Sari la conținut

Motociclete pe carburatie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Din punctul meu de vedere, cele mai potrivite motociclete pe carburatie sunt BMW-urile airhead R45, R65, R80, R100.

Sunt motociclete clasice, cu valoare in crestere, pentru care inca se mai gaseste un numar foarte mare de piese noi... iar carburatoarele sunt simple si usor de demontat, curatat, reglat, sincronizat... etc.

De asemenea si motoarele lor sunt recunoscute pentru fiabilitate....

Pe de alta parte... exista un numar foarte mare de motociclete pe carburatie, japoneze foarte fiabile si performante... treaba este de buget si de usurinta cu care se pot face reparatiile...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator = mobră de >10 ani, deci e irelevant care carburator e mai bun sau mai fiabil! La vechimea asta poate fi mama fiabilității și tot să aibă nevoie de un cui poantou, o revizie, ceva piese de înlocuit. Iar dacă sunt 2 carburatoare și membranele sunt coapte bugetul îți sare în aer instantaneu! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, john17 a spus:

Carburator = mobră de >10 ani, deci e irelevant care carburator e mai bun sau mai fiabil! La vechimea asta poate fi mama fiabilității și tot să aibă nevoie de un cui poantou, o revizie, ceva piese de înlocuit. Iar dacă sunt 2 carburatoare și membranele sunt coapte bugetul îți sare în aer instantaneu! 

Pai da ,dar am inteles de unele modele au carburatii diferite de ex banditul de 400 cere o atentie foarte mare la carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cumperi una pe injectie si pastrezi in permanenta un carborator sub sa.

Asa iti poti satisface fantezia de a avea carburator , sa ubli la el si sa-l reglezi fara sa-ti strici motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot avut(si mai am si acum 2 din 4) motociclete pe carburator. Am schimbat o singura data setul de membrane la o pereche de carburatoare Mikuni BST33 si atat,ca de,varsta!In rest,nu am desfacut niciodata niciun carburator la niciuna,nici pentru ca nu a fost cazul,nici pentru ca nu am fost curios de ce functioneaza.

Da,cand e sa aleg intre carburator si injectie,ma pis pe injectie pentru ca e putoare la plecat fata de carburator,de consum,nu ma intereseaza.Cine vrea consum mic la mobra,sa-si ia ceva de la Vag tedeii si sa mearga subturat,la consum.Cat priveste aia cu normele euro,sa lasam ipocrizia... :)

 

Acum 7 minute, Silver Arrow a spus:

Bine ca nu are carburatoare cu presiune sau Doamne fereste cu  injectie.

Incepatorii fug de astea cu mai multe carburatoare,gen Bandit in 4 cilindrii,ca aud tot felul de povesti tampite legate de sincronizarea lor ce trebuie facuta periodic.

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Zici bine ...dar trebuie considerat ca sunt si oameni destul de izolati de civilizatie si mecanici rezonabil de buni si fara destule cunostinte sa se descurce in jurul unui carburator... Atunci optiunea este doar una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, goe 75 a spus:

Zici bine ...dar trebuie considerat ca sunt si oameni destul de izolati de civilizatie si mecanici rezonabil de buni si fara destule cunostinte sa se descurce in jurul unui carburator... Atunci optiunea este doar una.

Nu stiu de unde e de loc initiatorul topicului,daca si-ar completa datele la avatar... :)

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot auzit asta ca cele pe injectie sunt mai puturoase, eu am avut varadero 1000 si cu carburator si cu injectie. N-am sesizat sa fie mai puturos asta pe injectie. Consumul e intradevar mai mic la injectie, dar nu mi se pare ft relevant. Pana la urma nu iti iei motor ca sa faci economie. Pe de alta parte, injectia e mult mai comoda. Cum ai pornit-o ai plecat cu ea. Nu-ti bati capul cu soc, cu pornirea la rece, nu se ineaca, etc. Toate astea pana nu se strica. Repararea e mult mai costisitoare si nu o prea poti face acasa.

La carburatoare, mai poti lucra si acasa si nu se prea strica instant, sa ramai cu motorul pe drum, de obicei da semne ca ceva nu-i ok.

Cel putin asta e experienta mea cu carburator vs injectie.

 

Spor la cautat motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Christian 1 a spus:

Am tot avut(si mai am si acum 2 din 4) motociclete pe carburator. Am schimbat o singura data setul de membrane la o pereche de carburatoare Mikuni BST33 si atat,ca de,varsta!In rest,nu am desfacut niciodata niciun carburator la niciuna,nici pentru ca nu a fost cazul,nici pentru ca nu am fost curios de ce functioneaza.

Da,cand e sa aleg intre carburator si injectie,ma pis pe injectie pentru ca e putoare la plecat fata de carburator,de consum,nu ma intereseaza.Cine vrea consum mic la mobra,sa-si ia ceva de la Vag tedeii si sa mearga subturat,la consum.Cat priveste aia cu normele euro,sa lasam ipocrizia... :)

 

Incepatorii fug de astea cu mai multe carburatoare,gen Bandit in 4 cilindrii,ca aud tot felul de povesti tampite legate de sincronizarea lor ce trebuie facuta periodic.

Salutare!

Pe mine m-a amuzat notiunea de carburator vacuumatic 🤪

 

Chiar si daca ar fi nevoie sa faci sincornizarea periodic, ce mare sfaraiala sa ai niste vacuumetre si sa invarti la niste suruburi de reglaj ale clapetelor? Macar poti face reglajul. La injectoare daca s-a belit unul se inlocuieste (daca ai cum sa faci rost de el), nu se regleaza. Iar daca stai departe de civilizatie, cum bine spune @goe 75 - Sa traiesti! - , atunci carburatia este solutia de preferat. Si electronica la minimum necesar.

 

Dar la pornire, cand ai mobra cu injectie este o incantare.

 

Treaba cu putoarea la plecare banuiesc ca tine in primul rand de reglaje. La cele cu injectie de soft. Dar oricum, orice norma euro ar avea ele - masini sau moto, daca  demarezi la blana s-a terminat cu normele si cu veveritele polare. Baga carburatorul/injectoarele carburant la greu.

Iar cum la oras, de baza este demarajul nu mersul constant in coloana, probabil ca singura masina cu adevarat nepoluanta este hibrida sau cea electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu concret, nu "dupe" net,din ceea ce am in ograda: doua Suzuki identice ca motor,cutie si putere,doar alimentarea este la una pe carburator,cealalta pe injectie.Diferenta de la cer la pamant!

Cat priveste chestiunea inconfortului trasului/bagatului de soc,pana motorul se incalzeste sa-i bag socul,ma echipez si inchid garajul,este timp pentru toate,zic eu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi plac astea cu "daca se beleste injectorul" "daca se beleste ecu". Unora le place ecrtitudinea, sa fie siguri ca au de facut ceva la carburator decat sa mearga zeci de mii de km fara sa aiba decat benzina de pus. Intreaba la o reprezentanta sa vezi ca vand probabil 1 injector la 2 ani  sau nici ala... dar membrane de carburator si alte maruntisuri mai mereu. 

 La masuat benzina care intra fata dde cat aer nici un sistem mecanic nu bate electronica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Silver Arrow

 

Salut! Sanatate ! 

 

Spui bine dpdv logic . Eu spuneam pe baza observatiilor in timp. 

Cand omul nu are  un mecanic de nadejde in zona , cade prada Doreilor care mai rau fac ...sau daca proprietarul e putin Dorel si isi baga nasul unde nu trebuie , o sa merga ani de zile cu o troaca mai mult dereglata decat reglata . 

 

La injectie e mai mica tentatia sa se bage  Doreii ...si daca se risca ,greseala de sfarsit de cariera Doreleasca este evidenta imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Christian 1 a spus:

Exemplu concret, nu "dupe" net,din ceea ce am in ograda: doua Suzuki identice ca motor,cutie si putere,doar alimentarea este la una pe carburator,cealalta pe injectie.Diferenta de la cer la pamant!

Cat priveste chestiunea inconfortului trasului/bagatului de soc,pana motorul se incalzeste sa-i bag socul,ma echipez si inchid garajul,este timp pentru toate,zic eu. :)

Zici că e totul identic? Arbore cu came, rapoarte de transmisie, masă? 🤔

Pt un începător/habarnist este infinit mai simplu de utilizat un motor "injectat", iar fiabilitatea nu se compară. Sincronizare se face și la injecție multiclapetă! 😉

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
1 minute ago, Ionut1177 said:

Deci in final care sunt cele mai bune motociclete pe carburatie ? (A2 naked)

 

Honda CB 500 si Kawa ER5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@johnny17 da,totul identic la motor,doar alimentarea difera.Evacuariea la cea pe injectie e cu 1/3 mai mica in diametrul galeriei decat la cea pe carburator.Eu am schimbat evacuarea cap coada cu o evacuare identica ca si diametru cu cea pe carburator.Se simte ceva diferenta,dar tot nu e zvacul ca si cea pe carburator. :ok:

Stiu ca sincronizarea se face si la injectia cu mai multi cilindrii,doar ca miturile tampite is legate de carburatoare.

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceputul in mobrism l-am facut cu un amic. El cb500, eu ER5. Am dat in ele pe tot felul de drumuri. N-am schimbat decat releul de incarcare (auci!), parca. Er5 e tanc. L-am dat si pe jos, ce sa mai zic... La fel zicea si pretenasul despre CB. Acuma, sa gasesti pt A2. Oricum o s-o tii 2 ani, asa ca nu cauta motocicleta de expozitie. 

https://www.olx.ro/d/oferta/vand-kawasaki-er-5-fabricatie-2002-25kw-500cm3-permis-conducere-a2-IDeNgAI.html#049324d255

 

https://www.olx.ro/d/oferta/kawasaki-er5-a2-500cm-IDeJWT8.html#049324d255

 

 

https://www.olx.ro/d/oferta/honda-cb-500-a2-IDeMEF1.html#3f13cf7b23

 

https://www.olx.ro/d/oferta/honda-cb-500-35kw-a2-IDeLvwx.html#3f13cf7b23

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Ionut1177 a spus:

Deci in final care sunt cele mai bune motociclete pe carburatie ? (A2 naked)

ER5 CB500 SI GS500, toate niste gunoaie .. a mai buna dintre astea e aia mai putin jefuita hartanita si reparata de alexeni 

 

in schimb toate alea pe injectie de 300cc pt a2 sunt motociclete ok ... mult mai scumpe din nefericire.. dar mult mai prietenoase

 

iar asta cu injectie vs carburatie e o tampenie ... numai aberatii citesti pe aici 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...