Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

N-am observat detaliile, in fine. Dar da, atat ne-a luat si nici nu vad ce sa dureze mai mult. Sper sa ajute, operatiunea asta in service ar fi costat ~300 de lei, bani de cateva plinuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am observat detaliile, in fine. Dar da, atat ne-a luat si nici nu vad ce sa dureze mai mult. Sper sa ajute, operatiunea asta in service ar fi costat ~300 de lei, bani de cateva plinuri bune.

Pai da, tocmai la asta ma refeream, ai luat painea de la gura unor amarati :D , bravo! Pentru mine asta inseamna un adevarat motocicilist, dar eu sunt de scoala veche asa ca unii din cei mai tineri pot sa ignore parerile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar da, atat ne-a luat si nici nu vad ce sa dureze mai mult. Sper sa ajute, operatiunea asta in service ar fi costat ~300 de lei, bani de cateva plinuri bune.

Depinde unde te duci si peste cine dai. Imi aduc aminte (cu scarba...) cum s-au oferit cu ceva timp in urma niste binevoitori de pe langa Gara Baneasa sa-mi desfaca ambreiajul pentru numai 3-400 de euro, suma pentru care nu garantau succesul operatiunii, ca deh, "nu stim ce-o sa gasim pe-acolo..."

Fusese de vina numai uleiul pus de vechiul proprietar, motiv pt. care schimba mai greu. Si acum regret ca n-am fost de acord sa fac un schimb de ulei de banii aia...

 

bucsaadi - tot respectul pentru share!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde unde te duci si peste cine dai. Imi aduc aminte (cu scarba...) cum s-au oferit cu ceva timp in urma niste binevoitori de pe langa Gara Baneasa sa-mi desfaca ambreiajul pentru numai 3-400 de euro, suma pentru care nu garantau succesul operatiunii, ca deh, "nu stim ce-o sa gasim pe-acolo..."

Fusese de vina numai uleiul pus de vechiul proprietar, motiv pt. care schimba mai greu. Si acum regret ca n-am fost de acord sa fac un schimb de ulei de banii aia...

 

bucsaadi - tot respectul pentru share!

Sucuza-ma ca te intreb, tu chiar ai platit suma scrisa pentru un schimb de discuri de ambreiaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sucuza-ma ca te intreb, tu chiar ai platit suma scrisa pentru un schimb de discuri de ambreiaj?

Poate sa fiu nebun... n-avea nimic ambreiajul, era uleiul prea vascos. Praf sa fi fost mobra si n-o dadeam pe mana lor la ce tip de abordare au avut de la prima interactiune! Genu' ala de "specialisti" pretiosi, vesnic ocupati, de lasa prostu' sa plece cu senzatia ca-i face o favoare daca-l jecmaneste. Niste adevarati "frati" motociclisti! Ce sa faci, m-or fi vazut mai mic si mai prost imbracat... :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fiu nebun... n-avea nimic ambreiajul, era uleiul prea vascos. Praf sa fi fost mobra si n-o dadeam pe mana lor la ce tip de abordare au avut de la prima interactiune! Genu' ala de "specialisti" pretiosi, vesnic ocupati, de lasa prostu' sa plece cu senzatia ca-i face o favoare daca-l jecmaneste. Niste adevarati "frati" motociclisti! Ce sa faci, m-or fi vazut mai mic si mai prost imbracat... :))

Am crezut ca te-au agatat in banii astia,de aia am ramas surprins.

Chiar saptamana trecuta am cunoscut si eu genul de personaje de care ai vorbit,in alt context,ala de negociere privind cumpararea de la mine a unui motor,pricepere 0,bani ,mai degeaba si mofturi cat cuprinde.Dupa calculele lor vn meu de 1500 ajunsese la 1500 euro,il modificau dar de banii mei.Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, era un topic special pt vulcan VN750 si nu il mai vad, aveti idee care-i treaba?

Si eu l-am cautat de mi-a venit rau. A fost comasat la general cu Kawasaki Vulcan, practic topicul in care scriem acum. N-am inteles de ce, mai ales ca topicuri de alte modele de Kawasaki au ramas de sine statatoare, spre ex. EN 500. Nu tu atentionare, nu nimic, ia si cauta in 331 de pagini.... daca voiam sa postez in topicul general de Kawasaki o faceam de la bun inceput. Macar de l-ar fi mutat cu totul la "Motocicleta mea" or something..... dar cand le reprosezi ceva se supara.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu l-am cautat de mi-a venit rau. A fost comasat la general cu Kawasaki Vulcan, practic topicul in care scriem acum. N-am inteles de ce, mai ales ca topicuri de alte modele de Kawasaki au ramas de sine statatoare, spre ex. EN 500. Nu tu atentionare, nu nimic, ia si cauta in 331 de pagini.... daca voiam sa postez in topicul general de Kawasaki o faceam de la bun inceput. Macar de l-ar fi mutat cu totul la "Motocicleta mea" or something..... dar cand le reprosezi ceva se supara.......

 

Am banuit, dar am zis sa intreb ca poate nu-l vad eu.

Si nu numai Kawasaki are topicuri pe modele si celelalte marci au.

 

@ Blackrider ( Cristi ) se poate face ceva in sensul asta ...adica modelul VN750 sa aiba si el topic separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

are careva o oglinda pt VN 800 de vanzare?

 

am nevoie sa se potriveasca pentru stanga. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu patesc la fel. o sa fac un test de compresie pe cilindrul 2. cred ca de vina e calamina, probabil intra ulei in cilindru si prin ardere se formeaza calamina si se depune pe bujie. am crezut ca de vina este benzina, asa ca am inceput sa alimentez doar din Rompetrol. Dar degeaba. Tot la fel face. Si eu am facut masuratorile la bobina confrm manualului si a fost totul in parametrii. Mai mult de 1000 de km nu tine o bujie.

Am observat totusi ca prelungesc viata bujiei daca tin soclul tras mai putin timp, si asta nu la maxim. Si plec cu moto cam dupa 1 minut de la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit asta pe un forum din afara:

 

This is what Russ Wolf has to say about it:

 

The Wolf's Bike Shop; just how far do you trust me?

 

The spark plug in the rear cylinder fouls every so often. What's up with that, and what's the solution?

 

The rear cylinder in all of the Vulcans (except, of course, the inline twin 500) runs a trifle richer than the front. The closest anyone has come to explaining why is that the rear cylinder runs a bit cooler than the front; mainly because with the radiator in front of it, the front cylinder doesn't get the benefit of cooling air, whereas the rear cylinder does. I've always been told that the "cooling fins" on the Vulcan line (****, on all liquid-cooled motorcycle engines!) are strictly cosmetic, and provide no cooling affect. However, this is the only theory anyone has offered that even comes close to making sense...

 

In most cases, that doesn't seem to matter; but in some, this causes plug fouling. The best solution that has been found by the Vulcan community is to go up one step in heat range to the next hotter plug; in the case of the 800, the NGK CR6E. Literally noone who has installed a CR6E in the rear cylinder has had this problem occur again. It does no harm to put a CR6E in the front cylinder as well, just so you don't have to order two different plugs, and especially if most of your riding is either highway or hard mountain running (like me!).

 

Very few dealers stock the CR6E, so you would have to have them order it. A good source to simply order your own would be (again) sparkplugs.com. As of this writing, NGK does not seem to offer the CR6E in the Iridium series.

 

 

Voi încerca si cu NGK CR6E pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vreunul evacuarile originale, sau toti aveti after-marketuri? E posibil ca aici sa fie, de fapt, buba, amestecul imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

 

In fiecare an trebuia sa schimb bujiile ...

Asta pana cand am pus la cilindrul spate CR6E, acum vreo 2 ani. Pana acum nici o problema. Am tobe Silver Tail 2 in 2 si filtrul de aer deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am tobele originale cu filtru aer K&N deci teoretic aer suplimentar, aceeasi problema pe cilindrul 2 se umezeste de benzina bujia, la 50-100 km o scot sa o curat, ma simt de parca am iar Trabant. Bujia actuala CR7E. Multumesc Alin-ZBR pt postare o sa incerc si eu varianta aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, unele VN-uri de 800 merg mai bine cu CR6 pe un cilindru. De ce doar unele, nu cred ca stie nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate.


» Post actualizat in 24 May 2016 16:18

Pai nu trebuie sa fie negre... negru = amestec bogat, prea multa benzina. Electrodul trebuie sa fie caramiziu.

asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130.


» Post actualizat in 25 May 2016 14:24

iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130


» Post actualizat in 25 May 2016 14:25

am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate.


» Post actualizat in 24 May 2016 16:18

asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130.


» Post actualizat in 25 May 2016 14:24

iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130

post-15325-0-33478400-1464186353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...