Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

De aprox 1 luna am intrat si eu in randul posesorilor de Vulcan cu un Mean Streak 2007 SE. Acest motor imi sta pe creier de 3 ani si anul asta in sfarsit s-a intamplat minunea :).

 

Pentru ca ma roade mana si nu il pot lasa asa cum este am inceput sa ma uit dupa tot felul de modificari. Primele chestii pe care vreau sa le fac tin de modificarea filtrului de aer si de adaugarea unui power commander pentru a creste performanta motorului. Apoi urmeaza sa ma uit dupa ceva tobe (momentan am in minte Cobra Speedster Slashdown sau Muzzy 2-1 dar asta nu se prea mai gaseste).

 

Vreau sa va cer ajutorul cu cateva chestii:

1) A mai facut careva dintre voi modificarea filtrului de aer? Ma intereseaza in special modificarea Caddman sau "Half way to thunder" dar sunt deschis si spre alte variante.

2) Foloseste careva Power commanderul? Exista si alte variante mai ieftine cu aceleasi rezultate?

3) Ce alte tobe imi recomandati? Ma intereseaza ceva care sa nu fie super galagios. La tobele Cobra ma gandeam sa pun un baffler silentios.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power...

Sa-l folosesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce model/an de En .. .se potrivesc oare la LTD 454 ? codul patinelor ar fi acelasi in diagrame .

vrei sa iti dau codul de pe ele ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ...



scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator valentinutsa

Azi mi-au venit tobele si semnalizarile pe led. Maine le pun si pun o filmare. Am incercat o toba pe un seven fifty si suna demential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amedock pai codul este acelasi in diagrame totusi am vazut piese de EN si LTD care au acelasi cod in diagrame si totusi aratau diferit unul fata de celalalt ... de asta am intrebat daca tu stii mai multe ...

 

scuze .. una fata de cealalta ... ma refeream la piese

Salut te ajuta daca fac poze la cele 2 patine??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunci banii fara rost - animalul ala superb pe care il ai iti scoate si tractorul impotmolit pe arie... Puneti filtru K&N, nu e vraja, o sa respire mai normal motorul, la tobe nu stiu ce sa zic, depinde daca au sonda lambda sau nu. Daca au, va trebui sa gasesti o solutie sa o pui si pe cele noi, altfel consuma mult. Daca nu, poti pune orice aftermarket, sau poti sa-ti faci din inox dupa imaginatia ta si priceperea mesterilor. Power Commander puneti doar in ultima etapa, daca chiar esti asa de nemultumit, desi inca o data zic, you have plenty of fuckin'power...

Sa-l folosesti sanatos.

 

Multumesc de sfaturi. Imi place sa fac diferse modificari la motor deci vreau sa experiementez cum e cu o admisie de aer modificata si cu power commander. E cineva pe aici care a facut modificari de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Na ziua! Daca aveti idee unde pot gasi un corp de carburator pentru un VN800, aruncati cu informatie va rog. eBay am incercat, as vrea sa ramana ultima solutie. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-ai stricat la el?

Nu eu:D. Mecanicu zice ca "ghidajul socului"? Eu nu ma pricep maxim, o zis ca e nevoie de corp carburator. Maine trec sa vad exact cum si in ce fel e stricata mizeria. E ciudat ca s-a intamplat dupa o revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cablul de soc este din plastic, chiar daca l-ar fi strans prea tare, l-ar fi stricat pe ala, nu corpul carburatorului.

si ala se poate comanda :)

ia vezi tu exact ce ai acolo, si apoi cumpara piese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am nevoie de un sfat. Am o problema cu frana fata la Vulcan si nu-i dau de cap deloc. Clapeta este moale rau, aproape ca se lipeste de maner. Mentionez: placutele de frana sunt noi, aer in instalatie nu este (am pompat lichidul de frana pe aerisitor in sus.....cam un litru cred). Acum am comandat si discul de frana fata, am observat ca e uzat tare si sa nu am surprize.

Intrebarea mea: daca aer in instalatie nu este, iar lichid nu scapa pe nicaieri, care ar puea fi o alta cauza la treaba asta?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa vorbesc aiurea, nu il am aproape sa ma uit, dar nu tin minte sa fi vazut asa ceva la el. E un VN800 Classic din '97. Are modelul asta sigur asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva: cand spui pompa de frana uzata te referi la mecanismul pe care il actioneaza clapeta, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai nici o clapeta, ai piston in pompa, si e posibil sa fie duse garniturile din el.

Dar eu deocamdata mizez pe reglaj si furtun de frana slabit (daca tii mana pe el cand tragi de frana simti ca se umfla). E normal sa se umfle, dar depinde cat de mult ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am clapeta, aia de care trag sa franez fata, la ea ma refer cand zic "clapeta" :)

Iar reglaj tot stau si ma gandesc si chiar nu este. Am scos si schita franei pe fata la el din manualul de reparatii original, si nu apareschita_frana-KPtud0f5.jpg

Am atasat un screenshot dupa manual (adica am incercat sa atasez, sper sa si mearga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aerisit si asa, da. Dar cel mai bine tine cand aerisesc pe jos, adica imping lichidul in sus. Multumesc de ajutor. Sper sa fie furtunul. Pompa cred ca e mai scumpa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu odata problema asta...desi iesea lichid si nu aer pe la busonul de la etrier , pe la mijlocul conductei ramase-se o punga de aer. Am bagat pe busonul de aerisire un furtun incolor si am tras pana am reusit complet sa scot tot aerul . Daca chiar nu este problema de aerisire, atunci ai o problema de presiune . Verifica daca sunt ok si saibele de cupru ce fac legatura intre pompa/etrier si furtun .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa-mi schimb cauciucurile, ea spuneti voi cine stie sa centreze roti pe-aici pe la noi prin Bucuresti ca pot sa montez cauciucurile si singur. Practic stiu sa si centrez dar n-am cele trebuincioase deci trebe sa apelez la cineva care are scule.

Sugestii? Si eventual sa aiba si stand sa putem apoi centra frana spate cum trebe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...