Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

 

 

ma doare capul de draci. il banui pe nenorocit de foame de spaga, si cum sunt ziarist tare ma mananca sa-i fac un mic flagrant, dar mi-e teama ca dupa aia nu mai pup inmatricularea de la dobitocii astia.

 

Solicit ajutor si sfaturi! :banana:

Cam primitiva gandire.

In alta ordine de idei, ia legatura cu robog de pe forum. Si el si-a adus VN2000 din State.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam primitiva gandire.

In alta ordine de idei, ia legatura cu robog de pe forum. Si el si-a adus VN2000 din State.

 

Multam pt sfat. sper sa dau de robog

 

in ceeace priveste gandirea, nu e primitiva deloc. asta mi-e slujba. gaborii de la bucuresti ma stiu ce-mi poate pielea, dar cum domiciliul stabil il am in localitatea aia de langa dunare, amaratii aia de la calarasi sunt mai fomisti. lasa sa scurga cateva zile si vad cum se instrumenteaza treaba. in functie de asta voi stii ce sa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba asta cu schimbatul de viteze fara ambreiaj e tare.

 

O sa o incerc si eu.

 

Ar fi minunat.... cand conduc in oras ma doare mana de cate ori schimb... si cred ca nu sunt singurul in situatia asta....

 

care e secretul?... o decelerezi sau o tii accelerata cand schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

treaba asta cu schimbatul de viteze fara ambreiaj e tare.

 

O sa o incerc si eu.

 

Ar fi minunat.... cand conduc in oras ma doare mana de cate ori schimb... si cred ca nu sunt singurul in situatia asta....

 

care e secretul?... o decelerezi sau o tii accelerata cand schimbi?

 

In clipa cind schimbi iei mina din gaz si intra singura,dupa care ii dai gaz..trebuie numai sa-ti corelezi bine miscarea picior/mina.Sistemul este folosit mai ales la motoarele sport pentru a schimba mai repede.

Luigi Vicol

 

Am promis poze... bag poze ca asa se cade :banana:

100_0956.JPG100_0958.JPG

100_0957.JPG100_0961.JPG

100_0960.JPG100_0959.JPG

 

..Frumoasa,exact asa era si a mea cind am luat-o..

S-o stapinesti sanatos

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In clipa cind schimbi iei mina din gaz si intra singura,dupa care ii dai gaz..trebuie numai sa-ti corelezi bine miscarea picior/mina.Sistemul este folosit mai ales la motoarele sport pentru a schimba mai repede.

Luigi Vicol

..Frumoasa,exact asa era si a mea cind am luat-o..

S-o stapinesti sanatos

Luigi Vicol

yo nu-s de acord cu stilul asta de a schimba vitezele ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo nu-s de acord cu stilul asta de a schimba vitezele ....

 

nu prea vrei sa schimbi vitezele la motocicleta ca la camion bag de seama :banana:

Nu e bine pt cutia de viteze sa schimbi cu japca. Chiar daca corelezi bine turatia motorului cu turatia cutiei de viteze poa sa nu iti iasa ... dapai in conditii de stres ce faci? Mai sincronizezi turatiile? Eo cred ca nu mi-ar iesi si daca as da la japca cat o sa tina bietul schimbator? Sau piesele din cutie?

Cred ca e solutia perfecta sa farami cutie/schimbator, etc.

Parerea mea! Hac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea vrei sa schimbi vitezele la motocicleta ca la camion bag de seama :banana:

Nu e bine pt cutia de viteze sa schimbi cu japca. Chiar daca corelezi bine turatia motorului cu turatia cutiei de viteze poa sa nu iti iasa ... dapai in conditii de stres ce faci? Mai sincronizezi turatiile? Eo cred ca nu mi-ar iesi si daca as da la japca cat o sa tina bietul schimbator? Sau piesele din cutie?

Cred ca e solutia perfecta sa farami cutie/schimbator, etc.

Parerea mea! Hac!

din punct de vedere mecanic nu cred ca se strica ceva , dar pe mine ideea in sine ma omoara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele modele mai noi de Motociclete au "ambreiaj alunecos", ceea ce inseamna, ca la schimatul vitezei in viteze inferioare nu este nevoie sa actionezi abreiajul, fiindca acesta "aluneca".

 

ma gendesc ca poate si unele din vulcanuri mai noi au incorporat acest sistem...

 

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele modele mai noi de Motociclete au "ambreiaj alunecos", ceea ce inseamna, ca la schimatul vitezei in viteze inferioare nu este nevoie sa actionezi abreiajul, fiindca acesta "aluneca".

 

ma gendesc ca poate si unele din vulcanuri mai noi au incorporat acest sistem...

 

R.

 

te referi la wet clutch?

sau cum? te rog explica-mi si mie.

thnx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e deja o polemica....

 

Cred ca e clar pt toata lumea ca daca nu ai scrasnet metalic la schimbare nu are ce sa se strice. Orice stres/defect poa sa apara numai cand doua piese metalice din cutie se lovesc... freaca... s.am.d

rotile dintate fac un zgomot de te urci pe pereti daca incerci cu japca.

 

In cazul in care intra fara zgomot... e clar ca totul e in regula. Ai avantajul ca te misti mai repede, protejezi ambreiajul, piesele din cutie si.... nu te mai doare mana.

 

Cei care nu stau in bucuresti nu stiu ce inseamna sa bagi 10 km la ora de varf.... cand ajung acasa ma doare stanga de innebunesc.

 

Azi cand plec de la birou incerc si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e deja o polemica....

 

Cred ca e clar pt toata lumea ca daca nu ai scrasnet metalic la schimbare nu are ce sa se strice. Orice stres/defect poa sa apara numai cand doua piese metalice din cutie se lovesc... freaca... s.am.d

rotile dintate fac un zgomot de te urci pe pereti daca incerci cu japca.

 

In cazul in care intra fara zgomot... e clar ca totul e in regula. Ai avantajul ca te misti mai repede, protejezi ambreiajul, piesele din cutie si.... nu te mai doare mana.

 

Cei care nu stau in bucuresti nu stiu ce inseamna sa bagi 10 km la ora de varf.... cand ajung acasa ma doare stanga de innebunesc.

 

Azi cand plec de la birou incerc si eu.

 

Da ma, corect. Daca nu sunt zgomote e clar ca e ok. Daca apar zgomote clar ca se pizdesc rotile dintate

Eo eram curios ce vrea sa spuna ca motocicletele mai noi intra de la mare la mic :banana: in viteza fara ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt mare specialist.... dar la vulcanul de 800 nu cred ca au schimbat cutia .. in ultimii 15 ani.

 

Kawa are pt vulcan o inventie la cutie.... care nus ce naiba face... si se tine de ea.

 

 

In plus... vulcanul de 800 are aceleasi specificatii tehnice din 1995 pana in prezent..... asta da longevitate.

 

Modelul facut in 1995 nu a mai suferit nici o schimbare... au dat lovitura astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: vulcanul comandat in Germania este prevazut cu comenzi avansate. Tinand cont ca am stat pe vn lui Blackrider si nu ajungeam comod la comenzi, in cazul in care se intampla acelasi lucru si la cel pe care mi l-am luat, se baga cineva la schimbul de comenzi (adica le dau pe cele avansate si le vreau in schimb pe cele normale+o eventuala diferenta de bun simt)?

Haules-baules baftalo.

 

Vedem, vorbim. Te baftalo, baros!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupule, m-am razgandit, nu mai vreau comenzi avansate. Mi-am adus aminte ca am pus picioarele mai in fata, cu gamba pe scarite (simulam niste comenzi avansate), si ce presiune s-a strans in sold... Cam dureros.

 

In alta ordine, a incercat cineva la Vulcan 800 sa schimbe fara ambreiaj in sus? Daca da, detalii va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu inteleg,ce detalii te intereseaza??

Sistemul functioneaza la fel de bine pe orice motor..

Citeste ce am scris eu mai sus si incearca fara frica.

Sunt unii pe aici care au dus motoare zeci de mii cu schimbatul vitezelor in felul asta si nu s-a intimplat nimic..

Spuneam ca la cele de viteza se uziteaza asta,dar peste 9/10.000 ture trebuie sa-ti corelezi perfect miscarea,altfel daca ratezi schimbarea de mai multe ori si persisti in timp poti strica pinioanele prin ea.La choppere in schimb este o placere,nu sunt turate si riscul de a "carai" cutia este redus..

Salut..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu a mers...

am incercat crescator.. insa fara ambreiaj nu intra...

 

pur si simplu e blocat schimbatorul.... nu caraie.. nu face nimic.

 

De-asta intrebam, asta banuiam ca se intampla.

 

Nu inteleg,ce detalii te intereseaza??

Sistemul functioneaza la fel de bine pe orice motor..

La choppere in schimb este o placere,nu sunt turate si riscul de a "carai" cutia este redus..

Salut..

Luigi Vicol

 

Tu ai incercat? Sau tu asa schimbi, fara sa tragi maneta de ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bineinteles ca merge,nu-ti povestesc din auzite.Merge chiar foarte usor si la VN si la ZZR.De obicei schimb asa doar cind merg mai sportiv,sau intr-o depasire..altfel schimb normal

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti ca la mine merge figura asta la fix :banana: . Se aude un clic si dihania tasneste... :banana:

 

Bineinteles ca merge,nu-ti povestesc din auzite.Merge chiar foarte usor si la VN si la ZZR.De obicei schimb asa doar cind merg mai sportiv,sau intr-o depasire..altfel schimb normal

Luigi Vicol

Asta e... daca mergi mai sportiv. Dar eu daca merg normal, cand bag a doua are un carait care ma dispera :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupule, m-am razgandit, nu mai vreau comenzi avansate. Mi-am adus aminte ca am pus picioarele mai in fata, cu gamba pe scarite (simulam niste comenzi avansate), si ce presiune s-a strans in sold... Cam dureros.

 

In alta ordine, a incercat cineva la Vulcan 800 sa schimbe fara ambreiaj in sus? Daca da, detalii va rog.

 

Hehe, si iar o sa te razgandesti cand o sa le vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa stiti ca la mine merge figura asta la fix :banana: . Se aude un clic si dihania tasneste... :banana:

Asta e... daca mergi mai sportiv. Dar eu daca merg normal, cand bag a doua are un carait care ma dispera :D

 

Inseamna ca probabil vreun sincron de pe acolo da semne de oboseala.Cu timpul o sa-ti sara din viteza si atunci va trebui sa crapi cutia in doua sa vezi ce-i pe acolo.Pina atunci insa da-i bice..

Luigi Vicol

 

De-asta intrebam, asta banuiam ca se intampla.

Tu ai incercat? Sau tu asa schimbi, fara sa tragi maneta de ambreiaj?

 

..Poti incerca si asa: in mers,la drum intins,FARA sa iei gazul de pe ea impinge cu laba piciorului in schimbator ca si cum ai vrea sa schimbi.Tine sub presiune acolo si apoi ia din gaz si ai sa vezi ca aluneca singura in viteza.

Bafta..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca merge,nu-ti povestesc din auzite.Merge chiar foarte usor si la VN si la ZZR.De obicei schimb asa doar cind merg mai sportiv,sau intr-o depasire..altfel schimb normal

Luigi Vicol

La mine nu mere , e shimbatorul blocat , pana nu apas ambreajul oha n-o ia , al meu e model dupa '96 si din cate stiu al tau Luigi e cel de '95 ...

Sunt curios 15xxx ce model are .

Editat de Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...