Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci!
Daca te intereseaza modelul pe viitor, grija mare la cutia de viteze sa fie in apele ei, in special treapta 2. Si daca se poate modelul de dupa 99, sunt ceva imbunatatiri aduse motorului in urma unor rechemari in service pentru modelele din anii 96-98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

post-15325-0-02588600-1485623447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

dai gaura cu un burghiu mic, de 3 si bagi un holsurub taiat scurt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai gaura cu un burghiu mic de 3 ,o filetezi cu ajutorul unui tarod și pe urmă șurub tăiat cu crestez făcut la bomfraier pentru șurubelniță dreaptă!

Așa e corect! ;)

 

Spor la bricolat!

Editat de Adrian Frigo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai material suficient ca sa faci si filet, e mult prea mic locul. Plus ca se complica inutil, e doar un tamburus care nu permite comenzii sa se invarta pe ghidon.

Si cu holzsurubul risca sa rupa de tot materialul, cand forteaza infiletarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am desfacut ambreiajul la Vulcanul de 800 sa vad de ce schimba vitezele greu la rece si am descoperit 2 placi metalice albastrite si putin strambe. Am vrut sa le comand dar nu sunt in stoc in Romania si nu as vrea sa astept o saptamana (cel putin). Daca este cineva care a schimbat placile metalice si mai are 2-3 bucati care sa mai poata fi folosite, il rog sa posteze aici. Multumesc

 

Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanistilor

are cineva dintre "noi" piesa asta incercuita cu galben? comanda parta stanga. mi s-a rupt tumburucu ala (puta aia) care intra in ghidon.indicat cu sageata rosie.e un blocaj.bine inteles...contra cost. sau daca are cineva solutii de a repara,sunt bine venite

pana la urma urmei am rezolvat problema cu un surub metric de 3 mm,pe care l-am pilit de filet,pana l-am de 2 mm diametru.si am dat o gaura de 2 in capac,si am presat surubul cu strangere.fara poxipol si alte lipiciuri.eu zic ca e okey. capul surubului intra perfect in gaura de pe ghidon.

» Post actualizat in 15 Feb 2017 06:17

"alta intrebare" e normal s-a consuma atata benzina in relantii? vulcanu de 800 https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1499800720060462/?type=3&theater

post-15325-0-39620800-1486666567_thumb.jpg

post-15325-0-97782800-1486666569_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut posesori ai “Vulcanilor” din cadrul acestui forum.

Mă numesc Ciobănită Alexandru, sunt din oraș Găești, jud. Dâmbovița, am 33 de ani si sunt un proaspăt posesor al primei mele motociclete : Kawasaki VN800 Classic fabricație 1998.

Menționez ca am luat acest forum la citit pagina cu pagina (încă nu am terminat) si întrucât sunt începător, atât motociclist cat si începător posesor al Vulcanului m-am gândit ca trebuie sa mă prezint, iar daca exista motocicliști cu experiență ce vor sa mai suporte din când in când cate o întrebare de la un necunoscător va voi rămâne îndatorat (cu o bere la prima întâlnire) pentru ajutor.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si vreme buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara si bine v-am gasit,

 

Sunt nou pe forum, TM, posesor de VN 800 Classic ( rosu/ alb ), 1997, 28.500km, 7 km rulati prin decembrie 2016. E primul motor. In aceasta seara am terminat de citit cele 300 si ceva de pagini. Momentan ma distrez cu tobele: sunt goale. Am incercat tot felul de db killer, fara prea mare succes. Deci, caut sa cumpar evacuari OEM.

Pana acum, cu ajutorul youtube, am schimbat ulei, bujii ( CR7E, dar o sa trec pe CR6E ) si-am cumparat un stander Rothewald. Mai trebuie sa verific jocul la tacheti.

Sorry daca am postat aiurea.

 

O seara buna,

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!


» Post actualizat in 02 Mar 2017 08:05

Buna ziua,

 

"ma inscriu" si eu pe acest topic cu un Vulcan VN 900. Sunt in asteptare cu examenul pentru permis si mi-as dori sa cunosc si eu aici, posesori ai modelului mentionat si nu numai!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Caut niște comenzi avansate pentru "vulcanelul meu". Dacă are cineva comenzi dedicate sau ceva soluții pentru a adapta de la alte modele aștept cu mult interes informații.

Cred că poți adapta unele de HD.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 05:37

Salut, baieti!

Ceva experiente pe aici cu "darkside" pe spate la VN2000?

Thanks! Drumuri bune!

Cred că pt vn2000 ai topic separat la secțiunea power cruiser.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua si bine v-am gasit.

 

mai intai de toate, o scurta prezentare...

 

Nume: Radu

Varsta: 37 - acum in aprilie

Profesie: Inginer chimist

Moto: Kawa Vulcan 800 / 1996

Nr. inmatriculare B72HYR

Permis: aprilie 2016

 

Vulcanul este prima mea motocicleta si vreau sa va spun ca imi place la nebunie. anul trecut am parcurs aproximativ 2000 km. Am iesit din prima cu pasagera si m-am obisnuit foarte repede. Ma bucur ca sunt printre voi si abia astept sa ne cunoastem mai bine.

 

Am atasat si cateva poze cu " fieru' "

:rusinica: post-96564-0-28370300-1489673598_thumb.jpgpost-96564-0-35182300-1489673599_thumb.jpgpost-96564-0-60799000-1489673600_thumb.jpgpost-96564-0-02395200-1489673602_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la voi oameni faini!

Ma numesc Cristi,sunt din Timisoara si tocmai ce am sarit de pe Virago 535 pe un VN 750 din '86.

Stiu ca e vechi,dar mie imi place la nebunie.

Acum,problema este in felul urmator(si aici astept sfaturi din partea posesorilor de 750)

Este model 750 A( A1 in Germania) limitat la 50 cai(35 KW) si inca nu stiu unde este limitatorul:

Is 2 variante: ori la acceleratie(mie oricum mi se pare ca are cursa foarte scurta la acceleratie- dar asta in comparatie cu 535) sau la tobe,caz in care: Cum arata? Unde se pozitioneaza deobicei?

Alta problema ar fi ca papa bateria...sau nu incarca(cel mai probabil) si a 3-a problema este ca se tot tureaza...il reglez la fiecare drum din surubul de relanti de pe carburatorul din stanga,insa se pare ca tot tinde sa se tureze.

In afara acestor problem,nu-mi functioneaza turometrul - doar indicatorul de temp pt radiator.

Turometrul sare(cand la 4 de ture,si apoi oscileaza in jos) deci clar nu e ok :)))

 

Astept pareri,opinii,sugestii,mistouri si idei,sfaturi legate de ulei,antigel,filtre,anything useful.

Dar ca sa va scutesc de unele comentarii - am dat 1400 de Euro pe el si de alti bani nu dispuneam nicicum,asa ca de aia mi-am luat 750 in loc de 800 sau 900. Cand voi avea bani,mi-oi lua altceva.

Asa ca stiind asta,astept cele cerute mai sus.

 

Drum bun si asflat uscat tuturor! :) Cheers!

Editat de Pleata-in-vant
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea se poate face si pe admisie, niste saibe care ingusteaza admisia, jigloare mai mic in carburatoare etc. Nu stiu cum e la tine totusi.

Incarcarea se verifica cu un aparat de masura, minim 13v la ralanti, in jur de 14-14.4v in turatie. De acolo se vede daca e nevoie de verificare si la stator. Si pt incarcare, si pt turometru, poti incepe sa cureti toate contactele electrice si bornele bateriei, sa nu fie oxidate si murdare, sa fie bine stranse etc.

Ralantiul se regleaza cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Daca il ridici cand motorul e rece, e normal sa creasca turatia singura cand s-a incalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...