Sari la conținut

Motociclete pe carburatie


Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Pai da , dar cand tine mortis de ideea de carburatie ...ceva nu se prea pupa cu alea ...ori bugetul nu ajunge acolo , ori indoctrinarea de la vreun dorel e prea puternica.

In special cand se vorbeste de Bandit 400 ...e ceva la mijloc foarte rural...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

Ce-mi plac astea cu "daca se beleste injectorul" "daca se beleste ecu". Unora le place ecrtitudinea, sa fie siguri ca au de facut ceva la carburator decat sa mearga zeci de mii de km fara sa aiba decat benzina de pus. Intreaba la o reprezentanta sa vezi ca vand probabil un injector la doi ani  sau nici ala... dar membrane de carburator si alte maruntisuri mai mereu. 

 La masuat benzina care intra fata dde cat aer nici un sistem mecanic nu bate electronica. 

Tocmai pentru ca sunt avarii foarte rare, daca patesti beleaua, te-ai scos.

Da, lumea este de acord ca injectorul este mai  econom, si motorul porneste mai usor.

Am un prieten care a ramas cu ''legendarul'' motor 2.0TDI de la VW in poteca. S-a dus un injector (de motorina, e drept) si aia a fost. A plecat pe platforma pana la service.

Da, injectoarele pe benzina nu sunt asa de sensibile ca cele diesel, lucrand de altfel si la presiuni civilizate de 3-4 bari nu la 2000.

 

@superbec  Salutare!  E luni dimineata, lasa-ne si pe noi sa aberam cate un pic, ca oricum nu prea ne trage ata la munca  🤣

 

@Ionut1177  Cea mai buna A2 naked pe carburatie este aia pe care ti-o poti permite 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

 

Da, injectoarele pe benzina nu sunt asa de sensibile ca cele diesel, lucrand de altfel si la presiuni civilizate de 3-4 bari nu la 2000.

 

@superbec  Salutare!  E luni dimineata, lasa-ne si pe noi sa aberam cate un pic, ca oricum nu prea ne trage ata la munca  🤣

 

Salutis !

 

vezi ca de 10-15 anisori se tot fac benzinare cu injectie directa , nu merg la 2000 de bari dar mai la presiune mai mare decat primele DI diesel ....

 

ca fapt divers... MUUULTE mobre cu injectie necesite sincronizarea clapetelor la intervale similar cu alea carburate(r12rt din semnatura) .. curatare si intretinere necesita si ele , motociclismul e scump rau mai ales cand incerci sa-l faci ieftin , stii f bine :) mai pe scurt aberatii

 

munca te elibereaza 

 

decat sa merg cu un cb500 mai bine iau bicicleta , macar pe bicicleta ai sanse sa agati ceva , cu cb-u te aud femeile si fug de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, superbec a spus:

Salutis !

 

vezi ca de 10-15 anisori se tot fac benzinare cu injectie directa , nu merg la 2000 de bari dar mai la presiune mai mare decat primele DI diesel ....

 

ca fapt divers... MUUULTE mobre cu injectie necesite sincronizarea clapetelor la intervale similar cu alea carburate(r12rt din semnatura) .. curatare si intretinere necesita si ele , motociclismul e scump rau mai ales cand incerci sa-l faci ieftin , stii f bine :) mai pe scurt aberatii

 

munca te elibereaza 

 

decat sa merg cu un cb500 mai bine iau bicicleta , macar pe bicicleta ai sanse sa agati ceva , cu cb-u te aud femeile si fug de tine

Eu m-am oprit la motoarele din anii 2000 😊.  Chiar si asa, cu astea mai noi,  mai bine un 100 de bari sau cat or mai avea decat 2000......

Orice motor cu alimentari separate pe cilindri (na ca am reusit ai am scris cu un ''i'') are nevoie de sincronizare.

Doar Trabantul nu avea si suna atata de  simpatic si usor de recunsocut 🤗

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

 

Orice motor cu alimentari separate pe cilindri (na ca am reusit ai am scris cu un ''i'') are nevoie de sincronizare.

 

nope, la k1200 si k1300 nu se sincronizeaza clapetele

 

nu imi creste tensiunea de dimineatza .. ca oricum e 1 si n-am facut nimic azi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum formuleaza initiatorul problema, rezulta ca nu are prea multi bani si nici nu se pricepe la mecanica.

In situatia asta cea mai buna solutie dpdv financiar pentru el ar fi o motocicleta pe injectie cu 1 sau maxim 2 cilindri(linie, nu V).

Daca nu e buget pt asa ceva merge si pe carburatie la fel, tot 1 maxim 2 cilindri linie, dar daca nimereste una cu probleme si nu are acces la un mecanic decent il va costa per total mai mult decat una pe injectie.

In ziua de azi motocicletele cu 4 cilindri carburatie , merita doar pt pasionati. Ori iti place si te pricepi sa o intretii singur ori ai bani suficienti sa platesti un mecanic bun pe care-l vei gasi din ce in ce mai greu.

In Franta acum 6-7 ani cand eram pe acolo , era foarte greu sa gasesti un mecanic care sa-ti regleze o motocicleta cu 4 carburatoare la un pret decent. Daca le cereai asa ceva iti spuneau un pret de care sa fie siguri ca-l vei refuza. 

In curand si la noi va fi aceeasi situatie, mecanicii moto capabili care oricum sunt foarte putini se vor retrage iar astia noi nu-si vor mai bate capul prea mult cu carburatoare pt ca nu mai au nevoie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, superbec a spus:

nope, la k1200 si k1300 nu se sincronizeaza clapetele

 

nu imi creste tensiunea de dimineatza .. ca oricum e 1 si n-am facut nimic azi :)

Adica ce mi-e BMW ce mi-e Trabi 😂

Ca si la Trabi tot ''by wire'' este, doar ca in loc de cupru au pus unul tapan de otel 🤣

 

Eu deja ma gandesc sa plec acasa. 5 ore pentru luni sunt mai mult decat suficiente. 🥱

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, einstein1984 a spus:

wire nu e tot aia cu cable/ 

Speram ca te-ai prins ca este la misto 🤦‍♂️

Conceptul imi este cunoscut de cand a aparut in aeronautica.

 

LE: si ca tot a venit vorba de sarachia asta de limba engleza.

Care ar fi diferenta intre Wire si Cable?

Un cablu adica ''cable'' este format din mai multe fire adica ''Wires''. Indifernet ca firele care formeaza cablul sunt din otel sau cupru. Ma rog la cablurile de otel mai apare si notiunea de toroane care sunt manuchiuri de fire rasucite on aceeasi directie, si care toroane impletite formeaza cablul.

Asa ca si termenul de drive by wire sau fly by wire este in fapt altceva decat este in sens literar. Mai corect tehnic era fly/drive  by cable 😛

 

E clar, trebuie sa plec acasa 🤣

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, GoodKat a spus:

 

Este comoda pana cand incepe sa faca figuri. Sa vezi ce amuzant este sa se duca pe campii mecanismul de soc automat (fast idle), plus pompe de injectie, injectoare, senzori, sonde.

 

P.S. vezi ca exista motociclete cu injectie dar cu soc manual...de fabrica.

sunt sigur ca un meterorit care itit cade in ceafa nu e nici ala amuzant. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hsmbp, statistic sunt MULT mai puține intervenții la sistemele de injecție decât la carburatoare, atât la moto cât și la auto! De câte ori suflai în jigler la dacia 1300 și câte injectoare sau ecu-ri se bulesc la Logan? Doar câte un IAC, eventual corp clapetă complet, dar la rulaje în care ai fi făcut minim 7 ACT-uri. 

Plus că în principiu un motor cu injecție e mai tânăr decât unul cu carburator. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băga tata pompa, freca platinele, dădea la cama, reglaj avans, îl lua dreq ori pe capacul de la delcou, ori drăcia aia care se rotea dedesubt (ruptorul, dacă nu mă înșel), crăpau fișele sau bobina etc. După două dacii (1300 și 1310, ambele noi), a luat SuperNova. Revizii, întreținere normală și... un cablu de accelerație. Atât! Parcă nu-i era îndemână că nu a mai avut de lucru la motor. Următoare mașină pe injecție (coreeană), după câțiva ani un diesel nemțesc (tot nou). Cu ăsta s-a fript: turbo, egr, injectoare. Soarta.

Primul meu motor a fost clasic, l-am nimerit bine, dar tot a trebuit o curățare și sincronizare. La actualul- sincronizare (după reglaj supape), gaz și revizii. Nu aș lua carburație, doar vreun clasic pe care să-l port așa, de impresie.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca iti pui troliu pe conserva si te duci prin paduri noroite sa te distrezi , iti doresti sa ramai blocat pe acolo si sa faci poze cum ai tras pe troliu pana ai urcat masina in copac.

 

Daca iesi cu motoreta pe canp dupa ploaie , nu iesi la plimbare ...iesi la noroiala si facut poze de porceala eroica.

 

Daca iti cumperi motoreta de varsta ta , ori nu ai destul cascaval pentru ceva mai bun , ori ai o dorinta ascunsa pentru surubarit ceva mai mult decat revizia anuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, GoodKat a spus:

 

Este comoda pana cand incepe sa faca figuri. Sa vezi ce amuzant este sa se duca pe campii mecanismul de soc automat (fast idle), plus pompe de injectie, injectoare, senzori, sonde.

 

P.S. vezi ca exista motociclete cu injectie dar cu soc manual...de fabrica.

Corect. Asta am zis si eu. E mult mai comoda, dar cand se strica o duci pe platforma si e mult mai costisitoare reparatia.

Pt cineva care nu se pricepe deloc, tot acolo ramane si cu carburatoarele, chiar daca e ceva simplu cum ar fi inecatul motorului.

 

Si Varadero e cu "soc" manual. Dar acel soc nu modifica amestecul, doar tine motorul mai turat(fast idle).

Acum 27 minute, goe 75 a spus:

Daca iti cumperi motoreta de varsta ta , ori nu ai destul cascaval pentru ceva mai bun , ori ai o dorinta ascunsa pentru surubarit ceva mai mult decat revizia anuala.

Cam asta am facut si eu :)) Am cumparat un Kawasaki W650, pt ca are kick starter si carburatie, e frumoasa si are numai 2 ceasuri si 3 becuri 😋

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

...

Btw, voi ați auzit de mobra din 2017 fără ABS? Dar cu injecție, era culmea să fi avut carburație... 😁

Este Luciane,Beta Alp 4.0 pe carburator Mikuni BST 33 si euro 4(are catalizator ceramic in toba).Fara abs-ul vietii:

 

 

 

E motorul de Suzuki DR 350 SE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, MotoS Garage a spus:

Nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza acele carburatoare dar "te amuzi"...

Carburatorul este un dispozitiv care are functioneaza prin depresiunea creata de o curgere de fluid (aerul care trece prin carburator). Vezi ecuatia lui Bernoulli.

Povestea spune ca ideea i-a venit lui Maybach dupa ce a vazut-o pe nevasta-sa cum se dadea cu parfum cu atomizor (cum era pe vremuri cu o basica si un mic furtunel). 

Daca tu cunosti un carburator care functioneaza pe alt principiu decat depresiunea  creata de fluxul de aer care trece prin el, sunt atent si dornic sa aflu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...