Sari la conținut

Hayabusa bataie la plecarea de pe loc


Postări Recomandate

Salut si bine v.am gasit

Am o problema de ceva vreme la o Motocicleta Suzuki Hayabusa din 2008 are pe undeva la 52000km.

Problema este in felul urmator: La plecarea de pe loc are o bataie ca si cum ar fi de la lant dar nu este de la lant pentru ca lantul l.am schimbat pana acum de doua ori si intins dupa manual.

Imi face de multa vreme si deja ma deranjeaza.

A Se poate sa fie de la cutia de viteze sau de la ambreiaj? Ambreiajul este nou am schimbat placutele si discurile de ambreiaj am comandat si o oala de ambreiaj crezand ca poate este de la acele arcuri din oala de ambreiaj dar am observat ca si oala originala are acel joc la arcuri si am trimis.o inapoi.Nu stiu de la ce ar mai putea fi.

A mai intalnit cineva aceasta Problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am asa ceva dar nu as crede sa fie de acolo cand am schimbat lantul acum 2 saptamani a controlat si gumele alea sa nu fie rupte sau sparte mi se pare totul ok acolo..problema e ca este socul prea mare bataia aia.. am observat ca daca ma joc cu ambreiajul cand dau sa plec de pe loc si dau drumu la ambreijaj si il calc ia si iar dau drumul si tot asa de fiecare data cand fac asta imi bate.am sa fac si un video sa se vada mai exact ce si cum.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pe vremea cand aveam un xx m-am trezit ca vreu sa-i dau "cel mai bun ulei din univers" si am pus botu la miracolul 300v . Schimb uleiu si pun miracolul ...si imediat dupa ce pornesc motorul incepe sa-mi bata abreiajul ceva de speriat. Zic hai sa las macar sa se ridice temperatura la operare normala.Nu se schimba nimic .

Scot uleiul miracol si pun din nou banalul 10w40 7100 si totul revine la normal .Happy end.

 

Poate a coincis problema cu trecere la un alt ulei?...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, goe 75 a spus:

Scot uleiul miracol si pun din nou banalul 10w40 7100 si totul revine la normal .Happy end.


Daca puneai alta marca ziceam ca te-au platit sa faci (anti) reclama dar asa, numai tu stii ce ai facut acolo. Pari suficient de inteligent... ca sa fii periculos. 
 

Ontopic, cand ai schimbat discurile ai verificat uzura la oala? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, yo4hgx a spus:


 Pari suficient de inteligent... ca sa fii periculos. 
 

 

stai cuminte, mai jos se discuta sudarea de macarale de catre necalificati cu echipamente de pe aliexpress si instructiuni de pe youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
44 minutes ago, yo4hgx said:


Daca puneai alta marca ziceam ca te-au platit sa faci (anti) reclama dar asa, numai tu stii ce ai facut acolo. Pari suficient de inteligent... ca sa fii periculos. 
 

 

 

Este doar problema ta ca nu ai auzit de probleme cu abreiajul...imediad dupa schimb de ulei  , la mai multe modele , in mai multe circustante...din mai multe motive , inclusiv calitatea uleiului ( falsificat sau nu).Pana in momentul ala nu mai auzisem nici eu , dar de atunci am mai auzit.

La cate motorete am avut si cate uleiuri am schimbat , am stiut sa o fac si atunci bine. Si din moment ce problema nu a mai reaparut e clar ca nu avea legatura cu partea mecanica.  

O remarca asa nesimtita nu o compenseze pentru lipsa ta de experienta directa sau indirecta cu mai multe fiare. Am povestit ceva care s-a intamplat .

 

 

La am meu Gsxr 1000 k6 am avut exact problema specifica ambreiajelor k5-k8 + Busa. 

La inceput am cumparat si eu kit-ul de la Brocks Performance si l-am instalat . Mie mi s-a parut ca mi-a rezolvat problema...dar la scurt timp am decis ca vreu  slipper functional din nou si am comandat tot ambreiajul pe original , l-am schimbat si de atunci sunt ani de zile fara nici macar o problema .

 

Bafta!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De auzit, am auzit multe... diferenta e ca eu mai si filtrez informatiile. Cand arunci cate o "informatie" dintr-asta, normal vii si cu explicatiile, motivul stiintific ca sa spun asa, de ce cu 300v ambreajul e varza pe cand cu 7100 merge ca unsa (cutia). Si ce te aprinzi asa, pari om dintr-o bucata, spun ce am de spus, spui ce ai de spus... daca nu suntem de acord, aia e! Mergem mai departe.

 

Mie imi pare a uzura la oala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
25 minutes ago, yo4hgx said:

De auzit, am auzit multe... diferenta e ca eu mai si filtrez informatiile. Cand arunci cate o "informatie" dintr-asta, normal vii si cu explicatiile, motivul stiintific ca sa spun asa, de ce cu 300v ambreajul e varza pe cand cu 7100 merge ca unsa (cutia). Si ce te aprinzi asa, pari om dintr-o bucata, spun ce am de spus, spui ce ai de spus... daca nu suntem de acord, aia e! Mergem mai departe.

 

Mie imi pare a uzura la oala.

 

Uneori nu am timp si chef de consumat energie pentru epuizat explicatii .Exact asa a fost si atunci . Instinctul meu initial a fost ca nu prea are sens ce se intampla ...dar  1 . Nu am facut ambsolut nimic altceva decat schimbul de ulei .

2 Pentru ca am observat o diferenta enorma  de vascozitate intre cele doua  am presupus ca fierul ala nu se intelege bine cu ulei asa vascos .

3 Daca era problema mecanica ar fi reaparut mai tarziu .

4 Problema fiind rezolvata ,dupa ce am vazut cu ochii mei si auzit cu urechile mele si am simtit pe pielea mea , ma  doare la basca de explicatiile stiintifice 

 

 

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aceasta atitudine pseudo-stiintifica esti predispus la a crede si, mai rau, a propaga miturile urbane. De pamant ce zici... e plat?

 

Hai sa-ti dau un exemplu, inainte de aglomeratia din Decembrie ‘89 lumea avea doua optiuni pentru Dacia din dotare, ulei de vara si ulei de iarna. Fara aditivi, fara multi-grad si alte gogorite din astea. Motoarele mergeau cum mergeau, in principal datorita segmentarilor facute in fata scarii blocului... dar asta e alta poveste. Dupa aceea lumea s-a 

emancipat, au aparut uleiurile capitaliste multigrad, cu aditivi, detergenti, etc. moment in care au inceput calarile pe banda rulanta. Evident, toti au dat vina imediat pe uleiul “capitalist”... si mai putin pe faptul ca motoarele alea vechi produceau o gramada de produse post-combustie, calamina, care in decursul anilor au format depuneri, nefiind stingherite de uleiul simplu, monograd. Noul ulei insa, de fapt detergentul din noul ulei capitalist a incercat sa dizolve aceste depuneri care insa la randul lor, fiind in cantitate mult prea mare au blocat filtrele de ulei si blocat supapele de bypass si distrus motoarele. Era uleiul “modern” vinovat? Depinde cu cine tii, ambele raspunsuri sunt tehnic corecte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Vorbesti sa nu adormi. Ce (cuvant urat) legatura are ce am zis eu cu detergenti si efecte vazute in timp? . Eu am zis de ceva observat de la prima cheie si care s-a rezolvat instant si s-a auzit tot de la prima cheie. Ti-am dat si explicatia foarte simpla si clara ca diferenta de vascozitate este destul de mare ca poate afecta anumite ambreiaje( sunet -bataie , la mine ...la atii patinare).

Nu-ti mai raspund ca n-are rost .

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar te-ai aprins? Cine stie ce rahat contrafacut ai avut... nu ma mai apuc sa-ti arat fisele tehnice si respectiv vascozitatea 300v vs 7100 pentru ca am obervat ca ti-ai capitonat casca cu folie de aluminiu!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti nu va mai certati 😅 

Nu cred ca este de la ulei am avut si 7100 si tot asa face. 

Problema asta o am c.am de ceva timp si cum am zis nu este un zgomot motorul merge ca uns nu bate nu nimic doar la plecarea de pe loc are un soc o bataie o pauza sa zic asa.

Vum as putea sa imi dau seama daca e de la oala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

"Hayabusa bataie la plecarea de pe loc"

 

 

Nu am citit decât titlul, dar mi-a trezit amintiri...

 

Exact la fel pățeam și eu cu Jawa mea...

 

Bătaie la plecarea de pe loc, când nu reușeam să reglez platinele cum trebuie și nu pornea sărăcia din prima...

 

 

 

Luam bătaie de mă (cenzurat) pe mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt metalice..ambreiajul este pus recent nou original suzuki si tot asa face am schimbat si discurile am schimbat si chestia aia din mijloc sa nu mai bata este unul de la brocks acum si tot asa face.. ma gandeam sa comand o oala de ambreiaj sa o pun si sa vad daca mai face sa dau o tura cu ea si daca face sa o trimit inapoi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok s.ar putea sa ai dreptate.. chestia accea din mijlocul oalei unde vin discurile de ambreiaj are voie sa aibe joc cand o misti stanga dreapta atunci cand ambreiajul e montat? La mine are jocul acela cand misc stanga dreapta dar parca cand nu sunt puse suruburile alea 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc eu aminte am miscat eu de ea im stanga si in dreapta cand am dat suruburile jos si avea joc destul de mare.. aia ar insemna ca ar fi de la oala de ambreiaj sa se fi largit canelurile alea si deaia sa bata asa.. daca le pilesc poate face si mai rau ca s.au largit.

Adica ma refer daca rotest in stanga si in dreapta are joc nu pe ax

Editat de alexyzf75093
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2021 la 1:00, alexyzf75093 a spus:

Gaseste pe draq sa ii ia ca toti isi dau cu parerea

Da,cu asemenea respect fata de mecanici,o sa ai raspunsuri pe masura.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...