A CEL MAI FRUMOS CRUISER JAPANEZ!!

Da, m-am exprimat eu gresit, acum mi-am dat seama. Cand am zis ca nu vreau sa renunt la viteza, curbe, erc, m-am referit la faptul ca n-o sa renunt la motoare sport in favoarea unui cruiser, ci caut sa le am pe amandoua. 2 lumi diferite , 2 senzatii diferite. Daca strang bani de sportster, nu mai imi iau permit sportiva. Pe langa asta, tot un fel de bobber vreau sa fac si din sportster. M-a imbolnavit 72-ul... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca iei "the real deal" si nu o copie de Softail Custom.

A compara Vulcanul cu Spoststerul, sau Kawasaki cu Harley , e ca si cum ai compara Barcelona cu Sheffield FC. Spaniolii s-au apucat de fotbal cu vreo 50 de ani mai tarziu decat englezii, le-au copiat regulile jocului si tinuta sportiva, dar de vreo 30 de ani incoace parca joaca altceva...

 

are cineva montate proiectoare suplimentare pe VN800?

sunt probleme dpdv incarcare/releu/punte redresoare/baterie?

multumesc.

Eu am, dar merg ori cu proiectoarele, ori doar cu farul, asa ca n-am probleme. Un prieten de-al meu tot cu VN le-a avut montate astfel incat nu puteau functina independent, si mi-a zis ca a avut probleme, ii cam manca bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A compara Vulcanul cu Spoststerul, sau Kawasaki cu Harley , e ca si cum ai compara Barcelona cu Sheffield FC. Spaniolii s-au apucat de fotbal cu vreo 50 de ani mai tarziu decat englezii, le-au copiat regulile jocului si tinuta sportiva, dar de vreo 30 de ani incoace parca joaca altceva...

 

 

Eu am, dar merg ori cu proiectoarele, ori doar cu farul, asa ca n-am probleme. Un prieten de-al meu tot cu VN le-a avut montate astfel incat nu puteau functina independent, si mi-a zis ca a avut probleme, ii cam manca bateria.

 

wink.gif Bagi în ele,kituri cu xenon,si-ai lichidat problema...Astea,consumã 35 W,în loc de 55W.Dacã mai pui xenon,si-n far...Mai economisesti 20W,si-ai si-o luminã mai puternicã,si-o mai mare suprafatzã iluminatã.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva montate proiectoare suplimentare pe VN800?

sunt probleme dpdv incarcare/releu/punte redresoare/baterie?

multumesc.

 

 

Am, si nu am probleme la consumul de curent. VN 800 are 2 circuite de aux, adica a fost gandit sa mai adaugi chestii pe el. Proiectoarele le am pe circuitul de auxiliar din fata, si au becuri de S2 (35W scurta - 45Wlunga). Le tin numai pe faza lunga:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva piese de vanzare pentru VN 800 Classic aici:

 

/index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__3081984

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-au frecat la creieri 5 vopsitori emeriti despre metoda fiecaruia de vopsire (cuptor, vopsea pe baza de rahat, lacuri super bengoase) si mai apoi despre pretul lucrarii.Neavand matrita acasa sa le dau atatia bani, m-am hotarat sa-mi vopsesc singur rezervorul, aripile si capacele de baterie.

Asta a iesit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un mester serios sa-mi curete si sa-mi regleze carburatorul, astazi sau maine. Aveti idee cine ma poate ajuta? In zona Bucuresti?

Nea Yoshi de la Kaore, str. Viitorului dar nu stiu numarul, daca intri dinspre Mihai Bravu, e la vreo 200 de metri inainte de Mihai Eminescu, pe dreapta. Are un banner galben pe casa. Ultima oara m-a costat 50 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos-o in seara asta, era inca lumina cand am facut fotografiile, maine ii invelesc tevile in banda si sa-i pun capacele la baterie.Legaturile la partea electrica tot maine i le fac si poate o termin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ma repet , vulcanul meu bubuie in tobe si nu stiu care e remediul , maine schimb bujiile si o sa vad ce se intampla.

daca v-ati confruntat cu chestii din astea va rog... un sfat.

zaha

cel mai probabil ai amestecul prea sarac. ai scos sitele din tobe sau ai pus filtru sport? iti bubuie pe frana de motor/deceleratie? daca da, in principiu se poate rezolva usor.

 

Caut un mester serios sa-mi curete si sa-mi regleze carburatorul, astazi sau maine. Aveti idee cine ma poate ajuta? In zona Bucuresti?

daca nu ai rezolvat, da-mi un tel

0745035184

am garajul pe oltenitei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil ai amestecul prea sarac. ai scos sitele din tobe sau ai pus filtru sport? iti bubuie pe frana de motor/deceleratie? daca da, in principiu se poate rezolva usor.

 

 

daca nu ai rezolvat, da-mi un tel

0745035184

am garajul pe oltenitei

S-a rezolvat schimband bujiile.

multumesc mult.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Yoshi de la Kaore, str. Viitorului dar nu stiu numarul, daca intri dinspre Mihai Bravu, e la vreo 200 de metri inainte de Mihai Eminescu, pe dreapta. Are un banner galben pe casa. Ultima oara m-a costat 50 ron.

 

Sa-ti dea D-zeu sanatate Sorin. Am fost acolo ieri seara si s-a rezolvat. Zboara vulcanasu acum.

 

cel mai probabil ai amestecul prea sarac. ai scos sitele din tobe sau ai pus filtru sport? iti bubuie pe frana de motor/deceleratie? daca da, in principiu se poate rezolva usor.

 

 

daca nu ai rezolvat, da-mi un tel

0745035184

am garajul pe oltenitei

 

Multumesc, am rezolvat la Nea Yoshi. Ramane pe alta data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Vulcanisti de 800,

la schimbarea vitezelor cam "agata"cu toate ca sunt foarte atent cu debraierea, ambreiajul tine cam pe la jumatate, se mai poate regla ceva sau este pb de singroane din cutie. cel mai suparator este cand bag a-I-a,zici ca intra la "japca".

asa este la vn sau am o pb?

multumesc.

Editat de mikail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

am nevoie de un cablu de kilometraj pt un 800a din '95.

are cineva?

e ok si de la alt model sau de la alta motocicleta, dar nu mai scurt de 1,60m.

voi reveni cu o poza cu capatul ce intra in melc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...