Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Hello,

 

Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse.

Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... )

 

Marcel

Ceau,

 

 

Corect!!!

Am inteles, insa am scris aiurea:

Sistemul de la motor ( after burner / EPA ) nu face decat sa bage aer curat ( via filtru - EPA - reed valves ) direct in tobe ca sa arda amestecul nears, eliminat prin supapele de evacuare.Deci, daca sunt ( si daca sint .nu e reglat bine amestecul?), are loc aprinderea lor, daca nu,,,nu. La masini, EGR-ul introduce ( o parte din ) gazele nearse ( impreuna cu aerul ) in ....galeria de admisie! Ambele au rol de control ( micsorare ) a noxelor, aici. Zic asta pt ca EGR mai are si alte sarcini - la masini - altele decat controlul emisiilor.

Si corect ( din nou), ma relaxez....; evident nestiinta ( cazul pierderii reed valve-ei ) duce si la situatii de stress .

 

Multumesc,

» Post actualizat in 06 Jan 2018 12:04

si cum se anuleaza acel " reed valve " ? trebuie sa astupi ceva? ca de scos le scoti,dar ramai cu un orificiu.si mai vreau sa stiu,ca, ce sunt "gazele nearse"? ce cauta gazele astea acolo sus in chiuloasa,unde reglezi supapele? ce este EGR? ce face EGR-ul? si ce face " reed valve " ?

O sa fiu scurt, sa evit descrieri care poate ajung sa fie scrise neatent ( cum am facut mai sus ) sau gresit intelese:

Cauta pe net: a) site-ul lui Russian Wolf si citeste-l

B) introdu `` VN 800 valve adjustment `` pe youtube si urmareste

c) introdu ``VN 800 EPA removal `` pe youtube si urmareste

O sa-ti raspunda la intrebarile de mai sus, mai putin EGR, care nu tine de VN 800. ``Reed valve`` nu e decat o simpla supapa/ valva de sens, aici, prevazuta cu membrana.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu te superi,dar nu ma pot abtine sa nu scriu pe scurt o treaba.da-te cu motoru,daca iti place.fa experimente mecanice pe motorul tau cu valvele,si gazele nearse.dar sa nu le zici la nimeni rezultatele.mecanica ,sunt pentru mecanici. nu pentru cei, care citesc forumuri de pe alte site-uri,si alte limbi,si le da credibilitate maxima. forumurile nu sunt carti tehnice,din care sa inveti.poate sunt exceptii de la mecanici adevarati.dar cum vad,tu ai scris altceva,dacat ce ai citit (de pe alte forumuri),si asta e pentru ca nu ai inteles nimic.sau nu au scri ei bine. inca o data,sper ca nu te superi. nu de rautate,dar poate induci in eroare pe alti motociclisti.in principiu REED VALVE,EPA si EGR sunt 3 chestii diferite total. ai amestecat gazele nearse cu gazele de carter.gazele de carter se formeaza sub pistoane (sa in telegi si tu).ca cat e mai uzat motorul,cu atat ai gaze carter mai mare.aceste gaze sunt reintroduse in carburator (prin valve si epa si filtru aer,etc..) ca sa fie arse. intrebare: filtrul tau aer,e curat? uleios? ai negreala in carburator ( pe pereti)? poti sa renunti la EPA, dar reed valve-ul lasa-l la locul lui.EGR gasesti pe masini turbo diesel :)

Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``.

 

Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect.

 

Scuze de mesaj ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar.... scopul mesajului tau este altul decat cel tehnic. Sper sa-ti fi ajutat la `` relief valve``.

 

Mesajul anterior nu s-a dorit a insemna...``pune mana si citeste `` ci pur si simplu am scris telegrafic; mi-a fost simplu si comod sa fac trimitere la un alt forum sau pe net. Scuze dac-ai inteles asta si/ sau scuze daca stiai (deja ) informatiile respective. Atunci nu inteleg de ce pui intrebari la care stii raspunsul. E vina mea ca nu inteleg. Dar daca nu inteleg, macar sunt dator, din educatie sa respect.

 

Scuze de mesaj ,

 

Nu trebuie sa-ti ceri scuze ... pentru asta este forumul, sa punem intrebari si sa discutam civilizat despre problemele pe care le are fiecare, sa invatam din experienta altora.

Daca te-ai lamurit, inseamna ca forumul si-a atins obiectivul. Vad ca esti din TM, eu sunt din AR, daca ai drum incoace da-mi de stire sa stam la o poveste despre motoare :)

 

Marcel

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti si la multi ani! Aveti idee de cat este furtunul care duce de la robinetul rezervorului la carburator? La exterior am masurat vreo 16 mm (5/8 inch), dar ulterior am observat ca se masoara diametrul la interior. Am motocicleta in garaj la distanta si nu prea am acces la ea. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e furtun cu capete diferite la diametru.si eu am fost interest sa cumpar,dar am renuntat.a pus in filtru benzina ,care are stuturile in trepte la dimensiuni.si acolo tai stutul pa dimesiunea dorita si adaugi furtunele .sper ca intelegi cum zic.am ceva alchimie in sange :cheers:

Mersi, asa citisem si eu pe un forum strain, dar la mine e posibil sa fie un singur furtun cu aceeasi dimensiune de la rezervor pana la carburator. Cred ca a fost modificat cotul ala de plastic care vine la 90 grade din carburator, in care intra furtunul de combustibil. Am gasit o poza cu carburatorul meu desfacut si acolo pare ca capatul dinspre carburator este identic cu cel dinspre rezervor(este furtunul cu arcul). O sa las si link catre o poza cu crbul meu. Mersi!

 

https://lh3.googleusercontent.com/dVYEnCb-ovVcjtf2WFKVwwxTPB7W-HRH73eITwWpS2Nw1JLxaarp1uba0rZtwGYDlpJI1NjPwems65y8MnJ8m7ei19_7ngiIyv-0zuzwNMQ3g32bNMfo7q8MlGLjJdMIFdUVxJkatbP-ifGBewX4H8ASHl3_CX4cy8DcgEkPsGG2lrddP7NSgDQ84o0d9UCOROrqz-iQGr8ZfE5gwDID5rCR-A3uE81CcF0ZKCXApspoNbtQ5T0DZhnGJ7T_VvkmyT92RRgwdnY0y48oO75IkdWitj1V0fGFeWqfLrn5vow9mQSFxOmo6347npCZq8Dj272QZVqL3thaGhPRxcpNzEXug1KCUSd0-sItsPl0sWMgAHgSMSdOkiZFj1L63QWBc-P2XNJ_3hsDoWQTKfBOqNuwPcxNsbRXMI0jzYRwzrTgAehBc8ioiyguHZbr-AQCm1IHNIl2u7o0Z0UD30LzCFHPsw-c0w1hWvvV2NA3KIq2SAp-myIXVYkWXK4-MOQSHD6hqK4PCQzu85jj5WzH_9xEW0Z4q5tMdKTvUdpWBRdZ14BhINwEMaS_ifLKxq8wh4NUyC0xiGnSUB0IxUS7tqvLkwzlznwV8JLnINgw=w414-h551-no

» Post actualizat in 17 Jan 2018 13:48

Mentionez ca furtunul meu este in stare buna. O sa ii pun rezervor de sportster si vreau sa stiu ce dimensiune trebuie sa aiba reductia( de la 1/4" la dimensiunea furtunului astuia). Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

 

Poti sa suni la Metric Motion sa-i intrebi de parbriz. Trebuie sa le spui si dimensiunea. Ai exemple pe net cum se masoara.

Sau intri pe site la Louis si sus la "my bike" spui ce motocicleta ai. Apoi apesi "products and datasheet" si vezi ce produse iti da pentru motocicleta ta. Uite asa: https://www.louis-moto.co.uk/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-vn-1500-classic/vnt50d/0713?bikes=0713

 

La "add-on parts", gasesti asta: https://www.louis-moto.co.uk/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-vn-1500-classic/vnt50d/0713?bikes=0713&page=1&rubric_id=4#article_list

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca sunt colegi care l-au dat jos si nu mai au nevoie de el :)

 

Cum pot afla un pret pentru cel original! Am vazut ca este replacement pentru sticla, si sincer doar de ea am nevoie. Sau stiti cumva daca se poate bricola una?

 

Ms

Pentru original, cel mai indicat ar fi de luat legatura cu importatorul Kawasaki (united motors si/sau moto boom) si intrebat la ei. Ei au codul de piesa si pot da preturile pentru OEM. Sau poate sunt colegi pe forum care aduc piese OEM. Habar nu am....

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat ulei si cauciucuri. Gata de sezon, asa ca hai primavara, hai!

 

Salut,

spune-mi te rog, in ce consta avantajul seii cu arc? Adica merita o astfel de achizitie? Este utila la drumuri lungi sau scurte? In cazul unor denivelari, nu te arunca? Ma batea si pe mine gandul sa imi pun la a mea, dar pretul fiind destul de mare, nu prea imi vine sa risc.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

spune-mi te rog, in ce consta avantajul seii cu arc? Adica merita o astfel de achizitie? Este utila la drumuri lungi sau scurte? In cazul unor denivelari, nu te arunca? Ma batea si pe mine gandul sa imi pun la a mea, dar pretul fiind destul de mare, nu prea imi vine sa risc.

Multumesc.

 

Strict avantaj estetic, dupa parerea mea. Si total dezavantaj ca si confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pitesti2010:

Intr-adevar, avantajul, daca se poate spune asa desi este total subiectiv, este de ordin estetic. Imi plac motoarele stil bobber si am vrut sa il fac si pe al meu asa. Plus ca eliminand saua si aripile, am scazut din greutate. La fel, alta e senzatia de "libertate". Pentru cunoscatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@augustin: Fairingul e luat cu tot cu mobra sau l-ai luat separat?

On-topic: pentru consumabile eu comand de pe moto-gear.ro in mare parte. Cand e vorba de piese mai speciale pe care nu le-am gasit la noi comand de pe www.motorcyclespareparts.eu. Piese originale, nu ieftine, livrare in 4-5 zile.

Singurul lucru SH pe care l-am pus pe motor este un cadran de instrumente luat de la robert bk350, foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...