Sari la conținut

World Superbike 2021


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Nu am vazut R1, insa SP si R2 au fost fenomenale.. curse de urmarit in picioare. Razga +Rea = spectacol. Astia doi s-au gasit, se contureaza o rivalitate de poveste. Azi a fost ziua lui Razga. 

Cum poate sa franeze Raz. E incredibil cum opreste motoreta cu roata spate 30 cm in aer...

si cat de tarziu franeaza, Rea a invatat lectia de data trecuta cand a incercat sa franeze mai tarziu si a trantit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice ca turcul are toate atuurile sa ii ia titlul lui Rea, sezonul asta. Plus ca intre turc si Bautista pare sa fie o diferenta de clasa, totusi. Pana la sfarsit se pot intampla multe, nimic nu este jucat. Spectacol sa fie! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

...Și unul pentru Toprak. Foarte bine echilibrată lupta până acum. Razgatlıoğlu rămâne favorit, dar cu doar 24 de puncte între ei și cu 124 rămase de distribuit, va fi interesant.

 

Frumoasă și lupta dintre Baz și Bautista pentru locul 3. Honda o dezamăgire totală după 2 ani cu o motocicletă complet nouă și un efort de uzină oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia aseara am reusit sa vad Race2, foarte ciudat cum a puscat aripa fata la Yamaha lui Toprak:

https://www.crash.net/wsbk/news/989128/1/front-fender-failure-costs-razgatlioglu-potential-race-two-win

 

Poate explica cineva din ce motiv Rea tine asa piciorul pe scarite?

Din ce am observat doar el face asta..

 

image.thumb.png.7495b6f69dc31d8a2d5c49c673f00042.png

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sper să nu. Aș vrea să văd spectacol până la ultima cursă. Dar aș minți dacă as spune că nu m-aș bucura să văd pe altcineva campion în afară de Rea.

 

Oricum, mai sunt 124 de puncte de dat și doar 24 diferență între ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având în vedere starea de disperare în care se află Yamaha cu piloții în MotoGP, nu e exclus să vină de la anul. Dar depinde de el.

 

În același timp ascensiunea asta via WSBK nu garantează că are nivelul necesar pentru a fi competitiv în MGP. Din câte-mi amintesc, singurul pilot venit pe filiera Superbike și care să fi avut rezultate decente a fost Cal Crutchlow. Și vorbim despre 3 victorii în 9 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit undeva informatia ca Razgatlioglu va testa M1, inainte de a lua o hotarare in legatura cu trecerea la MotoGp. 

Cat priveste nivelul, nici nu se pune problema ca nu l-ar avea. Jumate din pilotii de pe grila MotoGp de acum, nu cred ca se ridica la nivelul lui de pilotaj. Totul este daca se poate adapta la motocicleta sau nu. Sa nu uitam ca vine de pe o motocicleta, pe o scandura cu alte pneuri (de fapt, o multime de pneuri intre care trebuie sa aleaga), alte suspensii, alte frane, alt sasiu, despre electronioca nu mai vorbim. Pana si ergonomia motoretei este total diferita. Asa ca nu este chestiune de nivel de pilotaj sau de talent, ci de felul in care va reusi sa asimileze variabile atat de multe si de diferite de cele cu care este obisnuit. Si, nu in ultimul rand, va depinde foarte mult cu ce contract va veni si pe ce material de concurs. Ca daca va fi adus in competitie, ca un sarac venit de niciunde, pe post de tester in cursa, este clar ca nu ne putem astepta la rezultate de la el.. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Am gasit undeva informatia ca Razgatlioglu va testa M1, inainte de a lua o hotarare in legatura cu trecerea la MotoGp. 

Cat priveste nivelul, nici nu se pune problema ca nu l-ar avea. Jumate din pilotii de pe grila MotoGp de acum, nu cred ca se ridica la nivelul lui de pilotaj. Totul este daca se poate adapta la motocicleta sau nu. Sa nu uitam ca vine de pe o motocicleta, pe o scandura cu alte pneuri (de fapt, o multime de pneuri intre care trebuie sa aleaga), alte suspensii, alte frane, alt sasiu, despre electronioca nu mai vorbim. Pana si ergonomia motoretei este total diferita. Asa ca nu este chestiune de nivel de pilotaj sau de talent, ci de felul in care va reusi sa asimileze variabile atat de multe si de diferite de cele cu care este obisnuit. Si, nu in ultimul rand, va depinde foarte mult cu ce contract va veni si pe ce material de concurs. Ca daca va fi adus in competitie, ca un sarac venit de niciunde, pe post de tester in cursa, este clar ca nu ne putem astepta la rezultate de la el.. 

 

e sustinut de Sofoglu, care e in cercul ee apropiati a lui Ergodan... ca sarac nu vine sigur☺️
Daca se va adapta la motogp o sa fie un pilot intresant, e incredibil bun pe franari, cand prinzi imagini de pe motocicleta iti dai seama cat de tarziu franeaza dupa cum se departeaza de ducati sau kawa pe frana. 
 

da, la motogp e alta treaba...intai sa castige campionatul, ca la cursa 2 a recuperat Rea niste puncte. Are 30 acuma, putea sa aibe 38 macar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...