Sari la conținut

Probleme First Bike Mega


Postări Recomandate

Salut, am un motor First Bike Mega fabricat in 2013 de 162 cc. In manualul de utilizare viteza maxima pe care producatorul a scris-o este de 90 km/h, si intradevar asta e. Intrebarea mea este acum daca cumva motorul are o limitare deoarece imi vine greu sa cred ca la aceasta capacitate cilindrica sa ajunga doar la aceasta viteza. Tin sa mentionez ca modelul este pe carburatie si limitarea, daca ar exista nu se afla la maneta de acceleratie deoarece are o cursa completa pana jos. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un scuter First Bike si limitarea era intr-o cutiuta cu maimute, nu cred ca era cdi-ul. La soliciatrea mea cei de la First Bike au scos limitarea cu un pistol de lipit, au topit practic o punte intre niste componente din cutiuta aia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, easy ride on! a spus:

Acela (din poză) este chiar CDI-ul (cu două mufe albe). După dimensiuni (mai mic) este un model de AC (de curent alternativ). Au limitare internă de turaţie.

 

 

Da, mi-am dat seama acum cand l-am vazut. Nu prea stiam eu ce e ala acum 17 ani.  

In rest, m-ai pierdut (adica nu inteleg). In concluzie, se poate scoate limitarea in cazul de fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arată ăla ori motoreta a fost zdravăn terfelită, ori cdi a fost transplantat de pe vreo epavă din motive necunoscute. Caz în care poate nici nu e fix ce trebuie pt agregatul în cauză. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, john17 said:

La cum arată ăla ori motoreta a fost zdravăn terfelită, ori cdi a fost transplantat de pe vreo epavă din motive necunoscute. Caz în care poate nici nu e fix ce trebuie pt agregatul în cauză. 

Arata asa deoarece dupa ce a fost data carena jos cdi-ul nu avea un suport, statea lipit de carena, aproape de roata din spate asa ca odata dupa ce am schimbat filtrul de aer am uitat complet de cdi iar acesta a frecat de roata in mers in jur de 5 min dupa care l-am vazut si l-am pus la loc.

 

Editat de Stefan123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, robert23mg a spus:

zgarietura? putin probabil, mai bine pune o poza cu el, daca ai telefon cu camera

numai "zgarietura" nu e aia, pare ca lipsesc bucati din el :grinbandit:

 

 

Acum 9 ore, Stefan123 a spus:

Arata asa deoarece dupa ce a fost data carena jos cdi-ul nu avea un suport, statea lipit de carena, aproape de roata din spate asa ca odata dupa ce am schimbat filtrul de aer am uitat complet de cdi iar acesta a frecat de roata in mers in jur de 5 min dupa care l-am vazut si l-am pus la loc.

 

am patit asa cu un lant, prins printre scaritele pasagerului, la gropi / denivelari atingea cauciucul :D

 

si da, era > cald la atingere :)  - un fel de incalzitor artificial, in mers, sa tina pneul cald si aderent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un First Bike Mega de 150 cc azi cand mergeam cu motorul cam la 80 km/h motorul a inceput in mers sa nu mai "traga" adica acceleram si se ineca la propriu sau nu se accelera si dupa cateva sute de metri s-a oprit in mers dupa a pornit foarte greu dar dupa un timp in care motorul a stat mai mult porneste usor ca si inainte. In drum spre casa mi s-a intamplat acelasi lucru inca de cateva ori. Motorul se opreste in mers cand nu il mai accelerez iar deseori cand il accelerez mai tare nu raspunde spontan si da semne ca s-ar ineca. Modelul este pe carburatie si ma intreb daca nu cumva este infundat carburatorul. Recent am desfacut toba din motor (chiuloasa) crezand ca ar avea o saiba sau ceva de genul care ar optura eliminarea gazelor fiind pusa acolo ca limitare a motorului, insa nu avea nimic si am pus-o la loc, insa nu cred ca are vreo importanta deoarece am prins toba la loc ca inainte. Acum daca puteti sa ma ajutati cu un sfat de la ce ar fi si cum as putea rezolva. Multumesc anticipat!

Recent am schimbat si benzina, pana acum am alimentat de la o benzinarie locala care doar zicea ca benzina e fara plumb nu specifica si cifra octanica, presupun ca era 95 sau mai jos iar rececent am alimentat cu benzina de 98. Nu stiu daca asta ar fi problema deoarece logic arderea ar trebuii sa fie mult mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Oprirea motorului in mers First Bike Mega de 150
8 hours ago, easy ride on! said:

Unele bobine de inducţie fac figuri d'astea când se încălzesc şi li se dilată fisurile din izolaţie.

Iar dacă nu mai ai scânteie ... poţi să accelerezi cât vrei. Până se răceşte mustăria defectă. Şi ... replay.

Imi poti recomanda o bobina?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, john17 a spus:

La first ceuncen sunt chiar imperios necesare! 

Dezamagirile? :D

@ initiator, pot fi multe, de la carbelitor, la aprindere, etc. Trebuie dusa la mecanic, nu rezolvi nimic aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, recent am achizionat pentru motorul meu o bobina racing ce are in descriere : "Fata de bobinele de inductie uzuale ce au o tensiune de aproximativ 16,000V, aceasta bobina are un curent dublu - 33,000V." si ma intreb daca acum este necesar sa cumpar si un cdi racing, ceva de genul https://www.okazii.ro/cdi-sport-racing-atv-150cc-200cc-a204295144 sau daca functioaneaza foarte bine si cu cel vechi, stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/30/2021 at 12:38 PM, easy ride on! said:

Ăştia sunt idioţi!

Curentul nu se măsoară în V (Volt), ci tensiunea. Care tensiune (autoindusă) este funcţie de derivata (variaţia) curentului (din înfăşurarea primară) în raport cu timpul.

Egal ... Volt, Amper sau mili ...

CDI "racing" ar însemna unul fără limitarea internă de turaţie (de obicei fixată pe la 8-9.000 r/m).

În rest, CDI-ul descarcă energia unui condensator, prin tiristor, în primarul "bobinei de inducţie" (un transformator la CDI-uri).

Şi nu e nici "bobină de inducţie" (în sensul că nu acumulează energie magnetică / unghi Dwell).

Daca firul de la bobina noua e mai scurt fata de cel vechi am vre-o sansa sa il schimb cu acela? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il poti schimba dar nu e asa usor daca nu te pricepi. Ia-ti niste fise si pipe bune de la NGK sau Denso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1680403786_WhatsAppImage2021-04-02at15_14_37.thumb.jpeg.9fd59229c199767ad027ecd5c9b80ebd.jpeg

On 4/1/2021 at 12:05 AM, easy ride on! said:

Dacă nu sunt lipite cu răşină epoxidică (şi de obicei nu sunt) ... se desurubează conductorul de înaltă tensiune din bobină şi din fişă şi se înlocuieşte cu lungimea dorită sau cu altul.

Motorcycle-Racing-Ignition-Coil-Gy6-125cc-Scooter-Moped-High-Performance-Ignition-Coil.thumb.jpg.4016bd0a4eb8848cdf1732b1538506ea.jpg

 

Mersi pentru sfatul cu bobina am reusit sa o schimb dar persista aceeasi problema, ca motorul sa nu mai traga si sa moara in mers, insa am observat ca acest lucru sa intampla cu benzina deschisa insa daca o pun pe rezerva merge perfect. Oare sa fie infundata chestia aia sau ceva prin rezervor? Sau daca imi poti explica cum functioneaza acel sistem de a o trece de pe deschis pe rezerva, ca as vrea sa desfac acel pahar decantor si sa il curat sau sa vad care o problema.

 

Editat de Stefan123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Probleme First Bike Mega

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...