Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Pai e sunetul clar de culbutori care bat...ca la oricare alt motor.

 

Voi ce ulei bagati, marca prea putin ma intereseaza, mai mult indicativul? Va intreb pentru ca am parasit clubul virago si am trecut la clasa superioara si trebuie sa adun acu informatii despre modelul asta (VN800 clasic, 96) pana ma fac doxa. Fostul propiertar a bagat motul 5100 15W50. Eu unu nu-s fan motul deloc, la fosta mobra numa cu repsol am mers si parca avea alt glas motorul....parca

Faci referire la tacheti cred, nu la culbutori.

Jocul la supape se regleaza din tacheti....

 

Referitor la ulei, poti incerca un Bel Ray 10w-40, 10w-50, 15w-50, 20w-50.

Vezi ce vascozitati si regim de temperatura iti da producatorul.Daca mergi mai mult prin oras, eu iti recomand 10w-50 sau chiar 20w-50.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

tacheti, da, la aia ma refeream, ma gandeam la altceva cand am scris. pai...in legatura cu uleiul...de la 10W40 la 20W50 e cale lunga. Merg in timpul saptamanii in oras cu ea la munca si in weend si concediu la drumuri lungi. deci...50-50. Producatorul a zis multe in 96 cand a fost facut motorul, dar de atunci s-au mai schimbat tehnologiile si au aparaut alte uleiuri mai performante, de asta intrebam ce folositi voi personal si ati sesizat ca e totul mai ok in defavoarea alor uleiuri. Eu la virago 535 tinand cont ca era motor racit cu aer, uleiul era foarte important, ca era un element tare important in racire, drept urmare foloseam repsol 15W50 pe cand producatorul recomanda va acea vreme 20W40. Comparand graficele de temperaturi am vazut, si nu numai eu ca 15W50-u acopera mai mult, si spre rece, decat 20W-u...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el.

Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am pus in Vulcan 20W40, sau 20W50. Asta scrie in Service Manual, asta am pus. Actual am Bel-Ray 20W50 semisyn, pt V twin si sunt multumit de el.

Vara trecuta am reglat jocul la supape si pot spune ca e alt motor, dupa reglaj. La 6 supape, jocul era iesit din toleranta admisa. VN800 nu are tacheti, doar culbutori.

Lamureste-ma si pe mine te rog, cum ai facut jocul la supape din culbutori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie dat jos motorul, doar rezervorul si furtunele de deasupra cilindrilor, de la instalatia de racire, deci trebuie drenat lichidul de racire.

Cu mare atentie trebuie scos capacul chiulasei de la cilindrul spate, nu are prea mult loc, dar iese pana la urma, cu rabdare ... :)

 

Intre culbutori si supape are pastile : prima data masori jocul, daca e NOK scoti pastila si in functie de valoarea ei (grosimea), comanzi alta pastila cu alta grosime. Eu am refolosit pastilele, pe care le-am schimbat, la alte supape, unde sau potrivit, pastilele nu se uzeaza, sunt foarte dure. In rest doar de un set de lere mai ai nevoie si de specificatiile din manual. In manual se descrie pas cu pas cum se face. Cred ca am si ceva poze din timpul "operatiei" ...

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

post-3376-0-36461100-1431717851_thumb.jpg post-3376-0-82594000-1431717851_thumb.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

Foarte frumoasa sa te poarte sanatos si cu placere.

Felicitari pentru achizitie.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un film...doar ca tipul face operatia cu motorul pe bancul de lucru...

 

In alta ordine de idei, dupa trei ani lungi de chin, voi fi posesorul unui VN 900 din 2007. Va fi o saptamana luuunga pana va ajunge in tara.

Bestia e ast, are aprox. 16000 de km, si cam singurul lucru care ii mai lipseste (din punctul meu de vedere) sunt crash-bar-ul si o sa mai serioasa.

attachicon.gif54174033085580.jpg attachicon.gif54174033090627.jpg

 

Dar timp e destul, si presimt ca este inceputul unei prietenii frumoase.

da.misto filmul. dar unde e bancul de lucru ? :)

si eu dupa filmare asta m-am ghidat,s-a verific jocurile.numai ca tipul face multe manevre riscante cu magnetul ala.atentie, sa nu scapati pastila in motor.

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800_Valve_Adjustments.pdfUite aici un tutorial. Se descrie pas cu pas, ce ai de facut.

Eu am folosit si manualul, in paralel, pt comparatie. Dar atentie,manualul este destul de sumar, plus ca lipseste o informatie foarte importanta si anume faptul ca roata de lant (de la axul cu came) are un marcaj (linie) care trebuie sa fie paralela cu planul de asezare a chiulasei !! In orice caz, in tutorial se descrie detaliat ce ai de facut. Daca ai cunostinte de baza, zic eu, de mecanica, te descurci.

 

Succes !

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

 

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

Nu cunosc mobra dar chestia cu saritul si intratul in viteza de capul ei nu mi se pare deloc normal. Cu gunoaie la cui pontou rezolvi cu filtru de benzina daca nu ai, il intercalezi pe furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe deasupra se pare ca nu-ti merge nici senzorul de la cric...nu ar trebuii a intre in viteza cu cricul lasat . Mi s-a intamplat sa-mi sara din viteza doar la primele 2 trepte de turatie, si asta in curbe f stranse . Deasemeni am filtru intercalat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa.

 

Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fiind nou posesor de VN800, model 1996, clasic, azi am fost la iubim 2 roti in bucuresti, din bv si mi sa intamplat o chestie interesanta. Mi sa blocat cuiul pontou din carburator si a inceput benzina sa imi dea pe afara prin toate supraplinurile carburatorului si...evident mi-a innecat cilindrii....vreo 2 ore am tot muncit sa-l readuc la viata sa ma pot intoarce in bv inapoi , am reusit....acu intrebare, probabil vreun gunoi din rezervor a fost cauza...voi v-ati montat filtru de benzina? ca vad ca nu are si cred ca tare mult ar ajuta sa evitam situatii de genu....La mai multi colegi am vazut un mic filtru montat pe furtunul ce iese din rezervor si intra printre cilindrii la carburator...

 

Si alta chesteie...nu vi sa intamplat niciodata sa va sara din viteza la turatii mari? De exemplu cand ma intorceam spre brasov, la 100-120 km/h intr-a 5-a, numa am auzit cum se tureaza motorul in gol, apoi a trosnit cutia scurt si a reintrat singura in viteza...si asta sa intamplat de cateva ori bune, chiar astazi cand bibileam la carburator sa ii dam de cap sa putem pleca, stand pe cric cu becul de neural aprins, cum o turam eu asa in gol, numa ce a intrat singura in viteza si a plecat de pe cric direct in mobra parcata in fata ei...(swich-ul de la ambreaj este defect)...si doar la mers constant si la viteze / turatii mari... Sunt probleme clasice - cunoscute la cutiile de viteza la modelul asta?

 

Legat de carburator si benzina, verifica te rog nivelul uleiului din motor!! Daca este peste nivelul maxim, sau mai mult decat era inainte de incidentul cu cuiul poantou, inseamna ca ai benzina in ulei!

De asemenea, verifica sa nu ai robinetul de benzina pus pe pozitia PRI. Pune-l pe ON si tine-l doar asa (sau pe RES, daca e cazul).

Dar verifica urgent nivelul uleiului din motor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ?

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...poti pune filtrul de plastic( asa il am si eu)...nu este afectat de caldura cilindrilor....garantat 100% . Eu il am montat de vreo 7 ani pe Vulcan .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Are cineva idee unde gasesc un cablu de ambreiaj nou pentru VN 750 , la o calitate buna si un pret decent ?

 

Multumesc anticipat !

http://www.redmotors.ro/catalog/tag/cablu-ambreiaj-kawasaki-vn750

sau

http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/vn_750_a1/85/picture/clutch_cable/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CustoMania, senzorul de la cric, intr-adevar, nu functiona bine cand am luat mobra, dar l-am dat jos si l-am curatat / gresat, testat cu multimetrul si functioneaza acum, problema e ala de la ambreaj care are stutzu ala care se apasa cand las ambreajul, e rupt. Am vazut ca la kawa asa e sistemu, poti baga in viteza cu cricul jos, dar cand dai drumul la ambreaj, opreste motorul. Asta e verificata si pe alte Kawa.

 

Revenind la problema cuiului si la cutii de viteze....pot pune orice fel de filtru, chiar si de plastic? Adica nu e vreo pb ca sta relativ intre cilindrii? caldura, alea alea? Iar cu saritul din viteza...e clar ca e un defect undeva...am observat ca numai in turatii mari face asta...chiar si atunci cand a luat-o la sanatoasa de pe cric, la fel, o turam bine....iar treapta de neutru....abia ca o nimeresc...

Eu cred ca trebuie sa o duci la un mecanic bun, sa-i faca o revizie completă. Eu am tot VN 800 Classic, din 2000, am luat-o la 19.000 de km iar acum bate-n 90.000, si n-am avut decat probleme minore cu ea, si alea cauzate de modificarile facute de mine la mecanici de duzină. O singură dată mi s-a blocat cuiul pontou, prinsese un gunoi din cauza benzinei de la noi. Eu am filtru de benzină suplimentar metalic, dar am un prieten cu de-ăla de plastic si n-a avut nici pe dracu'. Dar am tinut-o tot timpul din scurt, lucru care pare ca nu s-a-ntamplat cu motorul proaspăt achiziționat de tine. Dar sunt convins ca o vei pune rapid pe picioare, totul e sa ai, repet, un mecanic bun.

» Post actualizat in 24 May 2015 20:48

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul mecanic bun in care am incredere, sunt eu. Altii, sunt can-can si nimeni nu va lucra la lucrul tau cu asa constiinta si dedicatie cum lucrezi personal sau impreuna cu un prieten care nu are vreun interes la tine...Intrebam ca si curiozitate si din experietele colegilor cu VN treaba cu filtrul, pe care urmeaza sa il pun si cu , cutia de viteze care vad ca face figuri.
Uleiul este la fel, am remediat problema inainte de a indoi uleiul cu benzina. Oricum, fiind mobra nou achizitionata urmeaza in urmatoarele zile sa ii fac schimbul de ulei oricum (Repsol 15W50 vreau sa ii bag) si sa dau carburaotul jos sa il curat bine de draci sa nu mai am belele ca ma paste in urmatorul weend un drum de vreo 1200 km....


» Post actualizat in 25 May 2015 09:25

Da, ceva de genu e si la voi, nu? eu filtrul asta l-am gasit cel mai mic care sa fie relativ ok si la diametrul putzelor de intrare / iesire cu furtunul....ca gasisem si mai mici, da cu diametre mici, probabil erau de scooter.


» Post actualizat in 25 May 2015 09:36

P.S. Poza cu vn-ul e luata de pe net.

post-75095-0-96215000-1432545816_thumb.jpg

post-75095-0-02124800-1432545825_thumb.jpg

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...exact filtrul asta il folosesc si eu . L-am schimbat saptamana trecuta - 5 lei costa . ii tai si un pic din stuturi ,pana la diametrul mai gros .

Editat de CustoMania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...