Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

 

Probabil mufa de la regulatorul de tensiune. Cel mai bine ar fii sa schimbi mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea.

Multumesc mult,chiar nu stiam de filtru ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa.

Multumesc colegilor pentru raspunsuri. Din pacate nu este mufa de la regulator, cea neagra cu 3/4 fire (de aceea stiam si eu). Din mufa de care vorbesc eu pleaca cablajul spre contact/cheie. Ma interesa ce consumator am pe cablul alb, cu un amperaj asa mare.

post-47256-0-66583700-1499261021_thumb.jpg

post-47256-0-57926000-1499261042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat numai Motul 7100 si primavara asta , pentru prima data Bel Ray . Nu am avut probleme cu Motul dar parca cu Bel Ray cutia e mai silentioasa . Oricare e bun , vezi numai de unde cumperi Motul-ul , legenda spune ca e printre cele mai falsificate uleiuri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari oameni buni,

 

Vreo sansa sa aiba cineva un motor de Kawasaki VN 750 in stare ok de functionare (fara batai,scurgeri de ulei si cu incarcare functionala)

de vanzare?

 

Al meu a murit si reparatia costa in jurul a 500 de euro...

 

Astept oferte!

Multam fain!

Editat de Pleata-in-vant
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,

 

Prima experienta in afara TM ( Tm - Buzias - Caransebes - Teregova; 140 km ).

 

Intrebari:

a) Consumul de 4,1 - 4,5 e normal ( masurat de 2x ), sau am calculat gresit de 2x ? Viteza: 90 ( 100 - 110 la depasit tiruri ) in afara si 60 in localitati; am si windshield

B) Exista un model de sa care sa fie mai comoda deca cea stock. La cea stock pot sa-i fac ceva? Daca da, ce si unde? Merg singur si asa o sa fie.

c) Coarnele drepte ( gen Suzuki VZ 800 ) imbunatatesc pozitia daca am sa stock?

 

Multumesc frumos,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. :)

Multumesc. O sa incerc in Tm o varianta copy-paste a Mustang-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru.

Asfalt uscat!

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Cu placere! Asfalt uscat si sezon cat mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stimați deținători de VN 800. Daca nu știți ce cadou de Craciun sa le faceți metalicelor voastre "iubite", aflați că am hotărât să mă despart, la sfârșitul sezonului, de actualul eșapament: Vance & Hines Crusers. Fotografiile sunt de astăzi, și, după cum puteți observa, arata 9 din 10, fiind doar puțin "sifonate" in partea de jos, undeva dedesubt, in urma unei întâlniri inopinate cu asfaltul. Prețul este de 250 €.post-15233-0-21043600-1506858613_thumb.jpgpost-15233-0-60113600-1506859082_thumb.jpgpost-15233-0-42523700-1506859292_thumb.jpgpost-15233-0-62303200-1506859388_thumb.jpgpost-15233-0-84143900-1506859468_thumb.jpg

Poate fi văzut\auzit in Buzău, prețul incluzând și DB killer-urile montate pe el in acest moment. Pt cei interesați, mă puteți contacta aici sau la numărul 0765252569.

Daca vreți să mai citiți care ceva despre el sau să vedeți cât e unul nou la noi in tara: https://moto-gear.ro/tobe-vance-hines-vn800-95-04-produs-24827

» Post actualizat in 19 Oct 2017 08:33

Scot spre vânzare sistemul complet de admisie aer pentru Vulcan 800, filtrul fiind KN. Preț, 100 de €.

» Post actualizat in 21 Oct 2017 13:36

Tobele au ajuns la malul marii, rămâne filtrul de aer.

post-15233-0-02297300-1508401209_thumb.jpg

post-15233-0-84643300-1508401338_thumb.jpg

post-15233-0-64996000-1508401447_thumb.jpg

post-15233-0-45875700-1508401632_thumb.jpg

post-15233-0-32863100-1508401787_thumb.jpg

post-15233-0-88884900-1508401992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...