Sari la conținut

1-2. Barwa Grand Prix of Qatar, TISSOT Grand Prix of Doha


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

tot ne plangem toti de cauciucuri ca de ce nu tin toata cursa:

explicatie de la comentatorii englezi:

 

vrei sa tina toata cursa? mergi pe medium.

problema e ca ce avantaj o sa ai spre final o sa fie cam degeaba pentru ca atunci o sa fii prea departe, nu o sa poti sa ramai cu baietii din fata. (deci medium mers "blana" nu scoate timp de soft gestionat? ma intreb, asa pare).

Toti pilotii au mers zile bune pe circuit (a 2-a cursa) si *toti au ajuns la concluzia ca cel mai bun compromis e sa mergi pe soft, dar sa ai grija sa nu le "arzi" pana spre final.

 

*un ktm parca a mers cu medium (nu stiu spate/fata)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 307
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inainte de curse Ducati era mare favorita.Ia batut Yamaha cu strigaturi in ambele.In ambele curse pilotii Yamaha au venit din spate.In ambele Ducatisti au fost in fata de la inceput.Si tot au luat bataie.

Anul asta va fi ca cel trecut,cel mai constant va lua titlul.Ala care va agonisi punct cu punct.

La Petronas ceva nu e in regula.Hai ,Rossi e batran ,plictisit,obosit etc.Dar trebuia sa miste Morbido macar.

Cu Marcel nu stie nimeni ce va fi.Nici macar el nu stie.Ei sigur vrea dar sa vadem ce mai poate si mai ales cat rezista,in cursa sau la o eventuala cazatura,recidiva.

Sa nu o mai dam de gard cu Ducati de uzina vs Pramac.Sunt patru Ducati identice,toate cu suport de uzina.

Daligna cand strange din bucci,strange pentru toate patru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinales, cu o moticicleta clar superioara Ducatiurilor Pramac, a facut fix un calcat, el mereu incerca in ultimul viraj pe exterior, ce incerca, numai el stie, slab, foarte slab, fara sange in instalatie, mai are de luat lectii de la colegul de echipa, care mi-a dat emotii, pe ultimele tururi mergea la limita, facea motocicleta aia sub el ca Honda lui Marc in zilele bune.

Miller trebuia penalizat, se incurajeaza astfel de reactii. Putea sa-i faca un blockpass, sa-l incomodeze cumva sa para neintentionat, dar nu asa, parca a fost o faza din traficul minunatei noastre capitale :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriind Ducati mi-am dat seama de ce Petronas sunt pilaf.Nu mai au suport de uzina la modul de anul trecut.

Suport minimal.Anul trecut era vorba de suport pentru piloti care sa=l inlocuiasca pe mos.Indiferent ca era Fabio sau Morbido.Acum au piloti si nu mai au de ce sa-i ajute prea mult.Parerea nea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, frigider said:

vrei sa tina toata cursa? mergi pe medium.

problema e ca ce avantaj o sa ai spre final o sa fie cam degeaba pentru ca atunci o sa fii prea departe, nu o sa poti sa ramai cu baietii din fata. (deci medium mers "blana" nu scoate timp de soft gestionat? ma intreb, asa pare).


Puțin simplist. Cred că nici Hard-ul nu ține "mers blană" toată cursa. Este vorba despre scăderea de performanță care este mai abruptă la Soft. Apoi mai este și factorul consumului de carburant. Deci "mersul blană" toată cursa iese oricum din discuție.

 

1 minute ago, Valentino Rossi VR46 said:

Vinales, cu o moticicleta clar superioara Ducatiurilor Pramac, a facut fix un calcat, el mereu incerca in ultimul viraj pe exterior, ce incerca, numai el stie, slab, foarte slab, fara sange in instalatie, mai are de luat lectii de la colegul de echipa, care mi-a dat emotii, pe ultimele tururi mergea la limita, facea motocicleta aia sub el ca Honda lui Marc in zilele bune.

 

Nu că-i iau apărarea lui Viñales, dar fiind pilot în MotoGP probabil că știe mai bine ce face decât niște comentatori de forum din România :) 

 

Iar diferențele dintre motociclete anul ăsta par să fie minime (cursa de astăzi a avut cel mai compact top 10 și top 15 din istorie), nu cred că există "o motocicletă clar superioară", ci motociclete care au puncte forte diferite. Cursele au început să se joace la consum de combustibil și de gume, nu la performanță pură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, adiy32 a spus:

Inainte de curse Ducati era mare favorita.Ia batut Yamaha cu strigaturi in ambele.In ambele curse pilotii Yamaha au venit din spate.In ambele Ducatisti au fost in fata de la inceput.Si tot au luat bataie.

Nu te grabi cu concluziile. Au fost curse pe racoare, in conditii ideale. Sa vedem cum se vor descurca pe caldura, ca acolo e buba. Si sa speram ca anul asta au luat valvele de la furnizorul care trebuie. Altfel, inceputul de sezon arata foarte bine, dar mai este mult pana departe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe final Vinales a fost mai puternic ca Zarco, doar ca nu a stiut, putut, nu a avut curajul sa depaseasca, a iesit de doua ori larg si aia i-a fost, l-a depasit Rins.

 

Si inca una despre incidentul lui Miller cu Mir, in 2015 pentru ceva similar, Rossi a plecat ultimul in urmatoarea cursa, poate nu o penalizare atat de dura, dar tot trebuia penalizat australianul. Sunt curios ce o sa pateasca McPhee pentru suturile date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Vinales, cu o moticicleta clar superioara Ducatiurilor Pramac, a facut fix un calcat, el mereu incerca in ultimul viraj pe exterior, ce incerca, numai el stie, slab, foarte slab, fara sange in instalatie, mai are de luat lectii de la colegul de echipa, care mi-a dat emotii, pe ultimele tururi mergea la limita, facea motocicleta aia sub el ca Honda lui Marc in zilele bune.

Miller trebuia penalizat, se incurajeaza astfel de reactii. Putea sa-i faca un blockpass, sa-l incomodeze cumva sa para neintentionat, dar nu asa, parca a fost o faza din traficul minunatei noastre capitale :)))

Yamaha nu a fost superioara Ducati in cursele astea.Pilotii Yamaha ,da,au fost superiori.Si strategia probabil.

Vin a fost foarte bun cursa trecuta si mediu asta.Asta e stilul lui.Asa si Fabio,mediu cursa trecuta,foarte bun asta.

Cu Miller hai sa nu dramatizam.Mir a mers ca un bezmetic in cursa asta.Au fost altii mai contondenti ca Miller in trecut.Mesajul a fost ..tu esti bezmetic,eu sunt nebun,stai cuminte".

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Nu te grabi cu concluziile. Au fost curse pe racoare, in conditii ideale. Sa vedem cum se vor descurca pe caldura, ca acolo e buba. Si sa speram ca anul asta au luat valvele de la furnizorul care trebuie. Altfel, inceputul de sezon arata foarte bine, dar mai este mult pana departe. 

Corect.Concluziile erau doar pe cele doua.La caldura altii or sa fie protagonistii.Pronanil Suzi.Honda.Va fi mult hazard si sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Pe final Vinales a fost mai puternic ca Zarco, doar ca nu a stiut, putut, nu a avut curajul sa depaseasca, a iesit de doua ori larg si aia i-a fost, l-a depasit Rins.

 

Si inca una despre incidentul lui Miller cu Mir, in 2015 pentru ceva similar, Rossi a plecat ultimul in urmatoarea cursa, poate nu o penalizare atat de dura, dar tot trebuia penalizat australianul. Sunt curios ce o sa pateasca McPhee pentru suturile date.

Sunt de acord cu tine,Vin parea mai puternic,dar se pare ca nu a fost.Ma repet asta e stilul lui.

Cu Rossi a fost altceva,alte interese altfel de incident.Niste baieti nu au vreut sa ia titlul 10/Si ia batut....soarta.

Mc Phee avea dreptate,altii l-ar fi lasat lat pe dobitoc.Cand te trezesti cu o motoreta in cap ai toate scuzele si circumstantele din lume.Reactia lui a fost omeneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in al doilea clinch tot Mir intra in Miller, mie asa imi pare. SI trebuia sa intre pentru a nu o lua pe aratura caci se ingusta pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, adiy32 a spus:

Yamaha nu a fost superioara Ducati in cursele astea.

Ambele curse s-au decis intre o motocicleta care accelereaza ca bezmetica si merge tare pe linia dreapta si o motocicleta care stie pe viraje. Pe un circuit cu 16 viraje, a castigat aia mai buna la cotit. Desigur, asta nu stirbeste meritele pilotilor, dar la nivelul asta, daca fierul nu e de calitate, degeaba ai talent cu carul. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, adidas a spus:

Si in al doilea clinch tot Mir intra in Miller, mie asa imi pare. SI trebuia sa intre pentru a nu o lua pe aratura caci se ingusta pista.

Sigur tu nu te-ai uitat la altă cursă? 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca asa imi pare mie. M-am uitat la clipul pus de PzkpfW de vreo 2 ori. Oi fi chiorpec?

Seamana mult cu manevra lui MM asupra lui Rossi, Assen 2015, cand l-a scos in papusoi.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Ambele curse s-au decis intre o motocicleta care accelereaza ca bezmetica si merge tare pe linia dreapta si o motocicleta care stie pe viraje. Pe un circuit cu 16 viraje, a castigat aia mai buna la cotit. Desigur, asta nu stirbeste meritele pilotilor, dar la nivelul asta, daca fierul nu e de calitate, degeaba ai talent cu carul. 

As fi de acord cu tine dar Suzi ia la fel de bine virajele si are top speed superior Yamaha.Si mai are si campionul mondial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blestemul de la Yamaha care a dispărut mi se confirmă și cursa asta. :lol:

 

Hai Marc cu revenirea! Prea arata cursele astea ca la moto3.

Nu că n-ar fi palpitante...dar încep să fie previzibile.

Miller o ia in gură, a ajuns in top of the top si nimic nu se leagă. Ciudat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, PzKpfW a spus:

Puțin simplist. Cred că nici Hard-ul nu ține "mers blană" toată cursa. Este vorba despre scăderea de performanță care este mai abruptă la Soft. Apoi mai este și factorul consumului de carburant. Deci "mersul blană" toată cursa iese oricum din discuție.

doar am tradus ce au zis oamenii aia. Poate nici ei nu stiu, poate doar echipele cu ce teste fac, simulari de curse in FP uri etc.

 

 

Ati observat depasirea lui Z de catre Vin? Nu a tresarit, nu nimic. Doar s-a uitat.

Are niste faze memorabile Z, cum e long loop ala facut acum ceva curse la "blanah" fara nicio tresarire de activitate cerebrala :D 

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, frigider said:

doar am tradus ce au zis oamenii aia.

 

Mă refeream la faptul că au supra-simplifcat și ei. Și eu dealtfel - mai intră în calcul și temperatura exterioară, nivelul de abraziune a suprafeței, cât de curat este asfaltul, cât de eficientă este electronica, etc. Din simulările de cursă pe care le-au făcut și în condițiile date, toți au ajuns la concluzia că Soft-ul funcționează cel mai bine (KTM cred că au încercat cu Medium la semi-disperare). Motocicletele în sine uzează gumele diferit, dar calculul nu este atât de simplu - dacă motocicleta ta consumă gumele mai repede, folosește o compoziție mai dură.

1 hour ago, xt600 said:

Desigur, asta nu stirbeste meritele pilotilor, dar la nivelul asta, daca fierul nu e de calitate, degeaba ai talent cu carul. 

 

Un Marc Márquez în capacități fizice depline s-ar fi bătut cel mai probabil la victorie astăzi, pe o motocicletă care altfel a terminat cursa pe locurile 13 și 14 și care la constructori este pe ultimul loc. Deci asta cu "calitatea fierului" este foarte relativă, mai ales când diferențele sunt atât de mici. Și când liderul campionatului pilotează o motocicletă din-aia care care doar "accelerează ca bezmetica".

 

1 hour ago, adidas said:

Si in al doilea clinch tot Mir intra in Miller, mie asa imi pare. SI trebuia sa intre pentru a nu o lua pe aratura caci se ingusta pista.

 

Mir chiar a greșit-o din optimism prostesc. Miller a intrat intenționat în el ulterior. 

 

51 minutes ago, B.B. said:

Prea arata cursele astea ca la moto3.

 

O spui de parcă ar fi un lucru rău.

 

51 minutes ago, B.B. said:

dar încep să fie previzibile.

 

Mă, da. Nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, PzKpfW a spus:

 

Un Marc Márquez în capacități fizice depline s-ar fi bătut cel mai probabil la victorie astăzi, pe o motocicletă care altfel a terminat cursa pe locurile 13 și 14 

Cu MM in deplinatatea fortelor, pe circuit, am fi vazut ce poate cu adevarat Honda aia. Cel mai probabil, Ducati nu ar fi ajuns decat cu o motoreta pe podium. Locul pe care se afla Honda in clasament este o chestiune de conjunctura, nu arata cu adevarat valoarea acelei motociclete. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, PzKpfW a spus:

 

O spui de parcă ar fi un lucru rău.

 

E și nu e, e bine că sunt imprevizibile dar parca nu au logica.

E ca și cum te-ai uita la extragerea loto 6/49 și ți-ar părea palpitantă.

O bătălie palpitantă e doar intre 2-3 adversari când sunt prea multi deja e un fel de semihaos.

In ambele curse a fost așa...

In prima am zis hai băiatul nou cu Ducati, hai hai.. apoi a venit Zarco, hai Zarco, apoi a venit Mir, hai Mir, hai că poți apoi a venit Vinales din fundul grădinii și a câștigat el...

Azi la fel, hai ăla, că poate ăla, poate ne surprinde ăla..pe final unde dai și unde crapă a ieșit Quarta.

Dar per ansamblu ambele curse au avut un haos asemănător.

Eu nu pot urmări un campionat în care în fiecare cursa câștigă altcineva, cum ziceam, e că și cum te uiți la extragerea loto și te bucuri că a ieșit 7, apoi 32 apoi 21 apoi 6, vaaaai ce entuziasm?

Un campionat trebuie sa fie ca un serial, sa ai o constantă pe care sa o urmărești...

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles, bun. Dar tot prefer asta decât victoriile detașate, pe bandă, ale lui Márquez și asigurarea titlului cu câteva curse înainte de finalul campionatului :) Oricum ar fi, previzibile nu-s. Iar circuitul din Qatar este relativ atipic, nu cred că vor fi toate cursele așa.

 

35 minutes ago, xt600 said:

Cu MM in deplinatatea fortelor, pe circuit, am fi vazut ce poate cu adevarat Honda aia.

 

La fel cum doar Stoner știa să arate ce putea cu adevărat Ducati-ul ăla prin 2008-2010 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

 

 

La fel cum doar Stoner știa să arate ce putea cu adevărat Ducati-ul ăla prin 2008-2010 :laugh:

Ai gresit anul: 2007. Ca din 2008 pana in 2010 a aratat din ce in ce mai putin. Si ai vrut sa spui Bridgestone, nu Ducati.  :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, B.B. a spus:

a venit Vinales din fundul grădinii și a câștigat el

Dacă ar fi venit dințosu de acolo ai fi fost ud tot! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Dupa ceea ce am vazut astazi si mai stiind una alta despre prestatiile de la clasele inferioare (Moto3), as indrazni sa profetesc ca Martin le va aduce ducatistilor titlul mult visat, cand va fi sa fie... daca va fi.. etc, etc..

Eh,e bun dar nici chiar asa....Nu a reusit Marcel la debut in 2013 cu Repsol de uzina,nu reuseste Martin dupa o cursa buna pe Ducati veche de 1 an.

Acum 11 ore, frigider a spus:

tot ne plangem toti de cauciucuri ca de ce nu tin toata cursa:

explicatie de la comentatorii englezi:

 

vrei sa tina toata cursa? mergi pe medium.

problema e ca ce avantaj o sa ai spre final o sa fie cam degeaba pentru ca atunci o sa fii prea departe, nu o sa poti sa ramai cu baietii din fata. (deci medium mers "blana" nu scoate timp de soft gestionat? ma intreb, asa pare).

Toti pilotii au mers zile bune pe circuit (a 2-a cursa) si *toti au ajuns la concluzia ca cel mai bun compromis e sa mergi pe soft, dar sa ai grija sa nu le "arzi" pana spre final.

 

*un ktm parca a mers cu medium (nu stiu spate/fata)

Eeee,ne ne.Nu are nici o logica.In primul rand ideea ar fi ca hardul sa fie cel mai rezistent si sa tina toata cursa.In al 2lea rand medium'ul e ocolit de absolut toatal lumea nu stiu de ce,doar Ktm a avut rezultate bune anul trecut cu medium si asta din motivul ca si-au facut motoreta special cu dedicatie pt aceasta compozitie,de asta tuna si fulgera Binder? ieri asupra faptului ca au schimbat (iarasi) compozitia la medium si moto nu mai functioneaza deloc cu el.

 

E un amalgam de nu se poate la gume - soft'ul e bun dar nu tine o cursa intreaga dar e problema ca unele moto nu pot frana cum trebuie cu el ca are carcasa moale de aia aleg hard'ul care are carcasa tare (MM) dar cateodata hard'ul are grip si rezultate similare soft'ului samd.Si atunci saracii piloti se descurca cum pot si de aia ajungem sa vedem niste combinatii de iti sta mintea in loc - unele moto cu hard fata soft spate,altele cu hard-hard uzat cateva tururi altele cu soft-soft samd.

E o damblageala totala.Si e doar vina Michelin.Cand era Bridgestone - se alegea guma in functie de circuit (unele circuite uzau mai mult gumele decat altele desigur) si vedeai o alegere clara cam in tot plutonul ori toti aveau soft ori med samd - semn ca gumele erau consistente in raspuns la toate motoarele.Hard ul parca f putin era folosit.Acum haos total.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Nu te grabi cu concluziile. Au fost curse pe racoare, in conditii ideale. Sa vedem cum se vor descurca pe caldura, ca acolo e buba. Si sa speram ca anul asta au luat valvele de la furnizorul care trebuie. Altfel, inceputul de sezon arata foarte bine, dar mai este mult pana departe. 

Exact.Lumea care lauda Yamaha si pe cei 2 mari maestri (cred ca cel mai slab cuplu de piloti din istoria Yamaha imi pare rau sa o zic - si aici dau mai ales in Maravilla dar si in talentul speranta care anul trecut a trecut razant pe sub titlu) sa tina minte ca e singura cursa pe nocturna si care prin urmare are temp de 20-22 grade la nivelul pistei.De asta zburda Yamaha - la 33+ s-au taiat ies din curbe in drift.

Acum 11 ore, adiy32 a spus:

Sa nu o mai dam de gard cu Ducati de uzina vs Pramac.Sunt patru Ducati identice,toate cu suport de uzina.

Daligna cand strange din bucci,strange pentru toate patru.

Ne,ne.Pramac e pt Ducati cum e LCR pt Honda.O moto v.2021 (Zarco) si una v2020 (Martin) cu 2 mecanici (parca asa zicea Zarco) de Ducati.SI punct.A nu se compara vorba lui Chel cu cei 65 de ingineri si oameni din spatele lui MM - una e sa iti plateasca Ducati salariul cum face pt Zarco si Martin si sa iti dea o moto decenta si alta e suportul de uzina.

Acum 10 ore, adidas a spus:

Si in al doilea clinch tot Mir intra in Miller, mie asa imi pare. SI trebuia sa intre pentru a nu o lua pe aratura caci se ingusta pista.

Miller a dat in el special.Ca melteanul.Ca la rugby.Si Mir a vazut-o venind si s-a miscat de pe moto in interior pt ca Miller sa nu il arunce de pe asfalt.E clar ca lumina zilei.Mir a supralicitat pe depasirea dinainte,dar Miller a facut-o special si de aia mi se pare ca trebuia penalizat.

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Un Marc Márquez în capacități fizice depline s-ar fi bătut cel mai probabil la victorie astăzi, pe o motocicletă care altfel a terminat cursa pe locurile 13 și 14 și care la constructori este pe ultimul loc. Deci asta cu "calitatea fierului" este foarte relativă, mai ales când diferențele sunt atât de mici. Și când liderul campionatului pilotează o motocicletă din-aia care care doar "accelerează ca bezmetica".

 

 

Mir chiar a greșit-o din optimism prostesc. Miller a intrat intenționat în el ulterior. 

 

 

O spui de parcă ar fi un lucru rău.

True.

 

Daca revine MM la 80% din ce era ia titlul fluierand anul asta.

 

Iar Ducati nu mai e demult motoreta care doar accelereaza ca bezmetica si atat.Uitati-va cand mai dau telemetrie - are viteza pe apex cu vreo 5-6km mai slaba decat Yamaha.Iar intrarea si iesirea pot pune pariu ca sunt mai bune.

Acum 10 ore, frigider a spus:

Ati observat depasirea lui Z de catre Vin? Nu a tresarit, nu nimic. Doar s-a uitat.

Are niste faze memorabile Z, cum e long loop ala facut acum ceva curse la "blanah" fara nicio tresarire de activitate cerebrala :D

Zarco daca e in forma e super puternic.Si nu are frica,sau sa fie prudent samd,riscul nu conteaza.Asta poate fi catalogat de unii drept curaj de altii (Rossi in general) drept prostie.Dar si MM e fix la fel.

Iar adaptarea sa pe 4? moto intr-un an jumate e fantastica.Iar Ducati nu e o moto pe care sa sari si sa scoti timp bun dupa 10 tururi,e nevoie de timp.Insa Zarcoiu iata ca se intelege (si) cu asta.Singura care l-a debusolat a fost Ktm.

Maravilla a fost mai rapid pana i s-a inchis usa in nas pe 2 viraje plus ca a gresit franarea de la sf liniei drepte.Si dupa aia s-a taiat ca mayo.Specific lui - o cursa e de neatins.Si dupa aia nu se mai regaseste.

Zicea la cursa trecuta ca are o idee despre cum sa imbunatateasca si mai mult - se pare ca a aplicat-o :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

Eh,e bun dar nici chiar asa....Nu a reusit Marcel la debut in 2013 cu Repsol de uzina,nu reuseste Martin dupa o cursa buna pe Ducati veche de 1 an.

:)

apoi a cam reusit MM...

 a luat titlul in primul sau sezon la clasa MotoGP, fix in 2013 la debut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...