Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Needle jet sau tub emulsor in limba romana care este cea mai atehnica dintre toata limbile Pamantului!

Sub main jet este needle jet -u lui Irod!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Needle jet sau tub emulsor in limba romana care este cea mai atehnica dintre toata limbile Pamantului!

Sub main jet este needle jet -u lui Irod!

 

main jet se infileteaza intr-un tub emulsor, care se infileteaza in corpul carburatorului, sta cu capu-n jos si asteapta sa fie fecundat de acul de dozaj :blbl:

 

asta ca sa fiu tehnic :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tu ai comandat jicloare noi, care sunt de la alt model de carburator si nu s-au potrivit?

cam asta e treaba?

 

ea explica matale ce vrei de fapt sa faci? care iti e planul?

ce urmaresti cu modificarile carburatorului?

 

Nu mi se pare asa o limba atehnica limba romana.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tu ai comandat jicloare noi, care sunt de la alt model de carburator si nu s-au potrivit?

cam asta e treaba?

 

ea explica matale ce vrei de fapt sa faci? care iti e planul?

ce urmaresti cu modificarile carburatorului?

 

Nu mi se pare asa o limba atehnica limba romana.

 

pai e foarte simplu, ii schimb jeturile pentru ca o sa am evacuare custom fara site si admisie custom, deci va trage mai mult aer, deci va avea nevoie de mai multa benzina.

 

si pentru ca kiturile de la dynojet si mai stiu eu care producatori nu sunt modulare (au doar stage 1, 2 si 3), pentru anumite modificari, am ales sa-mi iau eu jeturile separat, la dimensiunile care am considerat eu ca mi se potrivesc cel mai bine. Si cum avem acelasi carburator ca si harley, am optat pentru jeturi de harley, ca se gasesc mult mai usor si sunt si mai ieftine. Dar cum harley mai are obiceiul sa foloseasca alt pas la filete, main jet-ul nu se pupa cu tubul emulsor din carbul de kawasaki, astfel ca a trebui sa comand si un tub emulsor de harley.

 

cam atat

 

a, sper la vreo 8-10 cai in plus, daca am "nimerit" bine toate modificarile :huh:

 

 

va stau la dispozitie pentru orice alte intrebari :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine dom'le!

ea spune, cand esti liber sa te vizitez. ma rod si pe mine niste idei.

 

 

ma, la garaj ma gasesti asa:

in timpul saptamanii seara dupa 7, cu exceptia zilei de miercuri si ocazional joi

 

sambata in principiu toata ziua, duminica nu.

 

cel mai bine cu un telefon in prealabil

 

sucul/apa/berea o sa la dau eu, ca astept un frigider :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, la garaj ma gasesti asa:

in timpul saptamanii seara dupa 7, cu exceptia zilei de miercuri si ocazional joi

 

sambata in principiu toata ziua, duminica nu.

 

cel mai bine cu un telefon in prealabil

 

sucul/apa/berea o sa la dau eu, ca astept un frigider :D

 

Gata!

Te suna baiatu si stabilim sa ne vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu...asta-i tubul emulsor comandat prin MetricMotion , de astepta confirmarea de la tine ca este ok , ca sa-mi comande si mie ?

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu...asta-i tubul emulsor comandat prin MetricMotion , de astepta confirmarea de la tine ca este ok , ca sa-mi comande si mie ?

 

 

fix ala :)

i-am zis demult si lui ca este ok (demult insemnand vreo 2 saptamani max)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna. Am o problema si sper sa ma indrumati. Am facut schimbul de ulei si de filtru acum aproximativ 3500 km. Ulei Motul 300v. A fost o oferta buna si eu nepricepandu-ma, am cumparat. Mi-a zis un nenea mecanic ca nu e pt. motoare mari V si sa fiu atent la nivel. Ei bine am controlat de curand si era la minim. Am completat cu 1 L si ceva. Nu am pete pe jos, motocicleta nu e murdara de ulei, admisia de aer e curata pe dinauntru, motorul trage foarte bine si nu am sunete suspecte, iar evacuarea este curata. Intrebare: Unde e uleiul? Sa manance asa de mult e normal? Am ales uleiul neadecvat? Sa-l schimb? Si filtrul? Cu ce tip de ulei?

Nu vreau sa deschid inca un topic despre cel mai bun ulei, cu pareri pro si contra. Rog pe cei care au sau au avut Vulcan de 1500 cu carburatie sa-mi spuna parerea lor. Multumesc.

Am nevoie de un cablu pt. soc. Poate imi spuneti de unde sa-l iau.

 

De fapt am vrut sa postez in KAWASAKI VULCAN. Rog un moderator sa mute topicul acolo. Multumesc!

Editat de StefanAM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10-40. Am uitat.

 

 

io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus...

eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii

 

 

parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel.

 

urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade.

 

si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat :)

 

la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb?

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca nu-i problema uleiul, ii foarte bune ce i-ai pus...

eu pot sa-ti aduc daca vrei bel-ray special pentru "large V-twin engines", da sincer cred ca-i tot una si nu merita sa dai banii

 

 

parerea mea personala ii ca nu ai masurat bine nivelul cand ai facut schimbul, si defapt nu era la nivel.

 

urmareste acum dupa ce ai completat si vezi daca mai scade.

 

si oricum, 3500 km nu-i chiar putin, multi la 3500 facem schimbul, deci chair daca iti consuma, nu-i un consum exagerat :)

 

la schimburile trecute cum s-a comportat? ai avut motorul si mai inainte sau esti la primul schimb?

 

Sunt la primul schimb. O sa ma uit daca a mai scazut intre timp. Daca este la minim, ce-i fac? Schimb uleiul cu unul de alta marca si filtrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-i 15W50.

 

Pe ce te bazezi?

 

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

 

La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50?

De acord cu tine cu restul ;) Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse.

 

 

O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui linistit Motul 5100 sau 7100. Avand in vedere ca e vara, n-ar strica un 15 w 50.

 

Motul 300V este conceput in special pentru motoarele sport, e o fitza sa arunci banii pe asa ceva cand n-ai nevoie.

 

Crezi ca in 92-93 stiau ei ce e full sintetic + ester? 5100 merge perfect.Chopper-ul nu e mobra de turatie, deci n-are nevoie de "ultra" protectie.

 

Iar schimbul la 3500 km, sa fim seriosi, iar confundam cruiserul cu vitezana, si nu cu oricare, vitezana de Magheru.

 

Numai la noi am auzit sa schimbi uleiul la 3000, 3500 km, din dragoste. :crack:

 

Sunt oameni care fac Km astia lunar, daca nu mai repede.

 

Bafta.

 

 

n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul

 

si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef :cheers:

 

cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi?

 

 

 

La fel si matale? O dai din burta sau cum cand zici 15w50?

De acord cu tine cu restul ;) Intaresc spusele, nu ai de ce folosi 300v intr-un motor care nu e de curse.

 

 

O treaba buna ar fi sa facem rost de manualul motorului sa vedem ce scrie. Ce fel de ulei trebuie. Ai asa ceva?

 

Ok. Atasez pagina din manual. In cazul in care nivelul continua sa scada (nu mai am 300v sa completez), ce ulei sa pun conform manualului si experientei voastre? Posesorii de vn 1500 pe carburatie posterior 1996 cu ce tip de ulei nu au avut probleme? In momentul asta uleiul este la sfert pe semn.

post-67524-0-16070000-1337589093_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50.

Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata.

 

Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul:

 

Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti.

Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie.

Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul.

Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mai merge, dupa cum presupuneam nici vorba de 15W50.

Eu iti recomand 10W40 de la Motul, fara grija. Ori 5100 ori 7100. Faci schimbul la nr de km sau din sase in sase luni si gata.

 

Verificarea se face cam asa dupa ce schimbi uleiul:

 

Pornesti motoreta, o lasi sa functioneze juma de minut, un minut. Opresti.

Astepti cinci minute sa se scurga uleiul in baie.

Cu motorul drept, la nivel, verifici prin ochiul de vizitare/joja, etc nivelul.

Daca e la nivel nu mai completezi, daca e sub nivel, mai pui putin ulei pentru a nu depasi nivelul maxim admis si repeti procedura

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis ca ar trebui sa-si schimbe uleiul, din contra, i-am recomandat sa nu il schimbe, daca citesti postul

 

si daca cineva vrea sa-l schimbe la 3500 o face pe banii lui, eu personal il schimb pe la 5000 c-asa am chef :cheers:

 

cat despre 300V intr-adevar, pentru cine nu se da tare si mult cu un motor de turatie mare este fita, dar numui prin prisma pretului. adica sub nici o forma nu-i un ulei prost, doar inutil.

 

Stai linistit, nu a incercat nimeni sa-ti dea peste nas.

 

Asta e obiceiul la noi, mobra intretinuta inseamna ca a primit la fiecare 3000 km, motul 300v. Restul nu conteaza.

 

Eu am schimbat mereu uleiul la cam 7-8000 km, si mereu am scos ulei ok din motor, nu apa chioara.

 

Poate nu este cazul sa te iei fix dupa manual(schimb ulei la 10-12000 km), dar nici mai des decat la un cross. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Dupa vreo 450 de pagini citite , in incercarea de a va cunoaste cat decat ... si dupa un an de cautat "VN 800" ... am reusit sa-mi implinesc si visul asta de a fi posesorul unui VN 800 A . Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge . Am avut totusi o problema ... mi-a fost coapta si fisurata fisa de la cilindrul spate , prin urmare nu mai imi dadea scanteie la bujie si mi-a mers doar intr-un piston . Pana imi vine alta fisa am rezolvat problema cu o bujie noua si niste banda izolatoare :) . Ok. astea fiind scrise ... va salut pe toti si sa ne vedem pe la vreo intrunire moto sa dam gata niste blonde ...

 

post-22407-0-93444200-1338133527_thumb.jpg

post-22407-0-77278400-1338133537_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...