Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De vanzare motor de pe un Kawasaki VN800 (propulsor) ,complet servisat acum 15000 de km ( Pistoane noi,segmenti noi,axe cu came noi,termocupla,garnituri ,etc.Porneste la sfert,cu proba inclusiv la compresie pentru cine doreste.

Ridicare doar personala,sau prin curier doar cu plata integrala in avans.

Dupa ce se vinde motorul,si restul pieselor de pe motocicleta se vor vinde la dezmembrare,dar nu inainte.

Pret - 1000 euro ,usor negociabil.

Contact la telefon - 0721 377 166 - Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu la VN800 am folosit Repsol Rider 10W40 sintetic, iar la VN1500 folosesc tot Repsol dar 15W50 (cu 10W40 se cam auzeau tachetii).

Mi s-a parut raportul calitate-pret cel mai echilibrat fata de alti producatori. Il schimb la sezon sau 9000-10.000 km. Am prieteni care au incercat pe mobrele lor toate neamurile de ulei (ca marci ma refer) si nu au simtit nici o diferenta, atata timp cat a respectat vascozitatea data in graficul din manual. Nu a contat ca e Liqui Moly de 60 de lei litru sau Valvoline de 25.

Dpmdv, diferentele astea de marci de ulei pentru motoare normale, de strada, nu o sa fie simtit niciodata de utilizator, atata timp cat e respectata vascozitatea si intervalul de schimb. Parerea mea...

Repsol Rider este MINERAL iar daca il schimbi la 9000 km probabil o sa apuci sa faci un schimb de ulei dupa care o sa vinzi motorul. Cand o sa faca al doilea schimb de ulei REPSOL MINERAL tot la 9000 km deja motorul o sa aiba JUMATATE din compresie , adica deja cu un picior in groapa.

Cine te-a invata prostia asta? O faci dupa capu' tau ca altfel nu inteleg...

Intervalul de schimb la un ulei mineral este de maxim 5000 km, deja tras de par, ideal ar fi pe la 3000.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit repsol 10W40 sintetico, nu rider, am confundat denumirea. Repsol rider foloseam la alta mobra si e doar 15w50, si intr-adevar, este un ulei mineral, mediocru el asa...nicidecum de 9000 km pe care l-am bagat acum provizoriu, pentru ceva teste sa vad cum se aud culbutorii cu ulei ceva mai gros urmand sa revin la 10w40, sintetic.

 

Cam tie. :)

Am apucat sa fac doar 2000 km de cand l-am luat. Mi se pare o idee mai manevrabil in viraje si mult mai 'lipit' de asfalt decat cel de 800 si mult mult mai greoi. La misuneala prin oras ma cam descalta la consum, dar imi place. Pana acum am ramas cu o impresie buna, oi vedea dupa un sezon cap-coada cu tot felul de drumuri cu bagaje, pasager....
Trebuie sa ii inlocuiesc garniturile de la capacele de culbutori ca, cam pisa ulei si discurile de ambreiaj ca simt cum patineaza in ultima treapta. Cred ca era de asteptat pt un motor de 72.000 km.

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!
Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

post-15325-0-02588600-1485623447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă!

Așa e corect! ;)

 

Spor la bricolat!

Editat de Adrian Frigo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon.

Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc

 

Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

pana la urma urmei am rezolvat problema cu un surub metric de 3 mm,pe care l-am pilit de filet,pana l-am de 2 mm diametru.si am dat o gaura de 2 in capac,si am presat surubul cu strangere.fara poxipol si alte lipiciuri.eu zic ca e okey. capul surubului intra perfect in gaura de pe ghidon.

» Post actualizat in 15 Feb 2017 06:17

"alta intrebare" e normal s-a consuma atata benzina in relantii? vulcanu de 800 https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1499800720060462/?type=3&theater

post-15325-0-39620800-1486666567_thumb.jpg

post-15325-0-97782800-1486666569_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum.

Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998.

Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara si bine v-am gasit,

 

Sunt nou pe forum, TM, posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM.

Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti.

Sorry daca am postat aiurea.

 

O seara buna,

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!


» Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...